Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Adres gezocht (in't Antwerpse) voor een eerste keer erotische massage (met happy ending)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Adres gezocht (in't Antwerpse) voor een eerste keer erotische massage (met happy ending)

Hallo iedereen, ik hoop dat iemand me kan helpen met het zoeken naar een goed salon in de provincie Antwerpen (liefst nog dicht bij de stad Antwerpen) voor een 'eerste keer'.

Ik wil dus een uur nemen waar ik volledig om mijn gemak wordt gesteld, niets snel snel dus of iemand die constant op de klok kijkt. Ook indien ik bv. na 30min al klaarkom (door te veel intieme wrijvingen ofzo weet ik het, heb nog nooit naar zo'n salon geweest) dat ze dan gewoon verder doet me de massage en me eventueel op het einde nog een keer laat klaarkomen. Samen douchen hoeft niet, maar als dat ergens bestaat, mag dat altijd.

Ik zou graag overal op mijn lijf gemasseerd worden. Nu weet ik niet wat het beste is voor een eerste keer. Een gewone erotische massage of een body to body massage. Iemand tips?

Indien ik voor een body to body massage zou kiezen wil ik wel een volledig naakte (dus ook geen lingerie aan) en 'intiem geschoren' vrouw.

Ik zou voor een eerste keer willen dat de massagesalons proper en netjes zijn, zodat ik een heel aangenaam verblijf heb gehad achteraf in alle opzichten en misschien de smaak te pakken heb.

Ik zoek dus geen salon waar ze tijdens de massage zeggen "for 50 euro extra you can f*ck me" of zoiets. Ik kom hier puur voor de ontspanning met een leuk hoogtepunt op het einde.

Ik heb al eens wat op dit forum rond gekeken en ik heb 3 adresjes gevonden die me wel goed lijken:
    - 4 Star Thai Massage in Edegem
    - All Star Thai Massage in Mortsel
    - Maison Deluxe in Waarloos

Klopt het dat ik bij deze salons aan het goede adres ben voor een relaxerende massage zonder veel meer (gepush)? Een vereiste is wel dat een happy ending inbegrepen is (met de hand of de mond dat maakt niet zo veel uit).

Re: Adres gezocht (in't Antwerpse) voor een eerste keer erotische massage (met happy ending)

Oorspronkelijk geplaatst door inhetongewisse Bekijk bericht
    Hallo iedereen, ik hoop dat iemand me kan helpen met het zoeken naar een goed salon in de provincie Antwerpen (liefst nog dicht bij de stad Antwerpen) voor een 'eerste keer'.

Ik wil dus een uur nemen waar ik volledig om mijn gemak wordt gesteld, niets snel snel dus of iemand die constant op de klok kijkt. Ook indien ik bv. na 30min al klaarkom (door te veel intieme wrijvingen ofzo weet ik het, heb nog nooit naar zo'n salon geweest) dat ze dan gewoon verder doet me de massage en me eventueel op het einde nog een keer laat klaarkomen. Samen douchen hoeft niet, maar als dat ergens bestaat, mag dat altijd.

Ik zou graag overal op mijn lijf gemasseerd worden. Nu weet ik niet wat het beste is voor een eerste keer. Een gewone erotische massage of een body to body massage. Iemand tips?

Indien ik voor een body to body massage zou kiezen wil ik wel een volledig naakte (dus ook geen lingerie aan) en 'intiem geschoren' vrouw.

Ik zou voor een eerste keer willen dat de massagesalons proper en netjes zijn, zodat ik een heel aangenaam verblijf heb gehad achteraf in alle opzichten en misschien de smaak te pakken heb.

Ik zoek dus geen salon waar ze tijdens de massage zeggen "for 50 euro extra you can f*ck me" of zoiets. Ik kom hier puur voor de ontspanning met een leuk hoogtepunt op het einde.

Ik heb al eens wat op dit forum rond gekeken en ik heb 3 adresjes gevonden die me wel goed lijken:
    - 4 Star Thai Massage in Edegem
    - All Star Thai Massage in Mortsel
    - Maison Deluxe in Waarloos

Klopt het dat ik bij deze salons aan het goede adres ben voor een relaxerende massage zonder veel meer (gepush)? Een vereiste is wel dat een happy ending inbegrepen is (met de hand of de mond dat maakt niet zo veel uit).
    Beste een goede massage van een zeer mooie slanke dame met HP kunt uw zeker krijgen van Bella in Mortsel Antwerpsestraat 180 te Mortsel aanraken kan zelfs ook !! en anders de dame christina daar is ook goed (prijs 140 € kan betalen met Bankkaart ) succes !!en watermassage is daar top !! (naam van zaak is Good Time )

Commentaar

Re: Adres gezocht (in't Antwerpse) voor een eerste keer erotische massage (met happy ending)

............... Ik zou voor een eerste keer willen dat de massagesalons proper en netjes zijn, zodat ik een heel aangenaam verblijf heb gehad achteraf in alle opzichten en misschien de smaak te pakken heb. ..................
      Niet alleen voor een eerste keer, je moet er gewoon ALTIJD op staan dat de zaak en de dame(s) netjes en proper is (zijn). Zoniet, dan zonder twijfel onmiddellijk 180° keren en zo snel mogelijk weg van daar. En zeg het gerust aan de dame waarom je terugkeert. Respect verdienen ze te krijgen de dames, ze moeten het ook hun klanten geven.
      Ik heb in mijn vele jaren van wandelen heel wat toestanden gezien die je voor onmogelijk houdt. Ik verlaat dan, dikwijls tot grote ergernis van de dame, onmiddellijk het pand en keer er nooit meer weer.
      Natuurlijk moet je ervoor zorgen dat je zelf ook proper en netjes bent, wat volgens mij vanzelfsprekend is maar blijkbaar niet altijd het geval. Ik heb het al meermaals gezien in een privéhuis, mannen die binnenkomen maar met geen tang aan te pakken waren, gewoon respectloos, schandalig en onbegrijpelijk.

In ieder geval veel succes met je zoektocht naar, en met je eerste bezoekje.

Commentaar

ik kan je Massagewereld op het Eilandje aanbevelen. zeer propere dames en ze kunnen het mooi uitstellen. ben er altijd al tevreden van geweest.

Commentaar

Een vereiste is wel dat een happy ending inbegrepen is (met de hand of de mond dat maakt niet zo veel uit).
          Vroeger ben ik meermaals naar Massagewereld geweest, en was er steeds tevreden over de service. De dames en het huis / kamers waren steeds zeer proper.
          Intussen zijn mijn bezoekjes aan een massagesalon sterk verminderd. Zo af en toe stap ik nog eens binnen in Berchem bij Sweetthaimassage voor een Nuru-massage met Ploy.
          Het huis en de dames zijn er ook zeer proper, en van Ploy's activiteit ben ik altijd zeer tevreden. Een Happy-End is steeds inbegrepen.
          http://sweetthaimassage.be/
          Salon ligt op 1km van station Berchem, en er is een bushalte op minder dan 100m.

Als je de vraag ernaar extra's wil vermijden, zeg dan gewoon op voorhand dat je niet meer wenst.

Succes met je zoektocht

Commentaar

Aan het werk...
          X