Oostmalle, Begonialaan 2, Yam Thai massage, Douw

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oostmalle, Begonialaan 2, Yam Thai massage, Douw

Waarloos, Grote Steenweg 41, Blue Garden, Douw

Vandaag zonder afspraak naar Jantaraboon getrokken voor een massage met Phai maar bleek dat zij nog een tijdje bezig was. Maar er was een nieuw meisje begonnen vandaag werd me gezegd dus den deze nieuwsgierig hé. En surprise, surprise wie kwam daar tevoorschijn ..... Daw (ex sangtawan).
    De dag kon voor mij al niet meer stuk en dat werd dan nog eens bevestigd eens in de kamer. Heerlijk stevige massage, zachte BTB en BJ waar je tenen van krullen . Na de eerste lading een hoofd en voetmassage als tussendoortje en dan hop naar de tweede ronde.
    Ze doet geen intiem zegt ze maar wie heeft dat nog nodig met zo een top GFE meid.

ps In de loop van volgende week worden er nieuwe foto's online gezet werd me gezegd.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 11-04-18, 20:19.

Antwerpen, Brederodestraat 4, Jantaraboon, Douw

Volgens mij heeft dit salon haar pluimen nog niet verloren, integendeel. Na lange afwezigheid heeft Douw dit team vervoegd. Volgens mij een van de liefste dames uit de massagewereld. Was ze in Schilde een beetje demotiveerd, hier verschijnt volgens haar de 'nieuwe Douw' (nu met ou). Ik heb het mogen weten! Ze zoent nog lekkerder dan vroeger. De borsten volgens mij een cupmaat groter en de service nog steeds prima. Bij haar body to body, die toch wel wat gewicht geeft, strelen haar lange haren mijn schouders. Ik draai mijn om en laat haar body weer over mij glijden. De warmte die zij uitstraalt geeft mij kippevel. Haar mond omsluit mijn lid, ik sluit mijn ogen en geniet.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 15-04-17, 09:38.
    A Thing of Beauty is a Joy for Ever (John Keats)

Commentaar

Re: Antwerpen, Brederodestraat 4, Jantaraboon, Douw (uitstekend)

Vermoedelijk heb ik te lang op droog zaad gezeten en moest voor de 2de keer in 1 week nog eens langs gaan voor een stevige massagebeurt. Ditmaal voor Douw gekozen. En hetgeen hier beschreven wordt kan ik enkel maar bevestigen. Eerst werd er mij een drankje aangeboden en daarna een frisse douche. Op de kamer gekomen heb ik kunnen genieten van een stevige massage, een zalige B2B en uiteraard een explosieve afwerking . Al bij al uitstekende service. Zij evenaart in ieder geval de kwaliteiten van Muk waarvan ik vorige keer heb kunnen genieten.

Commentaar

Ben gisterenavond nog eens bij Douw langsgeweest en wouw, ik heb het mij niet beklaagd. Zij is een zeer lieve dame met een prachtig lichaam, weliswaar een beetje ouder. De massage was weer top zoals vorige keer.
        Ze vertelde mij dat er vanaf volgende week 2 nieuwe, jonge meisjes starten. Ik ben benieuwd wat dit gaat geven. Zal volgende week nog eens langsgaan om te checken.

Commentaar

Vandaag bij de mooie Douw langsgeweest,maar toen wij op het bed lagen bleek dat zij flink verkoude was.Ook was het haar eerste dag van haar maandstonden ,dus voormij wel een afkapper,dit alles had zij mij beter verteld opvoorhand:confused
          snorsnor

Commentaar

Vorige week nog eens in Antwerpen langs gegaan bij mijn favoriete thaise schoonheid. De massage is zoals meerdere keren aangehaald niet super, maar goed. Dit verdwijnt allemaal in het niets bij het knuffelmoment dat er steeds uitvoerig komt. Elke keer toch een ietsje anders, voor mij is het steeds een uurtje genieten en daarom zal ik er steeds weer langs gaan. Klasse.

Commentaar

Dinsdag ll een bezoekje gebracht aan Douw.
              Had verleden week al afspraak gemaakt en de dag zelf nog eens bevestigd
              want laat niet graag de kaas van tussen mijn boterham afsnoepen
              Ik heb het eerder voor de ervaren meisjes dan de jonge schoonheden die met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk eurokes pogen af te pingelen
              (meerprijs, afspraakduur niet nakomen, enz...).
              Mijn ervaring met Douw kan ik in één woordje samenvatten:
              Supercallifragilisticexpiallidocious!!!
              Ze heeft alles en ze geeft ook alles...allez ja toch bijna.
              Haar innemende persoonlijkheid op zich is gewoon klasse.
              Bedankt Douw voor deze heel fijne GFE!

Commentaar

Sinds het verdwijnen van Lin, Daw en Nan (deze laatste twee nu bij Sai Thai in Deurne), heb ik Jantaraboon een aantal maanden links laten liggen.
                Het ziet er echter naar uit dat daar verandering in gaat komen, want het bezoekje dat ik deze namiddag bracht aan Douw in dit salon smaakt naar meer, veel meer...
                Na een douche begonnen met een massage van de benen, en daarna de rug. Niet de beste massage ooit, maar wel deugddoend. Met veel olie worden de spieren losser gemaakt, waarna ze haar fraaie lichaam over het mijne laat glijden voor wat een overheerlijke body to body wordt.
                Na dit geplaag heb ik me onder haar omgedraaid, en werd de body to body verdergezet. Onze handen verkenden elkaars lichaam, en na een zalige pijpbeurt heb ik haar verwend, zeer tot haar tevredenheid, zo bleek. Een en ander mondde uit in een spetterende climax.
                Daarna weer tot rust gekomen met een zachte massage van de armen, en lekker gepraat.
                Douw is een lieve en fantastische dame, die me zeker nog terugziet.

Commentaar

gisteren avond voor een uurtje naar Douw geweest, twas lang geleden dat ik nog eens een massage gedaan had, dus khad er wel nog eens zin. En wegens het vele werk, was men zakje ook goed gevuld

eerst douchke, grote mooie badkamer, dan massage achterkant, twas wel een goeie massage maar ook niet super, dan voorkant maar jammer genoeg kwam ik nogal snel klaar, waarschijnlijk ook omdat het al een weekje geleden was daarna begonnen ze me weer gronding te masseren, eigenlijk moest dit niet voor mij maar ja. Na die massage vroeg ze me of ze men handen moest masseren, dat wou ik niet, liever men jonge heer, ze moest lachen maar ze deed het wel. Ze gebruikte veel olie. Het was wel meer een serieus trek werk dan een massage van men jonge heer maar ja het duurde wel ff voor ik klaar kwam maar tis wel gelukt.

Persoonlijk had ik er meer van verwacht, zeker het erotische gedeeltje, ik kon haar niet vingeren, dat was voor de volgende keer. BJ heb ik niet gevraagd.

Achteraf ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ik misschien niet echt een fan ben van thaise massages. Thaise meisjes zijn niet echt men smaak. Voor het zelfde geld ga ik liever een half uurtje goed van bil hehe maar ja kvon het zeker geen weg gesmeten geld hoor.

Ze vertelde me ook dat de prijs in het weekend voor 1 uur 70 euro is.

Aja haar leeftijd is 33 niet 34-37 zoals vermeld.
                  Alle ja dat zei ze toch, maar ik geloof haar wel

Commentaar

Re: Antwerpen, Brederodestraat 4, Jantaraboon, Douw (voldoende)

Dankzij de goede recensies ook eens een afspraakje gemaakt met Douw. Was twee jaar geleden dat ik nog eens naar Thaise massage was geweest. Was bijna vergeten hoe lekker het genieten is.

Douw was heel lief, zeker niet onknap en wist de spanning goed op te bouwen.

Ze had nog een afspraak na mij waardoor ze zich verontschuldigde en onze afspraak vroeger beëindigde nadat ik een enorm hoogtepunt had bereikt (ze verschoot zelf van de hoeveelheid). Ze beloofde me volgende keer langer te vergezellen om het goed te maken. Al bij al een goede ervaring!

Commentaar

Verleden week kon ik het weer niet laten en richting Jantaraboon getrokken, met de bedoeling om met Douw en Lin een duo massage te beginnen. Jammer genoeg werkte Lin er niet meer en Douw was nog een half uurtje bezet. Dus voor Jon gegaan een half uurtje en Douw een half uurtje. Toen Douw er bij kwam begon het feest pas echt. Ze herkende me nog van de vorige keer en dat help alvast.

Ze masseert misschien niet als de beste maar haar Body massage is geweldig met die heerlijke borsten van haar. Dan pijpte ze me lekker, Jon was er nog steeds en die kwam boven mijn mond zitten om haar lekker te verwennen. Terwijl schakelde Douw over op een Russiche massage en kwam ik na een tijdje schokkkend klaar tussen haar lekker borsten. Achter deze massage vertrok Jon en was ik nog alleen met Douw die na een kleine massage me terug lekker begon te pijpen.

Dit was weer een heerlijke verwenbeurt en ik ga zeker nog eens terug, en dan ga ik voor een vol uur een duo massage aan en Douw moet er zeker bij zijn. Zij heeft het liefst met Jen maar daar ben ik nog steeds niet uit want onder tussen is een mooi meisje terug begonnnen bij Jantaraboon.

Commentaar

Ben op basis van deze recensies ook voor de eerste keer naar een thai massage geweest. OP het onverwachte toegekomen en er waren een 4- tal meisjes werkloos.
                        Het meisje dat me binnenliet , was niet direct min ding , maar wou me het liefste mee naar boven meenemen.
                        Gelukkig ( na mijn laatste slechte ervaring in Meise ) , toch maar gezegd dat ik de andere ladys ook wou zien. Er waren een paar mindere dames bij , maar gelukkig hoorde ik de naam DOUW vallen , ik keek naar de decolleté en dacht dat daar zeker een C-ke kon onderzitten , een niet piepjonge vrouw van in de dertig. ( ik had namelijk gelezen dat er ook een DAW was , en daarvan waren de commentaren niet onverdeeld gelukkig). Ik gekozen voor Douw , maar ze leek me niet bijzonder enthousiast , toen ziei ik dat ik goeie dingen over haar had gelezen , en ze vrooeg of ik kwam voor de 'suck'. Inderdaad, ik liep achter haar aan , en constateerde dat ze niet meer zo jong was: de appelsientje verschijnen een beetje op haar onderdijen .
                        Ik mocht een douchke nemen , en nam voor de eerste keer een half uurtje. Ze vroeg of ik niet 2 meisjes wou hebben , maar ik wou het eerst eens testen , en we zien dan wel een volgense keer.
                        Ze heeft wel een prachtig lichaam , als ik ze naakt zag: lekkere borsten ,...mmm.
                        Ik mocht me op de rug leggen , en ze zei dat bij een 1/2 uurtje alles natuurlijk rapper is, ik zei geen probleem , ik laat me verrassen.
                        De massage vond ik eigenlijk maar niks ( zoals hierboven beschreven , niks bijzonders ) , maar ik kan niet zeggen dat het slecht was. IK ben eigenlijk niet voor massages ( van mijn vriendin moet ik er ook niet zoveel van weten ) , dus ik denk dat het aan mij ligt.
                        Enfin , ik heb me dan maar omgedraaid en gezegd dat ik eigenlijk wel graag wordt gepijpt en ben er onrechtstreeks ) voor uitgekomen dat ik eigenlijk niet zozeer voor de massage kwam , maar wel voor de rest. Ze verontschuldigde zich echter dat er iets aan haar mond was waardoor ze deze keer niet kon pijpen. Geen tongzoenen,... Ze smeerde mijn piet in met nogal wat olie , en masseerde hem met haar handen en haar borsten. Al bij al niet slecht , maar vrij hard. ongelooflijk hoe ze iemande met de tepels van haar borst kan opwinden ... ( nog nooit tegengekomen ). Het laatste moment trok ze hem professioneel af . Ondanks alles toch lekker klaargekomen , waar wel ontgoocheld over hetgeen ik verwacht had. Ze beloofde dat ik de volgende keer dat ik kwam het pijpen ging goed maken . Toen vertelde ze dat ze de volgende dag voor een maand vertrok naar Thailand. Toen begreep ik het ergens: ik denk dat ze al met haar gedachten daar zat en liever niet meer werkte voor haar laatste dag.
                        Ik onthoud haar belofte , en keer nog eens terug.
                        Het moet ook gezegd worden: ik gaf 60 € en ze gaf me 10 € terug ( blijkbaar was een 1/2 uurtje dus maar 50 €. Eerlijkheid apprecieer ik ook heel erg.
                        eindelijk nog eens tijd voor een iewat langere recensie. Ralfke zal tevreden zijn...
                        pipe

Commentaar

Verleden week deze dame bezocht. Verwachtingen waren toch nogal hoog naderhand van de recensies. Ze stelde me ook eerst voor om 2 meisjes te nemen, maar bedankte hiervoor. Bij mij viel de massage goed mee, klaagde wat over rugpijn en hiervoor heeft ze goed haar best gedaan. Van het erotische had ik wel meer verwacht. De B2B was maar van korte duur. Met haar borsten mocht ik wel spelen. Pijpen heeft ze niet gedaan, moet wel zeggen dat ik het ook niet gevraagd heb. Heeft mijn piemel goed ingesmeerd met olie en hem tussen haar borsten gestoken en me zo laten klaarkomen. Ook mij vertelde ze dat ze op verlof vertrok. Ga de thaisemassages voor een tijdje links laten liggen omdat ik toch meer hou van het erotische werk in privéhuizen, maar ja dat is ieders smaak.

Commentaar

Re: Antwerpen, Noorderlaan 4, Ploynapha, Douw(uitstekend)

Ze werkt nu bij Ploynapha Thai massage.
                            Haar vaste klanten zullen wel volgen.
                            Ik ga ze eerlangs nog wel eens bezoeken. Ik heb ze gemist.

http://www.ploynapha.be/ploynapha/douw.html

Commentaar

Re: Antwerpen, Noorderlaan 98, Ploynapha, Douw(uitstekend)

Deze middag nogmaals naar Ploynapha geweest. Deur werd opengedaan door Douw. Vroeg wie ik wou hebben en voor haar gekozen, omdat ik nog niet bij haar was geweest. Na een douche op bed gaan liggen, en ze begon met een goede massage. Dan begon ze mij op te winden door met haar nagels zachtjes over mijn lichaam te krabben. omgedraaid begon ze aan mijn tepels te likken. Wou haar laten neerliggen om haar te beffen, maar dat wou ze niet omdat het de eerste keer was dat ze bij mij was en ze mij nog niet kende. Ze begon dan aan een penis massage met veel olie, terwijl ik haar toch mocht vingeren en ze goed nat werd vanonder. Met veel moeite (ouderdom)dan toch klaar kunnen komen. Nog een korte goede massage gekregen om het uur vol te maken.

Commentaar

Nog eens tot bij Douw geraakt.
                                Nu op deze locatie. Kamers zijn ok. douche, spijtig genoeg apart, is ok.
                                Eerst een massage van rug en benen. Erotische tintelingen met haar vongers op mijn rug maken me 'crazy';
                                Eens omgedraaid kan ik haar mooie lichaam uitgebreid bewonderen en voelen.
                                ze verwent me en ik onderga met genoegen. voor mij blijft ze de beste in haar vak.

Commentaar

De nood was hoog en daarom nog maar eens naar Douw gegaan.
                                  Ze opende de deur en lachte verleidelijk;
                                  Op de kamer liet ze haar sexy outfit bekijken. Toch een mooie vrouw.
                                  Douche genomen en me goed laten masseren en BTB
                                  Omgedraaid. terwijl ze beneden een heerlijke oliemassage gaf kon ik haar borsten met men lippen beroeren.
                                  Terder ook mijn vingers hun werk laten doen en dit werd niet afgeblokt, integendeel zou ik zeggen.
                                  Samen genieten kan heerlijk zijn. Althans dat gevoel heb ik steeds.
                                  Uiteindelijk kon ik me niet meer houden en mijn lading over haar buik gespoten.
                                  Steeds weer in orde, deze bezoekjes aan Douw. Thx

Commentaar

vanmiddag van pure geiligheid nog eens naar Ploynapha gereden ...
                                    was voordien een dagje naar een niet nader te noemen naaktstrand in NL gereden en had daar heel wat lekkere tetjes en kutjes gezien; samen met het warme weer zorgde dit natuurlijk voor een redelijk oververhitte toestand

deur werd opengedaan door Douw; ze vroeg of ik een afspraak had gemaakt en dat had ik dus niet
                                    kon enkel 30 min met haar want er volgde nog een afspraak en het andere meisje (Naam, my favourite !) was bezig ...
                                    het was Douw, niks of een uur wachten, en wegens mijn opgeladen toestand riskeerde ik dat niet

dus Douw maar eens proberen; eerst douchke genomen om het bed niet teveel te besprenkelen met zandkorreltjes en dan het bed op ! ze kwam de kamer binnen in een zalig zwart jurkje en vroeg me op mijn buik te gaan liggen
                                    oei, dacht ik, ze gaat dat toch niet aanhouden hoop ik ! en gelukkig niet ! in de spiegel kon ik zien hoe ze uit het kleedje stapte en even later ook haar mooie zwarte slip en super-mooie, grote, zwarte BH uitdeed: super zicht !
                                    héél mooie volle grote tieten, tcoh wel een lekkere C of kleine D, vergeten te vragen
                                    en lekker zacht, volgens mij geen silliconen, met super-mooie bruin-zwarte harde, geile tietpunten erop !

begon met rugmassage en b2b langs achter, maar van het moment dat ik haar billen vastpakte en op zoek ging naar haar muisje wist ze dat ik nood had aan iets anders

complimenten gekregen over mijn leuter die door de geilheid nog groter leek dan normaal
                                    lekker met olie tussen die mega-tetters gereden maar moeten afhouden of ik had mijn zak al leeggsepoten !
                                    wou haar muisje (lekker mooi kutje met beetje dons op) ook verwennen, maar dat mocht niet: noch vingeren, nog beffen was ff slikken ! pijpen wou ze ook al niet, enkel met cd en die had ze niet ?! en de mijne lagen nog in de auto

er dan maar vrede mee genomen dat het niet zou worden wat ik ervan verwacht had en het toch zo tof mogelijk afronden ...
                                    lekker ballenmassage gekregen (die zaten alweer een hele week goed vol) en ook mijn kontjgaatje werd lekker verwend !

lieve Douw heeft mijn loeiharde-beton-pik dan met veel olie zalig afgetrokken terwijl haar vingertje diep in mijn kont boorde (had eerder zelf de aanzet daartoe gegeven)

lag het aan haar speciale aftrektechniek (vrij hard om de eikel, werd bijna afgeknepen) of aan die vinger in de kont maar ik kwam totaal anders klaar als gewoonlijk: meestal spuit mijn juice er hard, ver en in grote stralen uit, maar nu kwamen er trage golven van kei-dikke witte room uit mijn eikel !
                                    best wel geil zicht, maar het ontladingsgehalte was toch wat minder ...

nog beetje gebabbeld en beetje gemasseerd en dan snel douchke en naar huis !

heb er niet echt spijt van, ik heb voor 50€ een super-mooie meid met een memmenpaar zoals er weing andere zijn mogen aanschouwen, aan haar tieten en billen mogen zitten en gekregen waarvoor ik gekomen was: mijn zak lekker leeg gespoten !

iets meer interactie, lees: pijpen, beffen, vingeren was mooi geweest, zeker omdat ik in de eerste plaats altijd naar de meisjes ga om hén te plezieren en niet omgekeerd, maja, soms kan een mens niet alles hebben ...

volgende keer toch maar terug voor Naam kiezen, die door de dunne muren blijkbaar ook een heerlijke tijd aan het beleven was ! extra-kick !

bedankt Douw, je was lief en je hebt me zalig van mijn geilheid verlost !

Commentaar

Vorige week nog eens langs gelopen bij Ploynapha. Zoals meestal afgesproken met mooie Douw.
                                      Eerst even douche en dan komt ze op de kamer met een verleidelijke outfit -voor mij very sexy
                                      Ze ontdoet zich heel natuurlijk van deze kledij en beetje bij beetje komt haar prachtig lichaam te voorschijn. Ik kan hier alleen al van genieten om dit te aanschouwen. Ze is inderdaad zoals reeds meer beschreven voorzien van een prachtexemlaar borsten en voor mij is de rest ook allemaal in de juiste proporties.
                                      Massage met 'teasing' en BTB. Ik probeer ook mijn ding te doen. Haar borsten masseren met die heerlijke tepels om ze daarna één voor één met mijn lipppen te beroeren; super. Mijn vingers banen zich een weg naar haar liefdesgrotje en bespelen dit teder en langzaam. Sappen tonen me dat het gewaardeerd wordt. Ondertussen beroeren haar handjes mijn lid. Zachte aftrekbewegingen maken me horny. Ze neemt hem in haar mond en begint aan een opwindende BJ. Als ik aantoon dat de spanning te hoog oploopt gaat het verder met een oliemassage om me iets later te laten komen over haar borsten. Subliem
                                      Toegegeven, ik ben een fan van haar maar ik heb nog niet veel andere meisjes ontmoet die me zo goed verwennen. Thx Douw voor alles.

Commentaar

She's back from holiday.
                                        Nog altijd even mooi. Gezicht wat gebruind door de thaise zon.
                                        Korte massage en dan liefkozen. Even met haar prachtige tepels spelen om ze daarna met mijn lippen te beroeren.
                                        Zij verwendt mij ook, ze weet hoe dit moet. En dat doet ze dan ook met overgave.
                                        Ik lik en kus haar overal. Met resultaat denk ik?
                                        Daarna laat ze me heerlijk komen.
                                        Mijn mooi uurtje met Douw zit er weer op. Thx

Commentaar

Re: Antwerpen, Brederodestraat 4,Jantaraboon, Douw(uitstekend)

Foto's Douw staan terug op de site van Jantaraboon.
                                          Blijbaar is ze terug naar haar vorig werk gegaan.

http://jantaraboon.be/jantaraboon/douw.html