Sint Niklaas, Raapstraat 34, Thai House, Ning

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sint Niklaas, Raapstraat 34, Thai House, Ning

Blijkbaar een oude bekende. Zowel op dit forum als bij Nana Thai kent men Ning al een hele tijd. Ik wou een recensie toevoegen aan haar topic, maar dat werkt nog steeds niet, dus maak ik er een nieuw op de plaats waar ze nu werkt. Ning verteld me dat ze Luna, die er ook werkt, reeds een tijdje kent en nu de stap heeft gezet om het hier eens te proberen. Sinds 1 week is ze bij Nana en het bevalt haar prima. Ik trachtte in principe af te spreken met Luna maar die voelde zich niet lekker. Nana stelde voor om Ning eens te boeken. Ok dan maar. Ning kwam in badhanddoek te voorschijn toen ik aan het toogje zat. Ik schrok een beetje. Nana had me wel gezegd dat ze vrij stevig was, maar toch schrok ik. Ze is niet dik, heeft geen buik hangen of zo maar is gewoon stevig gebouwd. Een mooie verschijning dat wel en ook een mooi gezicht. Ze ging een kleedje aantrekken toen ze me zag. Geen idee waarom want lang zou ze het toch niet dragen. Ik denk dat de orders om iets aan te trekken van Nana kwamen. Ik dronk nog iets en besloot dan om te gaan douchen. Ik zou Ning wel op de kamer zien. Na de douche ging ik op de kamer zitten wachten. Na 2 minuutjes kwam ze te voorschijn. Ik vond haar mooi, een echte vrouw met alle opties. Heel mooie borsten met tepels als middelgrote knikkers. Ze waren hard e.n mooi rond. Ning bleek heel vriendelijk. Goedlachs. Tijdens de massage praatten we over koetjes en kalfjes. Na 5 minuutjes massage vroeg ik ook om wat harder te masseren. Dat was echt naar haar zin en ze zei het me ook.. Ik kreeg een heel goede massage. soms op het randje van mijn pijngrens. Zoals ik het graag heb. Na een tijd begon ze me te knuffelen en te plagen. Ze ging naast me liggen en we begonnen te kussen te strelen etc.. Ik genoot. Ik zag ook dat ze zichzelf aan het vingeren was dus dat nam ik graag van haar over en begon daarna te beffen. Van pijpen kwam niks meer in huis, ik wou er op, ik ging er op. We hadden vrij intense sex, ik genoot met volle teugen en ik had het gevoel dat Ning zich ook wel amuseerde. Voor mij mag ze er zeker wezen. Op eigen initiatief zou ik ze nooit gekozen hebben want ik heb het nogal voor slank maar Ning kan me nog vaak verwachten. Dat is een feit. Heel echt lekkere sex. Hop naar volgende week! Love You Ning!!!!
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-05-18, 00:30. Reden: RECFORM
    To sweethearts and wives. May they never meet.

Inderdaad, een oude bekende, ik herinner mij haar al tegengekomen te zijn rond de eeuwwisseling ergens in het Mechelse/Leuvense en ze is sindsdien nauwelijks veranderd, hoewel ze intussen toch wel wat ouder moet zijn dan collega Clittourist aangeeft, ik schat eerder +/- 37..

Voor de rest heb ik zelfde ervaringen als collega en kan ik alleen maar positief zijn. Normale handelingen als daar zijn PZC, NMC, 69,... doet ze zonder dat je ernaar moet vragen. De eerste keer waren de tongzoenen wat aarzelend en oppervlakkig, maar intussen doet ze ook dat met volle overtuiging. Verwacht geen Thais "poppemieke", maar een vrouw van vlees en bloed "goed voorzien van oren en poten". Wat mij betreft liever zo\'n brok "puur natuur" dan de soms overdadig van siliconen en botox voorziene dametjes uit die regio die je soms elders tegenkomt.

Foto\'s van Ning staan helaas niet op de site, maar contactinfo wel:

http://www.nanathai.be/
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-11-17, 15:52. Reden: RECFORM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jaydeepee Bekijk bericht

Ze heeft nu een profiel op Redlights:

https://www.redlights.be/profiel/ning/

Volgens dat profiel is ze inderdaad 37, dus ik had het juist geschat. Ik stel voor dat mod de leeftijd dan toch maar aanpast.

* NM > Considered done... Bij deze formulier aangepast
      IDD fotograaf is langsgeweest. Luna kreeg ook een update.

Commentaar

TEST > TITEL > Gentbrugge, Hogepontstraat 27, Nana Thai, Ning
        Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Dit was mijn eerste keer in dit salon, dat al een tijdje op mijn verlanglijstje stond owv de goede recensies. Luna had een afspraak en kon maar 30 min, en toen ik Ning zag wist ik meteen dat zij meer mijn ding ging zijn. Ze is inderdaad stevig gebouwd (ook wat bredere schouders etc) en wat mollig, maar voor mij zeer aantrekkelijk. Mooie poep, grotere (naar Aziatische normen) echte borsten met heerlijke grote tepels, echte knikkers
          Ze straalt ook een zeer lieve positieve vibe uit.
          De kamer is klein, en de douche is een verdieping hoger, dit is echt een klein huisje en geluidsisolatie is er niet, dus hoor je je buurman wel. Wat ik erger vond was dat die buurman rookte en dat die geur binnen kwam, let wel Ning is 100% rookvrij.
          Na mijn douche (alleen) vroeg ze me of ik eerst een massage wilde of eerst sex. Een blik op mijn jongeheer gaf haar het antwoord. Dit begon met echt intense tongzoene, met daarna een zeer goede pijpsessie die overging in een 69. Die duurde even, want dat apprecieerde ze duidelijk. Daarna kwamen enkele standjes. Ze kan echt een stevige neukbeurt aan, en geniet er duidelijk van..
          Na mijn hoogtepunt volgde nog een ZEER goede stevige massage! Dit kan ze al even goed!

Conclusie: absolute aanrader voor liefhebbers van het vollere Aziatische type!
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-12-17, 17:01. Reden: RECFORM

Commentaar

Is dezelfde dame als deze:

https://www.hookers.nl/forum/erotisc...angkokmax-ning

Commentaar

Inderdaad !

Commentaar

Onlangs deze dame bezocht. Elke keer als ik de foto\'s van Ning zag op "redlights" dacht ik, die moet ik toch eens gaan opzoeken !. Ik vond die foto\'s in haar fishnet-tenue en in dat lederen pakje met halsketting echt geil .... . In real life zag ze er nog best ok uit, maar had toch veel puistjes in haar gezicht maar het was geen afknapper.
                Maar ja, als de verwachtingen hoog gespannen zijn , is het heel goed mogelijk dat er niet aan voldaan wordt, en dit was toch wel het geval. Niet dat het echt een tegenvaller was, maar voor 150 EUR verwacht ik toch meer.
                Vriendelijke ontvangst, aan de bar betaald, en de gastvrouw ging Ning halen. Enkele ogenblikken later kwam die me halen met een handdoek om haar lijf gewikkeld. Echt opwindend kon ik dat niet noemen. Ze zei me naar boven te gaan naar de kamer. Ik naar boven, er waren 2 kamers, en ik ging de kamer in die me het meeste beviel.
                Ning kwam eraan en zei me dat het de andere kamer was. Ik ontdeed me van de overbodige kledij en zij ging terug de kamer uit. Enkele minuten later was ze er terug met een bassin met water. Ze waste men borst en beste vriend en begon daarna aan een pijpbeurt.
                Het pijpen was best ok, waarbij ze ook de ballen likte en helemaal naar binnen zoog en, maar ik heb toch ook graag wat gesmek en gelik enz... erbij, en dat was er niet.
                Daarna begon het neuken , eerst bereed zij mij, dat was niets speciaals en dan maar gevraagd voor doggy. Ze heeft echt een geil achterwerk ( als je houdt van een stevige kont natuurlijk) met een mooie tattoo op haar onderrug. En dit vond ik echt heel goed en spoot dan ook na een vijftal minuten het rubbertje vol.
                Daarna een massage gekregen van een 20-tal minuten ( goed) waarbij ze op het einde opnieuw mijn beste vriend begon klaar te maken voor een tweede ronde. Zij terug on top, maar een tweede keer klaarkomen zat er niet in, daarvoor was ze voor mij niet enthousiast genoeg..
                Slecht was het niet, maar echt goed ook niet. Ik hou meer van vrouwen die hoerig zijn en dominant ( en indien ze het niet zijn, goed kunnen doen alsof). Ze is vriendelijk en beleefd en zal al doen wat je vraagt waarschijnlijk maar heel weinig initiatief en bij het buiengaan maakte ze een BUIGING voor mij, ik geloofde niet wat ik zag...
                Geef mij toch maar een raamhoertje voor 50 EUR, kan ook heel erg tegenvallen maar er zijn er genoeg waarbij ik tevredener buitenkom voor 50 EUR dan hier voor 150 EUR.
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-01-18, 23:29. Reden: RECFORM

Commentaar

Ning is er vertrokken. Toen ik vroeg waarom, was het antwoord: "It's just Ning.".

Commentaar

Ning ken ik al meer dan 15 jaar. Haar kennende zal ze, zodra haar financiële nood hoog is, wel weer ergens opduiken.
                    Ning is momenteel werkzaam in 'Thaihouse Massage' (Raapstraat 34, Sint-Niklaas)
                    Thai massage, Thaise massage, Nuru massage

Commentaar

* Item doorgestuurd naar collega's van de massage rubrieken

Zie > http://www.thaisemassages.biz/

Titel moet worden > Sint Niklaas, Raapstraat 34, Thai House,Ning

Grtjs, Peter
                      Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck Bekijk bericht
                        * Item doorgestuurd naar collega's van de massage rubrieken

Zie > http://www.thaisemassages.biz/

Titel moet worden > Sint Niklaas, Raapstraat 34, Thai House,Ning

Grtjs, Peter

Ook te zien op de website van Janphen thai massage te Mechelen
                        http://wonderful-massage.be/

Commentaar

Aan het werk...
                        X