Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Apple

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Apple

Vreemd dat er nog niks terug te vinden is over deze jongedame.Ze is jong,knap,speels,lekker...voila ,nu heb ik jullie aandacht :-).Ik was vorige week al eens bij Kim geweest en toen zag ik haar passeren in de gang.Ik dacht toen al,deze moet ik volgende week zien!Zo gezegd,zo gedaan en een uurtje met haar doorgebracht.Toen ik ze naakt zag was ik al direct redelijk teleurgesteld omdat er een harige poes te zien was.Maar bon,ik dacht,we zien wel.Ik vond de massage best ok,duurde ongeveer 20 minuten waar ze met haar zalige handjes wel op de juiste plekjes kwam.Na het omdraaien elkaars lichaam gestreeld,gezoend,haar gebeft,beetje schijnneuken.De vraag voor extra kwam ook,maar ben er niet op ingegaan omdat ik al redelijk ver gevorderd was in mijn hittepeil.En betalen voor extra\'s doe ik zowiezo niet,ik krijg meestal wel mijn goesting zonder daarvoor bij te moeten betalen.Nu wat me doorheen het uurtje is bijgebleven is haar knappe gezichtje dat een grote dosis sex en genot uitstraalt.Ze heeft echt een geile,zwoele blik alsof het lijkt dat ze er zelf ook wel van geniet en daar ben ik eigenlijk quasi zeker van!Zo heren,als je gaat,laat je maar weten of je er ook van genoten hebt.Probeer ze een beetje goed te behandelen want ze is nog jong en ze zit nog niet zo lang in het vak.
    Maar ik denk...toppertje in wording...nu nog die snor beneden weg en dan ga ik ook nog eens langs!

http://www.leelathaimassage.be/apple.html
    Laatst gewijzigd door drwatson; 04-10-17, 17:21. Reden: titel
    ge leeft maar één keer....daarom!

Zeker dat ze nieuw is? Die 3 eerste foto's komen mij zo bekend voor, en die met dat visnetje ook eigenlijk.... Misschien hetzelfde tenueke als haar voorganger uit de kleedkoffer gepikt, kan ook natuurlijk. Maar ik twijfel toch hoor.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 06-10-17, 22:39. Reden: titel

Commentaar

Ze is nieuw....ze komt rechtstreeks uit de"poetswereld"...
      Laatst gewijzigd door drwatson; 06-10-17, 22:38.
      ge leeft maar één keer....daarom!

Commentaar

Onlangs ook een bezoekje gebracht aan Apple.
        Eindelijk nog eens een lieve, mooie en vriendelijke dame die weet hoe ze een erotische bodymassage moet geven.
        Details ga ik niet geven. Ieder ervaart een massage en de masseuse, of het klikt of niet, op zijn manier.
        Was voor mij althans een GFE ! Heb haar beloofd dat ze me zeker nog zal terugzien.
        Laatst gewijzigd door drwatson; 06-11-17, 18:31.

Commentaar

Ben net ook naar Apple bij Leela geweest.
          Is een erg mooi meisje met prachtig lichaam. Mooie niet te grote borsten wel met silicone. Maar ja er zijn er niet veel meer die dat niet hebben.
          Klein lichaampje, platte buik en erg leuk kutje. Haar kuthaar mooi getrimd en het ziet er mooi uit en ruikt heerlijk.
          Ik schat ze zo'n 30-35 jaar.

Heb haar onmiddellijk betaald en gezegd dat ik de full service wou.
          Ze vroeg onmiddellijk of ik wou beginnen met haar te neuken of eerst massage en dan neuken.
          Heb haar gezegd dat ik onmiddellijk wou neuken en dat dat wel een uur in beslag zou kunnen nemen. Ze had daar geen probleem mee.
          We zijn dan onmiddellijk aan de slag gegaan en moet zeggen dat ik ervan genoten heb. Ze is een erg geil en lief meisje. Je kunt haar zoenen, lekker met in haar kut met meerdere vingers. Ze heeft niet graag dat ik in haar kont ging en heb dat dan uiteraard ook niet gedaan. Ik heb haar in alle mogelijke posities geplaatst en ze maakt geen enkel probleem. Als ik bijna klaar kwam stopte ik en legde ze zich naast mij om wat te strelen tot ik wat tot rust gekomen was en daarna ging ik weer verder. Zo hebben we het uur volledig vol gemaakt.
          Ze heeft echt goede service gegeven voor haar geld.
          Ze blijft altijd lief en doet alles om het je aangenaam te maken. Je kan ze ook lekker geil maken zodanig dat ze zelf met je wil neuken en op je wil kruipen.
          Ik heb uiteraard geen massage gehad. Maar als je haar ziet denk je niet meer aan massage ;-)
          Als ik 1 punt van kritiek kan hebben is dat haar kutje vrij groot is wat het voor sommige mannen misschien wat moeilijker maakt om klaar te komen. Maar ze pijpt prima dus geen nood. Ze doet ook alles 100% veilig, wat ik super vind. Dus geen pzc enz.

Apple is echt een aanrader. Mooi, geil en veel mogelijk en echt toffe meid
          Wat wil een man nog meer!

Laatst gewijzigd door drwatson; 14-06-18, 14:32.

Commentaar

Ondertussen al enkele malen deze lieve jongedame Apple bezocht en het wordt als maar beter.
            Wees vriendelijk en heb respect en je krijgt een fijne erotische massage, want dat kan ze echt!
            Steeds voor mij een echte GFE.
            De rest moet je zelf maar ervaren. Ik schrijf alleen maar deze recensie om mijn beoordeling te kunnen aanpassen!
            Laatst gewijzigd door drwatson; 14-06-18, 14:33.

Commentaar

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Beste THL,
              Ik heb deze post gewist omdat deze wel erg ver ging in de beschrijving van uw sexuele exploten met de dame.
              Uw bericht van 23/11 was ruim voldoende voor de lezer om een oordeel over de dame (ik gebruik liever deze term dan 'hoer') te vormen.

drwatson
              Laatst gewijzigd door drwatson; 30-12-17, 00:11.

Commentaar

Na de sessie met Kim kwam ik bij het opfrissen Apple tegen. Die kwam wat spelen en zag er bijzonder geil uit, dus nog even een half uurtje op de kamer gegaan.
                Voor de full option heb ik gepast, gezien de vorige sessie met Kim, maar dat vond ze niet zo erg.
                Zo kon ze wat reclame maken en een re-sale proberen te boeken.

Massage was goed, wat niet altijd vanzelf sprekend is in zo'n salon. Ik had een blokkage rond de schouder die ze toch even onder handen nam, met succes.
                Nadien kwam ze meteen op me zitten, kutje in het gezicht maar beffen had ze niet zo graag. Traag gespeeld met mooi handwerk, licht pijpen en heerlijk klaargekomen tussen haar (vrij kleine) borstjes.
                Ga ik in de toekomst nog wel even opnieuw een bezoekje brengen voor een iets langere sesie.
                Laatst gewijzigd door drwatson; 14-06-18, 14:33.

Commentaar

Ben je zeker dat het Apple was? ...."tussen haar (vrij kleine) borstjes".... Terwijl Apple toch een mooie siliconen C-cup heeft!

Commentaar

Onlangs Apple bezocht. Ik hem haar geneukt in diverse standjes. Het heeft me ongelooflijk veel deugd gedaan.
                    Laatst gewijzigd door drwatson; 15-04-19, 16:11. Reden: titel

Commentaar

Aan het werk...
                    X