Berchem, Lodewijk van Berckenlaan 2, Mas Kardi, Ilana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Berchem, Lodewijk van Berckenlaan 2, Mas Kardi, Ilana

Onlangs bij Ilana van Private Garden geweest. Was even lastig te vinden maar na een paar keer telefonisch contact en even aanbellen bij de buren toch bij deze prachtige dame terecht gekomen. Ilana deed open en leidde mij naar de kamer. De kamer was heel netjes en schoon en ik kon de douche gebruiken. Ilana nam ook snel een douche zodat ik daarna plaats kon nemen op bed.

Ilana gebruikte warme olie en gaf een bijzonder lekkere massage. De massage duurde het volledige uur en was geweldig. Haar hele lichaam werd gebruikt en dat voelde fantastisch aan. Echt heel lekker.

Na afloop kon ik weer douchen en werd direct de kamer schoongemaakt. Al met al geen verspilde tijd en zoals gezegd: bijzonder lekker!!!

Re: Antwerpen, Private Garden , Ilana(uitstekend)

Als nieuweling hier toch ook eens even een berichtje achterlaten. Recent bij Ilana geweest voor een uurtje héérlijke massage. Dit is allemaal nieuw voor mij en dit adres was eigenlijk de eerste keer dat ik betaalde voor een fijne tijd met een dame. Niet de goedkoopste, maar echt wel waar voor je geld. Ilana is een prachtige klasse dame, uiterst vriendelijk en ze stelde me onmiddellijk op mijn gemak toen ik haar liet weten dat dit "men eerste keer" was.
    Gekozen voor de erotische ontspanningsmassage van een uurtje. Eerst even kennis maken, daarna even afspoelen in de douche, zowel zij als ik. Kan ik zeker appreciëren, hygiëne vind ik toch super belangrijk. Na de douche naar de zeer comfortabele kamer gegaan waar ik een ongelooflijk héérlijke massage kreeg met warme olie. Eerst even op m'n buik liggen en zalig genieten terwijl ze met haar prachtige lichaam op me kwam zitten. Ik moest opletten dat ik niet in slaap viel, zo zalig deed ze het... Na een tijdje even omdraaien zodat ik haar leuke snoetje en super body beter kon aanschouwen. Zacht en hard, snel en traag, ze gleed op en neer mijn lichaam en verwende me heerlijk. Finaal ook mijn speelkameraad onder handen genomen (want die stond al stevig paraat) en daar had ze duidelijk ervaring mee. Ik zou het bijna zelf niet beter kunnen.
    Intiem, pijpen, beffen,... kan hier niet, maar is naar mijn gevoel ook niet nodig. De massage, de sfeer, de aanpak en haar super sexy look maken dit allemaal méér dan goed. Na de massage nog even in de douche en dan rustig afronden. Aan de deur de financiën nog even regelen en hop, de dag verder tegemoet.
    Meer dan een aanrader, super kader, super dame, klasse, stijl, alles erop en eraan... Groot gevaar voor verslaving wat mij betreft

Commentaar

Vandaag gebeld met Ilana's nummer. Hierop vermeldt ze dat ze is gestopt met haar activiteiten. Bijzonder jammer want haar massages waren voor mij echt de beste ooit! Ilana, bedankt en hopelijk tot ziens!

Commentaar

Dame werkt nu bij Mas Kardi Berchem

Commentaar

Ze is van look veranderd. Ik had haar bijna niet herkend.

Lang donkerrood/bruin golvend haar en ze is erg getint.

Commentaar

Re: Antwerpen, Private Garden , Ilana

Weet iemand of deze dame nog ergens actief is?
            Alvast bedankt voor de tip!

Commentaar

Re: Berchem, Lodewijk van Berckenlaan 2, Mas Kardi, Ilana

Dame werkt nu bij Cozy. Ik herken haar uit de foto's op Redlights.

Ik heb haar daar zelf nog niet gezien. Ze is er naar het schijnt niet erg vaak.

Commentaar

Aan het werk...
              X