Hasselt, Kuringersteenweg 444, Pikul Thong, Mila/Fern

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hasselt, Kuringersteenweg 444, Pikul Thong, Mila/Fern

gisteren voor de eerste keer naar Phuket in Zaventem geweest. Telkens als ik er passeerde vroeger, was er geen parkeerplaats, nu dus wel... dus ik binnen
    er kwamen 5 meisjes zich voorstellen en Faen sprong er uit. het is een leuke meid met een mooi lichaam en een volle boezem.
    Ze begon met een massage, maar dat duurde niet lang... vrij snel naar het erotische gedeelte Wat zeer lekker was. na wat gestoei met elkaar heeft ze me zaaaaaalig hard klaargepijpt!
    manmanman, ze heeft me leeggezogen...

Daarna kwam de echte thai massage pas en die was dan ook super relax!
    Anyway... tis een coole griet die voor veel open staat en waarmee je veel plezier kan hebben!

herhalingsgevaar is groot!!! (al waren er nog wel enkele dames die ik een volgende keer wil proberen.... als er parking is natuurlijk)
    en ze is in voor een trio dus dat blijft ook een optie!
    ik hou jullie op de hoogte!
    alles geven eh !

Re: Zaventem, Grote Daalstraat 172, Phuket Thai Massage, Faen (onbekend)

Vorige week voor de eerste keer naar Pukhet in Zaventem geweest.
    Op voorhand getelefoneerd voor een afspraak met Faen.
    Ik was een paar minuten te vroeg en mocht even in de wachtkamer plaatsnemen.
    Netjes op tijd kwam Faen me halen. Ze klonk heel verlegen, .... welcome, how are you...
    Na de financiele plichtplegingen verdween ze even en kwam terug met het obligate teiltje met warm water.
    Ik moest op mijn rug gaan liggen en ze begon mijn onderlichaam te wassen.
    Mijn penis begon al snel een beetje te groeien en Faen verloor geen tijd maar begon hem meteen te zoenen. Ze nam mijn nu volledig stijve penis diep in haar mond en zoog er verrukkelijk op.
    'First play or first massage...?' vroeg ze.
    'First massage', antwoordde ik.
    Qua Thia maassage heb ik al veel betere gehad.
    Ook de B2B daarna was niet echt goed.
    Maar toen ze fluisterde 'omdlaaien...' veranderde ze van verlegen meisje in een heet beestje.
    Terwijl ze mijn erecte penis diep in haar mond stak en erop begon te zuigen, draaide ze zich in een 69-stand en bood me haar frisse poesje aan.
    Ze was lekker en toen ik op haar knopje kauwde begon ze te trillen.
    Diep stak ik mijn tong in haar poesje, ondertussen het klitje met mijn duim stimulerend.
    Daarna stak ik een vinger diep in haar poesje terwijl ik haar klitje likte.
    Ondertussen bleef ze mijn keiharde knuppel likken en diep zuigen.
    Toen ik merkte dat ze goed nat werd 2 vingers en ook nog een derde, die ik bleef in- en uit pompen.
    Toen ik een vierde vinger in haar kontje stak begon ze onberdaarlijk te rillen en ik had de indruk dat ze klaarkwam. Tevens omdat ze me vroeg te stoppen op haar klitje te zuigen omdat het te gevoelig was, besloot ik dat haar orgasme echt was geweest.
    Ze draaide zich vervolgens om en pijpte me dat het lieve lust was.
    Ze pijpte me diep terwijl ze me in de ogen bleef kijken.
    Een geweldige ervaring.
    Bijna op het punt van klaarkomen nam ze mijn penis in haar hand en wreef ermee over haar (silicone) borsten terwijl ze me heerlijk aftrok.
    Het duurde dan ook niet lang voor ik mijn zaad over haar borsten en mijn buik spoot.
    Rolletje keukenpapier kwam eraan te pas. Tevens een wasje met het washandje.
    Ze keek op de klok en zei 'Nog tijd genoeg...'
    Nog een (stevige) massage van mijn voorkant, benen en voeten en de tijd was rondgemaakt. Nog een douche genomen en ik was klaar om te vertrekken.
    Het massage gedeelte was niet spectaculair maar het erotische gedeelte des te meer, en daar doe je het tenslotte voor he!
    Ik kom zeker terug in Zaventem bij Faen.

Commentaar

Re: Zaventem, Grote Daalstraat 172, Phuket Thai Massage, Faen (goed)

Ik ben na lange tijd afwezigheid in het thais toneel ook maar eens gaan kijken na het lezen van deze topic. Heb het me niet beklaagd en de afwisseling met een aziatische deed weer eens goed. Het enige wat haar interesseerde was sex en niet de massage.
      lekker pzc waarna ze op me kwam zitten en ik heerlijk kwam. Nadien wat social time, enfin, het gebruikelijke. Toen ze rechtstond en me meenam naar de stoel gaf ze mijn onderbroek reeds maar ging ze onverwacht op haar knieën zitten voor mij en begon me daar geweldig te pijpen en af te trekken. Heb niet de gewoonte om 2x sex te hebben na mekaar, maar deze verrassingsaanval overviel me zo en ze was zo geil, dat ik op nog geen 3 minuten opnieuw kwam. Ik ga zeker terug om ook eens de andere meisjes te proberen.

Commentaar

Gisteren voor de eerste keer naar Phuket in Zaventem geweest. Had een telefonische reservatie gedaan voor fantastische massage door Faen.
        Bij aankomst was er geen probleem om parking te vinden. Langs de straatkant is er immers plaats genoeg.

Aangebeld, mocht ik al dadelijk mee naar boven waar ik kennis kon maken met één van de meisjes, bleek dit Phung te zijn en niet Faen.
        Eerst de afhandeling van het financiële, 1 uurtje pzc voor 80 eurokes of 130 met sex. Ben maar gegaan voor het pzc ( met massage natuurlijk).
        Daarna kwam Faen, een mooi meisje met lekkere borstjes.

Bij aanvang vroeg ze ofdat ik zin had om iets te drinken, daarna begon ze aan het wassen van mijn lichaam.

Te starten met een heerlijke olie massage, wel niet zo stevig als in Thailand maar toch lekker, kon ik al heerlijk wegdromen.

Daarna volgde de B2B, deze was ook heerlijk maar naar mijn mening wat kort. Daar dit mijn 1ste ervaring is met B2B, kan ik hierover nog niet veel vertellen.
        Wel heb ik hier meer van genoten dan van de massage zelf.

Na de B2B begon ze met het pzc terwijl ze mij haar kleine poesje aanbood. Heerlijk was dit. Het pzc was wel stevig maar eigenlijk zat ze meer te trekken dan iets anders. Misschien was ze bang om iets in de mond te krijgen
        Om dit samen te vatten, haar lieve poesje heeft dit alles toch goed gemaakt.

Al bij al heeft dit 3 kwartiertjes geduurd, daarna een douche en een kusje op de mond.

Ik zal er zeker nog wel eens langs gaan, al bij al een goede ervaring, misschien dan met een andere dame.

Note: Faen vertelde me dat ze op 20 oktober verjaart en dan 20 wordt, of dit waar is ...
        Het leven is een strijd, wie het langst leeft is een oudstrijder ... wandelen houdt je jong

Commentaar

Zaterdagavond had ik een afspraak met Faen. Toen ze de deur opendeed, leek het alsof ik ze van ergens kende... en dat was wederzijds.
          Toen de kledij uitging wist ik het weer Het was Cat van het vroegere Kinaree te Wetteren (en ze heeft ook nog bij Pinid gewerkt onder de naam Shy).

Zoals vroeger was ze weer in topvorm. De massage was wel wat minder, maar de sex was ok.
          Pzc doet ze graag maar je mag niet in het mondje het orgelpunt plaatsen. Wel iets te hevig pijpen/trekken naar mijn zin en maar 1x klaargekomen daardoor. Ze heeft een klein buikje, maar mooie borsten.

Commentaar

Gisteren langsgeweest. Faen is een knappe verschijning, leuk figuurtje, stel hele mooie borsten en knap snoetje. Ze zei idd dat ze 20 oktober verjaart, wordt dan 26.

Gaan liggen en meteen vroeg ze "what do you like"? Ik antwoordde dat ze me maar moest verrassen en ik voor alles openstond. Meteen repliceerde ze " U wanna fuck me? Extra 50". Ik had geen extra 50 bij zei ik. Had haar wel graag eens "genomen", maar 130 euro voor een Thaise ... ik weet het toch zo niet.

Massage was redelijk goed, body-to-body was van korte duur, ging al snel over tot pijpen in 69-positie, waarbij ik haar lekker kon likken en vingeren. Na het klaarkomen nog even het uurtje vol masseren en douchke gepakt.

Kwam uiterlijk zeker m'n ding als het op Thais aankomt, de rest was nogal ..."commercieel". Toppers alla Nan van Jantaraboon/Sai Thai komen we jammer genoeg maar heel zelden tegen :-)

Commentaar

ik vroeg voor halfuurtje: 50 €, nadien vroeg ze ook "what you like?" waarna ik op mijn beurt vroeg van "what you like?" en ze "sex" zei. Ook 50 € extra, maar ben dus voor 100 € wel een uur binnengeweest en 2x klaargekomen. Zoals je zegt "commercieel" maar toch wel lekker.

Commentaar

Vandaag afspraakje gemaakt met Cat. Heb eerder al met haar een fijne tijd beleeft in Teewie (Steenokkerzeel) en dacht haar nu terug te vinden in Phuketthaimassage maar toen Cat zich voorstelde moest ik effe slikken want dit is helemaal niet de Cat van Teewie. Waarom gebruiken die Thaise vrouwtjes toch steeds dezelfde namen? Enfin toch mee naar boven en daar bleek deze Cat meer interesse te hebben voor massage i.p.v. krolse spelletjes. Ik bekende dan maar dat ik mij van persoon vergist had en, steeds op een vriendelijke manier, stelde zij voor een meisje naar boven te sturen dat meer gesteld was op wat ik vroeg. Ik nam haar aanbod aan en even later huppelde Faen de kamer binnen. Minuten later moest ik bekennen dat deze Faen inderdaad meer hield van erotische daden i.p.v. massage te geven. Tijdens ons uurtje is er van massage zelfs helemaal geen sprake geweest. Deze Faen laat zich lekker op alle manieren verwennen terwijl je zelf flink onderhanden genomen wordt. Ik denk dat dit hier mijn vast adresje voor een tijdje wordt want zoals deze Faen kom je er weinig tegen. En ja, volgende week wordt ze 26.

Commentaar

Re: Zaventem, Grote Daalstraat 172, Phuket Thai Massage, Faen (uitstekend)

hey

Naar aanleiding van de goede commentaren hier over dit massage salon
                  ben ik vorige zaterdag ook eens langsgeweest in de Grote Daalstraat 172
                  en ik had geluk dat Faen nog vrij was "want ze is naar het schijnt heel populair..."

dus direct maar een uurtje genomen en ik heb er zeer hard van genoten
                  vooral van het erotische gedeelte ... dat was tip top ..; ik durf zelfs zeggen 1 van de beste meisjes dat ik al bezocht heb ( en ben zeker geen beginnertje ;-)

Dus zeker en vast een aanrader
                  overigens ook heel proper massage salon wat toch ook belangrijk is om in de juiste stemming te komen

Commentaar

Na 2 maanden haar ook nog eens bezocht en ze herkende me snel terug. Haar verzoek op "eerst massage?" heb ik op direct weggewimpeld; direct actie bij mij . Ze vroeg waar ik graag van hou en zei "tjoeptjoep" (suck in thai ). Spijtig niet kunnen (of mogen? )KIDM want te stopte op tijd. Maar toch lekker gekomen. Een beetje napraten en na een kwartiertje begon ze opnieuw te tjoeptjoepen terwijl ze lekker m'n ballen streelde. Het duurde wel eventjes maar kwam terug heel lekker. Toch een van de beste thaise die ik al gehad heb en en fysiek ook heel aantrekkelijk (dat maakt het iets makkelijker om geëxiteerd te blijven ).

Commentaar

Ben er zaterdag ook even langsgeweest. Spijtig van de silicone borsten, voor de rest een knap meisje.
                      Wel van de beste service die ik al heb gekregen bij een thai. vraagt eerst wat je wenst, dat vind ik zeer goed. Ik wil eerst een btb en dan de rest.
                      Na het erotische gedeelte, dat ze inderdaad perfect invult, zei ze zelf dat er nog wat tijd was en gaf ze me nog een bijkomende massage.
                      Zeer vriendelijk meisje.

Commentaar

Re: Tervuren, Leuvensesteenweg 93, Thai full moon massage, Fern (uitstekend)

Ben hier na lange afwezigheid in Thaise salons ook maar eens gepasseerd.
                        OK, mooi meisje, en dan wordt er hier nogal eens graag overdreven in de positieve zin.

Verhalen over leegzuigen - aan 80E /u, klopt niet, daar vraagt de 50 Euro extra voor. Vinger in de poes ? mag ook niet.
                        Niks geen kussen enkel klein kuske bij het afscheid.

Haar beffen is wel leuk. Lekker poesje en toen ze klaarkwam was het aslof ik in een carwash zat met de vensters open

Pijpen heb ik al slechter gehad maar ook al veel veel beter.

Al bij al geen slechte ervaring, maar al die uitstekenden dat vind ik niet kloppen...

Werd binnengelaten door ene Joy, dat zag me er wel een sexy ding uit.

Commentaar

Re: Tervuren, Leuvensesteenweg 93, Thai full moon massage, Fern (uitstekend)

Afgelopen vrijdag bij Fern langsgeweest. Bij binnenkomst mocht ik meteen mee naar boven. Na de afspraak bevestigd te hebben ging ze het teiltje en wat te drinken halen. Toen ze binnen kwam deed ze haar badjas uit zodat ik haar mooie lijfje kon bewonderen. Tijdens de was plaagde ze me door zo nu en dan mijn ballen te kietelen. Nadat ik me mocht omdraaien begon ze direct aan mijn jongeheer heer te sabbelen en blijf daarbij me steeds aan kijken. Ze stopte ermee draaide zich in een 69 positie zodat ik ook van haar kon genieten. Vlug begon ze over mijn mond te rijden daarbij flink kreunend. Nu was de tijd gekomen om me te berijden in cowgirl positie en dat deed ze vol overgave. Na mijn ontlading werd het condoom verwijderd en begon ze me weer te wassen. Na de was begon ze met de massage deze was ontspannend maar had van mij wel wat harder gemogen. Toen ze mee een tijd had gemasseerd begon ze met haar mond aan de tweede ronde nadat dit ook tot een hoogte punt had geleid zijn we samen gaan douchen. Bij vertrek nog een snel kusje.

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Aarschotsestraat 11, Morrakot Thai Massage, Fern(uitstekend)

Nog eens een oude bekende opgezocht. Had niet zoveel zin in boom boom dus een uurtje massage met happy ending.

Ze blijft er goed uitzien, wel iets minder pzc en wat meer handwerk in vergelijking met vroeger.

Het was er razend druk. Zeker 5 klanten op een uur gehoord.

Joy ziet er ook goed uit: ze staat op mijn lijstje voor volgende keer.

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot Thai Massage, Fern(uitstekend)

Zo, het is ondertussen al enkele weken geleden dat ik bij Morrakot geweest ben dus deze recentie komt met enkele weken vertraging. Het is me namelijk het jaartje wel geweest! Verhuist, werk kwijtgespeeld, opnieuw verhuist, problemen allerhand waardoor ik of te wel tijd maar geen geld had, of te wel andersom. Dus toen ik deze zomer een ticketje won voor Villa Vertigo (met de tombola) was ik eerst super-blijgezind omdat ik toen zonder werk zat en een gratis entree ticket wel wilde. Echter ik besefte ook snel dat ik toch nog zou moeten sparen om te kameren... dus een groot deel van augustus en september gespaard tot ik dan opeens in september joepie joepie, een nieuwe werk kreeg! Yessss! :-D

Maar jammer genoeg betekende dat dan ook : geen tijd om naar Duitsland te rijden !!!
                              Dus ticketje weggegeven en begin oktober (ja ja het is al zo lang geleden) op een geile weekavond naar Morrakot gebeld.
                              Of ik nog kon langskomen... ik kon er over 10 minuten zijn... Yes yes, no problem.
                              Of ik voor een uur zou kunnen blijven (dus tot later dan 22u)... yes, yes, ook no problem!
                              Of ik dan met Fern kon afspraak maken. Who? Fern... You mean Fren? Uhm, op de site staat Fern maar goed dan. Fern, Fren. Whatever. Kan ik dan een afspraak met FREN krijgen? Ontwijkende antwoord, iets van we have many girls, you come, come. Dan maar even naar Kitty gevraagd... weeral een antwoord dat een beetje ontwijkend was, Kitty is here but we have many girls. O.K. dan... ik stond zo geil als een vis, dus maar even tot daar gereden.

Het huis is een mooie villa. Makkelijk te vinden. Geen discrete parkeerplaats, je wagen is duidelijk zichtbaar van op straat... maar je kan je in de garage zetten die dan dicht kan (wel vragen!!).

Ook binnen is het verzorgd. De deur werd open gedaan door een leuke meid die zich voorstelde als .... FREN !! But she was feeling not very well and wanted to go home. Next time, next time.. KITTY dan maar gevraagd (op basis van recenties hier op de site).

Even wachten en daar kwam KITTY. Niet echt mijn type, maar goed. Eerst even de prijs afspraak. 1/2 uur 50 euro, 1 uur 80 euro.
                              Is extra possible, vroeg ik dan. Euhm, geen antwoord. Nog maals gevraagd. Extra, playtime, you know, sexy time with condom.... Ah, no no, not possible. Kitty doet dat dus niet, maar in het gebrekkig engels werd dan uitgelegd dat een TRIO wel mogelijk was waarbij een ander meisje voor de sexy time zorgde.
                              O.K. voor mij. Dus Kitty weg en komt even later terug met .... FREN !! Nou dat was dus even verschieten, slechte communicatie onderling!! :-) Maar dan kwam de aap uit de mouw, Fren zou maar een half uur blijven (dus 1/2 uur trio met Kitty) en de rest van het uur enkel Kitty. O.K. voor mij...

De sessie dan. Fren is een geile meid, die er bloedlekker uitzag. Dus eerst begon de sessie met een wasbeurtje (geen douche), en daarna gingen Fren en Kitty wat (fake) zoenen en kroelen, en (fake) geil kreunen en ondertussen mij wat masseren, waarna Fren al snel overging naar PZC. Lekker... maar mocht wel wat langer want al snel kwam het condoom er aan en kroop ze lekker op mij in amazone zit. Wat een tight pussy! Mmmm... dus u raad het al, 10 minuutjes hop hop hop en hoppa, rubber jasje lekker vol gespoten!

Condoompje af, lekker schoonmaken en vier-handen-massage verder. Ik heb niet op de klok gekeken maar opeens zei Fren/Fern dat het now only Kitty was. Dus ik neem mijn portefeuille om te betalen in de veronderstelling dat het 80 euro zou zijn, maar nee, 80 euro for Kitty and 50 euro for Fren! Aangename verrassing! 130 euro voor een 1/2 uur trio met NMC, en daarna 1/2 massage, dat is geen slechte prijs. Dus Fren vertrekt en ik leg me terug op bed... klaar voor een massage en ronde twee.

Nou nee dus. Kitty begon dus wel aan massage, maar de sexy time was duidelijk over. Uitstekende thaise massage, maar er werd duidelijk geen moeite meer geinvesteerd in sexy time. Ook toen ik me zelf dan maar omdraaide op mijn rug ging liggen en Kitty richting little john stuurde, werd er eens geglimlachd en verder niets.... :-( Nou ja, ik heb haar dan maar een goede massage laten geven en daar wat van genoten. Al bij al was het qua prijs/ kwaliteit zeker in orde, maar volgende keer kies ik toch uitsluitend voor Fren.

PS: deze tekst staat bij FREN en KITTY omdat het een trio was. DEZE recentie is voor FREN/FERN. De recentie voor KITTY staat in de andere topic...

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot Thai Massage, Fern(uitstekend)

Fern werkt nu bij Chat Thai Massage in Kortrijk onder de naam Katty.

www.chatthaimassage.be

Commentaar

Re: Kortrijk, Schuttersstraat 26, Chat Thai Massage, Fern(uitstekend)

Fern is niet langer Katty in Kortrijk, maar is nu terug Fern in Morrakot en ze is nog steeds super geweldig, net zoals vroeger. Ik had eigenlijk voor een ander meisje gevraagd, maar toen ik haar terugzag vroeg ik metteen of ik kon veranderen en ik heb het me niet beklaagd. De kans is klein dat ik niet terug ga ...

Commentaar

Re: Kortrijk, Schuttersstraat 26, Chat Thai Massage, Fern(uitstekend)

Iemand nog iets van dit meisje gehoord? Bezocht haar het laatst ergens in oktober vorig jaar in Steenokkerzeel en toen speelde ze met het idee een eigen salon te beginnen ergens in de buurt van Kortrijk. Haar plannen leken me in ieder geval heel concreet. Maar dat wil natuurlijk niets zeggen he.

greetz
                                    FV

Commentaar

Hasselt, Kuringersteenweg 444, Pikul Thong Thai Massage, Mila

Ik was wat nieuwsgierig omdat op dit adres, dat niet zo'n goede reputatie had, een nieuwe massage is geopend. Een mooie dame opent de deur en ik herken haar onmiddellijk. Lang haar, mooi gezicht, sexy body: deze dame noemde zich vroeger Fern en had al op verschillende plaatsen furore gemaakt. Nu dus Mila. Ik twijfel niet. Ze verwent me van kop tot teen. Ik geniet ook van haar body en verwen haar poesje met mijn tong. Ze heeft een prachtig lichaam en een schattig kontje. Er is geen taboe, alles komt aan de orde en met deze warmte loopt het zweet van onze lijven. Daarna samen in het bad een douche genomen om wat af te koelen.

www.pikulthong.be
                                      Laatst gewijzigd door galaxy55; 22-07-13, 09:57. Reden: link toegevoegd

Commentaar

Re: Hasselt, Kuringersteenweg 444, Pikul Thong, Mila/Fern(uitstekend)

Bedankt voor de tip. Zij blijft mijn nr 1 topper.
                                        Ga haar zeker is terug opzoeken.

Commentaar

Re: Hasselt, Kuringersteenweg 444, Pikul Thong, Mila/Fern(uitstekend)

Ik kan alleen maar het verhaal van wat Veli zegt bevestigen !! Zie ook zijn verhaal bij Pinky , Pikul Thong ! Dit is inderdaad dikke oplichterij ! Net zoals Veli mooi een afspraak gemaakt via telefoon voor Mila. Was geen probleem . Ik wou haar absoluut nog eens zien omdat ik topervaringen had met haar in Morrakot. Speciaal uurtje gereden naar Hasselt om haar te zien. Ik werd binnengelaten door een ander meisje en ging met haar naar boven. Ik betaalde reeds en kon mij al omkleden. Even later kwam zogezegd Mila binnen. Wat een grap was helemaal Mila niet want die kende ik van bij Morrakot. En het meisje dat Mila speelde kende ik toevallig ook van ander sallon en zij mij ook. Toen ik zei dat ze niet Mila was van op de website begon ze zich te excuseren. I must play Mila from boss. Mila not give massage anymore. She is girlfriend from the boss. Sfeer naar de botte, dag verpest. Massage stelde niks voor, en daarna wat getrek aan mijn lul. Douce was dik probleem. Water juistgeteld 1 minuut warm . Dus Mila is vriendin van de baas en staat dus enkel nog op website om klanten te lokken. Na 50 minuten terug op straat .Dus heren vermijd dit krot van een salon. Zoek maar is op op google streetview. Lang geleden dat ik nog zo in het zak ben gezet. Je kan beter je geld rechtover opdoen daar kunt ge teminste er een schoon lamp van kopen. Blijkbaar noemde het salon vroeger Phaya Thai. Het had toen al slechte naam, en de praktijken zijn er niet beter op geworden.