Hasselt, Diestersteenweg 42, Center 42, Jessie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hasselt, Diestersteenweg 42, Center 42, Jessie

Voor half uurtje erotische massage gekozen. Duidelijke afspraken op voorhand. Had keuze uit 3 dames. Ik koos voor Jessie, afkomstig uit Nigeria, 9-tal jaar in België en spreekt zeer goed Nederlands. Goede massage, diepe prostaatmassage tesamen met een flinke aftrekbeurt. Liet zich ook gewillig vingeren. Misschien ga ik nog wel eens terug.

Re: Hasselt, Diestersteenweg 42, Jessie (onbekend)

Dit is echt een leukertje!
    En dat extra'tje op de kamer is de MAX!
    Thanks girl! X

Commentaar

Re: Hasselt, Diestersteenweg 42, Jessie (onbekend)

Ook gisteren bij Jessie langsgeweest... Fijne periode van het jaar want je wordt er deze week verwelkomd door de dames in kerstpakskes en een portoke....heeft al iets op zich....
      Gekozen voor Jessie en leuke massage gehad, vooraf wel minitieus gewassen op de nodige belangrijke plaatsen... Nadien leuke, betrekkelijk goede massage, prostaat wordt niet vergeten. Ze babbelt wel wat veel ondertussen, maar wanneer het spannend werd, verbeterde dit. Bij omdraaien begon ze lekker te tongzoenen, haar 'vergrootte' borsten glimden in het schemerlicht,wat een opwindend gevoel gaf! Lekker aftrekken en wrijven met alle mogelijke lichaamsdelen over mijn edel deel. Vingeren was geen enkel probleem, had nog gehoopt dat er gepijpt ging worden want meerprijs had ik er niet voor over aangezien er plaatsen zijn waar je met die meerprijs ook kunt neuken.
      Zeker een aanrader.

Commentaar

Re: Hasselt, Diestersteenweg 42, Jessie (adembenemend)

Vandaag bij Jessie beland. Just amazing!!! gekozen voor double pleasure, heerlijke massage en super afgewerkt. Ze gaat heel ver en geniet er zelf enorm van. het was lang geleden dat ik nog zo klaar ben gekomen. thx Jessie, thx love

Commentaar

Re: Hasselt, Diestersteenweg 42, Jessie(goed)

Al lang niets nieuws meer gelezen van dit salon. ?????????
          Zijn er nieuwe fijne meisjes ??????????????

www.center42.be
          Laatst gewijzigd door drwatson; 07-04-13, 20:43.

Commentaar

Re: Hasselt, Diestersteenweg 42, Center 42, Jessie

Onlangs ook langs geweest en enkel jessie was vrij.

Heerlijke massage gehad. echt perfect. Alleen jammer dat er in de tafel geen gat is om je hoofd in te leggen want dan was het nog beter geweest. Daarna omgedraaid en ze zei zelf dat ik overal mocht aankomen.
            Ze heeft me nog heerlijk verwend en toen ik bijna kwam stopte ze zelfs even want mocht nog niet komen van haar.
            Heeft ze een 3 tal keer gedaan en toen kon ik het echt niemeer houden.
            Eerste keer in deze zaak geweest en ik ga zeker nog terug.

Behandel de dame met respect en je krijgt heel veel terug.

Commentaar

ik had al in de week gebeld naar de mogelijkheden qua sweet surrender.
              aan de telefoon zei men mij dat plassex niet mogelijk was.

... Aangezien ik toch te nieuwsgierig was, toch eens richting Hasselt gegaan.
              Eerst eens bij massage Feelings gaan kijken, voor een massage incl speels dominantie en plassex was de prijs 190 euro.
              bon... Dus dan maar naar Center42.
              Gekozen voor Jessie aangezien zij de enige meid was die ook een soft dominante massage deed die aanwezig was.
              prijs 140 euro voor 1u... Voor de rest kreeg ik van de gastdame nog mee dat de wensen te bespreken waren met Jessie op de kamer.

Op de kamer mijn fantasie kenbaar gemaakt en dat ik het wel spijtig vond dat plassex niet werd aangeboden in een soft dominante massage, maar Jessie zei me dat dit zeker geen probleem was om toch te doen. Ze vroeg wel 50€ extra hiervoor.
              even getwijfeld maar toch mijn fiat gegeven om ervoor te gaan.

In het algemeen was zij wel goed, ze heeft enkele leuke dingen gedaan tijdens de dominamassage en ze beschikt over een sexy lichaam met stevige (siliconen)borsten.
              tevens was zij heel gewillig om te tongzoenen.
              ik had wel de indruk dat het dominante iets wat verwaterde gaande weg tijdens het spel... wat ik spijtig vond want ze was zeer goed begonnen aan het spel.

als afsluiter was er nog plassex dat de 'climax' moest zijn.
              Tijdens het voorgesprek had ik grotendeels aangegeven wat ik verwachte.
              Niet tegenstaande dat zij vlotjes plassex deed... was het toch niet wat ik ervan verwachte.

besluit:
              was zeker niet slecht, misschien herhalingsgevaar maar qua prijs / kwaliteit... Krijgt er iets minder dan 7/10.
              sterk begonnen maar daarna was het maar een voldoende.

Commentaar

Recent op een zaterdag hernieuwd kennis gemaakt met Center42. Na de wisseling van eigenaar een paar jaren geleden namelijk een paar mindere ervaringen gehad met dames die de kunst van het erotisch masseren onvoldoende beheersten.

Geen afspraak op voorhand gemaakt, hetgeen bijna verkeerd was afgelopen. Bij het aanrijden een nagenoeg volle parking aangetroffen. Ai, met een beetje pech, alle dames bezet.

Vriendelijke ontvangst door een mooie, kleine, Zuideuropees ogende dame, een nieuw gezicht voor mij. Zij verontschuldigde zich meteen voor het feit dat er geen voorstelronde kon plaatsvinden, omdat alle meisjes, op één na, bezet waren. Op mijn vraag welk meisje dan beschikbaar was, antwoordde ze 'Jessie'.

Een aantal jaren geleden was ik al eens onder handen genomen door Jessie en dat was mij zeer goed bevallen. Voor alle zekerheid gevraagd of Jessie de Jessie is die al jaren in Center42 werkt, voor hetzelfde geld is het een nieuwe dame die onder dezelfde artiestennaam werkzaam is.

Ik kreeg van haar de bevestiging dat het hier om dezelfde Jessie ging, dus 'u zult niet worden teleurgesteld'. Gekozen voor een uurtje B2B.

In de verpakking ziet Jessie er al gesoigneerd uit, uit de verpakking een 'zwarte parel'. Gestart met een gezamenlijke douche, waarbij Jessie weet wat een man doet opwinden.

Aansluitend een stevige massage van rug en nek, afgewisseld door 'teasend' billen, anus en balzak te strelen. Door mijn onderlichaam ietwat van de massagetafel te tillen, haar de gelegenheid gegeven om mijn inmiddels keihard geworden pik te masseren. Een voortreffelijke massage van de eikel volgde en gelukkig merkte ze tijdig dat ik ging komen.

Met een 'knijpbeweging' werd door haar voorkomen dat ik mijn hoogtepunt al binnen een half uur ging bereiken en maakte ze de nek- en rugmassage af. 'Olie overgoten' begon ze mijn rug, billen en benen met haar borsten en billen vervolgens te masseren.

Na deze verwennerij mocht ik mij omdraaien en werden borst, buik en benen manueel gemasseerd. Daarbij, wederom 'teasend', pik en ballen niet overslaand. De tafel werd door haar beklommen en er volgde eerst een massage met haar borsten. Een korte Russische massage volgde, hetgeen met haar stevig gevulde voorgevel, geen schande is.

Met haar billen zette ze vervolgens de massage van benen, buik en borst voor, waarbij ze je, zeker als ze zich in de '69'-positie stelt, een voortreffelijke blik laat werpen op haar volledig kale vulva. Door haar zachtjes over de binnenkant van haar benen te strelen, opende de lipjes zich spontaan en keek ik tegen een mooi roze poesje aan. Ik heb haar poesje lichtjes kunnen masseren en had haar misschien kunnen en mogen vingeren, echter ik vond het niet gepast om dat op eigen initiatief te doen.

We gingen richting het uur en ze verlegde haar focus naar het onderlichaam. Om haar goed toegang te geven, spreidde ik mijn benen. Anus, balzak en penis werden voortreffelijk gemasseerd. Ze verdween met haar hoofd tussen mijn benen, als ware zij van plan om mij te pijpen. Met haar mond vlak boven mijn pik, begon zij mijn eikel steeds steviger te masseren en mijn pik af te trekken.

Bij die aanblik was er natuurlijk geen houden aan en toen ik mijn 'moment of glory' aankondigde, bleef ze met haar gezicht boven mijn pik. De 'Vesuvius' erupte en spoot ik mijn lading over haar gezicht. Mij hiervoor verexcuseerd, hetgeen zij, terwijl de klodders van haar voorhoofd, neus en wangen dropen, met een lach en een 'No problem' pareerde.

Afgesloten met wederom een gezamenlijke douche en onder dankzegging afscheid van Jessie genomen. Topsessie met een vrouw die weet wat erotiek verwennen betekent!

Commentaar

Aan het werk...
                X