St Martens Latem, Maenhoutstraat 102, Sanjung Thai Massage, Nana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• St Martens Latem, Maenhoutstraat 102, Sanjung Thai Massage, Nana

Deze week dit salon een bezoek gebracht. Drie dames waren vrij maar ik had op de website al gekozen voor Nana. Nana is een zachte, lieve dame die je een heerlijke tijd bezorgt. Eerst op haar kamer een douche genomen, spijtig alleen.
    Dan samen op het bed wat praten waarbij ze heel de tijd mijn lichaam liefkoost en mijn penis streelt. Ik begin al goed op temperatuur te komen maar dan geeft ze het sein om te draaien en de massage te beginnen. De massage is eerder zacht erotisch dan therapeutisch maar daar komen we tenslotte voor. Haar body to body is warm en sensueel. Dan komt zij naast mij liggen en mag ik haar overal voelen. Zij heeft heerlijk zachte borsten, 100% naturel. Zij reageert als ik haar tepels lik en zuig en al snel lig ik tussen haar benen en zoen haar vagina. Mijn tong glijdt door naar haar sterretje en ik hoor haar kreunen van genot, zeker niet fake! Daarna masturbeert zij met vaardige handen, telkens even wachten als ik ga klaarkomen om dat uiteindelijk volle teugen zaad in haar handen te ontvangen.
    Nana is geen jong meisje maar een romantische dame die haar tijd neemt om je heerlijk te verwennen.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 09-08-18, 09:42. Reden: titel
    't Een plezier is 't Ander waard!

Re: Deinze, Gentstraat 7a, Tavan, Nana(uitstekend)

'N tijd terug ook 's langs geweest voor 'n thai massage.
    Heel ontspannende ervaring! Met leuk hoogtepunt op 't einde.
    Body2body, aftrekken en vingeren
    Voor andere diensten was het extra te betalen

Mooie vrouw,proper,leuke borsten en heel vriendelijk.

Commentaar

Sint-Martens-Latem,Maenhoutstraat 102,Sairung Thai Massage Nana (héél goed)

Gisteren eens een bezoekje gebracht aan Sairung Thai massage,nadat ik de website bezocht had en er een nieuw "meisje" aanwezig is namelijk Nana...
      www.sairungthaimassage.be

De deur werd geopend door jawel een bekende Pim(ex-Wanthong). Daar ik al een aantal keren door haar onder handen werd genomen vroeg ik om de andere meisjes te zien.... Ik werd voorgesteld aan een zekere Kathy,die ik destijds nog kende van Pinid Thai massage en de nieuwe Nana (ik koos voor Nana, ze is wat rijper laten we zeggen maar de argumenten waren er ). Ik ging voor een uurtje want ze zag er behoorlijk sexy uit.

Na een kleine babbel en de nodige overéénkomsten begon de massage.Eerst de rug dan de billen daar ik er verzot op ben ... Dan omdraaien en het erotische gedeelte...ze kan er wat van en haar natuurlijke grote toeters en lichaam waren een streling voor het oog. Ik mocht eraan komen aangezien ik er een extraatje voor betaald had en de rest, mits geen penetratie! Ik kom zeker voor haar terug.

100 flappen goed besteed!
      Laatst gewijzigd door drwatson; 02-01-13, 11:22. Reden: samengevoegd

Commentaar

Re: St Martens Latem, Maenhoutstraat 102, Sairung Thai Massage, Nana(uitstekend)

staat niet meer op de site, jammer had ik graag eens bezocht, zou dame reeds elders werken?

Commentaar

Re: St Martens Latem, Maenhoutstraat 102, Sairung Thai Massage, Nana(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door young_boy Bekijk bericht
          staat niet meer op de site, jammer had ik graag eens bezocht, zou dame reeds elders werken?
          Ze is weer werkzaam bij Sairung http://www.sairungthaimassage.be/sairung/nana.html

Commentaar

Re: St Martens Latem, Maenhoutstraat 102, Sairung, Nana

Langs geweest voor een 4-handenmassage samen met Katty. Was een leuk uurtje, dames weten hoe ze een man moeten plezieren

Commentaar

Is dit betreffende Nana ? Thanks.

Commentaar

Massagesalon heeft nu de naam Sangjun Thai Massage met een nieuw team.
                Nog niet geweest maar kan nog komen.

https://www.sangjunthaimassage.com/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door galaxy55 Bekijk bericht
                  Massagesalon heeft nu de naam Sangjun Thai Massage met een nieuw team.
                  Nog niet geweest maar kan nog komen.

https://www.sangjunthaimassage.com/
                  Let vooral niet op de leeftijd van de dames !

Commentaar

Ik weet niet hoe waarheidsgetrouw die foto's zijn, maar die Ice overstijgt toch wel wat haar uiterlijk betreft het gemiddelde niveau.
                    Vandaar ook dat het raar is dat van haar hier nog niets te vinden is.

Commentaar

Aan het werk...
                    X