Brugge, Maagdenstraat 36, Pai Lin, May

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brugge, Maagdenstraat 36, Pai Lin, May

Ik ben al jaren klant bij dit salon. Ik kan wel zeggen dat het een beetje mijn vaste stek is geworden. Nooit ben ik er ontgoocheld vertrokken. En wie tevreden is, keert terug. Niet?
    Om te beginnen is de hygiëne top: je kan er vooraf en nadien douchen als je dat wenst. Je krijgt er zobiezo een gratis drankje en -op eenvoudige vraag- een klantenkaart die je een gratis halfuur geeft na enkele bezoekjes !
    Er zijn steeds twee meisjes aanwezig. Soms drie. Ikzelf heb ervaring met Bin en May. Het zijn in mijn ogen beide knappe verschijningen. De massage is hemels. Je komt er als herboren weer buiten. Als je dat wenst, zullen ze jou manueel naar een happy-end brengen. Neuken doen ze niet.
    Enig klein minpuntje (eerlijk is eerlijk): de muren kunnen misschien hier en daar een likje verf gebruiken. Maar uiteindelijk ga je er niet om naar de muren te kijken, maar om te genieten. En dat laatste is gegarandeerd !
    Dit lijkt misschien heel sterk op reclame, maar ik heb een zekere genegenheid met dit salon opgebouwd. Veel recensies zijn er over Pai-Lin nog niet verschenen. Daarom vond ik dat het salon wel eens een positief woordje verdiende.
    Nog een tip: bel vooraf om je afspraak vast te zetten. Zo ben je zeker dat je niet hoeft te wachten...
    Laatst gewijzigd door drwatson; 25-09-11, 09:53.

Re: Brugge, Maagdenstraat 36, Pai Lin, May(goed)

Vorige week langs geweest bij pai lin, May deed de deur open.
    Lieve dame die goede massage geeft, geen extra's mogelijk.
    Had iets meer plagerij verwacht.

Commentaar

Een jaartje terug ook bij May geweest in de Pai Lin.

@honestnike: "Als je dat wenst, zullen ze jou manueel naar een happy-end brengen" => dat doen ze toch sowieso? En geloof me, neuken doen ze wel hoor, toch tenminste ééntje, maar weet haar naam niet meer... Dus extra's zeker wel mogelijk.

Prijs-kwaliteit vind ik het hier heel goed. De dames zitten ook niet heel de tijd te leuteren als je dat wilt. Op vlak van massage uitstekend. Voor het teasen en de afwerking kun je mijns inziens op betere plaatsen terecht, maar zeker niet slecht.

Ze hebben ook niet echt een uniforme werkwijze, de ene neemt je bijvoorbeeld eerst mee naar de douche, de andere wast je gewoon wat met een washandje. Detail.

Commentaar

Daar zitten 3 meisjes, neuken doen ze niet, heb het bij alle 3 al gevraagd, de massages kunnen erdoor, de ene al beter dan de andere
        Laatst gewijzigd door drwatson; 22-01-13, 21:35. Reden: titel

Commentaar

Weet er iemand meer over hoe het er de laatste tijd draait? Website is offline en info@ komt als onbestelbaar terug. Gestopt? Zo ja, weet iemand waar de meisjes eventueel naar toe zijn?

Commentaar

inderdaad website is offline, salon is nog open, ben er gisteren nog geweest, als ik het goed begrepen heb zou het overgenomen zijn, vandaar misschien dat de website offline is, een ding was zeker ze doen gewoon verder wist het meisje te vertellen

Commentaar

vandaag genoten van een zéér goeie massage van May

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dakedi Bekijk bericht
                Weet er iemand meer over hoe het er de laatste tijd draait? Website is offline en info@ komt als onbestelbaar terug. Gestopt? Zo ja, weet iemand waar de meisjes eventueel naar toe zijn?
                nieuwe website online
                http://thaimassage-pailin.be/

Commentaar

Re: Brugge, Maagdenstraat 36, Pai Lin, May

Neuken doen ze wel hoor. Alle toch zkr nanook vd andere weet ik het niet. Maar nanook was niet zo speciaal. Doggy mocht niet enkel zij op mij
                  Neuken mocht ook enkel voor de massage waarom weet ik
                  Niet maar ik ben 100% zeker dat de reden is dat je na de massage al eens bent klaargekomen dus langere seks
                  Het duurde lang toen ik klaarkwam dus de seks duurde wat te lang naar haar goesting dus deed ze behoorlijk overdreven geluidjes om mij sneller te klaarkomen. Maar voor de seks zou ik het niet doen

Commentaar

Re: Brugge, Maagdenstraat 36, Pai Lin, May

Onlangs geweest,

was niet onder de indruk,
                    had gebeld of ze tijd hadden, mocht meteen langskomen, het was een oudere kleine dame (ik schat begin de 40)
                    Haar naam niet gevraagd. Vroeg eerst voor een uur voor 80 euro volgens de website, maar volgens haar was het 100 voor een uur. dat wou ik niet betalen dus zei ik maar een half uur voor 50, dat moest ze dan controleren met haar baas.
                    Na een tijdje kwam ze terug dat dit niet genoeg is en dat het 60 is voor een half uur (net zoals de website)
                    Dan maar mee akkoord gegaan.

ze was de enige die beschikbaar was, had een buikje en kleine hangborsten, niet echt m'n type maar had al betaald.

Massage op zich was wel goed, body to body was letterlijk 5 seconden op mn rug, daarna omdraaien en rap afrukken met veel fake geluidjes en wat schatje schatje.

Niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Aan het werk...
                    X