Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Joke

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Salon 261; Eikenlaan 261, Alphen aan de Rijn; Joke

Op een woensdagmiddag Joke bezocht bij Salon 261 in Alphen aan de Rijn. Locatie ligt op een industrieterrein dus voldoende parkeergelegenheid en lekker anoniem.

Bij binnenkomst moet je de trap op waar een oudere heer Joke voor mij ophaalde. Joke kende ik al van de chat, maar we hadden elkaar nog niet in levende lijve ontmoet.

Joke is een vrolijke dame van middelbare leeftijd met een stevig lijf maar zeker niet dik. Just the way i like it!
    Ik kreeg er al een lekker warm gevoel bij en op de kamer aangekomen bleek Joke inderdaad over een lekkere body te beschikken. Stevige borsten, een lekker zacht lijf.....heerlijk.....

Op het bed aanbeland hebben we eerst heerlijk gekust en gestreeld. Lekker, een dvp die zoent....en hoe!
    Vervolgens is Joke mij heerlijk gaan pijpen....wat kan dat toch lekker zijn. Op mijn beurt heb ik haar mogen beffen. Ze heeft een heerlijk strak kutje en daar kan ik geen genoeg van krijgen. Kom maar lekker op mijn gezicht zitten Joke....heeeerlijk.....

Uiteindelijk dan toch maar een condoom om de jongeheer en geneukt met Joke on top...Ze is heerlijk strak en lijkt het zelf ook heerlijk te vinden. Na alle voorgaande handelingen liet mijn klaarkomen niet lang meer op zich wachten.

Joke, we hebben een heerlijk uurtje gehad en dat gaan we zeker nog een keer over doen.

Thanks!

Commentaar

Re: Den Haag, Weimarstraat 106, Erotisch Centrum Weimar, Joke(uitstekend)

Nogmaals een poging om mijn recensie van mijn bezoek aan Joke geplaatst te krijgen. Hopelijk lukt het nu wel.

... help..... ik vul alles goed in maar ik zie de recensie niet verschijnen, ik krijg zelfs geen foutmelding

In ieder geval was het allemaal uitstekend

Amstelman
      Laatst gewijzigd door AmstelMan; 17-11-13, 07:40. Reden: geen recensie

Commentaar

Re: Alphen a/d Rijn, Priveontvangst, Joke

Onlangs bij Joke langsgeweest. Ze had me via chat al paar keer opgewarmd, dus vol goeie moed naar Alphen ad Rijn.
        Prima locatie, voor de deur gratis parking en bij binnenkomst stond ze al op me te wachten.

Joke is een kanjer. De seks is niet goed, die is geweldig. Ze is gewoon een sexbom !!! Niks op aan te merken, zekerheidje voor herhaling !!

Commentaar

Re: Alphen a/d Rijn, Priveontvangst, Joke

Al enkele jaren had ik Joke op mijn verlanglijstje staan. Deze diva, bekend van de vele gangbangs, trio,s e.d moest ik eens bezoeken.
          En ja,ivm wat problemen met de thuisontvangst in Beverwijk is ze nu te bereiken in Alphen en een simpel mailtje naar deze salon is genoeg om een afspraak met haar te maken.
          Bij deze Salon 261 heb je het gevoel dat je een van Nederland,s bekendste sexhuizen binnenstapt, vele mooie halfnaakte dames liepen af en aan om hun klanten te ontvangen.
          Na bij de receptie even gewacht te hebben ,kwam Joke er aan.
          Gezellig babbelend volgde ik haar met onze drankjes naar een mooie warm ingerichte kamer met een grote douche ruimte .
          Samen eerst onder de hete douche dus , waarbij mijn kleine jongen geinspecteerd en prettig behandeld werd.
          Op het bed beland, tongzoenen ,knuffelen,pijpen enz.
          Hierbij merk je goed dat je met iemand in bed ligt die door de wol geverfd is en alle technieken goed onder de knie heeft.
          Bij mij moet er altijd een soort spanningsveld zijn,een soort geile klik tussen de dame en mij,de echte DVP bezoekers weten vast wel wat ik nu bedoel.
          En die was er niet
          Joke was proffesioneel ,gezellig babbelend,afwisselend pijpend, en voelde goed aan wat ik prettig vond.
          Voordat het neukwerk begint wil mijn pik altijd even zonder condoom met z,n eikeltje de schaamlipjes aanraken maar dit werd resoluut afgeweerd en toen ik tijdens een intens standje 69 met een vingertje haar poepgaatje beroerde was ook dit verboden terrein
          Bij mij zit alles tussen mijn oren en als die bekende ,,klik,, uitblijft, de dame zich zeer proffesioneel gedraagd maar ik niet het idee heb dat ze ook maar een moment zich echt laat gaan en zelf opgewonden wordt,dan komt mijn pik niet op oorlogsterkte , dus nadat Joke met haar speciale techniek een condoom geplaatst had en ik haar tunneltje binnen wilde gaan werd mijn apparaat weer buigzaam ,slipte er uit, en met de woorden ,,dit gaat het niet worden,,maakte Joke er een eind aan door een glijmiddel te gebruiken en me af te trekken.
          Joke is een dame die alles op sexgebied al uitgebreid beleefd heeft,het is dus heel begrijpelijk dat ze niet meer tegen het plafond springt bij een 1 op 1 date met een oudere man,toch gebeurd het vaak dat ik tijdens het vrijen met een DVP ineens een verandering bij de dame ontdek,dat ze zich ook laat gaan en soms spuitend klaar komt,dat windt mij op en zijn de ingredienten voor een goeie neukbeurt.

Joke je bent een fijne vrouw,en menige man zal een sexdate met jou als een hoogtepunt in z,n leven ervaren
          Ik ben echter een gevoelige maar vooral verwende man
          Fijn om kennis met je gemaakt te hebben
          xxx T

Commentaar

alphen a/d rijn, privéontvangst, joke

Zo weer eens een keertje wezen kijken in Salon 261 al meerdere keren geweest is daar super mooi,schoon en luxe.
            Het was al laat op vrijdagavond en gebeld met Joke ze nam gelijk de telefoon op en ik kon langs komen.mijn keuze voor Joke is vrij eenvoudig ze pijpt zonder condoom en ben er al een keer eerder geweest en ze is erg lief al wat ouder maar nog goed in haar vel,mooie cup d borsten.Na me gemeld te hebben aan de balie werd Joke geroepen en vertrokken we naar haar kamer met een drankje in me hand.Na de finanieen. te hebben gedaan eest lekker gedoucht samen,Joke helpt je wel even met wassen lekker geil.Na dit gedaan te hebben op bed beland en lekker tongzoenen dat kan ze lekker.Haar toen een kwartiertje gebeft daarna heeft ze me gepijpt zc god wat ken die vrouw pijpen daarna lekker geneukt .en pijpend afgemaakt.Daarna nog even gekletst.Leuke vrouw voor als je lekkere sex wil voor herhaling .

Commentaar

Re: Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Joke

Eindelijk was ik weer eens in de gelegenheid om naar Alphen aan den Rijn af te reizen en een bezoek te brengen aan Salon261.
              De salon lijkt steeds interessanter te gaan worden wat aanbod betreft, maar wat mijn ontdekkingstocht betreft met Joke was/ben ik echter nog lang niet klaar met haar.
              De kamer ziet er een stuk leuker uit dan de eerste keer dat ik daar kwam en ze heeft nog meer leuke plannen.

Ik vind het heerlijk als je elkaar al een paar ontmoet hebt en de date gaat dan een stuk ontspannender. Het was weer top.
              Naast het feit dat in onder indruk was van de capaciteiten van Joke was ik ook zeer onder de indruk van mijn eigen capaciteiten , ik wist niet dat ik zo'n zelfbeheersing had en dat ik zo lang de orale verwenning van Joke kon weerstaan, iedere keer weer net tot het randje en daar leek geen einde aan te komen. Wat een genot kan die vrouw brengen en volgens mij lette ik meer op de tijd dan zij .... dus toen ik me echt niet langer wilde beheersen van positie veranderd en een heerlijk hoogtepunt ervaren...

Joke, mocht je dit lezen, dank je wel het was heerlijk

Amstelman
              Laatst gewijzigd door AmstelMan; 08-05-14, 07:47. Reden: tekst

Commentaar

Volkomen onverwacht deed zich de mogelijkheid voor om weer eens richting Alphen te gaan. Een mooi moment om dan eindelijk maar eens een keer met Joke af te spreken.
                Eerst lekker samen onder de douche gestapt en vervolgens op bed heerlijk oraal verwend door Joke, wat kan die vrouw lekker pijpen, zeg! Ze is zeker een half uur zo met mij bezig geweest en wist feilloos een aantal keren mijn orgasme uit te stellen... Uiteindelijk kreeg ik een condoom om, werd even door Joke bereden en vervolgens op mijn verzoek in missionaris verder gegaan. Dat standje duurde maar kort, door het sublieme pijpwerk was ik zo geil geworden dat ik al snel heerlijk klaar kwam.
                Nog even lekker wat gedronken en liggen napraten, om vervolgens nog even lekker samen te gaan douchen. Kortom een prima date gehad met deze "pijpkoningin", die trouwens geen klokkijkster is... Ik was tien minuten te vroeg aanwezig en werd toch direct door Joke meegenomen naar haar kamer en stapte ruim tien minuten na de eigenlijke eindtijd pas weer in mijn auto.
                Gaat het wandelen steeds leuker vinden... en nu ook nog geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

Commentaar

Eindelijk deed de kans weer eens voor om bij Joke langs te gaan. Een tijdje niet geweest en ik snap nog steeds niet waarom niet. Ja, ik moet er een stukje voor rijden maar eenmaal daar waan ik me een uur lang in de zevende hemel.
                  Joke was mijn eerste dame van plezier en ik heb intussen al aardig wat rondgewandeld maar ze blijft hoog in mijn top 3 staan. Ik kan haar alleen maar een 10 geven.

Ongelooflijk hoe ze je kan verwennen met haar mond en niets lijkt te gek te zijn. Een absolute aanrader. Ze doet ook Gangbangs en hoewel ik er niets mee heb ben ik wel nieuwsgierig geworden, misschien iets voor in de toekomst.

Een volgende keer zal snel volgen.

PS, ik ben erg gevoelig voor sigarettenlucht maar niets van gemerkt en ik echt rood zou ik haar haar niet meer noemen.

Commentaar

Ben Gisteren bij de Gangbang In Den Haag geweest zie link.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...g/default.aspx

Bij binnenkomst werd ik door Joke vriendelijk en hartelijk ontvangen.

Hierna begon begon de gangbang en de geiligheid spatte er vanaf (vooral bij Lizzy Hehe!!)

Ik kan er een heel verhaal bij schrijven wat afbreuk zou doen aan de werkelijkheid, dus doe ik dat niet.

Ik heb er in ieder geval van genoten en wil iedereen hiervoor bedanken.
                    Als iemand hier niet zijn wensen in vervulling zijn gegaan moet ik helaas zeggen; dat het een houten klaas is, of deze niet kenbaar heeft gemaakt.
                    Voor deze meiden is niets te gek zolang het maar veilig was.

Voor mij een herhalingsgevaar 200%

Joke en de Angels dikke Kus
                    Axel

Commentaar

Dit was ik niet in de buurt maar ben ik speciaal naar Alphen aan den Rijn gereden om een afspraak met Joke te hebben. Even nog getwijfeld om een trio samen met Joy te doen maar toch maar besloten om mijn volgende trio even uit te stellen tot begin volgende maand. De combinatie Joke en Lizzy was me toen prima bevallen.

Dus solo met Joke en het moge intussen wel duidelijk zijn dat ik dat geen enkele straf vind. Heerlijk uurtje gehad met alles erop en eraan. Het lijkt er op dat je een afspraakje hebt met een goede vriendin. Heerlijk ontspannen kon ik het weekend beginnen.

Groeten,
                      Amstelman

Commentaar

Beste, kan jij zeggen of dat joke ook rimmen doet naar man toe?ik meen int verleden ergens gelezen te hebben dat joke dit zelf heeft gezegt! Maar de man moet netjes geschoren zijn.....klopt dit? Dank.
                        Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 26-09-15, 21:41. Reden: quote verwijdert er is een reageer op discussie knop!

Commentaar

Trio Met Lizzy en Joke

Mijn tweede trio en wederom met Joke en Lizzy. De dames ontvangen aan het begin van de maand gezamenlijk en helaas was ik niet in de gelegenheid om een bezoek te brengen afgelopen maand. Dus ik was er als de kippen bij om nu wel te kunnen gaan.

Een tweede keer denk je wel dat je weet wat je kan verwachten. Ja, de dames ken je wel en de dames beginnen jou ook een beetje te kennen maar het kan toch een compleet andere kant omgaan dan je had verwacht.

Ik wil niet in alle details ingaan maar het was fantastisch. Zelfs zo goed dat ik me zelf gebruikt voelde

Met smart wacht op de dagen voor komende maand om weer een afspraak te maken.

Amstelman

Commentaar

Het was voor sommige weggebruikers op de A12 een raar gezicht: zat ik daar in mijn zwarte auto met een grijns van oor tot oor in de file. Ik kwam net van Joke en was nog hevig aan het nagenieten.
                            Gelukkig kon ik nog een afspraak maken in Alphen a/d Rijn want ik had in de agenda gezien dat Joke daar niet zo vaak meer is. Ik belde natuurlijk veel te vroeg maar kreeg een keurige reactie via sms.
                            De ontvangst was allerhartelijkst en met koffie en thee gingen we op weg naar haar kamer. Even bijpraten tijdens het ontkleden, totdat die prachtige borsten tevoorschijn kwamen. Dan wordt je vanzelf sprakeloos. Daarna samen douchen, ook al zo'n genot, en op het bed beland. Daar het orale spel gespeeld op verschillende manieren met als laatste standje 69. Niet alleen kan Joke fantastische pijpen maar ze heeft ook een heel aantrekkelijk pretdoosje om te likken.
                            Ten slotte al trekkend klaar gekomen terwijl zij mijn ballen likte.
                            Daarna nog even bijkomen, bijpraten en douchen: geen enkele haast, alle tijd.
                            Nog een detail: we hebben ook nog vol aandacht geluisterd naar het spel bij de overbuurvrouw, Joy. Zowel Joke als ik hebben prettige herinneringen aan haar.
                            Joke, het was in drie woorden geweldig, geweldig en nog een keer ... precies. Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Den Haag en ik wens je daar veel succes en vooral heel veel plezier.

Commentaar

Ik lees net op website en profile dat Joke is gestopt in Alphen en binnenkort weer elders gaat ontvangen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door john150 Bekijk bericht
                                Ik lees net op website en profile dat Joke is gestopt in Alphen en binnenkort weer elders gaat ontvangen
                                Klopt.http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Nu dus o.a.in Zaandam

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door GijsOne Bekijk bericht

Ze wisselt nogal. Zie haar website. http://www.joke-prive.nl/

Commentaar

Ik zie in haar advertentie staan dat Joke ook kan squirten, iemand ervaring met haar

Commentaar

Wegens de goede recensies ook een keer langs Joke. Koos voor het instaptarief van een vluggertje. Probleem is alleen dat ze 10 van de 15 minuten vult met praten. Zelfs tijdens het pijpen zat ze vragen te stellen en slap te ouwehoeren. En geen geile praat maar gewoon allemaal onzin dat niks met seks te maken heeft. Daarnaast is het niet mijn type wat betreft uiterlijk, eerder dik dan stevig en een kortpittig kapsel, maar dat had ik van te voren wel kunnen weten gezien haar vele foto\'s. Nieuwsgierigheid trok mij toch over de grens. Al met al voor mij 0,0 herhalingsgevaar. Wel moet ik zeggen dat ze mij misschien wel de beste blowjob heeft gegeven die ik ooit heb gehad. Dat voelt ze perfect aan. Probleem was alleen dus dat er door al haar gepraat geen tijd meer over was om nog echt even goed te neuken. Dan kan je wel zeggen neem dan geen vluggertje maar dan heb ik ook zoiets van bied het dan niet aan op je site.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X