Zenza-care Assendelft

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zenza-care Assendelft

Ben op zoek naar heren die hier wel eens zijn geweest. Prijsjes zijn nogal belachelijk, maar ik vind het wel intrigerend, wat deze vrouw aanbied. Iemand al geweest, voor ik een gokje ga wagen ?

https://www.kinky.nl/vrouwen/noord-h...730-Zenza-care

Ben ook benieuwd, iemand die zijn/haar ervaring kan delen?

Commentaar

Nog steeds niemand die zijn ervaringen wil delen?

Commentaar

Niemand die zijn ervaringen kan delen?

Commentaar

Ben in afgelopen jaren een aantal keer bij haar geweest. Is een spiritueel type dat echt voor de massage gaat. Een mooie vrouw, wel wat voller maar heerlijke borsten.
          Ze gaat echt voor de massage en dat kan ze best goed, ze doet het wel met passie en dat maakt haar massage ook leuk en lekker. Ze weet je goed te teasen en in mijn geval werd ze zelf ook aardig opgewonden gaf ze aan.. Maar verder dan massage met hoogtepunt gaat ze niet denk ik. Mss als je vaker komt
          Prijs is behoorlijk verhoogd en de 250 euro incl hoogtepunt is echt te hoog, maar wellicht is het voor de 180 ook incl. hp ook mogelijk.
          Zou er wel weer heen gaan als de prijs wat schappelijker is.
          hoor graag als je geweest bent..

Commentaar

In geen 250 jaar. Ook niet in 180 jaar. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Van de website: In geval van een lager inkomen is een lagere prijs overeen te komen.
            I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Aan het werk...
            X