Overpelt, Napoleonweg 65, Romantica, Iris

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Overpelt, Napoleonweg 65, Romantica, Iris

Afgelopen week bij massagesalon Romantica geweest.
    Er deed een jonge dame open van Dominicataanse afkomst (Iris was haar naam), ze sprak goed nederlands. Toen ik bekend maakte dat het mijn eerste maal was, stelde ze mij op mijn gemak en gaf ze een woordje uitleg.
    Na het verplichte doucheke (wat ik ten zeerste voorstander van ben) had ze nieuwe handdoeken op het bed gelegt (+ over het hoofdkussen).
    Ze wist goed hoe ze moest masseren en plagen [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon10.gif[/IMG].
    Het happy ending stukje, man zalig, ze wist echt met wat ze bezig was.
    Ook zeer positief was, dat ze je volledig opruimde nadat je klaargekomen bent en je vervolgens nog enkele minuten masseert (kneden) en een beetje plaagt.
    Hier zal ik zeker een vervolg op laten komen en volgende keer ga ik toch voor een uurke ipv een half uurke.

Re: Overpelt, Napoleonweg 65, Romantica, Iris(uitstekend)

Enkele maanden geleden bezocht ik Iris.

Aangekomen op de parkeerplaats valt het qua discretie gelukkig wel mee. Na aanbellen ging de deur vlot open en het was Iris, een vrij kleine Thaïse dame, die me met een vriendelijke smile binnenliet.

Keuze uit drie dames, gekozen voor Iris en samen naar de kamer. Meteen een biertje gekregen. Vond ik beetje vreemd, zo op de kamer zelf. Toch tevreden, want een druppeltje alcohol maakt je wel wat meer ontspannen. In dit geval niet echt nodig, want Iris doet heel goed haar best op het ijs te breken en een babbeltje te slaan, spreekt ook echt behoorlijk Nederlands. Dan de douche, eerst zij, dan ik, inderdaad solo dus.

Ik was voor de body-to-body-massage gegaan. Die krijg je ook, 10-15 minuten, vrij stevig en ze spant zich in om het prettig te maken. M'n eerste body-to-body-massage en 't is beetje paradoxaal: bedoeling is om je te ontspannen, maar in die situatie, je gaat minuten later aan de bak met een 'onbekende', lukt dat niet helemaal. Maar nog eens: ze doet dat echt wel goed hoor.

Na zo'n 15 minuten stelde ze voor seks te hebben, ik dacht zo'n 50 euro erbij dan, bovenop de eerdere 80 euro. (45min. of een uur, weet het niet precies meer)
    Anyway, klassiek begin, PZC en daarna enkele standjes. De seks is prima, maar wat Iris zo bijzonder maakt is de passie waarmee ze haar werk doet, ze is 100% met je bezig, probeert je aan te voelen, af en toe wat kreuntjes erbij of lieve woordjes. Zelf presteerde ik zeer mager, 't was weer geleden... maar in de laatste minuten (had nog steeds geen orgasme) ging ze tekeer als een wild paard om me die toch maar te laten beleven, en ja hoor, 't kwam

Verder kan ik zeggen: mooi gezicht, mooi en zacht lichaam. Ik wil ze zeker aanraden.

Commentaar

In een recensie hier lees ik een verkeerde leeftijd en lengte.

Ze is iets ouder dan 26-29 (volgens mij een dertiger)

en ze eerder klein van gestalte, dus absoluut geen 1.85 m !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stootje Bekijk bericht
        In een recensie hier lees ik een verkeerde leeftijd en lengte.

Ze is iets ouder dan 26-29 (volgens mij een dertiger)

en ze eerder klein van gestalte, dus absoluut geen 1.85 m !
        maar ze kan verrekte goe masseren en plagen
        en ikke zpuitte een record afstand volgens haar bijna mijn oog dicht

Commentaar

Re: Overpelt, Napoleonweg 65, Romantica, Iris

Kan je daar ook alleen intiem doen met de meisjes? En zo ja hoeveel is prijs voor die intiem te nemen.

Commentaar

Aan het werk...
          X