Meerhout, Meiberg 1, Number One Thai Massage, Sandy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Meerhout, Meiberg 1, Number One Thai Massage, Sandy

Meerhout, Meiberg 1, Number One Thai Massage, Sandy

eergisteren even langs number one meerhout thai massage gegaan,moet zeggen reuze tegenvaller die sandy, dik en tegen haar zin blijkbaar ,leek mij niet echt proper meisje of liever vrouw,vond dat haar poesje een geurtje had, pijpen deed ze met condoom ; voor 50euro extra zou ik toch denken dat er kan geneukt worden maar nee,en eerlijk gezegt vond ik het bij haar niet erg,masseren kan ze ook al niet, nee echt geen geld waard hoor,en dan nog wisselgeld voor zich houden ook, ik niet meer dus
    Laatst gewijzigd door drwatson; 07-07-18, 09:40. Reden: titel

Sandy... staat niet op hun website, zou het kunnen dat ze onder een andere naam vermeld staat? Of is het zoals zo vaak bij sommige thaise salons dat de fotos niet matchen met het personeel?? ? ik meen me te herinneren dat er een hele tijd geleden een mollige Sandy werkzaam was.

Commentaar

ja het is dus die mollige sandy,ze werkt er nu weer terug,heb jij daar misschien een ervaring mede?

Commentaar

dat klopt en nu werkt ze daar weer terug

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door musher Bekijk bericht
          ja het is dus die mollige sandy,ze werkt er nu weer terug,heb jij daar misschien een ervaring mede?
          Nee hoor. En nu ik jouw ervaring lees vind ik het niet eens erg dat ik er geen ervaring mee heb.

Commentaar

Aan het werk...
          X