Ronse, onbekend, Touched By An Angel, Liesje

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ronse, onbekend, Touched By An Angel, Liesje

Een tijdje geleden een afspraak gemaakt met Liesje die adverteert onder "touched by an angel".
    De afspraak werd gemaakt via de site, maar ik kreeg nooit geen bevestiging binnen (nee, ook niet in mijn ongewenste of Spam of wat dan ook).
    Gevolg hiervan was dat ik ook geen adres had. De dag zelf belde ik haar op om te melden dat mijn afspraak wat uitgelopen was en ook om te vragen of alles doorging. Dadelijk hoorde ik al irritatie in haar stem. Dat dit natuurlijk allemaal doorgaat, en dat ik niet moest denken dat langer zou moeten blijven.
    Ik vroeg haar dan rustig of het dan wel zin had? Ik kan begrijpen dat afspraken elkaar opvolgen, maar als ik zo beleefd mogelijk laat weten dat ik iets later ben, en dat ik geen bevestiging gekregen had, verwacht ik niet onmiddellijk een stortvloed aan bot commentaar.
    Enfin: aangekomen, huis in volle verbouwing, waar je een man telkens hoorde rondwandelen die bezig was met de verbouwing.
    Met een wrang lachje binnengelaten, maar je voelde gewoon dat de spanning te snijden was. Ik heb nogmaals gevraagd of alles wel zou lukken, maar kreeg enkel een kort antwoord dat ik me maar beter kon haasten.
    Ben toen finaal gewassen geweest (zoals een gepensioneerde in een rusthuis), met geen enkel gevoel voor streling of rustgevendheid. Haar aanraken tijdens het masseren is al helemaal uit den boze. Finaal "gemasseerd" en afgetrokken, maar wat mij betreft de slechtste ervaring ooit, een massage waar ik eigenlijk blij was dat ik te laat was zodat ik minder minuten hoefde af te tellen. De website kan er misschien redelijk uit zien, maar dit is enkel een dubbele 0 waard.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 16-08-18, 17:22.

Thnx voor de waarschuwing. Wou daar eens langs gaan maar was aan het wachten op de eerste recensie. €199 uitgespaard of die kan ik toch op een ander besteden.

Commentaar

Ook al een paar keer getwijfeld te gaan maar alleen al de stijl van de advertentie hield me tegen. Mensen die zo vol zijn van zichzelf valt meestal tegen. Bedankt voor de recensie!

Commentaar

https://www.redlights.be/prive-ontva...e-massage.html

Commentaar

In mei dit jaar een afspraak met haar gemaakt via de site wat redelijk goed ging. Ik kreeg per mail gelijk haar adres terug op een bedrijventerrein. had ze al vaak haar advertentie gezien en aangezien ik alleen maar meer massages ontvang zag ik het wel zitten site ziet er ook goed uit. Ze leek me een zweverig type. Omdat het 1 uur en 40 minuten rijden is combineer ik dat met wat werk vaak maar deze keer lukte dat niet.dus smorgens 10:30 afgesproken voor anderhalf uur lingam massage. Ik was bijtijds zoals altijd en ik arriveerde daar 20 minuten te voren. Toen kreeg ik een berichtje of ik al onderweg was (ja tuurlijk) want ze was snachts ziek geworden en kon absoluut niet meer masseren. Nou, daar sta je dan!. Kan altijd gebeuren natuurlijk maar ik vertelde dat ik er al was en zeker omdat ik van zo ver kwam vroeg ik of ik dan een andere afspraak kon maken met wat korting.......ik ben en blijf tenslotte een Ollander...:-) nou zeg dat kon niet want ze ging (en dat klopte de dag erop met 3 weken vakantie.
          Later nogmaals geprobeerd of er wat te regelen was maar geen reactie op gehad. Wat me vooral opviel omdat ik zo net ook weer op haar agenda keek was dat ze nauwelijks afspraken heeft staan. Ze is niet goedkoop maar ik begrijp nu dat haar diensten slecht gerecenseerd worden en dat kan voor zo een dame fataal zijn daarom ben ik daar ook altijd heel voorzichtig mee. Maar ik was echt van plan als ze me wat korting zou geven ivm met mijn mislukte afspraak toch maar eens te proberen...................na het lezen van deze bevindingen maar even wachten haar agenda is helemaal leeg de komende weken dus misschien toch de korting wat groter voorstellen.........Mocht ze meevallen dan horen jullie het ook!

Laatst gewijzigd door drwatson; 16-08-18, 17:22. Reden: titel

Commentaar

Nou dan is het er vorige week toch van gekomen. Ik bleef er maar over twijfelen en dan is ondervinding de beste leermeester toch. En helaas...............de voorgaande recensie was niet goed en mijn ervaring was misschien nog wel erger waardeloos dan waardeloos kan zijn. Afgesproken via haar site ging vlot want er komt blijkbaar niemand dat is ook al een vaag teken.
            Binnengekomen uitgekleed en dan in de douche allemaal wel proper maar ik werd daar inderdaad gewassen of ik geen armen meer had.......al met al vond ik dat nog het lekkerst van de hele afspraak.
            Had lingam van 1 uur geboekt en volgens mij weet ze die helemaal niet te vinden. MAsseren kun jet het ook niet noemen meer een soort drukpuntentherapie. Je denkt steeds gaat er nu nog wat gebeuren of niet? Afijn na een half uurtje drukken......omgedraaid en zowaar ze vond mijn sjareltje die eerder kleiner dan groter was geworden. En ik moet zeggen ze kreeg er op het laatst nog muziek in ook maar niks tegengehouden snel gespoten en weg wezen wat een sof. Slaat echt helemaal nergens op geen tantra of wat dan ook en ik heb al veel ervaren maar mij ziet ze nooit meer.
            Laatst gewijzigd door drwatson; 28-09-18, 20:25. Reden: titel

Commentaar

Ik ken Liesje ook. Alhoewel ik de bovenstaande recensies ook wel kan 'herkennen', ben ik zelf veel genuanceerder in mijn beoordeling over haar.
              't Mag duidelijk zijn, intiem doet ze niet, en ze wil zeer de touwtjes in handen houden. Klinkt zeer afstandelijk, en is het wellicht ook, zij ziet het als 'eenrichtingsverkeer', een persoon geven, de andere ontvangen. Kan je u hier niet in herkennen, ga er dan ook gewoon niet langs.
              Het lijkt dat ze een degout heeft op gedaan van het intieme werk (ze werkte ook bij Relaxations-Vlierzele, en wellicht passeerde ze niet alleen daar ..).
              De douche heeft inderdaad iets spartaans, ik heb geen idee of dit de gebruikelijke service is in een bejaardenhuis. Over het tantra-gedeelte wil ik niet gaan in een welles-nietes-discussie. Het Lingam-gedeelte vond ik bij mij toch 'top'.
              Laatst gewijzigd door drwatson; 07-11-18, 22:37. Reden: titel

Commentaar

Ik ken haar ook en kan me enkel aansluiten bij de vorige post. Dat ze niet aangeraakt wil worden, staat trouwens duidelijk vermeld op de website. Haar 'zweverige' en afstandelijke' manier van werken is misschien niet voor iedereen weggelegd. Je moet je open kunnen stellen voor de methoden van de tantra. Sta je daar niet voor open, dan kan een sessie inderdaad saai worden. Doe je dat wel, dan kan een sessie zeker een interessante ervaring worden. Ik ben vrij gestresseerd, bouw redelijk want spanning op in mijn lichaam, en zo'n bezoek kan een goeie ontlading geven en voel me ook niet schuldig achteraf. Ik kan je vertellen dat ze echt niet zomaar iets doet met haar handen.Verder vind ik haar ook niet bot of onvriendelijk, maar verleidelijk kijken of flirten doet ze inderdaad niet. Ze blijft vrij kalm in haar rol van tantra-masseuse en wil ook met respect behandeld worden. Daar kan ik zeer goed mee leven en ze ziet me waarschijnlijk nog wel eens terug.
                Laatst gewijzigd door drwatson; 08-11-18, 10:30. Reden: titel

Commentaar

Jaja, eerste post - komt zeer waarheidsgetrouw over.

Commentaar

Ik lurk hier al een tijdje hoor, maar ik durfde pas mijn mening te geven nadat iemand anders dat deed. Dat doet inderdaad de schijn opwerpen, maar mijn eerste bezoek is van voor die van Plamuur en na die van Ghostplay. Ik lieg heus niet, ben geen VVD'er...

Commentaar

Zelfde dame, zelfde randvoorwaarden maar een nieuw profielnaam.

https://www.redlights.be/prive-ontva...or-mannen.html

Commentaar

Aan het werk...
                      X