Zuid Holland geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zuid Holland geouwezwam

Zuid Holland geouwezwam

Rotterdam geouwezwam

Rotterdam geouwezwam

Commentaar

Den Haag geouwezwam

Den Haag geouwezwam

Commentaar

Re: Rotterdam geouwezwam

iemand goede tip voor goede diepe natte pijpbeurt in rotterdam?

de laatste tijd te vaak teleurgesteld om zonder recensie ergens heen te gaan in rotterdam

reageren in prive is prima!

Commentaar

dit is oo kzo'n dame waar het me van verbaasd dat er geen recensie is

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx

Commentaar

Naar de hoeren (“Wippen is bijzaak”)

8 mei 2014 · door Karin Koolen · in Journalistieke publicaties, Rotterdam, Seksualiteit. ·

Waar vind je in Rotterdam nog betaalde seks? Rotterdam mag dan één van de grootste havensteden ter wereld zijn, een echte rosse buurt hebben we sinds ‘de Kaap’ niet meer gehad. Voor Gers! duik ik in de roerige wereld van de Rotterdamse seksbusiness en bezoek de twee bekendste clubs van de stad.
            Tekst: Karin Koolen
            (Dit artikel is gepubliceerd in Gersmagazine #5.)

“Zeemannen? Ja hoor, die komen hier nog steeds”, zegt Rien van der Elst, bedrijfsleider van Club OQ aan de ‘s-Gravendijkwal. “Niet zoveel meer als vroeger en het zijn nu vooral jongens uit Vietnam en de Filipijnen. Die komen hier binnen en dan is het een en al humor. Komt er zo’n stevige, wulpse Nederlandse op ze af, liggen ze allemaal in een deuk. Vinden ze geweldig! Vaak blijven ze niet lang. Het is van hup naar boven en weer weg.”

Klik op onderstaande link voor het gehele artikel:

http://karinkoolen.com/2014/05/08/na...en-is-bijzaak/
            In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gijpie

is er nooit een rosse buurt in Rotterdam geweest en enig idee hoe dat komt dat het er niet is?
              Er is vroeger een tippelzone geweest in de buurt van de Euromast aan de G.J. de Jonghweg die later is verhuisd naar de Keileweg vanwege overlast. Deze Keileweg is ook alweer bijna 10 jaar gesloten vanwege overlast.

Een echte ramenbuurt is er volgens mij niet echt geweest in Rotterdam, heel vroeger was Katendrecht the place to be aangezien Katendrecht het havengebied was waar alle zeelui graag hun verzetje zochten ;-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ieleman Bekijk bericht
                Er is vroeger een tippelzone geweest in de buurt van de Euromast aan de G.J. de Jonghweg die later is verhuisd naar de Keileweg vanwege overlast. Deze Keileweg is ook alweer bijna 10 jaar gesloten vanwege overlast.

Een echte ramenbuurt is er volgens mij niet echt geweest in Rotterdam, heel vroeger was Katendrecht the place to be aangezien Katendrecht het havengebied was waar alle zeelui graag hun verzetje zochten ;-)
                Volgens mij was de Atjehstraat op Katendrecht vroeger een ramenbuurt, was wel voor mijn tijd.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Knotsen Bekijk bericht
                  Volgens mij was de Atjehstraat op Katendrecht vroeger een ramenbuurt, was wel voor mijn tijd.
                  Heb zelf de nadagen nog net mee gemaakt (begin jaren 80) maar was toen al sterk gereduceerd in aanbod. Her en der waren er nog een paar rood verlichte ramen te vinden, de hoofdmoot geloof ik inderdaad in de Athjestraat en een enkeling in belendende straten. Veel meer dan 6-10 zullen het er toen al niet meer geweest zijn, broederlijk gelegen tussen de even zovele tattoo shops. Die hele buurt is later op de schop gegaan en slechts een enkele tattoo shop is na de renovatie weer terug gekeerd.

Ik herinner mij nog wel plannen van een ondernemer om een red light district aan te legen ergens in de buurt van het schotterboshof maar dat is er nooit van gekomen. De gemeente leek er juist alles aan te doen om sex tenten te sluiten (rex, shaft etc).

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Sharon

Is Nathalie nog in Den Haag, ik heb geile uurtjes met haar gehad bij Casa!

Commentaar

Ik vraag me af of iemand de volgende ervaring heeft meegemaakt. Enkele weken terug belde ik privehuis lust in rotterdam om te kijken welke dames er zaten. Er werden 7 namen genoemd. aangezien ik geen van de dames kende besloot ik om even langs te gaan. een kwartier later zat ik kamer 1 voor de voorstelronde. tot mijn verbazing waren er opeens maar 3 dames en 1 kamer bezet(4 totaal dus). Ik verwijs bij de gastvrouw naar het telefonisch gesprek en dan wordt mij verweten dat ik het slecht heb gehoord. geen van de dames sprak mij direct aan en was zo van mijn spel af dat ik er geen zin meer had. buiten aangekomen wilde ik eerst even tot rust komen voordat ik verder op zoek ging. in de drie kwartier dat ik buiten op zo een bankje zat viel er mij iets op. Bij mij aankomst was het ook al zo dat er een donkere jongen de hele tijd met zijn telefoon bezig was terwijl hij de deuropening van het privehuis in de gaten hield. hij liep in de tijd dat ik buiten zat ook een paar keer het privehuis in en kwam er binnen een minuut weer uit. normaal is het voor mij snel naar binnen. even genieten van sienna en dan snel weer weg, maar dit vind ik een beetje eng. ik vraag mij af in hoeverre dit normaal is en wat de ervaringen zijn van andere bezoekers.

(Ik wilde dit plaatsen op de topic privhuis lust algemeen, maar die bestaat niet en ik zou ook niet weten hoe ik die zou moeten aanmaken. als dit niet de juiste plaats is kan iemand mij dan naar de juiste plek wijzen...)

Commentaar

Ik kijk altijd op de site. En mijn ervaring is dat het altijd wel klopt. Wel jammer dat de week agenda verdwenen is. Ik ben er nu al tijdje niet meer geweest en er zijn nogal wat nieuwe dames dus binnenkort maar weer eens die kant op.

Verder die gozer bij de deur kan natuurlijk allerlei redenen hebben. Niet naar binnen durven wachten op een vriend die binnen is. Als hij echt iets raars van plan is zou het wel erg dom zijn om eerst bij de deur met camera's te blijven hangen. Maar het is wel irritant. Net als die bouwvakker in de straat met een busje waarvan ik bijna zeker ben dat ie van een bekende is. .

Weet iemand of fleurtje nog wel eens werkt staat nog wel op de site maar nooit meer in de agenda.

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Sharon

Wat betreft Kamagra; Heb je nog nooit van "GOOGLEN" gehoord ???????

Commentaar

Wagenstraat 126

Ik liep vanmiddag door de Wagenstraat en zag op het pand Wagenstraat 126 een groot bord van een makelaar met TE KOOP en zo te zien was de tent ook potdicht. Het bordje OPEN was niet verlicht. Zou deze seksinrichting defintief ter ziele zijn? Wie weet hier meer van?
                            And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag geouwezwam

http://www.wijzuidholland.nl/nieuws-.../#.U_2i09LV850

Duidelijk denk ik.

Commentaar

nog ooit iemand iets vernomen van Denise? KH naar Burlesque. Maar stil sindsdien of iets later. Hoor het graag van jullie.
                                Alvast dank voor het delen van de info!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door boerenkool15 Bekijk bericht
                                  Ik kijk altijd op de site. En mijn ervaring is dat het altijd wel klopt. Wel jammer dat de week agenda verdwenen is. Ik ben er nu al tijdje niet meer geweest en er zijn nogal wat nieuwe dames dus binnenkort maar weer eens die kant op.

Verder die gozer bij de deur kan natuurlijk allerlei redenen hebben. Niet naar binnen durven wachten op een vriend die binnen is. Als hij echt iets raars van plan is zou het wel erg dom zijn om eerst bij de deur met camera's te blijven hangen. Maar het is wel irritant. Net als die bouwvakker in de straat met een busje waarvan ik bijna zeker ben dat ie van een bekende is. .

Weet iemand of fleurtje nog wel eens werkt staat nog wel op de site maar nooit meer in de agenda.
                                  Hoi,

Ik heb juni jl. via e-mail gevraagd of Fleurtje er nog werkte en kreeg als antwoord dat ze tijdelijk was gestopt. Ze zou begin 2015 weer gaan werken...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bekende Bekijk bericht
                                    nog ooit iemand iets vernomen van Denise? KH naar Burlesque. Maar stil sindsdien of iets later. Hoor het graag van jullie.
                                    Alvast dank voor het delen van de info!!
                                    Denise is nog niet (officieel) gestopt, ze is wel al een poos afwezig. Het is wel de bedoeling dat ze terug komt. De website van de club in de gaten houden.
                                    “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

haar foto's waren al poosje weg van site nu ook haar naam, site is ook wel redelijk veranderd ik persoonlijk vind hem niet zo overzichtelijk, maar wie ben ik

have fun

Commentaar

Op zustersite Kinky staat een recensie over Laura die werkzaam is bij Privehuis Lust.
                                        http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=30952

Commentaar

HELP! Mijn 2 vaste dames zijn morgen niet beschikbaar. Ik heb hoge nood. Wie kan mij een goed adres aanbevelen in rotterdam?

Commentaar

Deze: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx en dit is haar eigen pagina hier op Hookers : http://www.hookers.nl/showthread.php?t=277447

Toppertje, hoor!!