Edegem, Timmerdonckstraat 23, 4-star Thai Massage, Julia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Edegem, Timmerdonckstraat 23, 4-star Thai Massage, Julia

Aangekomen bij 4 stars werd ik verwelkomt door Julia, een spaanse schone die ook engels praat.
    Na het financiele even rap opfrissen in de badkamer en terug naar de kamer waar julia al stond te wachten.
    Een zachte massage met veel olie maar de body to body liet niet lang of zich wachten.
    Na het omdraaien nog wat massage van de voorkant, je mag lekker met haar borsten spelen en tepels likken.
    Een lekkere aftrekbeurt (ook met veel olie), nadien haar op de rug gelegd en haar een lekkere befbeurt gegeven.
    nadien nog naast elkaar gelegen (nog wat vingeren) en nadien samen naar de badkamer, ze gaat wel niet mee onder de douche maar verwijdert mooi alle olie van je lichaam.
    Ik ben benieuwt naar de andere dames daar nu sofie en kathy zijn verdwenen ( staan niet meer op de site)

Laatst gewijzigd door drwatson; 21-07-18, 21:23. Reden: titel

Ook Julia eens bezocht. Ze is Italiaanse en heeft een leuk gezicht en mooi figuur. Ze doet deze job voor enkele maanden en enkel voor het geld op korte termijn, de goesting druipt er dus niet af.
    het begon met een zachte massage, eerder wat gewrijf. Toch werd het zeer goed toen ze tussen de benen kwam. Ze wist de plekjes zijn. Aftrekken was dan weer redelijk gevoelloos.
    niet slecht, maar ook niet top
    Laatst gewijzigd door drwatson; 02-08-18, 09:33. Reden: titel

Commentaar

Ook bij Julia geweest, een tjdje geleden. Mooie vriendelijke Italiaanse dame. Ze zei direkt dat ik haar vanonder niet mocht aanraken. Na de goede rugmassage, met veel body to body en veel olie mocht ik me omdraaien. Weer wat massage, maar haar aanraken op de intieme delen was er niet bij. Ze deed echt haar best om het me naar mijn zin te maken, maar doordat ik haar zo goed als niet mocht strelen waar ik wou, was mijn zin een beetje over, met alle gevolgen van dien. Ze is er uiteindelijk toch in geslaagd me te laten klaarkomen. Geen herhalingsgevaar voor mij.
      Laatst gewijzigd door drwatson; 28-02-19, 10:10.

Commentaar

Alhoewel ik géén goede ervaringen heb met Julia, ik noem het snel geld pakken , weinig met gevoel en oppervlakking ....
        vind ik toch dat je respect moet hebben voor de meisjes van massage salons, niet ?

Je komt voor een massage, wil je echt neuken ga dan naar het stad of zo, naar hoeren, daar mag je echt alles doen wat je wilt voor dezelfde prijs.
        Laatst gewijzigd door drwatson; 28-02-19, 10:10.

Commentaar

Als het deze dame is verdiend ze idd heel wat respect. Alles heeft zijn reden.

Commentaar

Ik denk het niet. Julia van Allin in Diegem en Peutie werkt nu in the lounge Erpe- Mere.

Commentaar

Ik dacht wel haar tatoo te herkennen op haar pols.

Commentaar

Aan het werk...
              X