Antwerpen, Noorderlaan 98, Karaket, Zoë

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Noorderlaan 98, Karaket, Zoë

deze morgen nog eens een bezoek gebracht aan RKT. Er was een nieuw meisje ( Bee ) aan de slag en die moest ik zonodig maar eens gaan proberen. Op het eerste gezicht een doodgewoon meisje; 27 jaar, ongeschoren poesje, niet te grote borsten ( wel lekkere tepels ), slank, lang zwart haar. Eerst worden de edele delen grondig gewassen, voor mij geen probleem. Daarna wou ze beginnen met massage, maar ik wou eerst gepijpt worden en daarna gemasseerd ( dan kan ik relax naar huis gaan ). Ja jongens, die stak daar een pijpbeurt af om U tegen te zeggen, echt lang niet meegemaakt. Ik verschoot wel van dit verlegen meisje. En ik verschoot dan ook wel vlug mijn kruit. Echt hemels !!! Daarna dus de massage en een gezellige babbel, tijdens deze babbel kwamen we nader tot elkaar en werd de sfeer heter en heter. Normaal gezien kom ik éénmaal per uur, maar door de ontstane hitte zag ik wel een tweede pijpbeurt zitten en zij had er ook wel terug zin in. Ja jong, terug zo'n geweldige beurt gekregen en daarna tongzoenen en klaar getrokken. Ik verschoot wel van mezelf dat ik dat ook nog kon. Na dit alles stond ze erop om me aan te kleden, ze moest en zou mijn hemd, kousen aandoen, kom je ook zelden tegen. Bijgevolg is de herhalingsdrang geweldig groot en zal ze me zeker nog terugzien.

Wilrijk, Prins Boudewijnlaan 309, Nalee Thai Massage, Ben(onbekend)

In Wilrijk, in het massagesalon Nalee, met andere uitbater, heb ik Ben terug gevonden.
    Werkte vroeger in Jantaraboon, in de Brederodestraat in Antwerpen.
    Ziet er nog altijd goed uit met haar mooie glimlach en een goede ero massage en BTB,
    haar service is nog altijd prima. Ik ga zeker terug, er zijn ook andere meisjes aanwezig.

www.nalee.be
    Laatst gewijzigd door drwatson; 10-11-12, 18:57. Reden: titel aangepast

Commentaar

Re: Wilrijk, Prins Boudewijnlaan 309, Nalee Thai Massage, Ben(onbekend)

recentelijk ook deze Ben (Benji of Benja) bij toeval eens geprobeerd

http://nalee.be/nalee/info.html

wederom een gokje gemaakt , was maar één dame aanwezig en was vermoedelijk de eerste klant van de dag

Omdat enkele vorige bezoeken bij Thaise massagesalons wat waren tegengevallen toch even informeren wat wel en niet mogelijk was. De eerste indruk van de jonge Benja was wel ok en met wat ze me vertelde, wou ik wel een uurtje proberen.
      bleek nog dat er deze maand een promotie was ;-)

de 70 euris gedokt en de pret kon beginnen

op de kamer gekomen die nog redelijk koud was , korte douche (alleen ) en ik mocht me op mijn buikje leggen voor een rugmassage. na +/- 10 min begon ze langs achter mijn ballen te masseren en het duurde niet lang of mijn soldaat stond in aanvalspositie. Toen mocht ik me omdraaien en kwam ze meteen boven op me zitten om me sensueel te teasen met haar B-C cup (siliconen ) . ik mocht haar overal goed aanraken en het duurde niet lang of mijn vingertje verdween in haar inmiddels natgeworden kutje . Hier werd ze blijkbaar zeer opgewonden van want ineens begon ze me hartstochtelijk te tongzoenen en ondertussen masseerde ze mijn pik afwisselend zachtjes en dan weer stevig . Mijn eerste orgasme was een feit.

alles proper gemaakt , hier neemt ze rustig de tijd voor en stilaan begon ze echt wel op haar gemak te komen . Had de indruk dat ze in den beginne wat onzeker was maar na die eerste ronde kwam ze goed los.

Tweede ronde , wederom rustige opbouw met een goede rugmassage en het vervolg zoals in de eerst ronde maar alleen intenser en heviger.

daarna nog samen een douche en ook hier geen gevoel van je zo snel mogelijk buiten te werken, uiteindelijk ben ik wel 1u15 binnen geweest waarvan zeker 1u massage

conclusie : dit was een meevaller, alles netjes, dame zeer vriendelijk , babbelt vlot maar niet te veel.

Commentaar

Mortsel, Antwerpsesteenweg 287, Ruan Khaw Thai, Ben

Gisteren een nieuw meisje bij RKT te Mortsel ondergaan. Bleek Ben te zijn de spetter
        van Jantaraboon en Nalee Thai massage. Ben is een echt leuke meid, een beetje
        verlegen maar na een gezellige babbel kwam ze volledig los. Een echte aanrader, zoals
        velen voorheen reeds geschreven hebben. Herhalingsgevaar voor mij is heeeeel groot !!!

Commentaar

Re: Mortsel, Antwerpsestraat 287, Ruan Khaw Thai, Ben

ben noemde eind 2013 in nalee thai massage in wilrijk toen beem hetzelfde meisje maar werkt daar niet meer haar fotos zijn weg van de site weet iemand waar ze nu werkt ??? want wil graag nog eens naar haar gaan hopelijk vind ik haar terug via deze weg

Commentaar

Ik was vorige week nog in Nalee Thai massage en normaliter zou Ben (oftwel Beem) begin januari terug zijn uit vakantie van Thailand. Ze was inderdaad terug maar blijkbaar is ze gestopt in de sector. Voor hoelang? You never know :-)

Commentaar

weet er al iemand of ben al terug actief is zo ja waar aub

Commentaar

Zaventem, Marktstraat 1c, Phetsayaam, Ben

Ben werkt nu bij Phetsayaam Thai Massage onder de naam Zoë.

http://phetsayaamthaimassage.be/phetsayaam/foto.html
                Laatst gewijzigd door drwatson; 24-12-14, 13:41. Reden: titel aangepast

Commentaar

Re: Massagesalons algemeen gezever

Iemand ervaring met deze dame?

http://morrakot.be/morrakot/zoe.html

Commentaar

Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot, Zoë

Oorspronkelijk geplaatst door Chris2016 Bekijk bericht
                    Iemand ervaring met deze dame?

http://morrakot.be/morrakot/zoe.html

Heb ze vandaag zelf is gaan uit testen,echt een zalige meid,heerlijke massage,body to body en nog zoveel meer.

En ze is dan ook nog heel knap.
                    Laatst gewijzigd door drwatson; 14-06-16, 21:46. Reden: titel aangepast

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot, Zoë

ik was mijn recensie nog vergeten te schrijven.Ik ga nu ook niet alles vertellen wat er gebeurt is want denk dat het bij iedere klant anders is afhankelijk of er ne klik en het nodige respect is.

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot, Zoë

Niet zolang verleden had ik een massage met Zoë en Ik had een zeer goed ervaring!!!
                        Vorige week ben ik terug naar morrakot geweest maar Zoe werk niet meer daar. Weet iemand waar ze werk nu?

Commentaar

Aan het werk...
                        X