Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Joke

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Joke

Het heeft even geduurd, maar dan eindelijk mijn recensie over Joke en Merel.
    Een paar weken geleden bij Joke (van Cor) geweest. Joke hield ditmaal een triootje met Merel en of Cor (kwartet is ook mogelijk). Alleen met Joke is (helaas) niet mogelijk
    Dit doet zij bijna elke dinsdag en dat varieert met Merel en/of met Cor. Zij ontvangen bij Joke thuis in de buurt van Alkmaar.
    1x in de maand, ook op een dinsdag, houden zij een gangbang meestal in de buurt van Schiphol.

Na een beetje heen en weer mailen met Joke toch een afspraak gemaakt met de dames.
    De afspraken worden meestal geregeld met Cor.
    Na een stukje rijden en het afgesproken punt te hebben bereikt weer met Cor gebeld en het hele adres gekregen.
    Bij binnenkomst Cor een handje geschud en naar boven begeleid door Merel, Joke was namelijk nog even bezig onder de douche, omdat ik Joke ook anaal wilde verwennen!

Merel is een gezette vrouw met flinke bosten (maatje E/F) die wat meer hangen. Merel is hele vriendelijke dame, die ook sm doet (niet mijn pakkie an). Joke is een vrouw met een normaal postuur en met lekkere stevige borsten (maatje D) die nog fier omhoog staan.

Eerst even lekker gebabbeld met Merel tot Joke er was en even wat gedronken.
    Beide dames zijn gek op pijpen, beide hebben een andere techniek. Merel doet het wat zachter met gevoel en Joke houdt meer van het wilde. Van beide varianten heb ik heerlijk genoten
    Voordat ik te snel zou klaarkomen eerst even Joke gebeft. Joke heeft een strakke vagina die wat laat nat wordt, maar wel heel lekker is. Natuurlijk kon ik Merel niet overslaan en haar ook lekker gebeft. Merel heeft een wat ruimere vagina en deze is al snel heerlijk (zeik)nat!
    Tijdens het beffen werd mijn jongeheer (JH) niet losgelaten door de dames, hij is geen moment alleen gelaten
    Nadat Merel er een condoom met haar mond omheen heeft gedaan (blijft een kunst), heb ik Joke eerst even vaginaal genomen. Maar deze dame heeft zo’n lekkere strakke vagina en heel veel controle over haar vaginaspieren dat het erg moeilijk is om het lang vol te houden. Maar ik had met Joke natuurlijk ook anaal afgesproken, maar na het vaginale en heel even bij haar anaal er in te hebben gezeten (wel heel voorzichtig) hield ik het niet meer uit en ben ik klaar gekomen in haar strakke kleine poepgaatje!
    Na en rustpauze en even gezellig gebabbeld te hebben gingen de dames er weer tegenaan. Vooral in het begin ging Merel weer druk aan de gang. Ik had de dames gewaarschuwd dat het erg moeilijk zou worden, maar beide gaven niet op. Eindelijk was hij weer op oorlog sterkte, maar voordat Joke mijn JH er in had zwakte deze alweer af.
    Na wat pijpwerk van Merel is Joke met haar speciale olie lekker te keer gegaan met mijn JH en zij kreeg het toch voor elkaar om mij voor de 2e keer klaar te laten komen met haar handjes en de olie.
    Weer even gezellig gebabbeld en wat gedronken. Daarna nog even lekker gedoucht en na ruim 1 ½ uur weer naar huis vertrokken.

Naar mijn mening is dit een fantastisch, heerlijk en gezellig trioadres waar gezelligheid voorop staat en de dames alles in het werk stellen om jou heerlijk te verwennen! Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, € 130,= voor een uur en € 20,= extra voor anaal bij Joke. Toch 1 heel klein puntje van kritiek, beide dames zoenen helaas niet (was bekend)! Maar voor de rest niets dan lof!!

Groetjes,
    Papje
    Die erg genoten heeft.

Re: Alkmaar (omgeving), Priveontvangst , Joke (trio met Merel en/of Cor (uitstekend)

Even voor de duidelijkheid.
    Joke en Cor adverteren op Kinky.
    Merel (Blackbird) adverteert hier ook, maar wel met een aparte advertentie.
    Zij adverteren als zij ontvangen op de dinsdag en een paar dagen ervoor!

Mocht je langsgaan, veel plezier

Papje

http://www.kinky.nl/Advertentie_leuk...0570&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 24-02-09, 12:18. Reden: link toegevoegd

Commentaar

Re: Alkmaar (omgeving), Priveontvangst , Joke (trio met Merel en/of Cor (uitstekend)

Ook ik ben bij Joke geweest. Zonder Cor dit maal aangezien Joke nu ook prive ontvangt zonder Cor.

Joke is een beetje een jongensachtige dame, met kort zwart haar en een stevig postuur. Niet dik, maar wel stevig en toch nog strak.

Ze kan heerlijk pijpen zonder condoom en neuken met condoom was ook prima. Ik heb geen op of aanmerkingen behalve dat Joke niet echt mijn type is.

Al bij al een leuke ervaring.

Commentaar

Zondag een date gehad met Joke. Ik kende deze dame al een beetje via de chat van Hookers, haar advertentie op Kinky (waar ze af en toe ook via de webcam bereikbaar is) en nu dus ook in levenden lijve. Kreeg gelijk een hartelijke ontvangst van haar en Cor (haar partner die af en toe ook meedoet in trio’s, maar ik had een date met Joke alleen), kopje koffie en even gezellig gekletst. Daarna begeleidde Joke mij naar de douche, had een lange reis achter de rug en dan is het wel zo lekker om even op frissen, top. En toen door naar de kamer waar het feestje kon beginnen. Het was er lekker koel door de airco, maar toch kon ik niet lang koel blijven door de aanblik van Joke. Ze heeft een mooi lichaam met 2 hele mooie blikvangers, een leuk koppie met 2 ondeugende ogen. Joke is niet slank, maar zeker ook niet dik; zeg maar lekker stevig met alles in de goede proporties. Ik was er in ieder geval heel blij mee.
        Na een beetje aftasten hadden we al snel de kleren uitgedaan en de verkenning op bed voortgezet. Eerst kreeg ik een lekkere bodymassage waarbij ik volop genoot van het uitzicht.
        Tegelijkertijd begon Joke me een beetje met haar mond te plagen met lekkere zoenen en afwisselend ook ‘onder de gordel’ en dit groeide uit tot een hele relaxte, langdurige en afwisselende pijpsessie, waarvan ik wilde dat die nooit ophield.
        Maar ja de tijd vliegt en er stond nog meer op het programma. Bij het maken van de afspraak had ik al aangegeven dat ik ook graag anale sex wou en nu was het moment daar. Joke was heel behulpzaam en al snel waren we in doggy-positie bezig. Ook dit was een zalige belevenis. Hierna nog even geknuffeld en nagekletst en afgesloten met een gezamenlijke douche. Moe, voldaan en heel tevreden ging ik weer naar huis, een prima ervaring met een leuke spontane en lieve chatvriendin rijker.

Met vriendelijke groeten,
        Brownsugar
        I rise to the occasion

Commentaar

De week ervoor was mij zo goed bevallen, dat ik daarna maar weer een afspraak gemaakt heb met Joke.
          Deze keer was Carina voor de trio beschikbaar.
          Ondanks dat ik niet weg ben van trio's, toch maar wel gedaan.
          Natuurlijk om even te kijken wie Carina is en wat ze doet en hoe ze is

Bij binnenkomst even snel gedoucht en daarna naar de speelkamer.
          Carina was zich even aan het voorbereiden, dus eerst even met Joke alleen gespeeld op de bank, voordat zij erbij kwam.
          Natuurlijk lekker lang met Joke haar voorgevel gespeeld, het zijn en blijven lekkere speeltjes
          Carina kwam binnenlopen en stelde zich voor.
          Zoals Joke al op haar weblog meldt is Carina een stevige dame.
          Natuurlijk ook Carina even gedag gezegd en ook met haar speeltjes gespeeld.
          Daarna hebben wij ons naar het bed verplaatst.

Joke was al weer druk bezig met mijn speeltje (ZC natuurlijk) terwijl ik Carina aan het vingeren was. Joke moest toch even stoppen met mij omdat Carina nogal luidruchtig is. Het raam stond nog open en moest even dicht gedaan worden, anders was de hele buurt komen kijken en zij zouden zich gaan afvragen wat er allemaal gebeurd in dat huis!
          Carina houdt ervan om verwend te worden en geniet er erg van, waardoor zij erg veel herrie maakt en ook veel ongecontroleerde bewegingen maakt.
          Ik heb haar een aantal keren flink gevingerd waar zij zeker van geniet.
          Helaas ben ik aan het beffen bij haar niet toegekomen.
          Ik had Joke namelijk erg langdurig gebeft, zo lang dat ik last kreeg van mij nek.

Joke had voor mij een verrassing, waar ik helaas niets over kan vertellen.

Maar ik heb erg genoten en helaas ben ik niet toegekomen om beide dames vaginaal met mijn speeltje te verwennen.
          Joke had mij zo lekker klaar laten komen dat een 2e keer er helemaal niet inzat. Hoe goed zij haar best ook deed, het wilde niet meer lukken

Ik heb weer erg genoten van Joke en ook van Carina
          Maar het blijft erg moeilijk om je aandacht netjes over de dames te verdelen.
          Misschien moet ik dan een keer een uur blijven ipv van een half uur.

Joke en misschien ook Carina (als je er weer bent) , tot de volgende keer.
          Het blijft genieten op dit adresje

Groetjes,
          papje

Commentaar

Het begint erop te lijken dat ik de enige ben met recensies over Joke, maar gelukkig staan erop Kinky ook recensies van medewandelaars!

Maar een paar weken geleden weer een keertje bij Joke en vriendin (naam om privacy reden onbekend gehouden) langs geweest.

En weer een top middagje gehad.
            Weer lekker begonnen op de bank op de slaapkamer en de vriendin even flink onderhanden genomen en gebeft.
            Die vriendin kan verschikkelijk klaarkomen, zij spuit de hele boel onder en er komt maar geen eind aan! Een fantastisch gezicht en erg leuk om te doen.
            Met beide dames heerlijk gekust wat ook genieten is. Natuurlijk Joke ook lekker verwent met mijn tongetje en vingers. Zelfs Joke werd er nat van
            Daarna Joke heerlijk anaal genomen en na een rustig begin kan zij hem toch wel erg goed hebben Daarna heerlijk klaargekomen en heerlijk op het bed nog even liggen nagenieten. Maar helaas heb ik afscheid moeten nemen van beide dames!

Maar net als de andere keren weer heerlijk genoten en ik hoop de dames ook!
            Prijs/kwaliteit is erg goed.

Groet,
            Papje

Commentaar

Bericht ontvangen van Joke & Cor :

Oorspronkelijk geplaatst door Joke en Cor
              Ik weet niet of het mag, maar wilde even het volgende vermelden:

Carina date niet langer meer met mij samen, het is dus alleen nog mogelijk met de lieve Merel en uiteraard met mijn vriend Cor ( vrouwgericht dan ).
              Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Ben ook bij dit leuke stel geweest. erg gezellig maar vooral erg geil .Joke kan erg goed pijpen. Verder is alles keurig netjes verzorgd en schoon.

Commentaar

In de tussentijd 2 keer bij Joke geweest.
                  De 1e keer was nog op de valreep van het vorige jaar.

Zij had toen haar leuke pakje weer aangetrokken en na een heerlijk voorspel met (wild) tongen, met haar heerlijke borsten gespeeld en natuurlijk een heerlijke befbeurt gegeven, heeft zij mij weer verschikkelijk lekker gepijpt.
                  Ik was toen in topconditie, want nadat ik haar kontgaatje een beetje opgerekt had kon ik haar langduring anaal nemen. Dit ging erg soepel en kon er tevens regelmatig uit en in gaan.
                  Het was weer een superdate.

Afgelopen vrijdagmiddag ook bij haar geweest en deze keer had zij weer een ander leuk pakje aangedaan. Na wat heftig getong haar uitgekleed en lekker (misschien wel te hard) met haar borsten en tepels gespeeld.
                  Tussendoor werd ik heerlijk gepijpt met wat extra speeksel van haar, erg geil.
                  Nadat ik haar heerlijk gebeft en flink gevingerd had is zij weer met mijn lul aan de gang gegaan. Wat kan die meid toch pijpen zeg, heerlijk gewoon.
                  Toen werd het tijd om haar kontgaatje met glijmiddel te bewerken.
                  Dit ging deze keer zo soepel dat er zelf 3 vingers ingingen (4 was er 1 teveel).
                  Tevens met mijn andere hand haar doosje bewerkt. Dus beide gaatjes kwamen niets tekort.
                  Dit was eigenlijk te geil waardoor ik te snel klaar kwam, helaas.
                  Had haar kort even vaginaal genomen en daarna anaal, maar dat was gewoon teveel van het goede!
                  Daarna even lekker na liggen kletsen en een snelle douche genomen, zoals altijd.

Hoe vaker ik er kom de meer ik geniet en volgens mij Joke ook.

Alleen jammer dat er weinig andere wandelaars hier over haar schrijven!
                  Het lijkt net of ik de enige ben die bij Joke langsgaat!!

Commentaar

Ook hier ga ik vanaf nu een maximum van 3 recensies per persoon per dame hanteren, dit om ervoor te zorgen dat de topics zo objectief mogelijk blijven.

Meerdere recensies bij een dame schrijven is toegestaan, alleen als de moderator van de rubriek aangeeft dat de limiet bereikt is, behoort men deze aanwijzingen op te volgen.
                    Nieuwe recensie schrijven mag vanzelf nog, dan wordt echter een eerdere recensie verwijderd.

Greetz, Itsme !!
                    Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door itsme Bekijk bericht
                      Ook hier ga ik vanaf nu een maximum van 3 recensies per persoon per dame hanteren, dit om ervoor te zorgen dat de topics zo objectief mogelijk blijven.

Nieuwe recensie schrijven mag vanzelf nog, dan wordt echter een eerdere recensie verwijderd.

Greetz, Itsme !!
                      Wel jammer!
                      Ben in de tussentijd een aantal keer geweest en bevalt mij nog steeds erg goed!
                      Alleen vreemd dat er weinig mensen een recensie schrijven!

Commentaar

ik ben dan eindelijk na tijden bij joke geweest maar mensen joke is een toppertje zeer zeker voor herhaling vatbaar joke je bent toppie kanjer

tot snel

Commentaar

Ik had een tijdje geleden weer eens behoefte aan iets dat op een echte vrijpartij lijkt ipv het snelle raamwerk. Toen ik zag dat Joke op een woensdag alleen ontving heb ik gebeld en een afspraak gemaakt. (Ik heb niets met trio's, zodoende.)

Een heerlijk uurtje met Joke doorgebracht in haar knusse slaapkamer, eerst even op de bank gezeten met een drankje (altijd fijn om het een beetje langzaam op te bouwen voor de kleren uitgaan), zoenen, rimmen (lekker!), pijpen ZC, beffen, en uiteindelijk dmv pijpen spetterend klaargekomen. Een geweldig orgasme waardoor ik me de rest van de dag heerlijk ontspannen voelde.

Ik ga zeker opnieuw bij Joke langs.

H.
                          Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

In de tussentijd een aantal keren bij Joke geweest, maar helaas heb ik mijn limiet bereikt wat betreft resencies!
                            Maar ik blijf erg van Joke genieten.
                            Vooral het orale en anale deel is een genot.
                            Een heerlijke GFE en als de klik er is dan is het echt genieten!

Commentaar

Joke en Cor hebben een website:
                              http://jokeencor.erolog.nl/
                              Succes.
                              Groet DD.

Commentaar

hoi hoi

ben weer bij joke geweest eerst heerlijk samen gedoucht en daarna naar boven en heerlijk van elkaar genoten ik kom snel weer joke kanjer

xxxxxxx henk
                                Laatst gewijzigd door itsme; 04-02-11, 10:32. Reden: aanpassing

Commentaar

Re: Alkmaar (omgeving), Priveontvangst , Joke (trio met Merel en/of Cor(uitstekend)

Dinsdag avond na een gezellig telefoon gesprekje een afspraak gemaakt voor woensdag ochtend.In de afgesproken straat aan gekomen nogmaals gebeld voor het juiste adres en dat was een appeltje eitje,na een hartelijk ontvangst meteen door naar boven,bakkie koffie mee en even praten op de bank en daar kon ik al meteen kennis maken met de weelderige boezem van Joke,mensen kinderen wat heeft deze dame lekkere tieten gekregen van onze lieve heerMaar we komen niet om tepraten dus gauw ff een verdieping lager om te douchen,na een paar minuten onder de douche zegt Joke zullen we niet naar boven gaan?Maar ik kan u verzekeren douchen met Joke is beslist geen straf.Eenmaal boven de strijd arena betreden en krijg pijpbeurt na einge tijd begint ze ook m,n tepelpiercings onder handen tenemen en dat laat Pimmetje niet echt koud,later over gegaan in 69 waarbij ik net als bij judo regelmatig af moest tikken want de druk op ketel werdt op deze manier wel heel erg hoog.We hebben het op zijn russisch,s af gemaakt wat wil je anders met zulke lekkere borstenBen aan wippen niet toe gekomen maar dat doen we de volgende keer wel.Weer een wel besteed uurtje gehad en zelfs meer want Joke kijkt niet echt op de klok.ps sorry Joke voor de kinderlijm in je haar
                                  dikke tieten benne lekker(o)(o)
                                  ps de echte,niet die plastic dingen

Commentaar

Re: Alkmaar (omgeving), Priveontvangst , Joke (trio met Merel en/of Cor(uitstekend)

Weet niet wat het is maar Joke heeft een verslavende werking op mij(zal wel door haar guitige koppie en royale voorgevel komen)dus ik weer richting Alkmaar.Na een hartelijk ontvangst ff gauw onder de douche en snel door naar de feestzaal,daar laat Joke er geen gras over groeien en begindt me godelijk tepijpen en dat laat kleine pim niet koud,al snel zit ik met mijn nageslachts gereedschap tussen de lekkeren Borsten van Joke en dan duurt het niet lang meer voor de eerste ontlading.Na wat opfrissen nog wat liggen keuvelen en toen op voor de 2e ronden,na weer een pijpbeurt een regenjasje erom heen en het lekkeren knijpkutje binnen gedrongen wat kan wippen toch lekker zijn.na eenige tijd heeft ze me zalig leeg gemolken.

Commentaar

Afgelopen week Joke en Cor een bezoekje gebracht voor een trio.
                                      Prima ontvangst en rustig even kennis maken. Vervolgens de kleren uit en met zijn 3-en het bed op. Joke kwam goed aan haar trekken en verdeelde haar aandacht prima. TZ doet ze ook uitstekend en daar reageert kleine Pim goed op. Afwisselend werden cor en ik gepijpt waarna Joke mij pijpend onder handen nam terwijl Cor haar achterlangs nam. Heerlijke verwennerij. Na tijdje positie gewisseld en mocht ik haar anaal nemen. Klein Pim gleed er langzaam maar zeker in en terwijl Joke cor pijpte vond ze het heerlijk. Vervolgens ook doggy positie uitgeprobeerd en ook dit ia lekker bij Joke.
                                      Uiteindelijk condoom er weer af en heeft ze het pijpend lekker afgemaakr.
                                      Daarna relaxed beetje gekletst en daarna gedouched.
                                      Goed bezoek maar toch is een trio niet echt wat voor mij dus volgende keer maar alleen met Joke. Dan heb ik lekker alle aandacht van Joke voor mezelf maar voor bischierigen is het een uitstekend adres.

Commentaar

Af gelopen donderdag ochtend Joke weer eens op gezocht,kan het niet laten heTijdens het bakkie koffie vertelde ze me dat ze een nieuwe website had[URL="http://www.joke-prive.nl"]Na het bakkie ff gauw onder de douche door en weer op naar boven.Had besloten deze x het over een andere boeg tegooien,wil normaal gespoken 2x komen in een uur maar dat lukt meestal niet na een nachtdienstOp het bed aangekomen begint ze lekker tepijpen en kan ik lekker met haar zalige borsten spelen,hierna over gegaan in standje 69,en dat is geen strafNa een tijdje het rubbertje om en met kleine Pim het natte liefdes grottje op gezocht,als ze boven op me zit melkt ze bijna leeg,ho ho dat is niet de bedoeling,ik wil klaarkomen tussen je borsten zeg ik,dus rubbertje erweer af en goddelijk gekomen tussen die lekkeren tieten,want als je zo,n uurtje bezig bent geweest zie echt sterretjes

Commentaar

Ben onlangs bij Joke geweest, wou gewoon eens voelen hoe een bijzonder ervaren dame het er van af brengt.
                                          Wel Joke heeft die verwachting zeker waar gemaakt. Ze kan heerlijk verwennen oraal is ze zeer goed.
                                          En je hebt het gevoel dat ze het graag voor je doet.
                                          Ongehaast en in verschillende standjes kun je haar verwennen en natuurlijk ( belangrijker) je zelf.

Verder is het een gezellige leuke vrouw je wordt niet opgejaagd maar voorzien van een bakkie koffie.
                                          Heb het bakkie koffie na afloop gedronken , ik was lekker hot toen ik binnenkwam dus wou gelijk aan de slag.

Zeer leuke en heerlijke ervaring bij Joke en kom zeker een keertje terug.
                                          Joke is een wat vollere dame maar zeker nog mooi strak geen blubber buikje maar gewoon prima en uitdagend genoeg.
                                          Ze gaf aan een kamer te nemen ergens in Amsterdam binnenkort.

Duim omhoog hier.