Den Haag, Bilderdijkstraat 108, Club Mayfair, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bilderdijkstraat 108, Club Mayfair, Algemeen

mayfair.nl

In de chique ambassadebuurt nabij Paleis Noordeinde en op een steenworpafstand van de Koninklijke Stallen ligt deze luxueuze Club genaamd Mayfair. Deze Club is zelfstandig en niet te verwarren met andere Mayfairs in Amsterdam, Rotterdam of Antwerpen.

De club is geopend van 20.00 uur tot diep in de nacht/vroeg in de ochtend.

Entree is € 50,= waarbij de drankjes inbegrepen zijn. Dames drinken champagne maar dat is niet verplicht en er wordt niet geanimeerd. Na de luxe entree waar je prettig ontvangen wordt en de mogelijkheden bij de receptie worden uitgelegd wordt je jas netjes in de afgesloten garderobe opgehangen en loop je door naar de gezellige barruimte waar naast de bar ook enkele tafeltjes zijn om te verpozen en bankjes met relaxhoekjes en zitjes. Ook is er een podium aanwezig voor de nodige liveshows. Personeel van de bar zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam en kunnen ook antwoorden beantwoorden of je in contact brengen met 1 van de fraaie dames. Zeer verschillende dames qua looks, leeftijden en achtergrond aanwezig.

Club Mayfair beschikt over maar liefst 12 zeer luxe kamers allemaal voorzien van een jacuzzi en zelfs ook grotere jacuzzi’s waar je met meerdere mensen in kan verpozen, ook grotere kamers met barretje en grotere bedden aanwezig voor vertier van meer. Alle kamers zijn zeer chique ingericht en superschoon en ademen ieder een eigen sfeer uit. Gezien het ruime aanbod van de kamers hoeft men nooit te wachten.

Tarieven voor een uur bedragen € 200,= en wordt bij de receptie afgerekend waarna je door de dame naar de kamer begeleidt wordt om heerlijk te gaan genieten. Veel kamers zijn nog eens voorzien van een airconditioning.

Contactgegevens:

Club Mayfair
    Bilderdijkstraat 108
    Den Haag
    Telefoon: 070-3607996
    Openingstijden ma t/m za 20.00 – ca. 04.00 uur

De luxe, hygiëne springen in het oog van deze zaak die klasse en niveau uit straalt.

Daarbij heerst er een goede sfeer in het huis tussen de meiden onderling en tussen de leiding en de meiden. Respectvolle behandeling is standaard in deze zaak, ook een bepaalde vorm van relaxheid, geen geheu naar klanten toe!

De dames zijn zelfstandig onderneemsters en bespreken zelf op de kamer wat mogelijk is binnen hun servicepakket.
    Laatst gewijzigd door Arturo; 13-04-12, 11:20. Reden: Adres.

Re: Den Haag, Elandstraat 26, Club Mayfair

Afgelopen week wederom deze luxe club bezocht.
    Ook mij viel op dat er veel nieuwe goed ogende dames aanwezig waren, dit in combinatie met de ontspannen sfeer, luxe kamers,uiterst correct personeel, gezellige bar, intieme zithoekjes, live acts aan de paal (moet ik zelf ook nog eens doen) maken je avondje uit, helemaal compleet.
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Bijwerking:

De site van Club Mayfair is helemaal vernieuwd: www.mayfair.nl ,ziet er TOP uit!

Openingstijden:
      maandag t/m woensdag 22.00-03.00 uur
      donderdag t/m zaterdag 22.00-04.00 uur
      Zondags gesloten

Contactgegevens:
      Mayfair Den Haag
      Elandstraat 26
      2513 CS Den Haag
      Tel: 070-3607996 (22.00-03.00 uur)
      info@mayfair.nl

Zie site: www.mayfair.nl
      Of kijk op de advertorial @ Zuid-Holland

Groetjes, Steigertje

Commentaar

De laatste tijd zijn er steeds meer dames in deze luxe club aanwezig, en wat opvalt is de vriendelijke manier waarop deze dames met je kennismaken.
        Ook de nieuwe personeelsbezetting is meer dan uitstekend.

Heerlijke en luxe club om een avondje uit te gaan, met een spetterend slot.

Yankee
        Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 108, Club Mayfair, Algemeen

Omdat de klantenkring niet op hookers.nl komt.

De club is zeker de moeite waard. Zelfs met een krappe beurs kan je een eind komen. Uitgaan op niveau en met toppers als Samira onder de meisjes heb je de avond van je leven.

Commentaar

Update; Samira is niet terug bij Mayfair en de foto's staan per abuis op de site.

Commentaar

Weet je ook of Taylor nog bij Mayfair werkt (klein, zwart haar, blauwe ogen, licht getint)? Heb je ook ervaringen met haar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen2013 Bekijk bericht
                Weet je ook of Taylor nog bij Mayfair werkt (klein, zwart haar, blauwe ogen, licht getint)? Heb je ook ervaringen met haar?
                Het zelfde met VANESSA (dominicaanse meisje: getint huids kleur) weet je of ze nog bij Stout of Mayfair werkt?

Commentaar

Weet iemand hoe het tegenwoordig met de bezetting is van dames in deze zaak? Ik sprak een vriend van me en die vertelde me dat het van binnen echt perfect is en dat ze met de entree zijn gezakt naar 35 euro. Nu wordt het eens interessant om eens te gaan kijken denk ik.

Commentaar

Een aantal van de dames die overdag bij Stout werken of hebben gewerkt, werken ook bij de Mayfair. IK weet niet hoe actueel de fotos op hun website zijn.
                    “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blackcola69 Bekijk bericht
                      Weet iemand hoe het tegenwoordig met de bezetting is van dames in deze zaak? Ik sprak een vriend van me en die vertelde me dat het van binnen echt perfect is en dat ze met de entree zijn gezakt naar 35 euro. Nu wordt het eens interessant om eens te gaan kijken denk ik.
                      Nou de entree is 50 euro hoor en dat voor een paar drankjes pfffff, ben er afgelopen nacht nog even naar binnen gewandeld, er waren maar 5 dames aanwezig, dus dat was niet zoveel.....afijn volgende keer maar eens op een vrijdagavond/nacht gaan kijken, dan schijnen er ca. 12-15 dames te zijn, aldus de woorden van de gastvrouw

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Geilegeer Bekijk bericht
                        Nou de entree is 50 euro hoor en dat voor een paar drankjes pfffff, ben er afgelopen nacht nog even naar binnen gewandeld, er waren maar 5 dames aanwezig, dus dat was niet zoveel.....afijn volgende keer maar eens op een vrijdagavond/nacht gaan kijken, dan schijnen er ca. 12-15 dames te zijn, aldus de woorden van de gastvrouw
                        Oorspronkelijk geplaatst door blackcola69 Bekijk bericht
                        Ik denk dat dit wel meevalt, toen ik er laatst op vrijdag was althans. Ik wist dat mijn favoriete "stoute" dame die avond er zou zijn dus had ik wel een leuke avond. Een beetje in een andere omgeving dan de kamer met haar gesproken, samen wat gedronken en toen toch naar boven (tsja...) Het was leuk om een keer mee te maken maar als je voor sex gaat kun je beter overdag naar stout gaan.
                        “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Geilegeer Bekijk bericht
                          Volgens de site nu GEEN entree en een gratis drankje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker85 Bekijk bericht
                            Volgens de site nu GEEN entree en een gratis drankje
                            Klopt de entree is er niet meer, je kunt nu vrijblijvend gratis een kijkje nemen en eventueel een wip maken in de mooiste zaak van Nederland wat mij betreft ,

Commentaar

Laatste bericht is uit 2014, Is er nog nieuwe aanvullende informatie bekend?

Commentaar

Ze hebben een compleet nieuwe website zag ik van de week die me aardig up to date lijkt.

Commentaar

Aan het werk...
                                X