Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Lia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Lia

Vandaag Bianca weer eens gesponsord.Met Lia naar de kamer geweest.Lia is slank,blond en ziet er zeer jong uit.Ze heeft echt een fantastisch lichaam en een mooie volle B cup.Ze is trouwens geschoren.Na de douchebeurt begon de pijpsessie(zc),waarbij we ook nog in de 69 verzeild zijn geraakt.Het likt wel lekker zo,n klein geschoren kutje.Na enige tijd kwam ze bovenop zitten en ging lekker tekeer.Daarna ging zij onder en ik kon mijn genotsknots er zonder handen insteken.Al zoenend kwam ik lekker klaar.Volgende keer ga ik ook maar even op z,n hondjes want ze heeft een erg mooi strak kontje.
    Laatst gewijzigd door HKRS-admin; 04-11-16, 07:41.

Net bij Lia geweest. Wat is zij lekker helemaal mijn smaak. Ik ben nog helemaal onder de indruk.Ze is mooi slank een jong koppie. Kleine borstjes net cup b dacht ik. Een heerlijke gladde huid.
    Lekker pijpen zc en neuken. En ze wordt heel nat.Ze is voor zo'n klein meisje niet echt nauw, maar dat is het enige minpuntje.
    Ze kijkt zo onschuldig en heeft een hoog stemmetje.
    Smaken verschillen natuurlijk maar ik vond haar fantatastisch.

Dr Octopussy

Commentaar

Zaterdagmiddag eindelijk eens afgesproken met Lia, niet alleen omdat Hoeizzut haar zo de hemel in prijst en wij erg vaak de zelfde smaak blijken te hebben, maar ook omdat ze door een lief collegaatje (dat mij goed kent ;-) van harte was aanbevolen. Ik was er dus helemaal gerust op dat het wel goed zou komen en ging volvertrouwen op weg naar mijn blind date!

Lia is inderdaad een schat van een meid, eerlijk, prettig in de omgang, en met een verrukkelijk lijf met alles erop en eraan, lekker gebruind en heerlijk om te masseren en te knuffelen.
      Ze tongt heel enthousiast (tenminste met een aardige man zoals ik ;-) en laat zich met duidelijk plezier verwennen. Geen fake opwinding, maar de volmaakte GFE…
      Haar tong doet ook verder uitstekend werk: de gebruikelijke opwarmende zoektocht over mijn ongevoelige mannenlichaam naar mijn eigenwijze vriend heeft bij de meeste dames weinig effect maar haar tongetje wist mij te behagen op veel plekjes waar ik niet van wist dat dat mogelijk was ;-).
      Ze voelde goed aan wat ik lekker vind, en paste zich daar automatisch op aan, zowel in mijn vanille voorkeuren als bij het wat heftigere werk.

Kortom: een absolute topper waar ik nog vaak naar terug zal moeten om de rest van haar repertoire mee door te nemen!

Pokey

(Lia werkt op maandag, woensdag, vrijdag en soms zaterdag)

Commentaar

Ik had onlangs wat te vieren dus ik had bedacht om maar eens wat nieuws te proberen!

Daarom eens flink uitgepakt en voor 1,5 uur de prachtige jungle kamer met de gezellige, verhoogde Jacuzzi gereserveerd en mij daarbij verzekerd van uitstekend gezelschap in het bevallige persoontje van Lia.
        Het was mij ter ore gekomen dat zij behalve de al eerder ervaren hoge kwaliteiten ook nog wat andere verborgen talenten had, en ik vond het tijd om ook daar maar eens in ingewijd te worden!

Helaas bleek bij aankomst veel minder tijd beschikbaar dan afgesproken, maar dat was niemand te verwijten. Dus is het programma flink ingekort (oa. de jacuzzi geskipt) en gingen we vlug aan de slag op het tijgervel tussen de leeuwen en wilde planten.

Na de gebruikelijke (maar daardoor zeker niet minder aangename!) inleidende handelingen kwamen we toch redelijk snel bij mijn snode plannetje terecht, en gelukkig had Lia daar wel oren naar ;-).
        Wat kan ik verder zeggen…. Ik vond het heel spannend en lekker en heel anders dan ik verwacht had. En overduidelijk was Lia de juiste persoon om dit avontuur mee te beleven (daar is ze het zeker mee eens :-) en absoluut nog eens over te doen!

Vanwege de foutgelopen afspraak werd mij door de gastheer overigens ter compensatie de luxe kamer en champagne gratis aangeboden, wat zonder meer van klasse getuigt.

Pokey

Commentaar

;D Na een flink lang tijd gisteren weer het gezelschap van de lekker Lia gezocht! Op aangeven van collega Pokey ook wat nadere varianten uitgeprobeerd en vastgesteld dat Lia erg veel lekkers in huis heeft, fzc en al dat andere lekkere is bespreekbaar en uitvoerbaar! Hat was weer een dik succes! ;D

Commentaar

??? Zo is LIA einelijk vertrokken bij DS?
            het lag in de verwachting. Te veel meisjes daar van een te laag niveau! :' (Jammer hoor! Lia is eenaanwinst voor Foxy Ladies. ;D Ze is heel erg lekker en alle opties zijn bespreekbaar! Aanrader!@ ;D ;D

Commentaar

> :'( De \"beroemde\" Lia werkt dus nu bij Foxy Ladies en ik had erg hoge verwachtig en van de ontmoeting met haar in de nieuwe omgeving. Rechtuit gezegd, het was een diepe teleurstelling, ongeinteresseerd, overdreven gericht op de verdiensten en eigenlijk acterend als een beginneling. Haar techniek was nog steeds goed, maar wat een ander meisje. Nu begrijp mik dat ze bij DS ontslagen is en ik hoop maar dat ook Jolanda de kwaliteit boven alles stelt. Dit meisje, met deze instelling hoort niet bij een tophuis als Foxy LADIES. Jammer hoor, want ze was een kanjer ! Zo zie je maar hoe succes een meisje kan veranderen. Eeuwig zonde en ik neem aan dat ze ook bij Foxy ladies geen lang verblijf zal hebben! :'( :'( Jammer van mijn tijd en van mijn geld! Jolanda doe er alsjeblieft wat aan!!

Commentaar

??? > Must have been the same day as Gaelic. I met with Lia before and that was really good and even awesome! This girl has changed completely, indifferent, sloppy and above all no commitment. For this kind of money, really a bloody shame. She did not respond to my remarks about this change in attitude, just wanted money for every detail! Called it off after 45 minutes. Very disappointing indeed! Hope tha the management of Foxy Ladies will pay attention to this! Nothing left of my earlier comments! > > >

Commentaar

??? ;D De twee vorige schrijvers hebben wat kritiek op Lia gehad en dat kan altijd. Soms heeft zelf een topdame als Lia haar dag niet. Ik ken Lia al langer dan vandaag uit Amsterdam en van DS, maar ik kwam van de week speciaal naar Foxy laides om haar op te zoeken. Helaas had ze een vrije dag of in elk geval ze was er even niet. Jammer want ik had me zo veel voorgesteld van een uurtje of zo met het blonde kanjertje! Ik hoop dat ze gauw weer regelmatig bij Foxy ladies aanwezig is want ze is echt groots! Niet de mooiste meer wel een van de allerlekkerste! ;D

Commentaar

Re: Clubs, Willem de Zwijgerlaan , Lia (goed)

Volgens mij werkt Lia bij Bianca op de Amstelveenseweg. Ze is inderdaad een aanbeveling waardig. Pijpen als de beste (ZC) en je mag in haar mondje klaarkomen (ze slikt niet door)

Commentaar

Re: Clubs, Amstelveenseweg 145hs, Club Bianca, Lia (goed)

De Denker heeft gelijk, Lia werkt bij Bianca, een heerlijk uurtje met haar doorgebracht, als het klikt tussen beide is er heel veel mogelijk, ik vond bianca de laatste tijd iet achteruit gaan, maar met dames als Lia komt het wel weer goed
                      Qua Patet Orbis

Commentaar

Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Lia

Vanavond weer eens een bezoekje gebracht aan mijn favourite cllub
                        Was weer een heleboel lekkers te vinden maar gekozen voor Lia.
                        Waarom,, denk vanwege de foto''s en de geile uitstraling die ze had bij het voorstellen,, die trouwens ook wel klopte bleek later ook

Naar boven gegaan en zag toen al dat heerlijke strakke kontje voor me de trap op gaan.

Ze kwam me al zo bekend voor maar eenmaal boven bleek dus dat ik haar al eerder had bezocht en wel ruim een jaar geleden toen ze ook al een tijdje bij LOI had gewerkt maar is er een tijdje tussen uit geweest maar is weer helemaal terug

Had maar 3 kwartier geboekt want meer zat er niet in de pocket, was uiteraard veel te kort maar wel een heerlijke tijd gehad.

Eerst lekker op bed wat geknuffeld en ze kan trouwens heerlijk tongzoenen
                        Ook die tepels van haar lekker verwend en toen vroeg ze mij of ik dat natte poesje van haar wou likken,, uiteraard zei ik daar geen nee tegen en heb dat natte poesje een behoorlijke tijd heerlijk verwend,, trouwens best wel lekker zo een kleine piercing door haar clitoris

Daarna mij heerlijk laten pijpen door haar wat ze zeker niet slecht doet en hem lekker diep in haar mondje neemt

Daarna haar nog even lekker geneukt in de normale positie maar wel die benen heerlijk over mijn schouders gegooid en haar lekker diep geneukt,, helaas was de tijd toen om en kwam ik trouwens ook klaar maar had zeker wat meer standjes met haar willen doen,, en heb ook geen tijd meer gehad voor haar specialiteit en trouwens ook geen dildo gezien.

wat ik daar trouwens mee bedoel lees je maar bij de advertorial topic )

Maar Lia ik kom daar zeker snel voor terug want wil ook wel eens wat kinky stuff met je doen

Eerst maar effe sparen en dan weer terug.

Lia het was super met je en ik kan echt niks anders dan alleen positief over je schrijven want er was gewoon niks negatiefs aan je

Hoop trouwens dat ik het formulier goed ingevuld heb,, weet nooit precies wat de juiste cup maat is maar ze heeft een heerlijke hand vol

Volgens mij trouwens blauwe ogen maar dat weet ik ook niet meer zeker.
                        Laatst gewijzigd door fanoti; 07-09-06, 18:59.
                        TheCandyMan

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Lia (goed)

Vorige week bij DS voor Maria gekomen, echter die was bezet en na de voorstelronde van de dames viel mijn oog op Lia welke ik eerder had mogen bewonderen op de foto's van de advertorial.

Lia bleek op de kamer een vriendelijke vrolijk meid die wel van spelletjes houdt.

Pijpwerk was prima, en het zoenen ook. Opeens vroeg ze of ik nog van bepaalde spelletjes hield, nou anaal werk bij mij was wel mogelijk

Eerst met vingers en toen vond Lia glunderend een dubbelzijdige dildo die ze bij haar zelf vaginaal en bij mij anaal inbracht, het gevolg wast een geil gevoel en ook een geil gezicht.

Verder in verschillende standjes lekker en stevig geneukt waarbij ik uiteindelijk heerlijk klaarkwam

Commentaar

gisteren was ik nergens
                            en vandaag weer hier
                            in het midden van de dingen
                            nu tel ik weer voor vier

wat een vrouw
                            wat een vrouw niet kan doen

ze kan je laten zweven als jenever
                            en laten vallen als een steen
                            ze kan een man maken en breken
                            ze kan het allemaal zoals
                            alleen een vrouw dat kan

Kennen jullie dit lied van de Dijk, Wat Een Vrouw? Mijn hemel, Lubbe moet Lia op de Zeedijk zijn tegengekomen toen hij het schreef! Gisteravond zag ik Lia voor de 3e keer bij DS en deze keer ging ik volledig voor de bijl. Die ogen, die blik van : ik ga je helemaal opeten geile man! En dan die kleding, die tattoos.. stoer hoor! Ik wilde gewoon met haar naar een kamer! Helaas kon het nog maar voor een half uurtje... Maar wat heeft die vrouw een geile uitstraling! En wat een 'sex-beest' op de kamer is het zeg! Donderju zeg, nu ik er op terug denk wordt ik alweer geil! Wat een temperament volle dame, pffff.

Ze geniet gewoon van de interactie met je. Zoenen, likken, pijpen alles doet ze met giga inzet! Nadat ik vanuit mijn tenen was klaargekomen vertelde ze mij nog dat sommige mannen schrokken van haar temperament! Slik ik kan mij er wel iets bij voorstellen... Want ze gaat heftig fanatiek met je te keer!
                            Ik wil weer!

Volgende keer ga ik toch voor een uurtje een feestje bouwen met deze dame..
                            hmmmmmmmm

Mzzl,
                            wimwim

Commentaar

Deze week een afspraak gehad met Lia, uiteraard was deze dame me al eerder opgevallen bij DS en ook gastheer Peter had haar al eens genoemd maar het is er nimmer van gekomen.
                              Na het lezen van de recensies had ik het idee van; hmmmm wat een wilde zeg. Overigens zijn enkele ervaren wandelaars vergeten de kwalificatie in te vullen; staat op goed maar moet toch echt op uitstekend staan hoor.

Op de kamer en na de gebruikelijke kennismakingsrituelen bleek dat Lia een zeer opgewekte,spontane maar vooral eerlijke meid is die van een uurtje heerlijke sex houdt. Waarbij ze zeker ook van de rustige, tedere sex kan genieten met af en toe enkele "Lia momenten", waarbij de spetterende hartstocht in de vrijpartij de boventoon voert.
                              Masseren kan ze ook veel beter dan het gemiddelde, van top tot teen neemt ze je onderhanden, om het af te maken met een erotische massage waar menig masseuse nog iets van kan leren.

Lia is echt een leuke,gezellige amsterdamse dame met een uitdagend en guitige uitstraling, blonde haardos, klein maar fijn lichaam met dito borsten, een klein kontje en enkele lichaamsversierselen.

Ik heb weer een fantastische avond mogen beleven, Lia bedankt!!
                              Laatst gewijzigd door fanoti; 13-10-06, 08:54.
                              Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Vandaag(191006) na een lange tijd weer eens bij DS geweest, gewoon op de bonnefooi eens langs gegaan, had op site wel al mijn oogje laten vallen op Lia, maar kreeg na het zien van een aantal andere mooie meiden van Peter te horen dat Lia vandaag om 17.00 zou beginnen en dus later op de dag weer terug gegaan naar DS (voortaan toch maar even een afspraak maken).
                                En ja hoor Lia was aanwezig en nog leuker dan op de foto’s.
                                Samen lekker naar boven, even wassen en toen lekker samen genieten.
                                Lia is helemaal mijn type vrouw, gezellig, spontaan, lekker, uitdagend, mooi lichaam, borsten die passen bij haar figuur en een zalig kontje en het geheel is nog versierd met een enkele tattoo, als je dan ook nog wat andere gevoelige plekjes ontdekt bij Lia kan je met deze schoonheid samen genieten. Ik heb in ieder geval een bijzondere fijn uurtje met Lia gehad en moet eigenlijk niet zolang meer weg blijven bij DS.

Lia ik heb genoten, maybe tot ziens en have fun.

Commentaar

Lia had ik al gespot via hookers met spannende foto's waarbij ook de kinky kant gesuggereerd werd. Bij het voorstelrondje herkende ik Lia dus ook gelijk, dus mijn keuze was snel gemaakt. Op de kamer even de wensen besproken en bij Lia was niets te gek, echter vond het extra bedrag wat voor spelletje met een speeltje werd gevraagd wel erg gortig (uberhaupt dat daar extra voor werd gerekend), dat ik ietwat teleurgesteld dan maar voor de 'normale' sex ben gegaan.

Daarbij was Lia erg enthousiast bezig, veel actie en het woord afwachten kent ze niet, ze behandelde mij als een prooi en ik heb geen moment rust gekregen van deze geile sexuele wervelwind. Dus dat maakte het dan toch een beetje goed

Ja voor een keetje is Lia best lekker, lekker slank lichaam en houdt van actie in bed, jullie zijn gewaarschuwd mannen!

Commentaar

Net terug van Lia, en wauw, ik heb écht goede sex gehad vanavond. Ik ben helemaal relaxed nu. Het klikte heel goed met 'r. Ik ga niet te veel in details reden (ben een gentleman ), maar ze kan heel lekker zoenen, is erg gepassioneerd, en gewoon heel lekker Heb allerlei dingen gedaan die ik nog niet eerder had gedaan. Op het laatst nog een tijd uitgeput naast elkaar gelegen, gezellig gepraat en gestreeld. Lia, lief en kinky, een mooie combinatie!
                                    Ik heb er een nieuwe verslaving bij, ben ik bang....

Commentaar

Recentelijk zag ik Lia weer en ik wilde gewoon met haar naar een kamer om een feestje te bouwen! Wat een temperamentvollen vrouw!

Zoenen, likken, pijpen alles doet ze met giga inzet! hmmmmmmmm
                                      Toppertje hoor! er voor gaan mannen!

Mzzl,
                                      wimwim

Commentaar

Designer drug

“Chuka lucka boom, please give me some room, I got this sex drive, driving me mad.” Dit nummer van de Stones komt steevast in mijn hoofd als ik een foto van Lia op de advertorial van DS zie. Opzwepend, met pompende bassen en een funky gitaarrif: stoer en sexy als zijzelf . Ik heb ervaring met deze seksbom opgedaan in een ander privé-huis dan waar ze nu werkt, nog voordat ik de Hookers site had ontdekt en ben gaan schrijven. Hoog tijd om dit verborgen avontuur aan deze thread prijs te geven .

Er zijn van die momenten dat je even geen romantiek zoekt. Even genoeg hebt van het liefkozen. Even klaar bent met het strelen en in elkaars ogen kijken. Even geen behoefte hebt aan de zoetsappigheid van een GFE en de queeste naar vervoering even wilt staken. Momenten dat je iets heftigers zoekt, iets met een kick. Stevig aan de bak wilt. Uitgedaagd en opgezweept wilt worden. Een seksuele top prestatie wilt leveren die op de Olympics goed zou zijn voor een podium plaats . Momenten dat je vakkundig gesloopt wilt worden en het grondig moet gebeuren. Niet je geest of ziel maar je lichaam onder handen genomen moet worden. Voor zulke momenten is er Lia. Ladies and gentlemen: cupid has left the building !

Gelijk een katachtige heeft deze witte panter een onaflatende seksuele energie. Zij discrimineert bovendien niet: ze doet alles wat elke God verboden heeft, wat je religie ook mag zijn . Ze geniet van het spel en de interactie. Lia doet niet aan seks, zij is seks, het stroomt als het ware door haar aderen. Ze stuwt je op tot serieuze prestaties en toont geen genade voor luiaards. Terecht dacht ik zo. Go get ‘em Lia ! Dit lekkere slanke blonde wilde dier met haar heerlijke lichaam en sexy tattoo’s heeft altijd zin en is zeer prettig in de omgang. Barry Hay moet haar in gedachten hebben gehad toen hij ‘Long Blonde Animal’ schreef. Zij is niet echt mijn type, maar ik was wel nieuwsgierig geworden vanwege de zeer geile uitstraling bij het voorstellen. Schwiiiiiiing ! Aldus voor 1 uur geboekt.

Op de kamer aangekomen gingen we naast elkaar op bed liggen. Tot zover was alles nog rustig… De Lia kenners weten wat er nu gaat komen . And one, and two, and go! Deze hete blondine gaf me een libido verhogende blik en begon me zeer enthousiast te zoenen. Woooow ik verdronk bijna in haar vaardige tong. Het leek wel of ze er twee had . Ik moest haar echt even op haar schouder tikken om weer boven water te komen en te kunnen ademen alvorens weer diep in haar mond te duiken. Heel lekker en heel geil zoals ze met me tongde. We hielden het lang vol en ik werd er keihard van. Na een kwartiertje lag ik te revalideren van een dubbele tongspier verrekking (), toen Lia als een roofdier aanviel op haar tweede prooi: de kleine Extince. Geen gedoe met voorspel of spanningsopbouw: aanvalluuuuu !!!!!

Ik was al keihard geworden van het geile zoenen en ze nam me (zc) meteen heel diep in haar mond. Holy canoly! Deze dame ging diep, diep, dieeeeep. Dit was geen deep throat meer, eerder deep gullet. Laten we zeggen dat ik haar een tijdelijke slokdarmverstopping gaf . Een oraal monster die Lia, niet te stuiten. Ze nam me tot aan mijn ballen in haar mond. Yeah baby! Deze nymfo zoog me diep, nat, hard en heftig. De Winkler Prins moet herschreven worden, want haar tong is het achtste wereldwonder. Daarnaast gebruikte Lia haar handen, vingers en hele gezicht om mij te plezieren en gaf ze me zelfs headbangers () bij de orale verwenning. Deze –net als ik– ras Amsterdamse keek me de hele tijd recht in m’n bakkes aan. Niet zacht en sensueel, maar heet en begerig. Take a backseat Mr. Romance, Mr. Pleasure is driving this bus !

Ik kreeg een militair commando om deze blonde stoot oraal te verwennen. Yes Mam, 10-4 Mam! We stortten ons op standje 69, waarbij Lia goed nat werd. Hierbij schuurde ze zich langs mijn tong en haar vingers daalden af naar mijn anus... Woooooow. Slippery when wet . Ik speelde met de piercing van haar klit en vond het heerlijk haar oraal te trakteren. Ze was schoon en fris geschoren. Ik gebruikte de volle lengte van mijn tong en zette ook het puntje gretig in. Af en toe dwaalde ik af naar haar lekkere kontje. Ze was echt supergeil, er was niets fake aan haar opwinding .

Lia is een ‘take charge kinda girl’ en wacht niet af. Ineens draaide ze zich naar me toe en ging boven de kleine Extince hangen. Die keek verbrouwereerd naar boven. Ze graaide een condoom van het bed, deed die vaardig om en ging op mij zitten. Ze heeft een ontzettend lekkere manier van je berijden, ik heb niet eerder zoiets meegemaakt. Zeer behendig gleed ze er helemaal () overheen, vervolgens weer helemaal () eraf, dan liet ze zich weer over volle lengte omlaag zakken en dat herhaalde ze een tijdje. Ik wilde het uitschreeuwen zo lekker! Mijn orgasme diende zich al sterk aan en ook mijn heerlijke seksdate genoot zichtbaar van ons hete spel. Dit standje, zoals zij het uitvoert, was te lekker voor mij en ik besloot een ander standje te proberen om niet direct mijn kruid al te verschieten.

We gingen over op doggy, waarbij ik goed zicht had op haar strakke kontje. Hard, snel en diep stootte ik haar. Ik ging zo diep dat mijn schaambeen tegen haar stuitje stootte . Ik voelde een oerdrift in mij opkomen, en nam haar als een voorouder uit het stenen tijdperk. Ik ging er bijna van praten als Fred Flintstone. “Hubba hubba hubba! Yabba-dabba-delicious! ” Lia snapt dat je geen omeletje kunt bakken zonder een eitje te breken en vloeiend gingen we over op missionaris. Maar niet voordat ik haar borsten had verwend. Haar tepels waren een beetje uitgezet. Lekker. Die getatoeëerde sterren onder haar oksels vind ik overigens erg sexy! Deze hete bliksem verzorgt d’r haar goed en als ze haar wilde lokken schudt ziet ze er zeer sensueel en erotisch uit.

In missionaris heb ik deze wilde lynx met knetterende hartstocht lekker diep genomen, ondertussen heftig zoenend met lekker veel tong. Haar drift zoog zich vast aan mijn mannelijkheid en even later kwam zij schokkend en met rode konen klaar. One down, one to go ! Er viel trouwens ook voor het oor veel te beleven. Tijdens de coïtus ontpopte zij zich tot een spontane prater die zonder terughoudendheid haar sexy gedachten met me deelde. Een welkome, kinky aanvulling onze interactie . Het klokje was bijna rond gegaan en we hadden ons al overgegeven aan 4 standjes en een ongelooflijke pijpsessie. Ik voelde dat ik uit mijn tenen klaar ging komen en hoe deze slooppartij beter af te sluiten dan met een echt ‘cum shot’ ? Dat vond deze nimf ook wel spannend! Ik kwam klaar uit mijn tenen, spoot mijn zaad over haar lekkere lijf en was vol-le-dig gesloopt. Ik was blij dat ik nog kon lopen .

Lia is van grote klasse, maar niet voor de fijngevoeligen en af te raden voor mannen met een zwak hart of een overgevoeligheid voor teveel eigen testosteron . Zij is meer van het industriële sloopwerk dan van het kleinschalige sloopwerk zeg maar. Op een schaal van 1 tot 5, waarbij 1 een gemiddelde ‘middenstands beurt’ is en 5 algehele perversie in het seksuele theater, scoorden wij een 4 . Zij is in voor nog kinkier zaken voor de liefhebber, maar die heb ik niet geprobeerd. Die 5 is niet onbereikbaar wil ik maar zeggen . Het lijkt me in ieder geval geen dame die snel nee zegt. Heb je een fetisj, dan maak ik me sterk dat je die met haar kunt beleven. Ik ga in de regel voor GFE's, maar af en toe voel ik een aandrang tot iets rauwers en heftigers. Een aandrang die ik meestal onder controle heb en soms laat gaan. Zie wat dat betreft Lia maar als hippe designer drug en mij als recreatief gebruiker…
                                        Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Re: Den Haag, (Tijdelijk adres) Bilderdijkstraat 106, Diane's Secret, Lia (goed)

Net weer bij Lia geweest en het was weer ontzettend goed! Thx, Lia! Er was nog even geopperd om het tweede half uur een trio met Kristina te doen omdat ik had gezegd dat ik haar ook erg leuk vind en nog niet ken, maar ik wilde op dat moment eigenlijk alleen van Lia genieten en mezelf bij haar verliezen.
                                          (maar het trio-zaadje is wel geplant )