Zaventem, Marktstraat 1c, Phetsayaam, Toek

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zaventem, Marktstraat 1c, Phetsayaam, Toek

Zaventem, Marktstraat 1c, Phetsayaam, Toek

Vorige week nog eens een zin in een lekkere masssage en na wat lezen hier op het forum gekozen voor dit huis in Mortsel. Afspraak gemaakt voor Catoen, maar voor één keer viel het verkeer wat beter mee dan verwacht wat er voor zorgde dat ik wat eerder ter plekke was. Ik mocht even wachten of een ander meisje kiezen en aangezien ik hier nog niemand kende leek het me meegenomen om eens te zien wat het aanbod was. M'n oog viel al snel op Toek.

In de kamer zei ze me dat ze eigenlijk net gedaan had met werken, maar dat ze toch nog haar best zou doen ondanks dat ze eigenlijk wat moe was. Ik wil niet weten wat me overkomen zou zijn als deze lieve schat uitgerust aan mij was begonnen.

Toek spreekt vrij goed nederlands en is een aangename babbel. Dat was het eerste dat me opviel, je kan met haar een goed gesprek voeren. Al moet ik zeggen dat eens ze met de massage begon het nog moeilijk was om iets te vertellen. Man, ik voel het nu nog. Ik denk niet dat ze ook maar één spier heeft overgeslagen.

Het tweede deel was ook al een topper, Toek heeft mooie volle borsten, en toen ze die in de strijd wierp voor een erotische bodymassage, had ik al snel het pleit verloren. Jammer, maar ik was zeker niet ontevreden. Zal voor ik terug ga gewoon wat aan m'n uitstellingsvermogen werken. Maar dat ik terugga zit er dik in.

Merci Toek
    Laatst gewijzigd door drwatson; 13-12-17, 10:18.

Re: Mortsel, Antwerpsestraat 287, Run Kwa Thai, Toek (uitstekend)

Een maanje geleden langs geweest bij Toek. Ik denk dat Catoen de deur open deed, maar ze leek me toch heel klein (en heel jong). Uiterlijk zijn er wel mooiere thaise dames, ik hou meer van ultraslanke types en ze is ook niet zo jong meer.
    Toek spreek idd. goed nederlands en is al enkele jaren in België. Massage gewoontjes, erotisch deel goed. Ze beleeft er zelf blijkbaar ook graag plezier aan zodat je wel moet opletten dat zij niet alleen verwend wordt, terwijl jij wel betaalt voor haar diensten.
    Ik denk dat er op dit vlak heel wat mogelijk is met deze dame.

Commentaar

Re: Mortsel, Antwerpsesteenweg 287, Ruan Khaw Thai, Toek(uitstekend)

ik ben niet zo een fervente wandelaar zoals de meeste hier maar gisteren ook eens bij toek langs geweest en ik moet zeggen dat het mij uitstekend bevallen is mooie meid met alles er op en eraan goeie massage gehad heerlijk die olie op je huid en dat warme lichaam van haar goeie babbel ook ondertussen maar idd je bent gauw het noorden kwijt eens ze haar borsten in de strijd gooit nadien omgedraaid en voorkant was al even heerlijk zeker het lagere gedeelte lekkere pijpbeurt en met de hand tot een hoogte punt
      het kwam uit de tenen (lol) mij gaat ze zeker terug zien

Commentaar

Gisteren ook een keer gaan kijken in Mortsel. De eerste dame aan wie ik werd voorgesteld was Toek, en heb haar gekozen. Het is een hele leuke gezellige meid met een hele vlotte (belgische) babbel. De massage was goed en lekker hard, het erotisch gedeelte werd ook met veel plezier en uitgebreid gedaan. Ze neemt de tijd voor je en laat je genieten. Kom zeker een keer terug...

Commentaar

Ben ook al bij Tuk op bezoek geweest aangetrokken door haar foto's op de site.Ze is gelijk ze eruitziet op de foto's,niet te mager maar ZEKER niet dik.Ze heeft een echt gezellig warmte uitstralend lichaam,het was of ik met mijn vriendin in bed lag.Ze babbeld wel graag maar vergeet zeker niet waarvoor je gekomen bent. Als ze met haar prachtige borsten over je heen strijkt wenste je dat je de ganse dag kon blijven.Bij Tuk is een zaak belangrijk,behandel haar met respect en ze zal je er echt voor belonen

Commentaar

Goh waarmee moet 'k beginnen:

1. bijzonder vriendelijk (niet geveinsd), open type, joviaal, gevat, zelfvertrouwen;
            2. schrandere meid, franke bek (super!), een eigen willetje, hoog girlfriend gehalte;
            3. spreekt zéér goed Nederlands, hier geleerd (ook Engels, zelfs Chinees!!), jongens je moet dat Nederlands écht niet simpel houden hoor want Tuk verstaat écht alles!;
            4. mooi ("bloedmooi") lijf, ze is 27, niet te mager, prachtige volle (échte) borsten;
            5. stevige massage, supergoeie B2B waar ze écht werk van maakt én tijd in steekt;
            6. de body-to-body en het plagen tussendoor is écht af, geloof me!

Ik zou zeggen allen daarheen.
            IK in ieder geval heb in ons Tukske mijn favorieteke gevonden, tot binnenkort meid!!!

Commentaar

Omdat mijn sessie bij Pon in de andere salon 's morgens wat was tegengevallen heb ik meteen gebeld voor later op de dag een afspraak met Toek te maken. Gelukkig leukte dat nog .
              "s middags na mijn afspraak die ik had , naar haar toe. Op de kamer kwam Toek zich voorstellen, leuke meid spreekt goed begisch ( erg leuk te horen ) begin van de massage liep uit omdat de loodgieter net kwam vanwege een defecte afvoer. Maar goed ondanks de vertraging begonnen aan een heerlijke massage. Tussen door met het nodige gekriebel. Heb haar nadat ik me omgedraaid had heerlijk gebeft en ze vondt het zichtbaar en hoorbaar lekker. Daarna heeft ze mij lekker gek gemaakt en ik ben lekker tussen haar heerlijke tieten klaar gekomen.

Commentaar

Vandaag naar RKT gegaan en gekozen voor Toek. Toek is een mooie meid met grote mooie borsten. Toek is iemand die recht door zee gaat, eerlijk, oprecht en zeker niet houd om te zigzaggen. Dit kan soms hard aankomen bij sommigen, maar binnenin heeft ze een hart van goud. Toek houd van een gezellige babbel, ze spreekt trouwens uitstekend nederlands, dit om het ijs te breken en een band te leggen met de klant. Ze houd er niet van dat de klant metéén in de aanval gaat, ze weet heel goed wat er van haar wordt verwacht en doet dit ook uitstekend. ze zegt zelf ; ik ben een mens met gevoelens en géén machine, en dat merk je ook als je haar laat doen. Zelf heb ik een prachtig uur met haar beleeft, geleid door haar ( wat ik zeker niet doe met alle dames die ik bezoek ), maar met Toek is dit voor mij geen enkel probleem. Er is veel mogelijk, maar er moet een klik zijn zegt ze zelf.

Commentaar

Antwerpen, Antwerpsesteenweg 287, Ruan Khaw Thai, Toek(uitstekend)

Vrijdag nog eens langs geweest bij Toek,zij geeft een zeer goede massage en gaat na korte behandeling van rug en benen al snel over tot het erotische gedeelte.
                  je mag bij haar praktisch alles doen en ze word zeer graag bebeft waarbij haar strakke poesje kletsnat word.
                  ik was zo opgewonden dat ik na een korte onderhandeling graag iets meer betaalde om haar eens goed te neuken,uiteraard mc.
                  Ze beleefde er zelf ook heel wat genot aan en na haar op zijn hondjes eens diep geneukt te hebben kwam ik klaar.
                  Het gebruikelijke wasje en nog ff nagenieten met een babbel en ik kon opgewekt het weekeind induiken.

Commentaar

Ben vandaag bij Toek geweest en het was fantastisch. Zij is een lieve en spontane vrouw die je met een body to body met haar prachtige borsten in de zevende hemel brengt...
                    Zij neemt graag het initiatief, je krijgt een heerlijke oliemassage en het hoogtepunt was het lekker klaarkomen tussen haar échte knappe borsten. Zij heeft geen oraal uitgevoerd en ook geen NMC maar de BTB massage was voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Vandaag ook voor de eerste keer naar Toek geweest, afspraak gemaakt om 12:00u. Op de kamer eerst afgerekend zei dat ze direct terug kwam, duurde wel 5 minuten. Gevraagd voor een douche zei ze na de massage. Ze kwam terug met een teil water, mocht op het bed gaan liggen op mijn rug, waarna ze mijn edele delen grondig waste. Vertelde op voorhand wat de mogelijkheden waren, overal aanraken maar niet met vinger in haar kutje, beffen was geen probleem. Vroeg of ze een harde of zachte massage moest geven, gekozen voor een zachte massage, waarna ze een heerlijke zachte massage gaf met veel olie. Moest rustig blijven liggen en genieten. Daarna begonnen met het erotische gedeelte, met haar haar borsten over heel mijn lichaam glijden van onder naar boven, met haar kutje over mijn lul heen en weer glijden. Daarna ging ze op haar rug liggen zodat ik ze goed kon beffen, haar klitje met mijn tong en mond beginnen likken en zuigen, zodat ze na een tijdje hevig begon te hijgen en haar beken omhoog duwde en mijn hoofd tussen haar benen begon te klemmen. Toch wel ± 25 minuten haar kunnen beffen, dan was het haar beurt om mij te verwennen met een penis massage, maar ik har problemen om tot een orgasme te komen, maar is uiteindelijk toch gelukt. Conversatie in het Nederlands vind ik ook een pluspunt bij haar. Toch een dik uurtje binnen geweest.

www.ruankhawthaimassage.be
                      Laatst gewijzigd door drwatson; 06-01-13, 01:45. Reden: link toegevoegd

Commentaar

Vandaag voor de 2e maal binnen de week naar Toek geweest. Eerst een telefoontje gedaan of ze vrij was,was geen probleem mocht afkomen. Na wegbrengen van het geld kwam ze terug met een cola. Mocht op het bed gaan liggen waarna ze zoals vorige keer mijn edele delen grondig waste. Ik vroeg voor een stevige massage, heb het geweten, ging er erg stevig tegenaan, zodat ik soms kreunde van de pijn vooral aan mijn kuiten, waar alles vast zat. Heeft me zeker een dik half uur gemasseerd. Toen was het tijd voor het leukere gedeelde met een B2B massage. Na een tijdje vroeg ze of ik haar wou beffen, ging op haar rug liggen en begonnen met haar klitje te likken en zuigen. Ze kreunde en hield mijn hoofd stevig tussen haar dijen en schokte hevig toen ze klaar kwam. Ze werd wel even kwaad toen ik per ongeluk met een vingernagel tegen haar schaamlippen schrapte, wat pijn deed volgens haar. Daarna ging ze dwars over mij zitten en begon mijn lul tegen haar kutje te masseren en af te trekken tot ik klaarkwam. Ik ben zeker 1:15u binnen geweest.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jeami Bekijk bericht
                          Vandaag voor de 2e maal binnen de week naar Toek geweest. Eerst een telefoontje gedaan of ze vrij was,was geen probleem mocht afkomen. Na wegbrengen van het geld kwam ze terug met een cola. Mocht op het bed gaan liggen waarna ze zoals vorige keer mijn edele delen grondig waste. Ik vroeg voor een stevige massage, heb het geweten, ging er erg stevig tegenaan, zodat ik soms kreunde van de pijn vooral aan mijn kuiten, waar alles vast zat. Heeft me zeker een dik half uur gemasseerd. Toen was het tijd voor het leukere gedeelde met een B2B massage. Na een tijdje vroeg ze of ik haar wou beffen, ging op haar rug liggen en begonnen met haar klitje te likken en zuigen. Ze kreunde en hield mijn hoofd stevig tussen haar dijen en schokte hevig toen ze klaar kwam. Ze werd wel even kwaad toen ik per ongeluk met een vingernagel tegen haar schaamlippen schrapte, wat pijn deed volgens haar. Daarna ging ze dwars over mij zitten en begon mijn lul tegen haar kutje te masseren en af te trekken tot ik klaarkwam. Ik ben zeker 1:15u binnen geweest.

Tja vandaag geprobeerd af te spreken maar Tuk blijkt er niet meer te werken...helaas! Weet iemand waar ze naar toe is?..

Commentaar

Re: Mortsel, Antwerpsestraat 287, Ruan Khaw Thai, Toek

Toek werkt nu bij Nalee Thai Massage massage in Wilrijk, onder de naam Poek

Commentaar

Wilrijk, P. Boudewijnlaan 309/1, Nalee Thai Massage,Poek

Vandaag voor de eerste keer naar Nalee massage geweest. Zag dat er een nieuwe dame is begonnen. Haar naam is Poek, en aan de foto's zag ik dat het Toek was die vroeger bij Ruan Khaw Thai in Mortsel heeft gewerkt.Op de kamer eerst afgerekend zei dat ze direct terug kwam, duurde wel 5 minuten. Ze kwam terug met een teil water, mocht op het bed gaan liggen op mijn rug, waarna ze mijn edele delen grondig waste. Vroeg of ze een harde of zachte massage moest geven, gekozen voor een zachte massage, waarna ze een heerlijke zachte massage gaf met veel olie. Moest rustig blijven liggen en genieten. Daarna begonnen met het erotische gedeelte, met haar haar grote borsten over heel mijn lichaam glijden van onder naar boven, met haar kutje over mijn lul heen en weer glijden. Daarna ging ze op haar rug liggen zodat ik ze goed kon beffen, haar klitje met mijn tong en mond beginnen likken en zuigen, zodat ze na een tijdje hevig begon te hijgen en haar beken omhoog duwde en mijn hoofd tussen haar benen begon te klemmen. Toch wel ± 25 minuten haar kunnen beffen, dan was het haar beurt om mij te verwennen met een penis massage en afgewerkt terwijl we in 69 positie lagen. Conversatie in het Nederlands vind ik ook een pluspunt bij haar.

Commentaar

Wilrijk, Prins Boudewijnlaan 309, Nalee, Poek (Toek)

Toek werkt inderdaad bij Nalee Thai Massage in Wilrijk, ze noemt nu Poek. Ben er vandaag geweest en een heerlijk uurtje beleeft. Zie mijn recensie die ik geschreven heb.

http://nalee.be/nalee/album.html
                                Laatst gewijzigd door drwatson; 10-12-14, 22:11. Reden: titel aangepast

Commentaar

Re: Wilrijk, Prins Boudewijnlaan 309, Nalee, Poek (Toek)

Een tijdje geleden geweest.
                                  Ze was wat te hard met de massage en kortaf, als je een massage geeft kan je ook rekening houden met bestaande lichamelijke rugklachten . Ze had waarschijnlijk een wat slecht humeur alsof ze ergens kwaad op was. Misschien was ik doodeenvoudig op het verkeerde moment aanwezig op de verkeerde plaats , laat ik het daar op houden. Dus ik hou het op een moment opname als ik lees dat ze ook anders kan zijn

Commentaar

Ik heb haar een tijdje terug ook bezocht. Op foto heeft ze mooie borsten maar de rest wordt een beetje verdoezeld... ze is ook aan de mollige kant voor de rest, maar dat had ik verwacht..; :-)

Ik vroeg een zachte massage (ze was gewoon om hard te masseren) en die was zacht met veel olie. Ze spreekt goed Nederlands (soms grappig dialectje) en spreekt ook honderduit.

Op het einde was het hp ook ok. Nadien nog in de douche en zij ook (apart, spijtig :-) ) dus hygiëne ook goed.

Commentaar

Deze namiddag nog eens bij Nalee massage in Wilrijk geweest. Zag dat op de website ze nu ook Zaterdag open zijn en dan betaal je 70 euro. Vroeg naar Toek en was verrast dat ze me nog kende, na meer dan een jaar dat ik er nog eens geweest was. Ik schrok wel toen ik haar zag, want ze is wel veel bijgekomen vooral buik en achterwerk. Na betaling en douche mocht ik op mijn rug gaan liggen en waste ze mijn lul en ballen nog eens grondig, waarna het feest kon beginnen. Begonnen met B2B met haar borsten van boven naar onder, Daarna nam ze mijn lul en begon ze ermee over haar klitje en schaamlippen te wrijven. Dan ging ze op haar rug liggen en moest ik haar kutje en klitje zachtjes likken, zeker 30 minuten bezig geweest. Daarna was het haar beurt om mij te verwennen met een goede handmassage tot ik spuitend klaarkwam.

Ze hebben ook iets nieuws, mag je een strookje invullen met je gegevens en 1 maal per maand wordt er een strookje getrokken voor een gratis massage.

Commentaar

Vandaag nog eens langs geweest bij Nalee Massage in Wilrijk. Nog eens gekozen voor Poek heb het me niet beklaagt. Na douche en afrekenen direct play time. Op ons zij gaan liggen ik achter haar nam ze m'en Penis schoof ze die langs achter tussen haar billen en ging op en neer om zo te masseren, Dan ging ze klaar liggen op haar rug en moest ik haar zachter met mijn tong likken tot ze een orgasme had. Wel is het verboden om je vingers te gebruiken om te vingeren, Dan was het mijn toer, moest op mijn knieën gaan zitten en steunend op mijn ellebogen, zij achter mij met veel olie mijn prostaat en ballen en penis masseren. Na een tijdje gewoon liggend op mijn rug heeft ze het afgemaakt. Als ge van gezette vrouwen houd is zij een goede keuze met haar grote borsten en billen.

Ook is Pami hier beginnen te werken.

Commentaar

Re: Wilrijk, P. Boudewijnlaan 309, Nalee, Poek (Toek)

weet er iemand waar Toek naartoe is ?