Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria

Bij het doorpluizen van dit forum kwam ik erachter dat er nog niets is geschreven over Maria op de onvolprezen BZH 383. Ten onrechte! Voor wie van volslank, lief en relaxed houdt is ze een toppie.
    Als ik in Den Haag moet zijn ga ik meestal even langs bij deze tent, waar ik in de loop van de jaren zelden ben teleurgesteld. Dat kan ook moeilijk, als je valt op niet meer piepjonge Latina's. Vanmiddag dus maar weer eens wezen kijken. Het blijft opwindend, de open sex in de huiskamer. Na enige versnaperingen aan de bar bij een dame gaan zitten die ik hier niet eerder had gezien. Leuk koppie, uitpuilende tieten, en ook verder het volle type waar ik van hou. Nadat ze me op de bank heerlijk had opgegeild (oei, wat weet deze meid geraffineerd met je pik te spelen...) naar een kamer gegaan. Slechts één minpuntje: het tongzoenen is wat oppervlakkig, maar verder een dijk van een meid! Die zelf ook geil wordt (of dat in elk geval zeer overtuigend weet te spelen) van vingeren en likken. Absoluut goddelijke grote tieten - als ik er niet mee speelde, deed ze dat zelf wel - en een heerlijk nat kutje. Pijpen, likken, kijken (ze vindt het duidelijk leuk als je haar prachjtige lichaam bewondert), neuken in verschillende standjes tot ik me terugtrok en ze me heerlijk tussen haar tieten aftrok tot ik sterretjes zag. Vervolgens niet meteen opspringen en wassen, nog even lekker bij elkaar liggen.
    Ze vertelde dat ze er op door de weekse dagen altijd is, maar van december tot half januari vakantie houdt in de Dominicaanse Republiek. Ik vind deze lieve vrouw een absolute aanrader!

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria (uitstekend)

Als liefhebber van open sex ben ik vandaag naar Den Haag geweest. Dichter bij huis in Amsterdam of Utrecht is er op dat gebied niets te beleven. In het verleden kon je in Amsterdam op minimaal drie adressen terecht voor open sex, in de Haarlemmermeerstraat, in Club Love in de Balthasar Floriszstraat en op de roemruchte woensdagmiddagen van Frederika, maar dat is allemaal verleden tijd.

Bij Casa Cherda aangekomen heb ik de vriendelijke, mooie gastvrouw E 30 entree betaald, achterin de zaak mijn kleding in een kluisje gedaan en in mijn badjas aan de bar gaan zitten. Tijdens het drinken van twee colaatjes a
    E 2,50 per stuk aan de bar kwamen de dames zich een voor een aan mij voorstellen. Het ging allemaal heel relaxed en heel ontspannen en zeker niet opdringerig. Er waren 8 tot 10 dames aanwezig. Cynthia op de verste bank liet even wijdbeens zien dat ze geen slipje droeg. Mijn keuze viel echter op de stevige Maria. Ik ben naast haar op de bank gaan zitten. Zij ontblootte haar borsten en liet mij uitgebreid aan haar tepels sabbelen. Ondertussen stelde ik vast dat ook deze dame geen slipje droeg. Zij stelde voor naar boven te gaan, maar ik had mijn zinnen gezet op het bed beneden.
    Toen wij op het bed lagen kwamen er een paar dames om heen zitten en moedigden Maria en mij aan. Dit ging op een heel leuke en vriendelijke manier.
    Maria heeft een poos mijn gevoelige tepels bewerkt met haar vingers en haar tanden. Ondertussen maakte ze met de hand mijn pik stijf. Ik vertelde haar dat ik graag gepijpt wilde worden. Met haar mond bracht ze het condoom aan en ging toen aan de slag. Ik ben heerlijk klaar gekomen!

Het enige minpuntje is het sterke parfum dat ze gebruikt. Drie uur later rook ik het nog.

Het was mijn eerste bezoek aan Casa Cherda, maar zeker niet mijn laatste.

Commentaar

Gisteren ben ik rond het middaguur even langs geweest bij Casa Cherda. Om 12 uur waren er al zo'n zeven dames aanwezig. Ik ben naast Maria gaan zitten die mij op de bank heerlijk verwend heeft. Op de bank naast ons werd tegelijkertijd een andere bezoeker verwend door een dame. Ik vind het toch altijd weer een feest om zo lekker open en bloot met meerdere mensen bezig te zijn. Maria pijpte mij en ik kwam heerlijk klaar.

Ook de wat schuchtere bezoeker kan in Casa Cherda aan zijn trekken komen. Terwijl ik er was kwam er een klant binnen die op de gang, onzichtbaar voor de overige aanwezigen, de dames aan zich liet voorstellen en direkt met zijn uitverkorene naar boven vertrok.

Commentaar

Was afgelopen vrijdag bij Casa Cherda. Er waren niet zoveel dames en ik heb 9 zoals altijd) maar eerst eens de "poes uit de boom"gekeken. Na verloop van tijd heb ik Maria gevraagd om naast mij te komen zitten. Het werd een gewldig feest. Beneden - tussen de anderen - heerlijk met elkaar zitten spelen. De buurvrouw deed ook nog even gezellig mee. Dan naar boven. Wat extra tijd afgesproken en heerlijk gevreeën. Met alles er op en er aan. Maria heeft een prachtig lichaam als je van stevig houdt. Ze heeft ook prachtige grote en stevige borsten.
        Na afloop inderdaad nog lekker samen blijven liggen en wat aan het naspel gedaan.
        Heerlijk ontspannen weer naar huis gegaan. Ik had het even nodig!

Commentaar

Het is inmiddels al bijna twee weken geleden dat ik op woensdag weer eens in Den Haag was. Op de BZH 383 wel te verstaan. Er waren rond het middaguur zo'n zes dames aanwezig.
          Op een van de banken waren twee dames bezig met een heer. Tussen zijn dijen rees een forse paarse paddestoel omhoog. Al snel verdween het drietal naar boven.
          Maria was ook aanwezig. Zij bukte met haar achterzijde naar mij toe met gestrekte benen om iets uit haar tas te pakken. Maria draagt nooit een slipje. Wat ik toen zag was niet subtiel gepresenteerd, maar wel erg geil. En voor het laatste kom ik op dit adres. Met Maria heb ik een aangnaam samenzijn gehad op een van de kamers.
          Tijdens het aankleden bij de lockers kwam de schitterend mooie en supersexy uitziende Zuidamerikaanse gastvrouw glimlachend langs. Als die nou eens in de toekomst niet alleen achter de bar zou werken, maar er ook voor, zou zij een stormloop op deze club veroorzaken.
          Totale kosten E 92,50 ( E 30 voor het gebruik van de open ruimte, E 30 voor gebruik van de kamer, E 30 voor de dame en E 2,50 voor een drankje).

Commentaar

Mijn ervaring bij Casa Cherda is dat men € 30,00 per half uur betaalt voor de kamer en open ruimte en € 30,00 voor de standaard service van het meisje gedurende 30 minuten. In totaal dus € 60,00 en geen € 90,00.
            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 19-02-08, 16:29. Reden: Quote eruit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gryta1 Bekijk bericht
              Mijn ervaring bij Casa Cherda is dat men € 30,00 per half uur betaalt voor de kamer en open ruimte en € 30,00 voor de standaard service van het meisje gedurende 30 minuten. In totaal dus € 60,00 en geen € 90,00.
              Dat klopt. En Maria is inderdaad een lekker ding. Ik heb me 1 x door haar laten pijpen in de open ruimte en dat deed ze zeker niet onverdienstelijk.
              Later ben ik nog met Rita naar boven geweest (pijpen zc mag niet beneden, beetje raar maar dat is gewoon zo) en dan betaal je dus wel 2x30 aan de club en uiteraard 2x30 aan de dames.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joop1980 Bekijk bericht
                Dat klopt. En Maria is inderdaad een lekker ding. Ik heb me 1 x door haar laten pijpen in de open ruimte en dat deed ze zeker niet onverdienstelijk.
                Later ben ik nog met Rita naar boven geweest (pijpen zc mag niet beneden, beetje raar maar dat is gewoon zo) en dan betaal je dus wel 2x30 aan de club en uiteraard 2x30 aan de dames.
                Dan zijn de tarieven sinds kort gewijzigd. Ik betaalde op 2 februari 2008 nog € 30,00 voor beneden en kamer en € 80,00 aan het meisje voor diverse services

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria (goed)

Maria is nog steeds alive and kicking! Het blijft bij BZH altijd moeilijk te kiezen tussen haar en Mimi. Deze keer was het makkelijk: Mimi lag op het openbare bed te kroelen met een andere jongeheer.
                  Als je van mollig houdt is Maria nog steeds top. In de open ruimte weet ze je vreselijk op te geilen, en eenmaal op de kamer is er helemaal geen houden meer aan. Staand, liggend. zittend, en aan haar kutje kon je voelen dat ze er zelf ook geil van werd. Niet alleen een heel geile, maar ook een lieve en sympathieke vrouw.
                  De 1.30 uur die ik heb ingevuld is voor het totale bezoek, dus inclusief het aan de bar zitten en geil worden van wat ik zoal om me heen zag. Wat ik in deze tent sympathiek vind: de prijs van 70 euri is voor het verblijf van een half uur op de kamer, en daar kan nog een hele tijd elkaar opgeilen in de openbare ruimte bij komen.

Commentaar

Vandaag ook bij Casa Cherda geweest, en me met Maria vermaakt. Lieve, al wat oudere, dame uit de Dominicaanse Republiek. Lekker opgeilen in de woonkamer, en boven afgemaakt. Ze is niet echt m'n smaak, maar de grote borsten deden me overstag gaan, want de rest was al helemaal m'n smaak niet. Dat vind ik wel een nadeel daar, je betaalt de 70 euro voordat je weet of er iets van je smaak bij zit.

Commentaar

Vorige week weer eens naar Casa Cherda gegaan voor Maria.
                      Wat een heerlijke vrouw is dat toch. Vooral de massage met olie vind ik geweldig op de bank.
                      Ze is sinds ze terug is van 4 maanden vakantie wat afgevallen en draagt wat meer sexy kleding.
                      Nog steeds geen broekje dus je kan er gelijk bij. En dan die heerlijke tieten. Aardig is ze ook nog.
                      Op de kamer lekker tekeer gegaan. Prima ervaring.

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria(goed)

Vandaag weer aangemeerd in mijn favoriete huis. Ditmaal Maria uitgenodigd op de bank.

Niet de jongste, niet de mooiste, maar wel een hele geile dame.

Tijdens het voorspelen in de algemene ruimte al flink van haar genoten. Flinke boobs, 100% natuur, en een geil tongetje. Geen slipje aan, dus makkelijk bereikbaar. Ik dacht in eerste instantie: da's een niet al te soppig doosje. Maar na wat heerlijk gevrij en gevinger werd ze heerlijk nat.

Op de kamer royaal de tijd genomen om haar oraal te verwennen. Daar reageerde ze prima op! Sterker, ze wilde me daar beneden tussen haar benen nog wel even houden.

Daarna eerst door hoor lekker gepijpt - met jasje, vind ik prima - en aansluitend missionaris en doggy style genomen.

Goede sfeer, warme, geile vrouw. Vrolijk, plezierig, aangenaam. Al tien jaar bij CC, en ze vindt het er nog steeds een goed onderkomen. Houwen zo!

Commentaar

Onlangs weer een bezoekje aan een van mijn favoriete huizen: BZH383. Gekozen voor Maria omdat ze zo uitnodigend keek. Gelijk op de bank zoenen - diep tongen, heerlijk. Al gauw zaten haar handen onder mijn badjas en wist ze mij heerlijk op te geilen. Al zoenend verkenden wij elkaar op de bank, strelend en heel zacht. Ze stelde voor op het openbare bed verder te gaan, had ik niet aan gedacht maar leek mij wel eens leuk. Ze heeft mij heerlijk gemasseerd (met olie). Het verwennen werd steeds beter, vrijen, kroelen, trekken en masseren. Uiteindelijk geweldig klaargekomen en haar hele voorkant volgespoten.... wel een leuke ervaring, zo op het woonkamerbed.
                          Maria is lief, geil, en masseert erg goed. Verder is zo een groot lichaam met zullke grote borsten niet zo mijn ding, maar ja, degustibus non est disputandem.

Commentaar

Vorige week maar weer eens naar Casa Cherda voor Maria. Heerlijk zoenen en vrijen op de bank met oliebehandeling.
                            Toen we naar boven zouden gaan duurde het even voor we een sleutel kregen. Tijden het wachten zat ze op de leuning van een bank en deden we het op z'n Russisch, tussen die heerlijke tieten. Boven staand van achteren heerlijk klaargekomen in haar kut(MC). Het was weer geweldig

Commentaar

Normaal ben ik niet zo van de mega borsten maar tijdens mijn afgelopen bezoek aan de Casa Cherda raakte ik toch onder de indruk van de borsten van Maria. Een heerlijke E cup waar ik des te langer ik er naar keek steeds meer zin in kreeg.

Dus maar eens even een lachje richting deze donkere schoonheid gedaan en voila daar kwam ze aan en nam gezellig plaats langs me in de woonkamer. Ik keek eens goed naar haar heerlijke E cup en Maria reageerde lachend naar me en duwde speels mijn hoofd er even tussen. Nou toen was het ijs gebroken en ik gaf er een heerlijke zoen. Nog even gezellig gekletst in de altijd leuke woonkamer en de gastvrouw had heerlijk Spaanse muziek op gezet waarop de dames één voor één een dansje weg gaven. Dit kom je nergens tegen als je het mij vraagt.

Na heerlijk genoten te hebben van de dansende dames vond ook Maria het tijd om eens te gaan beginnen met het sex werk . Ze draaide ondeugend om me heen en voor ik het wist zat ze met der hoofd onder mijn badjas en pijpte me kort. Ik wilde dat ze verder ging maar zo ondeugend als het was kwam er niet meer uit dan een knipoog en ze vertelde me boven verder te gaan. Nou oke dan hup naar boven.

Nou Maria maakte der belofte zeker waar en ontdeed me van mijn badjas en duwde me op bed waarna ze me heerlijk begon te pijpen. Lang geleden dat ik zo lekker was afgezogen. Ik kon echter nog maar aan 1 ding denken en dat was mijn zaad over haar enorme voorgevel te spuiten. Dus ik vroeg of dat kon en geen probleem maar eerst wilde ze dat ik haar nog even neukte. Ze gooide tot mijn toch wel verbazing haar benen de lucht in en wilde dat ik haar stevig nam. Zo gezegd zo gedaan en al snel kreunde ik dat ik wilde spuiten. Ze pakte haar borsten beet en drukte deze bij elkaar. Raak vlak had ik zat haha. Heerlijk kwakte ik mijn warme vlokken over haar borsten heen, ze genoot er zichtbaar van en ik ook haha.

Samen even heerlijk gedouched en toen direct voldaan richting de shoarma tent gegaan haha. Maria is een topper!

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria(uitstekend)

Afgelopen Woensdag weer eens naar CC geweest, ik werd wakker en was verschrikkelijk geil.
                                De site van CC bekeken wie er aanwezig waren en toen al bedacht dat ik twee keer wilde kameren.
                                De keuze viel op Anita en Maria.
                                Anita is voor mij een bekende maar Maria niet, hier is al eerder geschreven dat Maria niet knap is maar wel geil.
                                Bij CC aangekomen plaats genomen op de bank naast het bed waarna de dames zich voor kwamen stellen.
                                Na de voorstel ronde oogcontact gezocht met Maria en gewenkt of ze naast me kwam zitten. Wat er toen gebeurde heb ik bij CC nog niet mee gemaakt, wel een kwartier op de bank zitten tongzoenen, vingeren, spelen met haar borsten en Maria met mijn harde pik.
                                Boven op de kamer een heerlijke ruige sexsessie gehad, met slaan op mn billen en pik en spugen.
                                Heerlijk geneukt en uiteindelijk klaargekomen tussen haar borsten.
                                Dit was de eerste keer met Maria maar niet de laatste keer.
                                Maria thanx.

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Maria

Was vandaag vrij van mijn werk
                                  het was een trieste regenachtige dag
                                  dus ik besloot maar weer eens een bezoekje aan mijn favoriete club te brengen
                                  eenmaal binnen was de sfeer erg warm en gezellig plots viel mijn oog op een mooie volslanke dame
                                  god wat een mooie borsten en een stevige kont had die
                                  maakte een praatje met haar al gauw was er een klik
                                  en besloot met haar naar boven te gaan
                                  boven aangekomen waste we ons en begonnen een beetje te babbelen
                                  en aan elkaar voelen ik kuste haar in der nek en begon zachtjes aan haar tepels te zuigen
                                  ik Glee met me vingers tussen haar dijen en liet langzaam mijn vingers naar binnen glijden en begon haar zachtjes te vingeren ging met me hoofd tussen haar dijen begon ik haar langzaam te likken
                                  man wat was ze nat masseerde met me andere hand haar billen en liet 1vinger speels in haar kontje glijden
                                  daar kwam het beest in haar los ze duwde me van zich af en nam mijn dikke eikel in haar mond en begon heftig te zuigen ik besloot om het op me af te laten komen en ging op me rug op het bed liggen
                                  ze besloot al snel om boven om me te komen zitten langzaam voelde ik me harde lul bij haar diep naar binnen glijden en begon zich ritmisch heen en weer te bewegen ik speelde met haar mooie volle borsten en kneep zachtjes in haar tepels waardoor ze nog wilder werd mijn lul schoof steeds sneller op en neer haar natte kale kutje in
                                  uiteindelijk kwamen we beide tegelijk heerlijk klaar we rookte samen nog een sigaretje ik weet nu waar ik mijn volgende vrije dag zal zijn

Commentaar

Vorige week weer eens heerlijk verwend door Maria. Ik vind het een heerlijke vrouw! Beneden lekker tongzoenen en ondertussen verwent ze je jongeheer op een geweldige manier. En dan die heerlijke tieten. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Boven staand mijn lul achter door de bilspleet laten glijden daarna afgezakt en haar kont gelikt. Dat vond ze heerlijk en duwde mijn vinger in haar kut. Kletsnat werd ze ervan en ze kwam er van klaar. Daarna kwam ze op me zitten en en gleed hij lekker over haar onderbuik. Afgemaakt met de hand terwijl ze mijn kont vingerde. Ben de jongste niet meer dus dat is heerlijk. Ze laat je nooit gaan als je niet bent klaargekomen.

Commentaar

Krijg maar niet genoeg van haar. 3 weken geleden weer heltzelfde recept afgewerkt met deze kanjer. Wat een heerlijke kont. Vorige week een variatie daarop. Boven haar achterlangs geneukt. Ondertussen stopte ze mijn vinger in haar kont en kwam lekker klaar. Mijn lul stond er strak bij met haar nieuwe speeltje. Een cockring die ze beneden om lul en zak bevestigde.
                                      Weer super genote!

Commentaar

Vandaag heb ik alweer de stoute schoenen aangetrokken en ben ik bij Casa Sherda langs gegaan. Persoonlijk vind ik Huize Monique het beste privehuis. Maar omdat ik vandaag in DH was, ben ik bij Casa Sherda gegaan. Ik was vrij vroeg gearriveerd op de locatie waardoor er maar 4 meiden aanwezig waren. De gastvrouw legde het concept aan mij uit waarna ik op de gang mocht wachten en voorgesteld werd aan de dames. Maria viel mij al snel op door haar inmens grote tieten en daar houdt ik wel van.

Ik was inmiddels op de kamer en had me al uitgekleed. Vervolgens nam ik rustig plaats op de bank. Al snel kwam Maria ook de kamer in en pronkte direct met haar grote tieten. Ze kwam naast me op de bank zitten en begon me heerlijk overal over mijn lichaam te zoenen. Ook heeft ze heerlijke lippen en waren we lekker aan het tongzoenen. Ze streelde mijn hele lichaam en daalde met haar hand langzaam naar mijn totempaal. Zonder condoom heeft mij heerlijk gepijpt...

Naderhand gingen we langzaam het bed op. Maria nam plaats in de doggystyle positie terwijl ik mij achter haar opstelde. Langzaam schoof ik mijn pik in haar natte poes. Heerlijk en hard heb ik Maria geneukt waarbij ze ook geil naar je kijkt in de spiegel. Ik had me voorgenomen om lekker krachtig 100 slagen te maken in de doggystyle positie. Dat is me bijna gelukt. Hierna ging Maria op haar rug leggen en ook in deze positie heb ik haar lekker hard en lang geneukt. Af en toe sloeg ze mij ook mijn billen omdat ze het tempo wilde opvoeren..

Naderhand ben ik naast Maria gaan liggen en begon me lekker af trekken. Tegelijkertijd likte Maria lekker aan mijn tepels en stimuleerde mijn kontgaatje voor extra genot. Toen ik het hoogtepunt voelde naderen ging ik met mijn paal wat dichter naar die grote dikke tieten toe. Vervolgens ben ik heerlijk met een volle lading spuitend over haar tieten klaargekomen. "Lekker die vitamine", zei Maria. Maria depte de klodders sperma van mijn buik en haar tieten af met een handdoek. Vervolgens gaf ze aan dat ik nog even kon douchen. Nadat ik klaar was ging Maria ook nog even douchen en al snel begon mijn paal weer te groeien.... ze zeepte haar tieten heerlijke in en waste het sop weer eraf...
                                        Heerlijk!!!

Leuke vrouw met heerlijke grote dikke tieten waar ze zelf erg trots op is. Ze zoent heerlijk. Pijpt ok, en doet zeker haar best om je lekker te laten komen. Maria is inderdaad niet de knapste en heeft een wat strenge uitstraling. Maar door een praatje te maken werd het ijs al snel gebroken en kwam ze heel vrolijk over.

Commentaar

Twee dagen terug weer naar Casa Cherda, Ik had er spijt van de vorige keer geen kennis gemaakt te hebben met Maria. En het is maar goed dat ik dat ingehaald heb, want het was geweldig met Maria! Het is een mooie Latina dame die er met kleding zeer verleidelijk uitziet, maar wanneer ze zonder kleding is, een pik helemaal op springen zet. Verder is het een sterke persoonlijkheid en volgens mij ook een hele slimme dame. Je kunt ook echt met haar lachen.

Ze zoent lekker, ze smaakt en ruikt heerlijk wanneer je haar beft, haar borsten zijn groot en mooi strak. En heel belangrijk: ze had de gebruiksaanwijzing van mijn pik goed gelezen. Pijpen voortreffelijk en neuken in missio ook toppie. Heel groot herhalingsgevaar!