Diegem, Watermolenstraat 1, Bangkokmax, Ning

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diegem, Watermolenstraat 1, Bangkokmax, Ning

Eens langs geweest om kennis te maken met de nieuwe ploeg. Direct gekozen voor Ning (wauw haar borsten vielen bijna uit haar BH). Eerst samen de douche in waar flupke al de nodige aandacht kreeg. Dan knuffelen op het bed waar zij haar beentjes wijd open legde en mijn tongetje naar haar fris gewassen poesje leidde. Mmmm, lekker! Draaien naar 69 zodat ik er ook nog wat aan had en mijn volle lading dan tussen haar borsten spoot.
    Dan nog de tijd vol gemaakt met een stevige massage. Thanks Ning
    www.thaibutterfly.be
    Laatst gewijzigd door drwatson; 26-10-15, 10:06.

Re: Antwerpen-Dam, Lange Lobroekstraat 103, Thai Butterfly, Ning (uitstekend)

Na de berichten van de voorgaande wandelaars, vorige vrijdag ook eens een afspraak met Ning gemaakt. Bij aankomst naar Ning gevraagd. Op de kamer aangekomen zij Ning dat ze niet beschikbaar was omdat ze reeds een andere afspraak had. Met hand en tand proberen uit te leggen dat ik wel op voorhand gebeld had om een afspraak vast te leggen. Enige antwoord Sorry... Dan maar een ander meisje genomen. Tijdens mijn bezoek geen enkele keer de bel gehoord en toen ik terug beneden kwam zat Ning nog altijd in het achterkamertje.
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik zulke praktijken niet kan waarderen. Ze bevestigen mij gevoel dat het met dit massagesalon serieus bergaf aan het gaan is en dit ondankt het succes en de voornemens van Ann in het begin. Van geregelde bezoeker, ben ik occasionele bezoeker geworden, en ook nu zal het nog een hele tijd duren denk ik voor ik hier nog eens op bezoek ga. Mijn mening is dat afspraken gemaakt worden om na te komen en dit telt voor beide kanten.

Commentaar

Enkele dagen geleden nog eens in de thai butterfly binnengesprongen, alwaar Ning me vriendelijk ontving. Een stevige dame die goed in het vlees zit maar zeker niet dik overkomt. Het zal dat mooie snoetje zijn zekers? Voor de verandering geen douche bij begin gekregen (anders altijd als je een uurtje neemt) maar had er net thuis een genomen dus niet geprotesteerd. Ze waste snel even mijn leuter die door de kou buiten mini proporties had aangenomen, wat wel grappig was toen ze vol verwondering vaststelde hoe het mannelijke lid van kabouter tot knuppel groeide onder haar wassende handjes. Snel op de buik gaan liggen zodat ze de massage kon beginnen, die was redelijk, ontspannend en leuke babbel gedaan. Toen ze me omdraaide heb ik haar voorgesteld haar te masseren en dat vond ze wel leuk. Ik dus met olie en warme handjes aan de slag en na een weldadige massage wou ze mij verwennen. Mijn tepels werden zalig bewerkt door haar tongetje en even later zat ze op mijn gezicht met een natte poes, iets wat ze blijkbaar door de massage had opgelopen. Weet niet of dit standaard is, maar heb er van genoten. Ze trok me klaar terwijl ze op me zat en daarna de douche in waar ze nog wat plagerig met haar bips tegen mijn fiere gieter aanwreef. Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Antwerpen-Dam, Lobroekstraat 103, Thai Butterfly, Ming (?)

Drietal weekjes geleden al, maar beter een uitgestelde dan geen hé
        Ze betaan dus toch nog...de echte Thaise stevige massages. Ik had aan de telefoon gemeld dat ik een echte massage wou en kreeg Ming aanbevolen. En dat heb ik me niet beklaagd. Eerst ff samen douchen waarbij ze kon aftasten hoe stevig de massage mocht zijn en dan ging ze echt van start voor een sessie van 45 min. Ze gebruikt haar hele lichaam en heeft echt sterke handen die ieder gespannen spiertje weten te vinden. En hoewel het niet echt de afspraak was, vertroetelde ze "kleine Tim" op het einde met een lekkere hand-job. Ming is een stevige meid, zonder haar dik te durven noemen, mooie borsten en een behaard maar verzorgd kutje. In het begin is ze een beetje afstandelijk maar nadien komt ze helemaal los (of misschien mocht ze me wel echt graag ) Een aanrader voor de echte thaise massage-liefhebber
        niets is mij "vreemd", maar ik neuk geen eend....

Commentaar

Ben vandaag bij Thaibutterfly geweest. Nog maar eens door Ning onder handen genomen.
          Normaal hou ik van fijne thaise meisjes, Ning is wel een stevige dame met een grote borsten, maar ze is gewoon fantastisch.
          Haar handen doen gewoon wonderen. Zalige massage, ongelooflijk lekkere BTB, onvoorstelbaar lekker PZC, lekker tongzoenen.
          Gewoon een fantastisch uurtje geweest.
          Ning, weeral eens bedankt.

Commentaar

Re: Antwerpen-Dam, Lange Lobroekstraat 103, Thai Butterfly, Ning (voldoende)

Vandaag na dit topic gelezen te hebben eens op bezoek geweest bij ning, blijkbaar was het niet druk in de thai butterfly aangezien men bezig was de was op te vouwen. Ning nam me mee naar boven, ondertussend vragen of ik er al eerder was geweest. Wat ik kon beamen, alleen was het al weer een tijd je gelden.

Na de plicht plegingen, de gezamelijke douche en de start van de massage begon ze al snel mij heerlijk te verwennen met haar nageltjes en waren we al snel over elkaar heen aan het kronkelen.

Terwijl ze over mijn rug lag te kronkelen met haar heerelijk C cup en zachtjers aan mijn oren aan het bijten en likken was werd ik hard natuurlijk. Omgedraaid en haar heerlijk borsten en poesje eens verwent, waarop ze vroeg of ik in haar wilde komen, Tuurlijk.

Ondanks dat ik ook wel zin had in een goede pijp beurt toch gekozen om dat schatje eens lekker te neuken. voordat ze het condoom over mijn lul deed was het nog even tijd om hem even lekker diep in haar mon,d te nemen, wat een schat is NING.

Daarna condoo er over en neuken maar in amazone houding tegelijkertijd haar borsten masseren en likken. Zachtjes kussed, strelend en ondertussen geneukt worden. Na even zo bezig geweest te zijn was het tijd om te wisselen van positie, hara gevraagd wat zij lekker vond het antwoord 'from the back' dus op zijn hondjes haar heerlijke poes eens goed verwent en uiteindelijk met de beetjes in de nek het afgemaakt.

Min puntjes: ( ja die waren er ook)

Het bed kraakt zo verschrikkelijk dat de hele buurt volgens mij gehoord heeft wat er gebeurde, volgende keer maar een andere kamer of buiten het bed neuken. Hoe zou ze over de douche denken.

Mij ziet ze zeker terug.

Commentaar

Re: Deurne, Schotensesteenweg 41, Massagehuis, Ning (uitstekend)

Kan iemand van de insiders mij eens wijsmaken welke de exacte dagen van aanwezigheid zijn van Ning evenals de correcte werkuren ?

De conversatie en inlichting mag vanzelfsprekend eventueel via IM-BOX gaan.

Thnx Ralf
              Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Re: Deurne, Schotensesteenweg 41, Massagehuis, Ning (uitstekend)

Werkt ning nog hier? Ik heb laatste weken twee keer heen gereden maar allebeide keren was de tent gesloten. Of is deze massagesalon gesloten? Als het zo is heeft iemand info over ning, of ze nu ergens anders werkt?

Commentaar

Zaventem, Martkstraat 1c, Phet Sayaam Thai Massage, Ning(uitstekend)

Laatst hier wat extra geïnvesteerd in de badservice met Ning voor 120 euro.
                  Moderne badkamer met ruim bad waarin Ning een demonstratie gaf van onderwaterpijpen (nieuw werkwoord, staat nog niet in Vandaele ).
                  Ning had wat last van een verkoudheid maar daar heb ik niets van gemerkt. Ze is wat molliger dan de andere meisjes maar toch heel lenig en dat laat ze op veel manieren zien. Na het speelhalfuurtje in het bad overgegaan naar de massage op het bed. Ze had weinig zin in massage en dat vond ik niet erg. We hebben toch goed onze tijd volgemaakt.

Commentaar

Re: Zaventem, Martkstraat 1c, Phet Sayaam Thai Massage, Ning(uitstekend)

Tot voor zeer kort heb ik haar mogen ontmoeten bij een andere massagesalon te Antwerpen.Is daar nu inderdaad weg .Ik was onder de indruk van haar looks op de foto's die zeker in het echt niet tegen vielen bij aankomst, leuke verschijning, leuk contact. Is inderdaad wat stevig gebouwd, doet echter niets af aan haar schoonheid.
                    Massage was goed, heb haar ook nog een massage gegeven.jammer dat het voorbij was, de tijd gaat dan te snel .Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer terug, zal daar wat langer voor moeten reizen helaas
                    Gr Medewandelaars

http://phetsayaamthaimassage.be/
                    Laatst gewijzigd door drwatson; 23-04-11, 09:28.

Commentaar

Ik was gisteren langs. Ning heeft me op het bed wat gewassen, dan een b2b massage gegeven met haar grote borsten, diep tongzoenen, en ik heb haar uitgebreidt gevingerd. Danaast een stevige massage. Ik kom terug.

Commentaar

Re: Zaventem, Martkstraat 1c, Phet Sayaam Thai Massage, Ning(goed)

Hallo allemaal,

Vanmorgen een afspraakje gemaakt met dit salon na het lezen van alle goede berichten over dit huis.
                        Wilde eigenlijk gebruik maken van de promotie: 1 uur (2 dames (Tata en Pink) elk half uur) om zo de dames te leren kennen tijdens mijn eerste bezoek hier.
                        Helaas was Tata bezet en was Pink er nog niet. Toen kwam Ning zich voorstellen. Met haar nog wat overlegt over de badservice: liefst met 2 dames. Echter dit was geen promotie. Het is €120 voor 1 dame (bad en massage). Na veel overleg (zij stelde voor 1 uur bad en 1 uur massage,2 verschillende dames voor €200 , dit vond ik echter te veel de eerste keer),besloten voor 1 uurtje bad en massage , misschien met 2 dames (bereid om beetje meer te betalen voor deze wens)
                        Dus het bad laten vollopen en met Ning erin gesprongen. En idd zoas al eerder vermeld gelijk tongzoenen en onderwater-pijpen. Het ging er gelijk heftig aan toe. Effe lekker ontspannen:ho maar. Terwijl we zo bezig waren kwam Tata de badkamer binnen en in het thais werden mijn wensen aan haar duidelijk gemaakt. Even later is ze erbij gesprongen.Terwijl Ning mij masseerde begon Tata als een wilde aan mijn junior te trekken. Het duurde niet lang of de visjes zwommen in het water. Eerst nog een beetje ingehouden,maar toen junior van half zacht weer naar hard ging (Tata bleef er maar mee spelen) heb ik het bad maar helemaal gevuld.....
                        Daarna met Ning op de kamer voor een massage,waar ik na een kwartiertje Tata weer verwachte om toch zo half,half van de promo gebruik te maken. Maar helaas : Het was zo druk dat ik het uurtje met Ning heb volgemaakt.
                        Al met al een leuke ervaring gehad in dit nette huis. Het is alleen zaak om van te voren goede afspraken te maken. Misschien dat mijn wensen niet helemaal goed begrepen zijn .Het kan ook aan mij liggen dat ik te veel verwachtte voor het betaalde,maar enfin.
                        Was een leuke ervaring om in bad zo verwend te worden. Ning is een spontane meid met een leuk snoetje. Denk dat ik nog wel eens op herhaling ga en het dan een beetje standaard hou.
                        groeten!

Commentaar

Dit is een leuk adresje. Ning valt zeer goed mee. Massage was heel variërend en ze beheerst de techniek om je super geil te maken. Eerste hoogtepunt bleef niet lang uit. Daarna zijn we overgegaan in 69 en wat ruikt ze heerlijk ze vergeet klokkenspel zeker niet zeer lekker klaargekomen. I'll be back schatteke

Commentaar

Nieuwe, propere en leuke kamers.Ning is wel zeer professioneel, ze weet wat/hoe ze moet doen om u te plezieren....zonder gevoelens. Vriendelijk verwennen en zien dat je binnen de gekochte tijd terug buiten staat...Ik geef een 8.5 op 10

Commentaar

Vandaag een mooi uurtje beleefd bij Ning. Na de wasbeurt in de badkamer, op bed. Tesamen knuffelen, kussen, strelen om in de juiste stemming te geraken. Daarna een stevige pijpbeurt gekregen zonder condoom en bijna gekomen in haar mondje. Daarna heb ik haar lang kunnen laten genieten met een, zo denk ik, een lekkere befbeurt, trouwens een fris poesje. Verder nog genoten van een rustgevende en zachte massagebeurt van benen, voeten en hoofd. Een uur vol genot met groot herhalingsgevaar. Het ergste was de helse files gans de dag op de snelwegen, blijkbaar een slechte dag uitgekozen om naar Zaventem te karren.

Commentaar

Ning is een vriendelijke verschijning. Lacht wel wat gemaakt en is redelijk aan de maat, met goed gevulde borsten en zeer grote uitstekende tepels. Ik had gevraagd om een zachte massage, maar dat werd toch nog redelijk stevig. Kussen doet ze niet (wellicht alleen als je badservice boekt), beffen mag wel. Pijpen doet ze redelijk goed, maar niet diep. Ze laat je twee keer komen als je wilt. ik vond ze wat verlegen, kwam weinig uit hoewel ik diverse keren het gesprek wat op gang probeerde te brengen. alles gaat vrij professioneel, weinig GFE en bij het weggaan was ze al bezig met het binnenloodsen van een andere klant en was het rap naar buiten. had voor een uur geboekt en stond na 50 min al weer buiten. Van de speciale promo (2 girls) kwam niets omdat er geen tweede meisje vrij was. heb veel betere thaise massage ervaringen gehad, ga hier dan ook niet terugkomen

Commentaar

Zaventem,Marktstraat 1C, Phet Sayaam Thai massage, Ning

Zonet een bezoek gebracht aan Ning van Phet Sayaam. Deze 25 jarige meid had net haar batterijen
                                  voor een maand gaan opladen in Thailand en dit was duidelijk te merken. Na de douche in de
                                  prachtige badkamer, heeft ze me goed onder handen genomen. Eerst knuffelen op bed ( doe ik heel graag)
                                  daarna lang kunnen beffen ( ook één van mijn geliefkoosde bezigheden ) en daarna een zeer lange en
                                  goede pijpbeurt gekregen. En niet te vergeten ook nog een massagebeurt ondergaan van voeten en benen.
                                  Kortom een uurtje om in te lijsten.

Commentaar

Re: Zaventem, Martkstraat 1c, Phet Sayaam Thai Massage, Ning

Onlangs ook bij Ning geweest. Persoonlijk is het niet helemaal mijn type, maar alles is in proportie en ze heeft een vriendelijke lach. Je voelt aan de routine dat deze dame al eventjes in het vak zit. Ik denk dat je wat geluk moet hebben. Als je klant nr 9 bent, lijkt het me normaal dat je dat merkt aan de service. Ze is een dame die graag pijpt en de klant wil plezieren. Waren ze maar allemaal zo ;-)

Commentaar

Re: Zaventem, Martkstraat 1c, Phet Sayaam Thai Massage, Ning

Ze schijnt hier al een tijdje niet meer te werken. Weet iemand waar zij nu zit?

Commentaar

Weet iemand waar deze dame nu tewerkgesteld is? Misschien een tijdje naar Thailand, maar ik kan niet geloven dat zij gestopt is. Thanks

Commentaar

Mechelen, Zandpoortvest, Ruenthai, Ning

Goede ervaring met Ning gehad bij Ruenthai Thai Massage. Ken haar al heel lang.
                                          Welsiwaar enkele kilo's meer maar heel sexy. Haar lach werkt aanstekelijk.
                                          Maar daar komen we niet voor. Met haar in de jacuzzi en lekker spelen met de prachtige borsten. Ze ging op de rand zitten zodat ik haar poes goed kan uitlikken. Lekker pijpbeurt in de jacuzzi en deze verdergezet op het bed. Boven haar borsten klaargekomen.
                                          De massage daarna was heel stevig en regelmatig opnieuw plagen zodat er weer leven in de brouwerij kwam. Ik moest er voor een 2de keer aan geloven. Dat gebeurt zelden bij mij maar het was ook een tijdje geleden .
                                          De zaak hier is goed opgeknapt maar het ronde bed en de spiegels erboven zijn nog van de vorige zaak.