Massagesalons algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door cannabinol Bekijk bericht
    Iemand die weet of Fuen bij Spink te Evergem al terug is? Ze staat op de website, maar dat is al altijd zo geweest terwijl ze er al maanden niet meer is...
    0493 / 363 724 ff bellen en je vraag wordt beantwoord!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Matsuri Bekijk bericht

0493 / 363 724 ff bellen en je vraag wordt beantwoord!
      Ik belde vorige keer voor een afspraak met Mon, maar op de dag zelf was het iemand anders die de deur open deed...

Ze zijn daar zo commercieel dat ze er geen probleem mee hebben om een leugentje meer of minder te vertellen.

Commentaar

• erpe mere oudenaardsesteenweg 215 maakt bijna dagelijks reklame in hln....ben daar eens gaan kijken. Oudere dame die de prijslijst aantoont die aan de voordeur hangt. 100 euro voor 1 uur. Toen ik vroeg of er nog andere dames aanwezig waren deed ze de deur open en mocht ik vertrekken....Geen aanrader.

Commentaar

• erpe mere oudenaardsesteenweg 215 maakt bijna dagelijks reklame in hln....ben daar eens gaan kijken. Oudere dame die de prijslijst aantoont die aan de voordeur hangt. 100 euro voor 1 uur. Toen ik vroeg of er nog andere dames aanwezig waren deed ze de deur open en mocht ik vertrekken....Geen aanrader. Is rechtover Lounge gelegen...dus niet gesukkeld...daar keus genoeg.

Commentaar

• Kent er iemand van jullie Nirvana, privé sauna en massage in Kontich ? De Thaise meiden die er werken zien er wel lekker uit, maar is er iets meer mogelijk dan gewoon massage ? Reacties mogen ook via pb. Thanks !

Commentaar

• Iemand ervaring met Maylee Thai massage te Gent?
              http://www.mayleethaimassage.be/

Commentaar

• ja is katoej maar de massage is super ,happy end met vinger in de kont voor de fans ,maar geen poesje , jammer

Commentaar

• Iemand die me meer kan vertellen of deze schattige lieve jongedame of moet ik zelf op onderzoek gaan

Voor een heerlijke, relaxerende en ontspannende massage met happy end
                  :cool:

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Gallant Bekijk bericht
                    Iemand die me meer kan vertellen of deze schattige lieve jongedame of moet ik zelf op onderzoek gaan
                    Laat je niet tegenhouden en ga gerust op onderzoek uit. Bezorg ons nadien hier dan maar een seintje. Veel onderzoeksplezier.

Commentaar

• Kent er iemand een meid waar ik bij terecht kan voor veel teasen en afwerking met een blowjob? Regio vlaams-brabant liefst

Commentaar

• Als je meer dan veel wil, kan ik je Kitty aanraden bij Darling Thai in Steenokkerzeel. Als je de recente recensies van Vlaams Brabant doorneemt zal je zien dat Kitty niet de enigste is waar veel bij kan. Maar dan moet je wel even tijd nemen en zelf moeite doen.

Succes, en schrijf nadien je ervaring neer aub.

Commentaar

• Kitty was bij mij ,ook de eerste waar ik aan dacht. Bovendien geeft ze een heel goede stevige massage.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door cannabinol Bekijk bericht
                            Iemand ervaring met Maylee Thai massage te Gent?
                            http://www.mayleethaimassage.be/
                            Ik kan je Stefanie en Malee aanbevelen. Van het beste in Gent.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door berntje Bekijk bericht

Ben jij er al bijgeweest? Zou wel interessant zijn als mensen hierover ook eens iets willen schrijven in een eigen topic.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door berntje Bekijk bericht

Stefanie is trouwens zonder condoom te neuken en je mag in haar poesje klaarkomen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door gdm Bekijk bericht

Stefanie is trouwens zonder condoom te neuken en je mag in haar poesje klaarkomen.
                                  Nja, neuken kan bij de meesten dames wel mits bijbetalen. Maar wat veel interessanter is, is dat bepaalde handelingen bij bepaalde dames in de prijs is inbegrepen.
                                  Dan heb ik het niet zozeer over neuken, maar zaken als vingeren, zoenen,...

Wat dat zonder condoom betreft, zou ik dat niet echt als een pluspunt beschouwen. Jij hebt misschien geen probleem, maar als ze 200 klanten per jaar heeft, dan hoeft er maar eentje bij te zitten die wel een probleem heeft om het voor al de rest te verzieken. Met andere woorden, ik heb liever dat ze ten alle tijden een condoom gebruiken.

Commentaar

• Vorige week ook eens bij die Stefanie geweest en het was niet super. Is geen schoonheid. Massage was ook niet echt goed. Bizar is wel dat ze Gents praat. De seks was niet overtuigend, eerder gespeeld... en voor 50 extra vond ik het nogal prijzig. Voor die totaalsom van 100 vind ik beter.
                                    Wat zijn wij geroutineerde wandelaars toch veeleisend...

Commentaar

• De nieuwe dames Sofia en Jenny bij Bangkokmax doen me erg denken aan Mook destijds. Zou het kunnen dat ze onder een andere naam opnieuw werkt ?

http://bangkokmax.be/bangkokmax/sofia.html

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door ramones Bekijk bericht
                                        Vorige week ook eens bij die Stefanie geweest en het was niet super. Is geen schoonheid. Massage was ook niet echt goed. Bizar is wel dat ze Gents praat. De seks was niet overtuigend, eerder gespeeld... en voor 50 extra vond ik het nogal prijzig. Voor die totaalsom van 100 vind ik beter.
                                        Wat zijn wij geroutineerde wandelaars toch veeleisend...
                                        Dus ik veronderstel dat het ging om het basisbedrag van 50euro (voor halfuur) + 50 euro toeslag voor 'de seks'. Dit is inderdaad 100euro voor half uurtje 'speeltijd' (de sekstijd min de tijd van de slechte massage, min de 'douchetijd', min de voorbereidingstijd,...). Is in werkelijkheid misschien 100euro geweest voor effectief 10à15 minuten seks. Dit lijkt mij inderdaad een dure dame.

Commentaar

• Inderdaad.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door galaxy55 Bekijk bericht
                                            De nieuwe dames Sofia en Jenny bij Bangkokmax doen me erg denken aan Mook destijds. Zou het kunnen dat ze onder een andere naam opnieuw werkt ?

http://bangkokmax.be/bangkokmax/sofia.html

Hallo Galaxy55

Wat doet je dat denken ? ? ?

Ga ze bezoeken dan weet je het zeker .

Ik heb jammer genoeg de tijd niet . Te druk .