Bolderberg, Sint-Jobstraat 34, Moissage, Juli

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bolderberg, Sint-Jobstraat 34, Moissage, Juli

Bolderberg, Sint-Jobstraat 34, Moissage, Juli

Juli is een mooi en slank Iraans meisje, vooraan 20 j, zwarte haren, ongeveer 1m60, prachtig lichaam en klein B-cupje, enkele kleine tattookes. Ze spreekt goed Engels.
    Meteen begonnen aan body to body, waarbij ik overal met mijn handen mocht aanzitten. Na wat gefriemel haar kutje gevonden. eerst wat weerspannig maar ze liet meer en meer toe. Tot ze naast me kwam liggen kon ik ze voluit vingeren. Ze genoot duidelijk en kwam na een 10tal minuutjes klaar. Toen was het mijn beurt om in haar handjes te schieten. lekker spannende ervaring.

http://moissage.be/gallery/juli/
    Laatst gewijzigd door drwatson; 12-08-18, 20:23. Reden: titel

Reeds twee maal een leuk uurtje beleefd met Juli, een slank meisje uit Iran. Ze is een beetje een zotte doos, maar in positieve zin. Eerste keer een gewone body to body massage genomen, enkele weken later eens gegaan voor de Intense formule en dat heb ik me niet beklaagd. Juli heeft nogal een onorthodoxe masseertechniek. Soms misschien wat wild en geïmproviseerd maar dat maakte het wel spannend. Ze teast volop en bij het body to body gedeelte bleef ze soms liggen met haar wang op de mijne. Had wel iets geil moet ik zeggen. Na het omdraaien moest ik eerst mijn handen inwrijven met van die ontsmettingszeep (wat ik wel raar vond, nog nooit mee gemaakt). Daarna begon ze met mijn kleine heer te spelen en ging het rubbertje erover. Tijdens het pijpen (zacht en traag) ging ze zo op de massagetafel zitten dat ik makkelijk met haar poesje kon spelen. Ze heeft niet graag dat je wild te keer gaat, dus ik heb vooral rustig met haar clitje gespeeld. Na een tijdje haar geleidelijk aan in positie gebracht zodat ik haar fris poesje in standje 69 kon likken. Het duurde niet lang voor ik het condoompje vol spoot. Heb haar nog wat verder mogen beffen, tot er plots op de deur werd geklopt. Blijkbaar was de tijd verstreken. Weg sfeer :-( Volgens mij heeft ze er zelf ook wel van genoten, maar door het nogal abrupte einde van de sessie niet door kunnen gaan tot ze klaar kwam. Juli is in ieder geval een aanrader voor als je eens een niet alledaagse massage wilt. Al zal het niet voor iedereen weg gelegd zijn.

Commentaar

Aan het werk...
    X