Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Beginner met wat vragen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Beginner met wat vragen

Hoi,

Ik ben totaal nieuw op het gebied van massagesalons. Ik wil graag een erotische (thaise) body 2 body massage, misschien met sex als dat mogelijk is. Maar ik vroeg me af hoe dit in z'n werk gaat. Ik zie bijvoorbeeld amper recensies over massagesalons in Alkmaar, terwijl er wel zat te vinden zijn. Wil niemand er over praten omdat het verboden is ofzo? Is het eigenlijk verboden? Ik weet las dat er veel massagesalons in Amsterdam gesloten zijn. Of zijn er echt maar weinig massagesalons te vinden die een happy end etc. aanbieden?

Hoe kom ik er achter wat een massagesalon aanbied?
    Love wouldn't exist without loneliness to inspire it.

Gewoon vragen wat de mogelijkheden zijn lijkt me.
    Bieden ze meer mogelijkheden dan lezen we ze graag. ????

Commentaar

Hoi Dennis3,
      gewoon een aantal salons proberen. Wordt dan vast klantje bij degene die je het best bevalt, als je begrijpt wat ik bedoel. Zodra de dames je wat beter leren kennen gaan ze sneller op een erectie in. Even geduld dus.

Commentaar

Pas op. Veel massagesalons mogen geen erotische handelingen verrichten ivm gemeentelijke vergunning.
        Schrijf hier dan ook niet over.
        Als men openlijk met erotiek adverteert is er natuurlijk geen probleem.
        Privéberichten geen probleem, zeker niet als een dame me daarin uitnodigt om mij te overtuigen van haar kwaliteiten.

Commentaar

In sommige massagesalons ligt er een bordje met de duidelijke vermelding "Geen Sex" of iets in die trend.
          In ieder geval duidelijk genoeg dat men er geen sexuele handelingen aanbiedt, ik vraag er dan ook niet naar.
          Maar ik heb het wel al ergens meegemaakt dat er na een tijdje (maar dan zeer discreet) toch wat werd aangeboden.
          Maar vertel het dan aub niet verder.
          Verder geef ik geen commentaar of details.

Commentaar

Aan het werk...
          X