Massage salon Groningen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Massage salon Groningen

De website Oosterse-massage.NL is niet actief? Is deze salon aan de Vechtstraat te Groningen nog wel actief? Bij de nieuwe salon, op het adres waar vroeger Massera zat, nu een masseuse met de naam Valentina. Heel toevallig is/was er bij de massagesalon een masseuse met dezelfde naam (alias).

Dat is dezelfde dame, er zijn meer dames vanaf de Vechtstraat naar de Oliemuldersweg verhuist. Ben er zelf nog niet geweest.

Commentaar

Valentina is inderdaad dezelfde dame die voorheen werkzaam was bij de salon aan de Vechtstraat.

Volgens mij zou de salon aan de Vechtstraat gewoon geopend moeten zijn, maar momenteel wordt de telefoon niet opgenomen en op de app van de salon zijn ze gistermiddag voor het laatst online geweest, dus wie weet...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door enriquegnzls Bekijk bericht
        Dat is dezelfde dame, er zijn meer dames vanaf de Vechtstraat naar de Oliemuldersweg verhuist. Ben er zelf nog niet geweest.
        Weet jij welke meiden er zijn verhuisd naar de salon aan de Oliemuldersweg?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door UC0nn Bekijk bericht

Weet jij welke meiden er zijn verhuisd naar de salon aan de Oliemuldersweg?
          Nee, zag dat in elk geval Amy daarheen is, en hoorde wel geruchten van anderen, maar of ze daadwerkelijk zijn gegaan, dat weet ik niet. Zie niet alle namen op de nieuwe site.

Commentaar

Anna/Ana en Christina zijn ook verhuisd en werken nu onder andere namen.

Commentaar

https://www.salondelight.nl

Commentaar

De website van de massage salon aan de Vechtstraat doet het weer.

Ana lijkt daar inderdaad niet meer werkzaam te zijn. Net als Valentina. Beide meiden worden niet meer genoemd als masseuses.

Commentaar

Katja werkt ook bij de nieuwe salon. In mijn vorige bericht was ik haar vergeten.

Commentaar

Salon Delight heeft erg haar best gedaan om er wat mooist van te maken, dat is van binnen zeker gelukt. Hedendaagse kamers, nette afwerking met spiegels op vele posities, wat erg fijn is, je kunt van verschillende kanten zien hoe je wordt verwend.

Als je deze salon vanaf de straatkant ziet, dan zou je ‘m links laten liggen, totaal geen privacy, ook de aanblik van het pand laat te wensen over (hier wordt de komende weken aan gewerkt volgens de masseuse), wat op zich wel te begrijpen is, want één keer binnen wordt je alleraardigst ontvangen.

De dame die mij ontving (Katja) zou niet mijn eerste keuze zijn, met brilletje en niet zo gracieuze kleding, maar omdat de spoeling de avond zeer dun was, toch voor haar gekozen. Daar heb ik overigens geen spijt van gekregen.

Katja zonder kleding glijdt heerlijk over je heen door de warme olie die ze gebruikt, haar lichaam voelt heerlijk aan, wat een lekkere borsten en wat een zalige kut heeft deze meid, ze zorgt ervoor dat deze vlak voor je gezicht komt om je vervolgens zeer geil uit te dagen. Ook het (tong)zoenen is in gedachte zeer dichtbij, ze geeft je wel het gevoel maar zal uiteindelijk niet je wens vervullen. Het hoogtepunt wordt ook door haar als zeer geil ervaren (wat ik wel geloof).

Al met al een zeer geile massage door een heel gepassioneerde dame waar de wens is om ook intiem met haar te gaan wordt gecreëerd maar uiteraard niet wordt uitgevoerd.

Herhalingsgevaar: zeker!

Commentaar

Zijn er al meer mensen met ervaring bij deze nieuwe salon? Ik ben erg benieuwd!

Commentaar

Iemand hier onlangs nog geweest? Hoe zijn de ervaringen van deze nieuwe salon?

Commentaar

Ik heb goede ervaring met een aantal (voor mij) bekende dames van de salon aan de Vechtstraat. Massages zijn als vanouds, ruimtes zijn een stuk moderner dan bij de salon aan de Vechtstraat. Daarnaast massage gehad van Anne, ook een leuke dame en uitstekende massage. Overigens aan de Vechtstraat ook gewoon goede ervaring...

Commentaar

Een paar dagen geleden heb ik salon Delight bezocht. Het is inderdaad van binnen opgeknapt. Ik de charmante gastvrouw liet mij in een wachtruimte plaatsnemen waar ook het massagemenu lag. Aan de andere kant van de muur zat een andere klant en ik kreeg zijn hele bestelprocedure mee. Hij werd overgehaald om de lingam massage aan zijn keuzes toe te voegen a raison van 30 euri. Van mij mag dat allemaal wel wat discreter. Er waren op dat moment 3 dames vrij, Amy, Dina en Gaby. Ik heb gekozen voor de wat slankere Gaby. Tijdens het doorgeven van mijn wensen vond de gastvrouw het vreemd dat ik niet de Tantra toevoeging wilde. Gaby is een mooie dame met een mooi en lekker lijf. Ze vertelde dat ze een leuk team heeft en dat het gehele team was overgekomen van de vorige salon (Vechtstraat ?) Echter ook zij was van mening dat ik de Tantra toevoeging moest nemen. Ik begon me zowaar te ergeren aan het gepush. Na het douchen ontving ik van Gaby een technisch goed uitgevoerde body to body massage. Maar ook nu weer zei ze een paar keer dat het zo jammer was dat ik de Tantra toevoeging niet nam. De b2b werd keurig afgesloten met een handmatig HP. Gezamenlijk douchen zat er niet in (geen Tantra toevoeging hé) maar toch waste ze de olie van mijn rug. Na het aankleden begeleidde ze mij keurig naar de uitgang.

Commentaar

Een aantal masseuses heeft in het verleden bij de salon aan de Vechtstraat gewerkt, maar dit geldt niet voor allemaal. En aan de Vechtstraat werken ook nog voldoende bekende gezichten. Het pushen om een duurdere keuze te maken komt mij niet bekend voor. Het lijkt alsof de salons elkaar de afgelopen maanden bestoken met negatieve google-recensies (ondertussen zijn er al heel wat recensies verwijderd). Ergens wel lachwekkend, maar toch vooral ook erg knullig.

Commentaar

Na mijn vorige reactie toch ook ervaren dat de receptioniste bij Delight aandrong om gebruik te maken van extra opties naast tantra. Echt pushen zou ik het nog niet willen noemen, maar toch. Massage was overigens wel weer erg goed.

Commentaar

Aan het werk...
                                X