Rotterdam, Gravendijkwal 47a, Samantha Prive, Vannessa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Gravendijkwal 47a, Samantha Prive, Vannessa

Bulgaars, lang donkerblond golvend haar, kleine borsten, normaal figuur.
    Bij het kennismakingsgesprek was Anni zeer vriendelijk. Eenmaal binnen valt ze stil en wordt zeer koel en zakelijk. Condoom gaat er meteen op. Pijpen is redelijk, maar ik mag nergens aan komen.
    Bij het neuken in de missionaris gaat ze er passief met afgewend gezicht bijliggen. Ook in de doggy blijft ze passief. Een flink litteken op de billen ontneemt mij de zin nog langer verder te gaan.
    Laatst gewijzigd door HKRS-admin; 30-11-16, 13:56.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: Den Haag, Doubletstraat 20a k2, Anni (voldoende)

Anni is een aantrekkelijke Bulgaarse van ongeveer 1.75 m. en dus langer dan in de kenmerken staat. Bij de eerste aanblik kreeg ik meteen zin in haar, maar helaas was mijn ervaring vergelijkbaar met die van Solo. Binnen was ze stug en gesloten. Af en toe glimlachte ze beleefd als ik wat zei, maar het leek of ze zelfs het Engels moeilijk verstond.
    Helaas pakte ze meteen het condoom voor het pijpen, wat ik niet bijzonder vond. Verder vond ik het vervelend dat ze zo ging zitten dat ik nergens aan kon komen. Het neuken mocht ik daarna in twee standjes, missionaris en op zijn hondjes. Het voelde goed, maar van haar kant was er geen beleving en ik kreeg geen enkel oogcontact met haar.
    De wip vond ik lekker, maar door de beroerde communicatie was het geen aangename ontmoeting.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 20a k3, Anni (voldoende)

Anni vind ik één van de meest aantrekkelijke dames van deze straat en tegelijk één van de minst vriendelijke, waardoor ik voor een dilemma sta. Ik zie haar steeds op dit adres, samen met een vriendin uit waarschijnlijk hetzelfde land. Deze keer wonnen mijn lustgevoelens het van mijn verstand en heb ik haar dus opnieuw bezocht. In haar kamer was het voor mij even doorbijten vanwege haar stilzwijgen en schijnbare desinteresse, met af en toe een plichtmatige glimlach op haar gezicht. Voor mij stond iemand die niet veel plezier in haar werk heeft. Nu zegt dat nog niet alles, want het komt in alle beroepen voor. Het geeft ook te denken dat er nu een naam op haar rechter schouder staat.
      Haar pijptechniek is niet goed en niet heel slecht. Het viel mij op dat ze niet lang meer doorging nadat ze merkte dat er voldoende stijfheid was. Maar daarna kwam het moment waar ik naar uitkeek. Het voelde heel lekker om deze meid van achteren te nemen: zo'n mooi, jong vrouwelijk lichaam, haar huid voelde zacht en helemaal warm. Mijn opwinding steeg snel tot maximale hoogte, waarna mijn spermaatjes hun hoofd stootten tegen het eind van het rubber. Maar eerlijk is eerlijk: haar passiviteit drukt de beoordeling.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 30 k1/2, Anna (Bul)

Vanmiddag had ik mijn zinnen gezet op Eva van nummer 30. Daar aangekomen zag ik haar samen met Anna (wie kamer 1 en wie kamer 2 heeft weet ik nog steeds niet omdat ze vaak bij elkaar staan te dollen). Eva had geen werkkleding aan, maar was in 'burger' en ze zei tegen me dat ze vandaag niet zou werken.

Toen ik teleurgesteld keek beval Eva haar collega Anna aan. Ik moest heel even met mezelf overleggen. Die Anna is qua uiterlijk een totaal ander type dan Eva, maar ja, met een introductie van mijn maatje Eva op zak mocht ik er wel op rekenen dat Anna haar beste beentje zou voorzetten. En dus werd het Anna.

Anna ziet er echt lekker uit. Een grote stevige (maar zeer strakke) meid met donkerblond lang haar en een mooi gezicht. Ze is 22 jaar en komt uit Bulgarije. Op haar rechter bovenarm heeft ze een tattoo met de naam van haar (Bulgaarse) vriendje. Ze heeft goddank geen piercings. Anna heeft een heel rustig karakter. De sfeer was ontspannen.

Voordat we aan het echte werk begonnen kreeg ik zowaar een staande lichaamsverkenning aangeboden, iets wat op nummer 30 geen standaardprocedure is. Mijn aandacht ging vooral uit naar haar niet al te grote, maar stevige borsten (naturel).

Pijpen deed ze goed. Ze ging zo zitten dat ik in ieder geval met haar stevige dijen kon spelen. Vervolgens heb ik haar in missionaris geneukt. Ze kon haar bovenbenen goed optrekken, zodat ik lekker diep kon penetreren. Gestimuleerd door haar heerlijke lichaam en mooie hoofd raakte ik al gauw erg opgewonden en kwam ik vrij snel klaar.

Een goede ervaring, voor herhaling vatbaar.

Op weg naar buiten versperde Eva mij de weg. Met een schalkse blik hield ze mij haar geopende hand voor, als was zij de portier van dit huis van plezier Volgende keer weer naar Eva, al is het nu iets moeilijker geworden om te kiezen.
        And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k1, Anni (Bul) (goed)

Anni heeft een make-over ondergaan. Ik herkende haar bijna niet. Ze heeft nu geblondeerd haar (zo'n geelachtige kleur) en ook het model van haar kapsel is anders.

Ik vind het geen verbetering. Dat donkerblonde/lichtbruine haar dat ze eerst had stond haar erg goed. Als er toch zonodig geblondeerd moet worden dan liever zoals het haar van Anna (Bul) op nummer 24, want dat ziet er prima uit.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Anni (Bul) (goed)

Na een vrij lange onderbreking in de periode rond de feestdagen heb ik afgelopen zaterdagavond eindelijk weer vele spannende etalages bekeken in beide buurten. Helaas viel het aanbod in de Geleen/Hunsebuurt wat tegen, waarna ik in de Doublet de nodige rondjes heb gelopen. Uiteindelijk belandde ik bij een "oude" bekende van mij, deze Bulgaarse Anni, gekleed in een prachtig donkerroze setje, afgezet met glinsterend materiaal.
            De grootte en het postuur van Anni benaderen mijn ideaalbeeld van de vrouw, met mijn lustgevoelens zat het daarom wel goed. Toch zal ze voor mij nooit de ideale sekswerker worden vanwege de alsmaar voortdurende stroefheid van de onderlinge communicatie. Hoe vaak ik haar ook bezoek, veel soepeler lijkt het niet te worden, ik moet de woorden bijna uit haar trekken. Lange tijd dacht ik aan desinteresse van haar kant, maar inmiddels denk ik dat ze van zichzelf gewoon een heel verlegen type is.
            Ook probeer ik bij elk bezoek eerst wat staande voorspel, maar daar doet ze ook al niet enthousiast aan mee.
            Het pijpen is bij haar ook niet bijzonder. Het is niet dat het technisch niet in de haak is, maar het is afgepast in de tijd, vooral bedoeld om voldoende stijfheid te verkrijgen, waarna ze er meteen mee wil stoppen.
            Deugt er dan helemaal niets? Natuurlijk wel, ik tel mijn zegeningen. Zoals ik al schreef heeft ze naar mijn smaak een mooigevormd lijf met de juiste verhoudingen. Ik geniet er zeer van om al wippende naar dat lichaam te kijken. Dan denk ik bij mijzelf hoe heerlijk het toch is dat ik het weer met haar mag doen. Daarbij is ze ook lekker gewillig, dus dat maakt het voor mij gemakkelijk. In de missionaris positie trok ze haar benen meteen uit zichzelf op, zodat ik haar heel diep kon penetreren. Over het neuken heb ik haar nooit horen klagen, ik mocht weer uitgebreid mijn gang gaan, daarna ook op zijn hondjes. Iedere keer als ik die standjes-volgorde aan haar voorstel, dan lacht ze op een bepaalde manier naar mij, alsof ze wil zeggen dat ze dat al van mij had verwacht. Tijdens de daad hoorde ik haar voortdurend zachtjes zuchten, het zou zomaar kunnen dat ze stilletjes lag mee te genieten, maar daar zal ik nooit achterkomen. Na het beleven van mijn hoogtepunt sprong ik voldaan van haar bed af, na het wassen en aankleden trok ik haar deur weer achter mij dicht.

Commentaar

De dame waarop ik vanavond mijn zinnen had gezet bleek afwezig. Gelukkig waren er verschillende alternatieven in de Doubie beschikbaar. Mijn aandacht werd vooral getrokken door de grote en fraai geproportioneerde verschijning van Anni. Ze lacht me altijd veelbelovend toe als ik langs haar loop, hoewel het alweer tijden geleden is dat ik haar voor het laatst heb bezocht.

Toen ik een jaar geleden in de Doubletstraat aan mijn tweede wandelleven begon had ik al gauw door dat nummer 30 de place to be was. De meiden die daar stonden staken qua looks en erotische uitstraling met kop en schouders uit boven de rest. Deze 'bende van vier' bestond behalve uit Anni (Bul) en Isabelle (Roe) die beiden nog steeds - zij het op een ander adres - in de Doubletstraat actief zijn, verder nog uit Eva (Bul) (zie topic Amsterdam) en Anna (Bul) (zie topic Utrecht).

Anni dus. Wat betreft haar geringe neiging tot conversatie kan ik een eind meegaan met hitsige man in zijn recensies van deze dame, maar vergeleken met mijn eerdere ervaring met haar viel het eigenlijk nog mee. Anni opende zowaar het gesprek. Ze informeerde naar haar vroegere collega Eva, wetende dat ik nogal gek op die dame ben, en zo raakten we toch een beetje aan de praat.

Wat betreft de staande lichaamverkenning: daar ging Anni heel ruimhartig mee om. Veel respons van haar kant was er niet, maar ik mocht alle vitale delen aanraken en ging net zo lang door tot ik het zelf welletjes vond.

Zuiver technisch gezien vond ik het pijpen van Anni niet erg bijzonder, maar de houding die ze daarbij aannam beviel mij zeer. Ze knielde dwars naast mij op het bed, zodat ik een goed uitzicht van opzij had op haar toch wel erg fraaie lichaam. De daardoor teweeg gebrachte opwinding werd nog vergroot doordat ik zo overal goed bij kon. Anni maakte geen enkele haast en op een gegeven moment gaf ik aan dat het tijd werd om te neuken, want ik voelde dat het niet veel langer zou duren of ik zou klaarkomen.

Alvorens tot neuken over te gaan vroeg ik Anni het gebruik van glijmiddel te beperken. Dat deed ze ook, met als gevolg dat ik enige kracht moest zetten om de penetratie te kunnen voltrekken. En dat is altijd de voorbode van een prima neukpartij. Anni liet zich gewillig neuken in missionaris, met haar lekkere benen op mijn schouders. Met rustige stoten werkte ik zo naar een spetterend hoogtepunt toe.

Ik vond dit in alle opzichten een zeer geslaagd bezoek, waaraan ik nog wil toevoegen dat ik Anni - ondanks haar geslotenheid - toch wel prettig gezelschap vind. Er is verder geen aanleiding om het recensieformulier dat ik in februari vorig jaar heb ingevuld te wijzigen.

Conclusie: wie van dit type (groot en blond) houdt en niet uit is op een goed gesprek, zal bij Anni wel aan zijn trekken komen.

Commentaar

Vanavond heb ik toch maar besloten om op de sekstour te gaan, ik was nog niet op de helft van de straat en zag ik de Haagse clan, ik heb me toen netjes aangesloten. Nadat we een aantal rondjes hebben gelopen had ik mijn vizier gezet op Nina (Hon) met haar lekkere grote borsten en Anni (Bul) die er zeker ook mag zijn. Elke keer ging Nina in bezet, er leek geen andere keuze dan voor Anni te gaan, maar zij werd opgehouden door een wandelaar dus McFly met de clan maar blijven “rondhangen” in de Doubie. Toen Anni eenmaal was verlost - van de toch geen seksklant - ging ze aan de telefoon. Ik kan me nog herinneren van de vorige keer, toen Anni ook aan de telefoon was, ze McFy gewoon heeft laten staan, en ik had geen zin om voor de tweede keer voor Jan Joker te staan . Al snel kwamen de geruchten dat McFly smoesjes zou verzinnen om niet bij haar naar binnen te gaan . Om maar niet te zeggen: “you don’t have the guts” [een citaat uit mijn favoriete film: The War of the Roses] want daar leek het een beetje op neer te komen… Ah fijn, McFly was het helemaal zat en ben nadat ze de telefoon heeft neergelegd gelijk naar haar raam toe gelopen.

Mijn eerste, en meestal mijn gebruikelijke zin bij de dames is: “Hey, 15 minutes, how much?" Ze moest om me lachen en zei ze €30,- in het Nederlands. Ik ben ermee akkoord gegaan en op de kamer bleek ze een leuker koppie te hebben, en ze heeft een heerlijk lichaam, echt iets voor mij, een lekker stevig lichaam die je kan beetpakken en haar kont was niet klein en ietsjes gevuld.
                Ik vond haar bij deur vriendelijk, wat goedlachs en zeker niet verlegen en ook binnen bleek ze niet anders te zijn, maar praatgraag is ze niet. Ze antwoord ook niet altijd als je wat zegt... maar ze is zeker geen onaardige meid.

Nadat we beide onze kleren uit hebben gedaan, ben ik op het bed gaan liggen waardoor ze het condoom om mijn - op dat moment - slappe toestand deed. Maar daar kwam al snel verandering in toen ze me ging pijpen, want het voelde lekker warm aan als of ze hem zonder condoom nam, en eerlijk gezegd was er niks mis met haar orale technieken, ik vond het gewoon lekker. Maar helaas pijpte ze vrij kort, want het was meer als een opwarmertje bedoeld voor het intiem samenzijn. Anni vond het wel welletjes en vond het tijd dat we elkaar intiem zouden gaan verenigen, het standje doggy heb ik gelijk maar gekozen en dit beviel me wel. Haar iets gevulde kont die ik lekker kon beetpakken, de poes die best lekker aanvoelde en ze kreunde zelfs regelmatig, naturel mag gezegd worden. Maar helaas vond ze het nodig om met me mee te bewegen wat ik als hinderlijk heb ervaren, maar ik moet wel zeggen dat het wel iets positiefs heeft, want ze toont dan initiatief. Op een gegeven moment heb ik daar wat van gezegd en toen kapte ze ermee.

Anni vind ik qua uiterlijk erg aantrekkelijk, alleen ik ben er niet eerder naar binnen gegaan, omdat ik geen goed gevoel over haar had en ze leek niet mijn type maar dat heb ik dus mis. Een klokkijkster is ze zeker niet noch zakelijk.

Ik wil haar zeker vaker gaan bezoeken, het bezoek is me ook reuze meegevallen .

Commentaar

Voor de verandering weer eens een lange blondine genomen, Anni genaamd en niet zoals vermeld afkomstig uit Bulgarije maar uit Roemenië. Ik vond de kamer niet uitnodigend en het was erg stil ook omdat ze zelf nauwelijks praatte. Van voorspel was geen sprake want het condoom ging er al gelijk om en zo gauw dit gebeurt moet de rest wel uitstekend zijn wil ik er nog een keer terugkomen. Pijpen was kort en ze vroeg gelijk erna welk standje. Het is best een mooie meid om te zien maar dit bezoek was voor mij eenmalig want ik hou meer van meiden die wat enthousiaster en praatgrager zijn.
                  Laatst gewijzigd door cremaster; 02-08-13, 16:49. Reden: Recensieformulier hersteld.

Commentaar

Heb haar ook bezocht. Stond al een tijdje op mijn lijstje en ben vandaag eindelijk bij haar geweest.
                    Na het betalen, uitgekleed en op bed gaan zitten. Heel eventjes mocht ik met haar mooie lichaam spelen, haar kont masseren, lekkere tietjes sabbelen en zelfs aan haar lekkere poes zitten.
                    Een paar minuten laten pijpen en toen gelijk in het doggie standje genomen. Vervolgens cowgirl waarbij ik lekker aan haar tietjes mocht zitten en terwijl ze met die blik me aankeek was ik snel klaar gekomen. Heerlijke meid!!!

Commentaar

Alkmaar stond op mijn agenda deze avond maar ik moest wegens omstandigheden improviseren en het werd een thuiswedstrijd.

Na veel heen en weer gewandel kon ik moeilijk een keuze maken. Toen zag ik deze blonde schoonheid zitten. Nou heb ik haar heel vaak gezien maar ze kwam te afstandelijk over daarom nooit bezocht. Ze doet niet aan lokken dus ik wist het niet zeker maar vandaag was er een goede oogcontact dus ik dacht waarom niet?

Ik kwam binnen en ze bleek redelijk Nederlands te kunnen praten. Ze maakte kennis met mij met de naam Anna (niet Anni) en ze gaf aan uit Roemenië te komen, niet uit Bulgarije. Voor 50 was p+n mogelijk en beffen/rimmen. Met een vochtig doekje maakte ze zich schoon. Helaas was haar bed veel te klein waardoor beffen heel moeilijk ging. Ik had haar eigenlijk moeten draaien van horizontaal naar verticaal zodat ik meer ruimte zou hebben maar ja. Op zich een voldoende respons bij beffen en tevens bij rimmen.

Daarna condoom voor het pijpen. Dit deed Anna op zich prima, een beetje te goed want ik voelde het komen. Ik koos daarna voor cowgirl, niet echt verstandig want Anna ging flink tekeer waardoor ik het niet lang kon volhouden. Anna is een geweldige cowgirl, das op zeker!

Hierna kreeg ik een vel papier van Anna voor het verwijderen van mijn condoom. Ik vind het zelf klantvriendelijker als een dame dit doet maar is niet zo erg om het zelf te doen. Tijdens het aankleden gaf Anna dat ze hier pas 5 maanden werkt. Raar want ze werkt al meer dan 2 jaar in Den Haag. Ben er verder niet op ingegaan.

Leuk voor een keertje maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Er was gewoon geen klik tussen mij en Anna. Ze kan redelijk Nederlands praten maar je kunt niet echt leuk met haar praten, ook omdat ze bij alles wat ik zei moest lachen en nou weet ik zeker dat ik geen Jerry Seinfeld ben dus dat was een beetje apart.
                      And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k5, Anni (Bul) (goed)

Vanavond Anni (Bul) bezocht op haar tijdelijke werkadres. Haar vaste kamer op nummer 37 wordt momenteel opgeknapt.

Anni maakt deel uit van de harde kern van Bulgaarse dames in de Doublet en ik ken haar al heel lang. Ik bezoek deze dame met grote tussenpozen, meestal als favoriete Bulgaarse Doubletdames van mij afwezig zijn (momenteel Alisa en Isabelle). Anni is dan een alternatief en zij geeft nog weleens bruikbare informatie over die afwezige dames.

De geblondeerde haren van Anni hebben de laatste tijd een heel lichte kleur, zoals je dat wel ziet bij sommige Skandinavische vrouwen. Ik vind dat erg geil staan . Communicatie gaat in redelijk Nederlands. Anni is van nature nogal zwijgzaam, maar tegenover mij - als oude kennis - valt dat toch wel mee .

Van deze gelegenheid maak ik gebruik om mijn rapportcijfers uit te delen:

Cijfer uiterlijk: 8,0

Cijfer diensten: 7,5

Cijfer communicatie: 7,0

Eindcijfer Anni: 7,5

Voor nadere informatie verwijs ik naar mijn vorige recensies in dit topic.

Conclusie: Een goede keus als je op het type valt. Technisch goede seks, maar een gezellige babbel is niet te verwachten.
                        Laatst gewijzigd door Red Label; 20-02-10, 01:46.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k3, Anni (Bul) (goed)

Daar staat ze inderdaad al de hele week. Deze dame al maanden geleden bezocht, naam niet opgeschreven en na een nachtje slapen ook vergeten. Zoeken naar iets wat er op lijkt had toen geen resultaat. Gelukkig is ze verhuisd zodat ik eindelijk weet wie ze is.

Is er een uiterste houdbaarheidsdatum voor een recensie? Ik hoor geen bezwaren

Wat hier al is geschreven over Anni komt redelijk herkenbaar over. Een gesprek met haar voeren is geen eenvoudige opgave. Niet omdat ze onvriendelijk is maar meer omdat ze zelf niet de oren van je kop lult en jou ook niet de onderwerpen aangeeft om zelf eens een gesprek over aan te gaan. Toch staat ze zelf regelmatig aan het raam te dollen met bepaalde gasten. Wellicht spreken die haar moedertaal waardoor ze een beetje ontdooit. Aan een taalbarriere op zich kan het trouwens niet liggen want ze is ook wel aanspreekbaar in het Nederlands.

Ook de drempel om eens op haar af te stappen vind ik bij mezelf terug. Iedere vorm van lokken ontbreekt. Niet dat ik zit te wachten op al te overdreven getikt, gezwaai en ander wervend gedrag. Een beetje enthousiasme van dames die je herkennen na een bezoekje is leuk maar er zijn wel grenzen. Bij Anni hoef je daar in ieder geval niet bang voor te zijn. Ze gedraagt zich alsof ze zelf tegen een spiegelwand aan zit te kijken, zelfs geen glimlachje als je stopt en haar aankijkt.

Aangezien ze het ook niet heel vaak druk lijkt te hebben en een beetje verveeld in haar stoel gaat hangen was ik een beetje bang dat het met het gordijn dicht ook wel eens tegen kon vallen. Door haar schoonheid toch maar de stap gewaagd. Aan het raam blijkt het toch wel een relaxte vriendelijke meid dus naar binnen. Dan blijk je toch wel in de ijzige stilte jezelf te mogen uitkleden.

Op een lichaamsverkenning reageert ze positief en nadat de verpakking is omgedaan begint ze met een best goede pijpsessie. Na een tijdje vraagt ze wat het standje moet worden. Toen ik haar bezocht was ze redelijk stevig te noemen (ze is inmiddels redelijk afgevallen en weer normaal te noemen) dus doggy moest het worden. Hoe zal ik deze handeling eens beschrijven, ze laat het over zich heen komen. Ze weet onmiddelijk de meest perfecte houding aan te nemen maar iedere vorm van contact met de klant ontbreekt. Je hoeft haar nog net niet wakker te maken als je klaar bent maar veel scheelt het niet. Het was wel lekker maar je moet wel een beetje je fantasie gebruiken.

Ik twijfel al tijden of ik haar nog eens moet gaan uitproberen. Ondanks die steeds terugkerende klaagzang over de kwaliteit van de meiden in de Doubletstraat (voornamelijk van lieden die ik niet kan betrappen op onderbouwing met een lange lijst aan teleurstellende recensies) blijken er toch steeds nog niet uitgeprobeerde lekkernijen aanwezig die voordringen op mijn verlanglijst.
                          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 12-09-10, 16:44. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Anni (Bul)(goed)

Deze dame heb ik al maanden in het oog / vizier hoe je het wil noemen en dan overdrijf ik echt niet !!
                            Altijd was er een drempel of toch een andere meid voorhanden.

Haar uitstraling gaf me vaak ook te bedenken.

Van de week toch de stap gemaakt en haar te kennen gegeven dat ik binnen wou komen ( ze was verbaasd , eerst wou ze het mondeling aan het raam uit mn mond horen).

Eenmaal op de kamer ter introductie een kort babbeltje, uit bronnen had ik vernomen dat ze wel wat Nederlands spreekt
                            ( overigens met een vrij grappig accent).

Ze was vanaf het begin al gelijk uiterst vriendelijk en totaal niet gehaast, alles ging dus goed.

Op het bed ( trouwens wel groot in de breedte maar niet in de lengte , ik lag helaas zowat als een plank klem tussen twee muren) begon ze rustig en vrij goed te pijpen, tijdsduur was ook in orde.

Hierna vroeg ze rustig en beleefd welk standje het moest worden, ik gaf aan on-top dit was geen probleem en ze had ook voldoende inzet ( gelukkig ook niet die vreselijke hurk-variant).

Na een tijdje gaf ik aan dat het wel voldoende was op naar missio, ze gaf me goed de ruimte en liet me lekker mn gang gaan en zocht met regelmaat wat oogcontact. Ook kwam er wat geluid bij te pas, op een normale manier.

Na een tijdje kreeg ik zon in doggy omdat ik allang gezien had dat ze toch wel een mooie achterpartij heeft ( normaal ben ik hier niet extreem fan van meer dit keer wou ik toch graag keuren). Ik vroeg om doggy , geen enkel probleem zei ze, kijk zo hoor ik het graag !! Ik had mn zinnen gezet op doggy en haar dan liggend op haar buik, was het hoogtepunt van de date letterlijk en figuurlijk !! Ik had al binnen een minuut kunnen komen maar ik besloot mn tijd te nemen en rustig te genieten.

Ze lach er rustig bij ( overigens niet storend) , geen tijd of finish kreten.
                            Uiteindelijk tevreden gekomen.

Na het wassen en aankleden nog een tijdje wat gesproken en gelachen. Ze had totaal niet de intentie om me zo snel mogelijk naar buiten te werken.

Het bezoek overtrof al mijn verwachtingen !! Ze was uiterst vriendelijk ( op haar manier dan , maar is niks mis mee), sex was ook goed te noemen ( vooral het laatste standje). Verder is ze ook niet dik ofzo maar gewoon wat kilootjes meer ( normaal ben ik daar wel kritisch op maar nu stoorde ik me er niet aan).

Vanwege het feit dat er zo weinig geschreven wordt over haar bij deze een positieve duit van mij in haar zak.
                            Ik ken meiden die je wellicht beter kunt noemen , maar nog veel veel meer meiden die gewoon slechter zijn.
                            Lieve relaxte volwassen meid zo zou ik haar omschrijven.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k14, Anni (Bul)(goed)

Deze meid heb ik vaak gespot en is vaak ook bij haar vriendinnen op de kamer als ze even van haar plek is. Ook mij valt het op dat ze regelmatig aan de praat is met die jonge gastjes. Ze zal niet het initiatief nemen om je binnen te halen maar daar zit ik ook niet altijd op te wachten. Ze praat gewoon NL maar zoals vaker beschreven moet je het gesprek zelf beginnen want het is geen dame die uit zichzelf begint te vertellen. Het grote voordeel van Anni is wel dat ze relaxed overkomt en er geen tijdsdruk is waardoor je lang je gang kunt gaan dus elk standje ruim de tijd voor genomen. In het begin eerst wat lichaamsverkenning waarbij ik haar tepels met mijn mond beroer en onderwijl was Anni mij een beetje aan het stijftrekken. Het pijpen niet onverdienstelijk maar het is denk ik niet haar favoriete bezigheid want ze hield het niet lang vol. Bij het neuken slaakt ze af en toe ze een zucht en vooral in plat doggy kan ik lekker schuren over haar mooie kont. In de missio ook een tijd doorgegaan en langzaam voelde ik het opkomen en heerlijk klaargekomen. Netjes was het van Anni dat ze vakkundig het condoom met daarbij een doekje van mijn lul verwijderde dus een goede service. Een beurt dus waar weinig op te merken valt. Trouwens haar kamernummer is nu weer 12 dus weer even aanpassen aangezien Nicole kamernummer 14 heeft ingenomen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16a k1, Anni (Bul)(goed)

Anni onlangs weer bezocht en ze kwam op mij weer vriendelijk over en in het Nederlands konden we aardig met elkaar praten waarbij ze zelf ook met wat gespreksstof kwam. De kamer waar ik in terecht kwam was nieuw. Anni is een lieve meid met wie je zonder enige tijdsdruk sex kan hebben. Pijpen was weer prima en standjes voor het uitkiezen. Totaal geen tijdsdruk. Ik keek ook regelmatig naar rechts want door het grote raam kon je jezelf goed zien hoe je bezig was en dat geeft ook wel een kick. Anni hoor je verder amper; af en toe zachte kreuntjes en zeker niet overdreven waar sommige meiden een handje van hebben en mij absoluut niet kan opwinden. Overigens gisteravond zag ik haar weer op bovengenoemd adres en ze keek me daarbij verleidelijk aan maar even later zag ik haar opeens op kamer 16 k2 dus links in de passage.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 38 k2, Anni (Bul)

vanavond Anni op 37 k2 bezocht. Heb haar een tijdje niet meer bezocht vanwege haar afwezigheid. Een vaste kamer heeft ze niet dus je kunt haar op diverse plekken tegenkomen. Anni is vriendelijk en de sex is prima zonder enige tijdsdruk. Hygiëne is ook prima voor mekaar want een wasbeurt werd niet overgeslagen. Anni is een meid die je niet teleurstelt; vandaar dat ik zeker bij haar terug zal komen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k2, Anni (Bul)

Anni gisteren op nummer 20 k2 en vandaag voor de afwisseling op 12 k2. Omdat ze me nooit teleurstelt haar vandaag weer eens bezocht en via de trappen omhoog kwamen we terecht in een best ruime kamer met een spiegel naast het bed.
                                    Die kamer die ze dan gisteren had vond ik toch iets aantrekkelijker omdat je van alle kanten vrij uitzicht had want van voren, achteren en naast het bed allemaal spiegels. Een klein babbeltje met Anni en daarna een wasbeurtje gepleegd terwijl Anni al op bed was beland. In het begin wat trekwerk en daarna wat pijpwerk en toen dat had geresulteerd in een voldoende stijve lul overgegaan op het neukwerk. Eerst missionaris en daarna plat doggy en dat laatste standje een tijdje volgehouden tot ik het niet meer hield en het condoom volspoot. Haar nog een fijn weekend gewenst en met 3 zoenen weer afscheid van haar genomen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k09, Anni (Bul)

Afgelopen zaterdag weer een bezoekje gebracht aan Anni want het was weer een poosje geleden en ze werkt lang niet iedere avond. Ik was er al vroeg in de middag maar het aanbod viel ontzettend tegen maar s avonds laat is er veel meer te bewonderen en loopt er ook meer volk in de straat wat de sfeer wat aantrekkelijker maakt.
                                      Anni werkt alleen s avonds en heeft geen vaste kamer want als je die wilt hebben vertelde ze mij moet je 7 dagen in de week werken en als je dan een dag vrij wil hebben of ziek bent geworden moet je er zelf voor zorgen dat een andere dame jouw kamer inneemt. Anni is beslist een aardige meid en als je wat vaker komt dan wordt ze ook wat mondiger.
                                      Bij Anni nooit geen tijdsdruk dus je kunt lekker je gang gaan
                                      Ook vind ik haar best aantrekkelijk want als liefhebber van een wat steviger postuur voldoet zij daaraan en bovendien heeft zij ook een behoorlijke billenpartij
                                      Jammer alleen dat zij nooit geen sexy lingerie (kousen) aanheeft zoals haar vriendin `de Letse Angela` dat wel doet want dat geeft wel een geilere aanblik. De seks overigens was weer prima maar is op zich ook weer niet zo bijzonder om wat vaker bij haar binnen te wippen.

Nb: Moderator; ze is 2 kamers naar rechts opgeschoven dus wordt dat 31p k11.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k03, Anni (Bul)

Jarenlang over het hoofd gezien. Misschien omdat ze vaak met vriendinnen op een kamer zit in de passage. Na het vertrek van de Hongaarse Claudia een regelmatige klant geworden. Dame is ondertussen achterin de 20 en verdient weer eens een recensie. Vandaag gegaan voor het pretpakket. De sex is relaxt en prettig. Geen haast en professioneel. Dame is geen prater maar communiceert in het Nederlands, wel prettig. Anna waardeert gently sex. Pijpen is prima en ze reageert prettig op beffen. Beetje kroelen en meerdere standjes. Jammer dat zowel de buurkamers als de gang zo goed te horen zijn. En jij dus ook. Na wat kletsen over koetjes en kalfjes weer voldaan de kamer verlaten

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Anni (Bul)

Anni komt Lyna nog wel eens opzoeken in de doublet maar achter het raam zie ik haar niet meer staan. Heb gehoord dat ze ergens in Rotterdam zou werken; in een club of zo. Hoop dat ze snel weer terugkeert in de straat.