Massagesalons algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door cepa Bekijk bericht
    Re: Massagesalons algemeen gezever

Ben vroeger paar keer bij Sarah, Lisa en June geweest in Meerhout (golden relax).
    Weet iemand waar deze dames naartoe zijn?
    De foto's van Lisa zijn terug gebruikt voor de nieuwe dame "Sidney" in Kampenhout, bij http://www.chok-dee.be/sidney .

Commentaar

• In quellinstraat 17 doen de meisjes daar allemaal happy end ik hoop nu wel eens een positief andwoord te krijgen , groetjes

Commentaar

• Iemand ervaring met Tatjana, dame die bijna dagelijks adverteert met massage regio Mechelen op 2de hands?

Commentaar

• Ben ook wel benieuwd naar Tatjana

Commentaar

• Ik heb daar eens naar toe willen gaan ,contact gemaakt er ze belde een half uurtje vooraf ,gaat niet door ,dus ben nu ook benieuwd ,was toen al half onderweg !! terug draaien en ,,,,,,,

Commentaar

• iemand al bij Iris geweest? https://www.quartier-rouge.be/prive/...marocaine.html

eerlijk gezegd ben ik een week of 3 geleden heengereden maar dat was in een weekend. Ik had begrepen dat ze er de hele dag zou zijn maar aangekomen had ik een rendez-vous moeten maken. Er was niemand. Maar ik wil ze graag eerst even zien. Mijn Frans is ook beperkt dus dat was ook een probleem in de communicatie. Ze spreken alleen Frans daar.

ik las op Youppie er wel wat over maar was erg summier: https://youppie.net/forum/showthread...elicesdutantra

is ze echt een knappe 22jarige Marokaanse?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door hammerboy Bekijk bericht
                Heeft er iemand ervaring met deze dame?
                https://www.relaxationz.be/tracy
                Iemand ondertussen ervaring. Is bij mij lang dat ik nog geweest ben. Https://www.redlights.be/profiel/tracy-37/
                Mag ook privé bericht.

Commentaar

• In en rond Antwerpen zijn ze precies veel aan het opkuisen. Op den duur geen idee meer waar nog naartoe. Heb er al een aantal geprobeerd, maar nog nooit echt tevreden geweest

Commentaar

• Maaseik, Koningin Astridlaan 10, Thaïse Dahlia Massage
                    Vandaag bij een andere dame daar geweest. T was idd beetje plichtmatig maar niet overdreven. Ze gaf meermaals aan voor intiem. Omdat ze dat geld volledig mocht houden. Douchen was niet mogelijk daar was het te kort voor gaf ze aan. Al met al een leuke ervaring maar niet top

Commentaar

• Heren,

Ik zoek ook mooie jonge slanke dames in buurt van limburg. Ik merk ook dat de thaise salons steeds minder aanbieden en steeds oudere dames, of al heel lang dezelfde dames?
                      Ik wil al langer naar massagerie in Antwerpen, maar dat is ver weg voor me. De fotos vd dames zijn nep. Hoe weet ik dat de dames ook eruit zien zoals op de fotos? Somiigen zijn wel heel erg mooi?
                      Wie kunnen jullie adviseren? De rpijzen zijn wel hoog daar, ik neem aan dat de dames extra doen ook?

Commentaar

• Van iemand die ik ken dat er geweest is, ikzelf dus nog niet, zouden de foto's redelijk correct zijn.
                        Dat de prijzen hoger zijn, is daar perfect normaal. Dit zou zonder extra's zijn
                        Laatst gewijzigd door drwatson; 26-01-18, 11:41. Reden: quote eruit

Commentaar

• Bijna iedereen daar doet extra. Van sommigen zijn de foto's realistisch bij anderen niet.

Voor pijpen en neuken met condoom moet je 100 euro extra tellen bij de betere dames + nog eens 25 euro voor een condoom dat je aan de baas moet betalen. Dus 125 in totaal erbij.
                          Sommigen die minder klanten hebben zullen het waarschijnlijk voor minder doen, maar dan heb je ook geen topper in de kamer he.

Persoonlijk vind ik het te duur. Kan je beter gewoon massage nemen, ook heel lekker, en daarna voor 50euro in skw nog een mooi meid neuken.
                          2xpret en 75euro minder uitgaven.

qua massage is Julia daar wel de topper met de meeste ervaring. Haar foto is echt. Moet je smaak zijn natuurlijk
                          Wippen doet deze ook met plezier tegen extra betaling.
                          Laatst gewijzigd door drwatson; 26-01-18, 11:41. Reden: quote eruit

Commentaar

• Al iemand ervaring met dit salon te Ledeberg?

https://www.redlights.be/prive-ontva...sage-gent.html

Commentaar

• Weet iemand toevallig bij welke thaise salon een ladyboy werkt ?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door T26 Bekijk bericht
                                Weet iemand toevallig bij welke thaise salon een ladyboy werkt ?
                                Zoeken naar "ladyboy" in redlights geeft 2 hits: 1in Genk (Eden) en 1 in Bornem (Ploy). Wel geen regulier Thaise massagesalons.
                                Enjoy!

Commentaar

• Iemand ervaring met June van bij fan fan Thai ?
                                  Service lovely and sexy massage with amazing body to body relax massage.For more information and appointment please call or go visit

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door trickyfreeje Bekijk bericht
                                    Iemand ervaring met June van bij fan fan Thai ?
                                    June is Soda, voorheen werkende te Kortrijk
                                    https://www.hookers.nl/forum/erotisc...sage-soda-ploy

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door romancie Bekijk bericht
                                      Zoeken naar "ladyboy" in redlights geeft 2 hits: 1 in Genk (Eden) en 1 in Bornem (Ploy).
                                      Ploy heeft hier al twee topics:Eden heeft bij mijn weten nog geen topic. Laat mij weten als ik me vergis.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door T26 Bekijk bericht
                                        Weet iemand toevallig bij welke thaise salon een ladyboy werkt ?
                                        Phattarapon Thai Massage in Londerzeel
                                        www.phattarapon.be/phattarapon/album.html Somchai

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door gdm Bekijk bericht
                                          Al iemand ervaring met dit salon te Ledeberg?

https://www.redlights.be/prive-ontva...sage-gent.html
                                          Ik ben langsgeweest bij Kiki in dit salon te ledeberg. Heel makkelijk te bereiken, dicht bij de autosnelweg. Heel mooi en jong meisje met een prachtig lichaam. Goede massage en leuk erotisch gedeelte(beetje gfe). Echt de moeite waard! Mij ziet ze zeker terug. Ze was niet zeker of ze hier ging blijven of terug naar haar vorig salon in kortrijk.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door orangetruck Bekijk bericht
                                            Iemand ervaring met Tatjana, dame die bijna dagelijks adverteert met massage regio Mechelen op 2de hands?

Ben er één keer geweest, enkele maanden geleden. Is een prille twintiger volgens mij. Naar boven gegaan en afgerekend. Ik mocht op het bed gaan liggen. Geen wasje vooraf noch achteraf. Ik had thuis al een douche genomen. Zij hield haar slip en bh aan Ik vroeg of zij niet van plan was om deze uit te doen. Antwoord was nee. Massage was eerder wat wrijven en strelen. Op zeker moment heb ik zelf gevraagd om te stoppen want het trok op niets en ben door gegaan.