Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Mimi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Mimi

Casa Cherda
    Bezuidenhoudseweg 383
    Open seks privé club
    Den Haag
    http://www.casacherda.nl/contact.html

Afgelopen zaterdag was ik bij BZH383. Er waren 6 dames aanwezig, o.a. Rita, Marie of Macy, Cindy en Mimi.
    De laatste Mimi zag er lekker uit. Ze is 28 jaar, maar ziet er jonger uit. Haar moeder is Chinees, haar vader uit Japan. Ze heeft een lief Japans gezicht en een mooi blank lichaam, d.w.z. niet te grote, echte borsten met flinke tepels, een heerlijke kont, mooie benen en een platte buik. Ze is erg lief en spontaan. Op de bank ging ze al snel uit de kleren, alles mocht. Boven was ze fantastisch. Later beneden, bij het 2e hp kreeg ze hulp van Cindy. Echt 2 kanjers. Mimi werkt alleen op zaterdag.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 14-07-08, 08:45. Reden: Link erbij.

Vorige week zaterdag ook Bij Mimi langs geweest. Is totaal niet verlegen. Begon al op de bank met pijpen. Na deze inleiding toch naar boven gegaan en Mimi heeft mij zelfs anaal Verwend (2 vinger in mijn anus) Het uiteindelijk zo afgemaakt.

Al met al een prima ervaring

Commentaar

Gisteren weer eens naar BZH 383 getogen en toen ik aan kwam was het een zeer rustige bedoening beneden want er zaten alleen maar 3 heren op de diverse banken en geen dames. De dames waren blijkbaar allemaal bezig dus het was even wachten. Als eerste kwam tot mijn verrassing Mimi naar beneden, blijkbaar weer terug van vakantie. Ze herkende mij blijkbaar ook want ze kwam direct naast mij zitten. Na de eerste kennismaking op de bank (tongzoenen) naar boven getogen en daar een spetterend half uurtje gehad met veel beffen en mimi die mij uiteindelijk klaarmaakte met 2 vingers in mijn anus. Mimi is zeker niet de allerknapste, maar waarschijnlijk wel de allergeilste.

Antwoord op vraag; 21 Juni :
      Beste Nakata,

Mimi werkt zoals uit bovenstaand bericht blijkt weer op zaterdag

Commentaar

Vandaag ook maar eens op de BZH 383 gaan kijken. Er waren een zestal dames, die als je voor 'privé' kiest (dus niet voor de salon) zich een voor een netjes komen voorstellen.
        Gekozen voor Mimi, een Japans/Chinese van ca. dertig jaar. Geen beauty, maar gewoon een gezellige, warme en aantrekkelijke vrouw, die naar later bleek de kunst van het 'behagen' heel goed verstaat!
        Heerlijk gezoend, een rondje '69' en geneukt, waarna nog een lekkere massage; kortom een heel plezierige ervaring!

Commentaar

Zaterdagmiddag ben ik weer eens naar Casa Cherda (BZH 383) geweest. Er waren vier dames aanwezig: Angelique, Medy, Rita en Mimi. Ik koos voor Mimi, die meteen heerlijk begon te zoenen en te strelen. Ze nam er ruim de tijd voor en maakte mij daar in de open ruimte behoorlijk gek. Op de kamer heeft zij mij heerlijk gepijpt en met mijn jongeheer haar poesje opgevreën. Ze werd er behoorlijk nat van. Het was erg spannend, maar eigenlijk ook een beetje gevaarlijk. Mijn jonge vriend glibberde uitgebreid langs haar kletsnatte lipjes en af en toe schoot hij zelfs naar binnen! Klaarkomen deed ik buiten haar. Volgens haar was er nog tijd over en zij bood aan om mij nog even te massseren, wat zij best lekker deed. Al met al voor herhaling vatbaar.

Groeten,
          Red Devil
          Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik heb een eigen mening.

Commentaar

Op deze site gelezen dat Mimi weer werkt op zaterdag, en hoe! Haar in de open ruimte ontmoet, meteen naast haar gaan zitten. Geen woorden, maar zoenen, haar handen overal, werd meteen opgevreen. Na 10 minuten naar boven.
            Het is zoals de collega's hierboven schrijven, enthousiast, goed tongzoenen, overal masseren, uitgebreid pijpen (natuurlijk zonder).
            Ze merkte dat ik anale massage prettig vond, kreeg vinger lekker naar binnen van achteren, eerst met, later ook zonder rubbertje. Allerlei standjes. Uiteindlijk klaargemaakt met pijpen, opvrijen met haar poesje uiteindelijk in haar klaargekomen.
            Ze is een lieve vrouw, die ongelooflijk goed weet hoe ze het je naar de zin moet maken, met volle overgave. Het lijkt of ze er zelf ook van geniet, in ieder geval is dat wat ze je laat merken.
            Heren, behandel haar met respect, dan krijg je meer dan je verwacht terug!
            Ott

Commentaar

Ik hem afgelopen vrijdag op de Kerklaan 40 in Rijswijk deze Mimi ontmoet. Ik ben nog nooit op de BZW geweest, en zelf zegt ze niet in een ander huis te werken, maar de beschrijvingen hierboven komen exact overeen. Een iets wat mollige Chinees/ Japanse dame van 32 jaar naar eigen zeggen. Niet heel knap, maar ook zeker niet lelijk. Ik kan de resensie van Wacko ook helemaal beamen: een zeer opgewonden dame is deze Mimi. Voordat ik het wist floepte m'n leuter er zonder condoom in (ze was drijfnat) en het koste heel wat moeite en wilskracht om 'em er weer uit te halen voordat ik klaarkwam, zeker omdat we beiden helemaal opgingen in de vrijpartij. Een gevaarlijk spelletje, maar o zo lekker.
              Dit alles verbaast mij overigens niet; ik heb meerdere soortgelijke ervaringen gehad met andere Chinese en Japanse dames; als ze geil zijn zijn ze niet meer te houden.

Mimi vertelde dat ze van woensdag tot vrijdag in de middag op de Kerklaan werkt. Volgende week gaat ze inderdaad 4 weken naar China op vakantie.

Moderator: ik kon zo snel geen post over de Kerklaan vinden en het leek me logisch de berichten over deze dame bij mekaar te houden.

Noot v/d mod: Het is juist de bedoeling dat we alle recensies over een dame in een enkele topic houden..adressen zijn aan te passen..

Commentaar

Er waren 3 dames naast Mimi Rita en Mariaella na alle goede reccensies ging ik uiteraard voor Mimi we begonnen op de bank te vrijen kussen en strelen en tepels bijten hmm ze wilde beneden niet haar slipje uit doen na een min. of tien naar boven ze begon me te pijpen zc en ballen likken en stak een vinger in mijn anus en ik bij haar 1 in anus en 1 in kut verder bij het neuken mocht ik er maar voor de helft in en een uitstapje naar haar anus vond ze geen goed idee ik heb als slot mijn zaad over haar lichaam gespoten en ben heerlijk klaargekomen.

Commentaar

zo zaadgranaat is ook op de bzh geweest voor mimi naar alle positieve berichten. Helaas heb ik niet zo'n positief oordeel als de meeste van de heren hier. Mimi lijkt zeker geen 28 en is zeker geen schoonheid die strak in haar vel zit. Verder is ze wel zeer gewillig en is veel mogelijk. Zou me niet verbazen als nzc ook in het pakket zat. Vraag me wel af of ze psychisch goed in elkaar zit. Kwam af en toe wat vreemd en verward over, kan aantrekkelijk zijn als je daarvan houdt/idem bent ???. Na afloop en net na de sex gezeur over geld (wat ik allang betaald had aan de barjuf). Dus hoewel ik wel van het idee houd van veel mogelijk, en het open gebeuren denk ik niet dat ik terugkom. Behoudens dat er mogelijk een echt knappe en leuke dame opduikt. Overig aanwezig dames Rita en ??? waren in ieder geval geen reden om terug te keren.

grt

zaadgranaat

Commentaar

Besloot dankzij dit forum ook eens op zaterdag naar de BZH gegaan, was nieuwsgierig naar Mimi. Daar heb ik geen spijt van gehad! Zij is echt een toppie. Eerst uitgebreid geilen op de bank, met tongzoenen en een heel geraffineerd spelletje met haar tepels over m'n paal. Eenmaal boven was ze niet meer te houden, ik wist niet wat me overkwam. Na een heerlijke befsessie :P pijpte ze me perfect zc, waarna ze op me kwam zitten, m'n paal in haar hand nam en haar clitje begon te masseren met m'n eikel. Nu hou ik ervan om lekkere dingen lang te laten duren, maar dit deed ze zo geraffineerd dat ik (te vlug) klaarkwam in haar hand en over haar buik. Daarna nog wat gestreeld en gepraat (hoewel haar Nederlands niet je dat is). Mij zien ze snel weer terug op zaterdag!
                    Nog even een reactie op het verhaal van Zaadgranaat: ik kan me wel voorstellen dat je vindt dat ze wat wazig en vreemd overkomt, maar ik denk dat dat iets te maken heeft met cultuurverschillen. Ik heb een tijd in Australië gewoond en heb daar verschillende Japanse dames gekend, en Mimi's scheve lachje en komische gezichtsuitdrukkingen kwamen me erg bekend voor...

Commentaar

Afgelopen zaterdag maar weer eens naar de BZH en Mimi opgezocht. Het was er ongelofelijk stil en alleen Rita, een onbekende en Mimi waren aanwezig.
                      Rita begroete mij met veel enthousiasme maar ik kwam voor Mimi en zij was direkt beschikbaar.
                      Ik ging naast haar zitten en ze begon gelijk heerlijk mijn \"wapen\" te strelen waardoor hij gevaarlijk op begon te zwellen. Na een drankje naar boven en een heerlijke tijd met haar doorgebracht. Ze brabbelt af en toe wat onduidelijk maar een gesprek was te doen.
                      Ze was zo geil als boter en volgens haar zeggen kwam ze ook zelf drie keer klaar maar dat zou een pro uitspraak kunnen zijn. Nat was ze zeker en het leek wel een glibberbaan ZONDER de gebruikelijke smeermiddelen.
                      Ik weet niet of ik er weer naar de BZH ga met een dergelijke bezetting. De keuze was minimaal en als Mimi er niet was geweest dan had ik rechtsomkeerd gemaakt.

Commentaar

Rijswijk, Kerklaan 40, Lila Privé, Miemi (uitstekend)

Voor de variatie ben ik eens gaan kijken in Rijswijk op de Kerklaan 40.
                        Ik trof er drie dames en de keuze gemaakt voor Miemi.
                        Miemi is een chinees uitziende dame van zo een jaar of 35 - 40 waarbij alles mogelijk is zonder extra geld.
                        Voor ik goed en wel uit de kleren was had ze gelijk al het initiatief genomen. Snel even wassen en daarna op bed beland.
                        Miemi houdt van tongzoenen maar geeft verder alles aandacht. Haar kutje was al snel kletsnat door mijn likken en vingeren. Onderhand werd ik driftig gepijpt zonder condoom. Ze zei dat ik al ik dat wilde in haar mond mocht klaarkomen. Maar daar was ik nog niet aan toe.
                        Daarna kwam ze op mij zitten en wreef mijn lul tussen haar benen op een zodanige manier dat ik hem zo in haar druipgrotje had kunnen schuiven. Het leek haast dat ze daar eigenlijk op uit was. ???
                        Ik verkoos toch een rubbertje en heb haar lekker in verschillende standjes geneukt waarbij ze volgens mij klaarkwam.
                        Voordat ik zover was heb ik hem eruit gehaald en mij lekker zonder condoom laten pijpen tot ik in haar mond klaarkwam.
                        Al met al is Miemi een geile meid die je heel veel waar voor je geld geeft. ;D
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 07-04-10, 10:59. Reden: Aanpassing.

Commentaar

zaterdag in Den Haag = Mimidag. Niet eens meer in de open salon plaatsgenomen, direct naar Mimi gevraagd. Helaas kamer zonder bad/douche.
                          Als vanouds, toeschietelijk, lief, hartstochtelijk. Alles kan en mag. Zoenen, strelen, haar vinger bij mij naar binnen, eerst met later zonder rubbertje maar met veel glijmiddel, heel plezierig, mijn vingers bij haar naar binnen, beide gaatjes, alles OK.
                          Goede pijpbeurt, natuurlijk zonder, opwrijven met haar kale poesje, hij floepte er aan paar keer bijna in, uiteindlijk klaargekomen met gecombineerde blow and hand job in haar gezicht, fijne na-service.
                          Mimi blijft een topper, ietwat vreemd soms wel.
                          mij ziet ze nog wel weer,
                          Otto

Commentaar

Zaterdags getogen naar Den Haag, want ik wilde Mimi wel eens proberen. Gevraagd of Mimi aanwezig was.
                            Gelukkig wel, want verder had alleen Rita en een Ned. vrouw (naam vergeten, dan weet je het wel....).

Mezelf voorgesteld aan Mimi en het knuffelen en zoenen kon beginnen . Na een minuut of tien naar boven gegaan. Helaas kamer zonder bad/douche.
                            Mimi is idd. niet een babe of zo. Maar dat is van ondergeschikt belang aangezien ze heel lief, hartstochtelijk en grappig druk was.

Goede pijpbeurt z.c., al pijpte ze niet echt diep. Opeens greep ze mijn lul en wreef ze ermee tegen haar kale poesje, want het poesje was een beetje droog.

Hij floepte er aan paar keer in, maar ze stond het toe dat ik een paar stootjes gaf.... Toch een regenjasje erop gedaan en schudden maar.....

Uiteindelijk klaargekomen op haar buik. Ik wilde eigenlijk in haar gezicht spuiten, maar dat kon dus niet. Geen nood, want ik spoot als de brandweer.

Mimi is dus idd. een topper. dat ze ietwat vreemd overkomt op een ander, wijt ik aan het taalprobleem waardoor ze zich niet goed kan uiten. En over haar uiterlijk. Ach, smaken verschillen, maar het scheelt dat ik zowiezo gek ben op Aziatisch vrouwtjes. Lelijk is ze zeker niet, al hou ik van een stevige ronde kont.

En aangezien ze mij ook wel zat zitten zal ik zekers weer voor haar naar de BZH383 komen,

Mr. Xpanky, weer een favoriet erbij....

Vergeten enkele cijfers te geven.... :
                            Koning, Keizer, Admiraal...neuken moeten ze allemaal!

Commentaar

In tegenstelling tot enige recensenten voor mij "floepte" mijn pik er niet "zomaar" zonder condoom in (goh, hoe kan dat nou ??? ) maar "floepte" hij er welbewust in. Jezus wat lekker : Vooral in dat strakke kontje :P
                              Een lieve sympathieke vrouw die tot veel bereid is.
                              Ik heb haar maar een flinke fooi gegeven want 30 eurootjes voor al deze bereidheid is toch eigenlijk een schande. (Fooi is niet opgenomen in de kosten op het recensieformulier.)

Mimi werkt trouwens naar eigen zeggen alleen op zaterdagen en wel van 11:00 tot 17:00.

Commentaar

Mimi is een echte aanrader.
                                Ze is van Japans-chineese afkomst en ontzettend lief en bloedje geil.
                                Ik heb haar een poosje geleden op een zaterdag voor het eerst geneukt, nou ik ging mijn voorstellen toen ze op de bank ging zitten en we begonnen na een gezellig gesprekje elkaar al heerlijk te tongzoenen.
                                Later gingen we de trap op naar haar kleine knussekamertje.
                                Ze omarmde mij en ze stak haar geile tong in mijn mond en we vreeen als bezetenen.
                                Ik liet mijn hand ik haar broekje zakken en vingerde haar, ik voelde iets sponsachtigs en dacht aan haar G-spot, ik vingerde haar heel wild en ze begon spuitent klaar te komen, oei, denk om het tapijt schat, kreunde ze, nou ik heb genoten en ze was echt geil, geloof mijn ze pijt heerlijk zc , maar neuken altijd met condoom.
                                sommige van haar klanten beweren wel da ze zc neukt maar dat is niet waar, ze doet het NOOIT ZONDER CONDOOM.
                                Maar al met al, het was een heerlijkr geile zaterdagmiddag met Mimi.
                                Echt voor een herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Rijswijk, Kerklaan 40, Miemi.

Na alle recensies over Mimi gelezen te hebben, besloot ik een bezoekje te brengen aan Lila Privé in de Kerklaan. Ik belde eerst even op om te vragen of Mimi aanwezig was. De man aan de andere kant van de lijn antwoordde dat ze elk ogenblik kon binnenkomen, het was net na 11 uur 's morgens. Twintig minuten later was ik ter plaatse. Mimi zat op de bank ik kreeg een zoen en een glaasje coke werd meegenomen naar boven. We hebben eerst heerlijk getongd, daarna snel uit de kleren, een wasbeurt en we vervolgden onze tongzoen-sessie, en streelden elkaar. Mimi heeft een heerlijke zachte huid en een perfect glad geschoren kutje. We belandden op bed waar ze mij een goede pijpbeurt zc gaf.
                                  Daarna was het mijn beurt om haar gladde kutje te beffen, ze kwam in no-time klaar en de liefdessappen dropen uit haar kutje, die ik lekker oplikte. Ze vroeg mij door te gaan en alles op te likken; ze deed haar benen in de lucht waar bij haar sappen naar haar kontje liepen. Dus likte ik ook daar haar sappen op en daar bleef het natuurlijk niet bij: ik heb haar kontje goed uitgelikt!
                                  We hebben nog even standje 69 gedaan, en hebben elkaars kontje gevingerd. Ik kreeg het idee dat ze ook wel in is voor een anaal nummertje, oké dat is dan iets om de volgende keer uit te proberen.
                                  Ze draaide zich om en liet zich over mijn pik glijden. Dit was een ontzettend geil nummertje. Het duurde niet lang of ik spoot mijn zaad diep in haar. Zij wist van geen ophouden en ging door tot ze de laatste druppel er uit geperst had!
                                  Nog even wat gekletst en gezoend. Gewassen, aangekleed en afgerekend € 60,00 voor een half uur.
                                  Ik heb er weer een goed adresje en een favoriete dame bij!
                                  Voor alle duidelijkheid ze werkt hier woensdag, donderdag en vrijdag.

Grtz.,
                                  Zeeman
                                  In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Re: Rijswijk, Kerklaan 40, Miemi. (uitstekend)

Na haar familie bezoek in Tokyo heb ik Mimi weer opgezocht. Het was nog voor 12 uur en toen ik met haar op de kamer was wenste ik haar in het Japans goede morgen Ohaio. Ik heb naar de maat van haar BH gekeken, want wat in de recensie stond cup C, vond ik een beetje te groot geschat en mijn vermoede werd bewaarheid: ze heeft maatje 75 en een cup B.

Ik heb haar weer heerlijk gebeft, en ze werd weer heerlijk nat.

Bij het weggaan: een tongzoen, een "Sayonara" (tot ziens), waarop ik zei: "Domo arigato" (hartelijk bedankt)

Ik zal haar weer snel opzoeken

Grtz.,
                                    Zeeman
                                    In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Zo heren had vandaag nog even tijd dus ben er even langs geweest bij Miemi.
                                      Toen ik beinnen kwam was ze bezig dus kon even in de kamer plaats nemen met de eigenaar. Een zeer vriendelijke man met een leuke gesprek. Er zat nog een dame die ook best leuk leek maar ik was voor Miemi.

Na z'n 10 min kwam ze en ben met haar naar boven gegaan na het even voorstellen zijn we begonnen eerst een lekkere pijp beurt en daar na metteen intiem. ik heb er niet een lang werk van gemaakt omdat ik niet veel tijd had maar ik ga zeker een keer tijd voor haar maken. o ja intiem en pijpen was zc.

Toen ik weg ging even gedag gezegt tegen de eigenaan maar daar zat een lekker blond ding die ga ik ook zeker een keer proberen.

was weer supper.

Commentaar

Ik ben vanmiddag ook naar Miemi gegaan voor een half uurtje plezier.
                                        Ik moet zeggen dat ze vrij enthousiast is en het je naar de zin probeert te maken. De sex (pzc en nzc) was prima. Toch denk ik dat ik niet snel terug zal gaan omdat ze niet helemaal mijn type is.......
                                        Maar op zich is het een aan te bevelen meid!

Greettzzz
                                        P.

Commentaar

Hoi Heren,

Ik heb vandaag weer mijn stoute schoenen aangetrokken en een bezoekje aan kerklaan 40. Ik werd vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kon naar binnen doorlopen.

Op de bank zaten 4 bloed mooie dames waar ik mijn ogen op uit keek maar toen kwam miemi naar beneden en ik was ten slotte voor haar gekomen.

Boven was het zoals altijd supper. Eerst heerlijke massage en daarna uitgebreid PZC eb daarna heerlijk NZC. Was meer dan alleen lekker.

Volgende keer ga ik zeker een van de andere lekker dames uitproberen want na een kleine praat je met de eigenaar heb ik begrepen dat ze allemaal BEESTEN zijn in bed. Geloof me dat kon je ook aan ze zien.

Ik heb ook begrepen dat ze van af a.s maandag tot 22:00 uur open zijn dus geeft ons de mogelijkheid om later ook even de stoute schoenen aan te trekken.

HEREN PROBEER KERKLAAN 40 ZEKER EEN KEER UIT!!!!!

Groeten Beko