Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot, Irin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot, Irin

Vorige week was ik langsgeweest in dit salon bij Lin. De afspraak die ik had bij Bangkokmax werd niet nagekomen, dus doorgereden naar Morrakot. Bij Lin was ik voordien reeds geweest en ik had er goeie herinneringen aan, dus opnieuw voor haar gekozen.

Lin heeft een normaal figuur met enkele mooie rondingen. De leeftijd weet ik niet exact, maar ik vermoed in de tweede helft van de 30. De massage was uitstekend. Ook de klassieke Thaïse massage, zonder olie, beheerst ze meer dan voldoende. Ik heb genoten van het uurtje. Wat het erotische betreft, ook dit was volledig naar wens.

Wees vriendelijk tegen de dames, forceer hen niet en je krijgt bijna altijd meer terug dan je verwacht...

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot Thai Massage, Lin(goed)

Gisteren Lin bezocht. Knappe verschijning: mooie C-cup, massage goed en erotisch gedeelte super: pzc.
    Ze laat veel toe en verwent graag: 2 keer gekomen.
    Nmc is ook mogelijk mits extra centjes.
    Lin is zeker de moeite.

Commentaar

Bangkok Max Diegem (Lin)

Weinig recensies van mij de laatste maanden omdat ik al 6 maand steeds bij hetzelfde meisje langsga...Maar ik dacht kom laat ik eens een bezoekje brengen aan Lin bij Bangkok max.Ben eigenlijk afgegaan op de foto's die online staan,en ik moet zeggen,die zien er extreem goed uit die foto's.Vriendelijke begroeting van Lin,wat zeker een mooie meid is,schoon "bijgewerkte borsten",dikke c-cup,een heel mooi rond poepeke dus den deze was klaar!Eerst laat ze je op je rug liggen,trekt je benen uit elkaar en het zaakje wordt onder handen genomen met een soort gel.Dan op m'n buik gaan liggen en begon ze mijn benen te masseren.Dit duurde al véél te lang voor mij,ongeveer 20 minuten.Dan begon ze aan mijn rug,eerst met de handjes en daarna met de volle "lekkere" body.Dat deed ze heel goed!Na het omdraaien vroeg ze hoe ik klaar wou komen.Ik zei kies maar en ze wou een blowjob geven met condoom,it's safer zei ze.Ze kwam in 69 op mij zitten en na een tijdje was het jasje vol.Ik was toen amper 35 minuten binnen en ze vroeg "wanna shower?"Ik keek nogal opvallend naar de klok en ik zei ,yes after the massage.Toen trok ze al een raar gezicht en begon nog wat aan m'n benen te prullen.Sfeer naar de botten natuurlijk en had al spijt dat ik een alternatief gekozen had voor mijn vast massagemeisje.Dit kom ik dus dikwijls tegen de laatste tijd dus voor mij hoeft het niet meer....trouwens die Lin is daar nieuw,ze kom van fuen faa uit Mechelen.
      En....spaar u de moeite...kan niet zeggen wie dat héél speciale meisje is waar ik al 6 maand naar toe ga...wil niet dat ze platgelopen word...sorry!
      ge leeft maar één keer....daarom!

Commentaar

Re: Diegem, Watermolenstraat 1, Bangkok Massage, Lin(goed)

Ben ook al 2x bij Lin geweest en nog niet teleurgesteld buitengegaan. Misschien heeft ook het feit dat ik 20 € drinkgeld geef en zelf niet op de klok kijk voor een uurtje hier iets mee te maken. Ik betaal steeds voor een uur, maar voor mij hoeft dat niet echt tot de laatste seconde te duren, en dat wordt wel geapprecieerd (wat dan maakt dat ik af en toe dan langer dan een uur mag blijven).
        Wat betreft Lin, idd, pijpen tot het eind met condoom is geen probleem. 69 ook toegelaten. Eens te meer, als je meer dan een keer bij een meisje komt en je forceert niets, krijg je veel terug. Ik kan je 6 maanden relatie dan wel begrijpen......
        Toch proberen: is het Nicky uit Mechelen?
        Last edited by wandelaar1967; 20-12-12, 18:19. Reden: tekstfouten

Commentaar

Re: Diegem, Watermolenstraat 1, Bangkok Massage, Lin(goed)

Moderator,

Gelieve de Lin van Bangkokmax / Diegem samen te voegen met de Lin van Morrakot / Steenokkerzeel, het betreft dezelfde dame!
          Wat de totaal score betreft, is gezien de verschillen:
          beoordeling - goed
          leeftijd - 30-33
          lengte - 1.60
          cupmaat - C/S
          tatoo / yes
          piercing / No
          Het meest realistisch.

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot Thai Massage, Lin(uitstekend)

Recent een bezoekje gebracht aan Lin. Ik had zin in een massage en was zonder afspraak langsgegaan. De dame stelde me Lin voor. Ik vond ze niet onknap en ging met haar naar boven.

Op de kamer vroeg ze mij wat ik wou: een massage of de special. Ik vroeg wat haar prijs was. Ze zei 150. Ik had me hier niet op voorzien en had maar 120 bij. Ik zei haar dat dan ook vroeg naar een gewone massage.

Nadat ik eerst een snelle douche genomen had kwam ik terug op de kamer en lang ze al op bed. Ik gaf haar even een rugmassage. Ze kon dit heel hard apprecieeren. Daarna begon ze aan een der beste massages die ik ooit gehad heb.

Na een klein half uurtje vroeg ze me om me om te draaien. Ik kreeg het condoom om en ze begon mijn voorkant te masseren. Ik kneedde zachtjes haar tepels. Ik stond in vol ornaat. Moeder natuur heeft mij wel bediend en ze keek hiernaar met grote ogen. Zonder dat ik ervoor betaald had spietste ze zich op mijn lid. terwijl ik haar tepels likte en er aan zoog begn ze steeds sneller te bewegen. Ik kwam dan ook snel klaar. Vervolgens ging ze verder met de massage: heerlijk. Ze heeft me meer dan een uurtje prachtig verzorgd.
            Nadien nog een deugddoende douche genomen. Als beloning gaf ik haar toch de 40€.

Ik vrees voor verslaving.

Commentaar

Ook eens langs geweest bij lin wegens lovende commentaar.Had het beter niet gedaan. Bij het binnen komen op de kamer ik eerst in de douche zij weg naar beneden het geld wegbrengen, de eerste 10 min niet meer teruggezien. Massage teleurstellende 20 min wrijven en trekken daarna omdraaien en kwam de vraag blowjob yes €20 intiem €80 ik heb er niet op gereageerd dus manuele afwerking, na 50 min wanna take a shower?
              Niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ik ben zelf een klant van Lin en ben zeker niet eens met bovenstaande reaktie . Het tijdrekken doen ze allemaal , de extra's is afhankelijk van persoon tot persoon of van meisje tot meisje . Lin is een lieve meid die een zeer goede plagende erotische massage kan geven . Ze maakt je lekker gek en geeft zich altijd volledig .
                Behandel de dames met respekt en veel meer is mogelijk zeg ik altijd .
                Lin doe zo verder
                Last edited by drwatson; 22-04-13, 08:14. Reden: beledigende tekst verwijderd

Commentaar

Goed gezegd!
                  Ben ook al enkele keren bij Lin geweest ook nog toen ze in Bangkokmax werkte en dit is een zeer lieve vrouw met een prachtig lichaam en een en al vriendelijkheid. Beffen, PZC, teasen, al wat je wil in de normale prijs inbegrepen, uiteraard als je haar al wat beter kent (zoals dit met iedereen is) komt ze ook veel losser.

Commentaar

Vandaag bij Lin langsgeweest...was in het verleden een beetje negatief geweest maar vandaag was alles TOP!Veel plezier gemaakt,streelmassage,beffen pijpen,nmc,.....Knappe griet,c-cup,lekkere bruine huid en vandaag was ze lekker heet....Ze smeekte me om te neuken,wat wil je na al dat schijnneuken hadden we allebei super veel zin dus effe in de buidel getast en geen spijt van gehad.Het is er eentje die in mijn top 5 is binnengekomen!

Commentaar

op de website van morrakot daar staat geen lin bij (foto's website)

nieuwe wandelaar
                      Last edited by drwatson; 02-05-13, 22:58. Reden: quote eruit

Commentaar

De webmaster heeft daar een foutje gemaakt,ze staat daar onder Irene!

www.morrakot.be
                        Last edited by drwatson; 02-05-13, 23:01.

Commentaar

Gisteren langs geweest bij Morrakot, AFSPRAAKJE gemaakt 2 dagen op voorhand, kwam ik daar , nu bleek lin "ziek" te zijn, niet tegenstaande dat mijn collega wandelaar hier boven wel bij lin geweest is ?? Daar ze "ziek" was maar voor een andere dame gekozen, is keuze genoeg daar dus voor AE gegaan, lees recensie AE

Groetjes

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot Thai Massage, Irene/Lin(uitstekend)

Naar Morrakot gereden voor AE maar blijkbaar hadden ze me mis verstaan en dachten ze dat ik voor An kwam
                            Dan maar een uurtje met haar genomengeen massage gehad alleen maar gevreeen
                            Toen wou ik een trio en toen kwam Lin eraan,wooooaaaaaw wat 'n verschijning en niet normaal,die is gewoon bezeten van sex ! Was een wild uurtje met twee lekkere meiden en zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Haachtsesteenweg 8, Morrakot Thai Massage, Irene/Lin(uitstekend)

@beerke64 Volgens je recensie 2 uur, trio en intiem met condoom voor maar 150€
                              Das bijna gratis allen daarheen zou ik zeggen

Denk dat dit niet helemaal correct is aangezien Lin al 70€ extra vraagt voor intiem en de massage al 80€ kost voor 1 dame en 1 uur
                              Nuru verslaafde met ervaring ;-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door quite guy Bekijk bericht

Denk dat dit niet helemaal correct is aangezien Lin al 70€ extra vraagt voor intiem en de massage al 80€ kost voor 1 dame en 1 uur
                                70 euro extra????Dan ben je een slechte onderhandelaar! :-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door quite guy Bekijk bericht

Inderdaad,klopt niet : 1ste uur 80,00eu met An,2de uur 160,00eu voor beide dames + 70eu extra voor Lin En ja,'t was de moeite ! ! ! Die Lin is gewoon bezeten van sex

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thai4love Bekijk bericht
                                    70 euro extra????Dan ben je een slechte onderhandelaar! :-)
                                    Net terug na 3u door gebracht te hebben met Lin En niet moeten onderhandelen voor extra Is toch een echt toppertje op alle vlak want je kunt er ook een leuke babbel mee hebben

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door C69 Bekijk bericht
                                      Gisteren langs geweest bij Morrakot, AFSPRAAKJE gemaakt 2 dagen op voorhand, kwam ik daar , nu bleek lin "ziek" te zijn, niet tegenstaande dat mijn collega wandelaar hier boven wel bij lin geweest is ?? Daar ze "ziek" was maar voor een andere dame gekozen, is keuze genoeg daar dus voor AE gegaan, lees recensie AE

Groetjes

Ze zeggen daar blijkbaar vaak dat Lin "ziek" is of er niet is want deze week had ze zogezegd 'n dagje vrij genomen maar toen ik haar dat vroeg wist ze van niks ?
                                      Volgende week vrijdag is ze er wel niet de hele dag,heeft ze me vandaag verteld

Commentaar

Even ter info.....Lin has left the building,is mij bevestigt door de Bazin van Morrakot......ben op zoek naar waar ze nu werkt....