Massagesalons algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Floralys Bekijk bericht

https://www.redlights.be/prive-ontva...rte-parel.html

Dezelfde destiny adverteert hier wel dat ze voor meer open is dan enkel massage
    https://www.kinky.nl/advertisementde...aspx?id=583928

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door The Destroyer Bekijk bericht

Dat is nog maar sinds kort. Is mij ook opgevallen.
      Ik wil eens langsgaan bij haar, maar niet alleen voor massage. Ik wil de fulloption .
      Ze heeft me via mail gezegd dat vr 250 euro per uur meer is dan manuele afwerking, met name "intieme afwerking" specifieerde ze.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door cannabinol Bekijk bericht

Ok, bedankt.
        Ik zal deze dus ontwijken.

In oude advertentieberichten van haar zie ik nog staan dat ze een blowjob aanbiedt, maar dit staat niet meer in haar laatste advertentie, dus daar is ze blijkbaar van afgestapt.

Kan jij mij een goed adresje aanraden in regio Gent?
        Voor alle duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een neukdate, maar gewoon een goede massage, gfe, wat teasen, dame die plezier heeft in wat ze doet en als dat kan (maar hoeft niet) mag er ook iets meer inzitten.
        Mijn favoriet is mon van spink thai massage, ze is lief (in het begin wel stil maar ze bloeit open), ze teaset niet zoveel, geen oraal of intiem. Ze is wel erg jong en mooi. Mooi uitzicht wanneer haar ingeoliede poesje over mn lid glijdt (pussy job).

jammer genoeg heeft gent nie zoveel te bieden wat thaise massage betreft.
        Maylee zit vol ouderen (kan je wel zot goe neuken, massage kwaliteit wat minder. Malee wel goed in massage maar echt oud).
        new star is triest, zowel qua massage als schoonheid masseuses en aanbieding van sex.

spink is where is at. Meesten zijn fan van fuen, maar mon heeft ook een aanzienkelijk fanclub.

ik ga meer naar Antwerpen kijken want ik wil een mon meisje die ook sex biedt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Floralys Bekijk bericht

jammer genoeg heeft gent nie zoveel te bieden wat thaise massage betreft.

je vergeet nog Lucky Thai Massage , Happy Happy Thai Massage en Panthip Thai Massage allemaal in Gentbrugge.,

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door galaxy55 Bekijk bericht

je vergeet nog Lucky Thai Massage , Happy Happy Thai Massage en Panthip Thai Massage allemaal in Gentbrugge.,
            Alleen spijtig dat de meeste van deze dames hier geen recensie hebben staan. Je weet dus totaal niet wat je zal krijgen en persoonlijk ga ik toch liever naar een dame die op dit forum een positieve beoordeling krijgt.

In het verleden naar een dame geweest van New Star, maar dat was zowat het slechtste wat ik ooit meegemaakt had. Ik wil mezelf die kwaadheid en teleurstelling besparen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door duupje Bekijk bericht

Ik heb maandag met haar afgesproken. Ik zal verslag uitbrengen. ?
              En? Doet Destiny intiem en zo ja, hoe was het en hoe duur was het? Dit is volgens mij mijn droomvrouw dus ik ben bereid er anderhalf uur voor te rijden en veel geld voor neer te tellen dus jouw recensie is erg bruikbaar.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiekodebladder Bekijk bericht

En? Doet Destiny intiem en zo ja, hoe was het en hoe duur was het? Dit is volgens mij mijn droomvrouw dus ik ben bereid er anderhalf uur voor te rijden en veel geld voor neer te tellen dus jouw recensie is erg bruikbaar.
                dame is al jaren actief geen mens die iets over haar schreef nu ze ineens prive is gaan werken wordt ze omhoog geprezen hmm toch raar zou ik toch maar links laten liggen als ik u was

Commentaar

• Ik kom weinig tot niks recents tegen van Maysa in Neeroeteren. Ben er vroeger wel een aantal keren geweest, maar iemand ervaring met de huidige dames? Afgaande op de foto's lijken me Chaba en Ooy wel wat. Lily ook maar daar zie ik een beduidend mindere recensie van...
                  Laatst gewijzigd door drwatson; 08-08-18, 21:48. Reden: link

Commentaar

• is Massagerie weg nu dan? Wat deden de dames? Ik begrijp wel dat het er duur was?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door slankemeiden Bekijk bericht
                      is Massagerie weg nu dan? Wat deden de dames? Ik begrijp wel dat het er duur was?
                      Allemaal overbodige en nutteloze vragen als je de recensieformulieren van de dames doorneemt en de website van het salon raadpleegt.
                      Waar komt ineens je interesse trouwens vandaan nu het volgens jou weg zou zijn, dan lijken die vragen al helemaal geen nut te hebben.

Commentaar

• Daarstraks even langs de Massagerie gereden en het nieuwe water bewonderd aan de ijzerlaan.

Het ziet er naar uit dat het salon niet direct terug open zal gaan.

Er was geen luis te bespeuren, geen werkzaamheden aan het pand in uitvoering en zowel voor- als achteringang nog verzegeld door de arbeidsinspectie.

De onderhandelingen met de FOD vlotten blijkbaar niet zo goed want al twee weken gesloten die zaak.

Vastgoedpromotoren azen op het pand volgens de kranten. Er is zelfs een ambtenaar van de Stad geschorst omwille van vermoedens van belangenvermenging.

Wie weet volgt er een verhuis naar een andere locatie na winstname op het pand.

Commentaar

• Gisteren gebeld naar spink om Fuen te bezoeken, zaakvoerder zei dat ze op vakantie gaat.
                          Ik heb haar 2 weken geleden nog bezocht, en toen verzekerde ze mei dat ze niet op vakantie ging.
                          Nu Mon en Fuen er niet zijn toch wel een groot gemis, zowel voor de zaak als voor ons...Mon vind ik heel mooi en Fuen is lief en leuk.
                          Verder kom ik graag in Spink omwille van netheid in het huis.
                          Wie van de 6 andere dames is aan te bevelen? ik lees veel uiteenlopende commentaren over de andere meisjes.
                          Ik ontvang graag jullie reacties, mag ook persoonlijk gericht aan mij.

Commentaar

• cannabinol
                            cannabinol heeft commentaar geplaatst
                            Commentaar bewerken
                            Tiens, dat is raar. Mij zei ze een paar weken terug dat ze pas eind dit jaar terug zou vertrekken.
                            Goed mogelijk dat dit haar definitieve afscheid is geweest.

De toppers vertrekken en ook in de andere massagesalons is niet echt denderend wat het aanbod betreft.

De toppers zitten allemaal in Antwerpen...

• matthiaske
                            matthiaske heeft commentaar geplaatst
                            Commentaar bewerken
                            Toen ik vorige week belde was Fuen ziek, misschien dat de zaakvoerder verder geen informatie wou geven hierover. Of ze al dan niet op reis is, is mij een raadsel.

• Heeft iemand ervaring met Melon in statielei 21 in Mortsel groetjes

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door thai rabbit 6 Bekijk bericht
                            Hallo JollyJumper13

Betreft jouw commentaar over Jasmin bij Labellethai massage in Zaventem
                            Zie afbeeldingen van Jasmin :
                            https://www.labelle-thaimassage.com/copy-of-suzy

Zie Nalee in Wilrijk .

Bij Emy bestaat deze mogelijkheid wel en stelt deze dame het zelfs voor ! ! !

http://www.nalee.be/nalee/emy.html

Weet er iemand waar Jasmin ( Suzy ) die onlangs nog bij Labelle Thai gewerkt heeft in Zaventem naar toe is ?
                            Staat trouwens niet meer op hun website ?

Of is ze terug de tour van België aan het maken ?

Commentaar

• Zoek een thaise masseuse met een stevig behaard poesje, echt een grote bos haar, dus geen paar stoppels. In de recensies vind ik niemand die hieraan voldoet. Heeft er iemand dergelijk meisje tegengekomen in de thaise massagesalons. Hoe ze er verder uitziet of ouderdom is van geen belang. Bedankt

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door stephenking Bekijk bericht
                                Zoek een thaise masseuse met een stevig behaard poesje, echt een grote bos haar, dus geen paar stoppels. In de recensies vind ik niemand die hieraan voldoet. Heeft er iemand dergelijk meisje tegengekomen in de thaise massagesalons. Hoe ze er verder uitziet of ouderdom is van geen belang. Bedankt
                                Dit wordt moeilijk, zo niet onmogelijk. De meeste mannen houden van weinig haar, dus als ze hier niet aan voldoet, zal haar klantenbestand als een pudding inzakken.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door cannabinol Bekijk bericht

Dit wordt moeilijk, zo niet onmogelijk. De meeste mannen houden van weinig haar, dus als ze hier niet aan voldoet, zal haar klantenbestand als een pudding inzakken.
                                  Dat is juist, ze doen het enkel om commerciële redenen, want het is wel zo dat Thaise meisjes van nature uit geen vaginascheerders zijn. Westerse ongeschoren vrouwen moet je met een vergrootglas gaan zoeken, zij doen dit standaard en los van seks, maar ongeschoren Thaise vrouwen vind je normaal gesproken met hopen want zij scheren zich niet standaard...

Best uitkijken naar Thaise masseuses die normaal niet uit de kleren gaan tijdens de massage, en dan mits goede betaling voorstellen om seks te hebben.
                                  Schaamhaar verzekerd!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door stephenking Bekijk bericht
                                    Zoek een thaise masseuse met een stevig behaard poesje, echt een grote bos haar, dus geen paar stoppels. In de recensies vind ik niemand die hieraan voldoet. Heeft er iemand dergelijk meisje tegengekomen in de thaise massagesalons. Hoe ze er verder uitziet of ouderdom is van geen belang. Bedankt
                                    Nit ik geloof dat ze ergens in brugge nu werkzaam is [ voorheen bij jantarboom en bhumjai in Wommelgem] ,die heeft een flinke bos beneden,zijn er wel meer hoor vooral de over de datum zijnde dames

Commentaar

• dus de massagerie is dicht???

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door slankemeiden Bekijk bericht
                                        dus de massagerie is dicht???
                                        Ff gaan kijken op de site van de Massagerie en daar staat dat ze sinds donderdag terug open zijn: http://www.massagerie.be/index_main....ina=massagerie

Een keertje bellen kan ook niet zo moeilijk zijn en WhatsApp-en is ook mogelijk....

Commentaar

• ik hoor r wel slechte berichten over....de fotos zijn niet echt en de prijzen erg hoog.....en ik moet ver rijden...