eerste keer thaise massage, info gezocht.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• eerste keer thaise massage, info gezocht.

hey iedereen,
    Ik ben nieuw hier en heb beslist na vele forumposts gelezen te hebben dat ik toch ook eens een thaise massage wil ondergaan.
    Aangezien ik nieuw ben zoek ik vooral wat informatie.

-Wat kan ik verwachten bij zo een thaise massage? is happy ending included of een extra ?
    -Wat kies ik het beste in de opties: 1/2u , 1u u of 70mins in luxekamer met thaise cocktail +jacuzzi zijn?
    -Klassieke thaise massage of een sensuele? (ok stomme vraag, wrs is sensuele de aanrader)
    -Hoe pols je naar eventuele extras ? of stellen ze die zelf voor?
    -Hoeveel cash ongeveer bij te hebben want ik heb het gevoel da 100€ meenemen voor het uur (80€) misschien wel wat krap is.
    -Zijn de dames in kwestie allemaal intiem geschoren ? want het zicht van zo een oerwoud kut staat me niet echt aan, stoppeltjes / streepjes en dergelijke zijn geen probleem.

Ik zou gaan in Phattarapon in Londerzeel aangezien dit ver genoeg van huis is om niet echt bekenden tegen te komen maar ook niet te ver is om naar huis te gaan na een afknapper.

ps, als dit bericht in de verkeerde forum staat mag deze verplaatst worden.

Mvg, Belgian

Blijkbaar heeft nog niemand gereageerd. Nu dan. Iemand moet het doen.
    - Happy ending is bij de doorsnee (om niet te zeggen bij elke) thaise massage inbegrepen
    - Wat te kiezen is een kwestie van eigen smaak. Wil je gewoon even snel stoom aflaten dan neem je 1/2u. Ik neem zelf altijd 1u omdat ik niet wil stressen en "op mijn gemakske" wil genieten. Wil je het nog rustiger en uitgebreider doen dan neem je 2u. Luxekamer of jacuzzi is niet nodig, maar doet ook geen pijn (tenzij in de portemonee)
    - Het is best om bij de kennismaking te informeren over de gang van zaken. Elke DVP is verschillend. Bij sommigen (uitzonderingen) mag je niet veel aanraken. Bij anderen mag je veel meer.
    - Normaliter moet je niet meer cash meedoen dan nodig. Maar het mag altijd (voor drinkgeld of voor een extra)
    - De meeste dames zijn intiem geschoren

Je vindt ook vrij veel informatie (de meeste antwoorden) in de besprekingen die in de rubriek Erothische Massage onder Massagesalons staan.

Commentaar

Aan het werk...
    X