Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Oostmalle, Begonialaan 2, Yam Thai Massage, Kola

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oostmalle, Begonialaan 2, Yam Thai Massage, Kola

Vrijdag een afspraak gemaakt met Kola ze deed de deur open en stond al te wachten.
    Kola is een is kleine vrolijke thaise meid met een mooi uiterlijk en spreekt matig engels.
    Na het douchen op de kamer vroeg ze of ik meer wilden maar dat heb ik niet gedaan.
    Ze begon met een rug en body massage met olie en liet haar handjes tussen mijn benen bewegen.
    Na het omdraaien kwam de penismassage en ook weer de bodymassage wat ze goed deed.
    Na het hoogtepunt vroeg ik om een voet massage en dat was uitstekend.
    Ik zie geen herharling omdat geen zoenen en pijpen inzat en dat kom je jammer genoeg steeds meer tegen.
    .
    Laatst gewijzigd door drwatson; 13-08-17, 10:40.

Een tijdje geleden ook eens daar binnnengewipt. Modern pand maar al serieus verwaarloosd .... dat was mij eerste indruk toen ik aanbelde. Jammer eigenlijk ... dan de dames laten voorstellen ... dat gebeurt in het kleine inkomhalletje. De dames komen uit de rommelige en groezelige living zich voorstellen. Kola was de enige die er voor mij wat uitsprong en voor haar gekozen, voor half uur 50 euro. Boven in de kamer uit de kleren en naar badkamer ... douchezeep was op dus zelf wat rondgelopen en nog een ander overschotje gevonden om te verfrissen. Ondermaats.
    Terug op de kamer kwam Kola terug van beneden met mijn drankje. .... Nothing else ? ... ze wou graag neuken maar niet op ingegaan.
    Heb me laten masseren en aftrekken zonder pijpen of enige extra erbij. Dat deed ze wel behoorlijk goed, een hete meid is ze wel. Redelijk mooi maar geen topper.
    Kola was wel constant aan het leuteren dat ik een keer moest terug komen om haar stevig te neuken en beloofde dat ze me dan eens goed onder handen, tong en mond zou nemen voor een extra vergoeding.
    Mss doe ik dat wel ooit eens .... maar eigenlijk ... wanneer je in het skw even veel betaalt dan voor een uur daar + extra ... kies ik voor een van mijn toppers in skw want daar kunnen de meiden van die zaak absoluut niet aan tippen. Bovendien is de zaak zelf niet verzorgd genoeg.
    Herhalingsgevaar dus enkel in uiterste nood.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 13-08-17, 10:40.

Commentaar

Moderatoren
      Over deze dame bestond trouwens al een thread op de oude site.
      Wordt het voortaan altijd zo dat twee threads naast elkaar gaan bestaan ?
      Zie ook mijn recensie over Michelle, Massagewereld, Londenstraat 7 : die is ook in een aparte thread terecht gekomen naast de oude.
      Niet echt handig

Commentaar

De 2 vermeldingen in de alfabetische lijst verwijzen allebei naar dezelfde thread. Een structurele fout in de software waar we moeten mee leven.
        drwatson
        Streng ... maar rechtvaardig!

Commentaar

Aan het werk...
        X