Rotterdam, Prins Hendrikkade 112a, Unlimited Privé, Lexy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door fustfustje Bekijk bericht
    Hoorde vorige keer in de wachtkamer een dame flink tekeergaan in de aangrenzende kamer, dan wordt je toch wat "voorzichtiger".
    Echt niet, gewoon gas op die lollie, knalle!! Ik heb me wel eens in de kamer boven de wachtkamer afgevraagd of ze het beneden konden horen hoe ze tekeer ging... Of buiten..

Commentaar

• Voor de zoveelste keer geweest. Tis niet normaal wat ze met je doe zou t de hrle dag wel kunnen zo lkkr en lief zie je ze niet vaak.
      dus ik zou zeggen op naar de volgende keer xx

Commentaar

• Voor de verandering Lexy weer eens bezocht, ze was er een tijdje tussenuit geweest ze ze maar nu weer regelmatig actief. Deze dame weet hoe ze een man moet bespelen, opgeilen en verwennen. Ze heeft ook iets onvoorspelbaars, een date verloopt nooit twee keer hetzelfde, wat ik wel spannend vind. Dit keer was ze relaxed en poezelig. Dat betekende dus lekker krabbelen, plagerig likjes geven. Eerst elkaar over en weer oraal verwend, toen vond Lexy het tijd om mij met haar poesje te melken (ik heb niet geprotesteerd maar heb mij er integendeel wellustig aan overgegeven!), en na nog een kort maar verrukkelijk intermezzo waarbij ze me nog even pijpte en daarbij ook mijn kroonjuwelen met haar mond verwende heb ik het uiteindelijk mede op haar verzoek in doggy afgemaakt. Het blijft een genot om Zo nu en dan af te spreken met de tegelijk lieve en stoute Lexy, echt een toppertje!

Commentaar

• Dit slanke geile dondertje weer bezocht en lekkere geile beurt gekregen. Spontaan, vrolijk en geil. Ze weet het spel zeer goed te spelen en laat veel toe. Topper!

Commentaar

• Lexy praat erg veel, mij teveel. Afgezet tegen de prijs viel het mij tegen. Haar leeftijd is 26!

Commentaar

• Mijn verslaving weer even gestild met Lexie. Lieve meid die mij goed weet te behagen. Leuke korte date, heftig klaargekomen over haar lichaam. Tenminste niet zo’n zeur “nou zit ik helemaal onder” maar “zo nu mag ik nog een douche ondergaan, dit keer met water”. Schatje dank!

Commentaar

• Laatst weer een keer met Lexy afgesproken. Nadat ik op de site had gezien dat ze aanwezig was heb ik direct gebeld voor een afspraak. Het was al weer veel te lang geleden dat ik met haar het bed had gedeeld. Na de financiële afhandeling kwam ze me halen en nam ze me mee naar boven. Ze zag er prachtig uit in haar zwarte sexy jurk. Ik kon niet wachten om haar volledig naakt overal te betasten. Na het wasgedeelte kon het feest echt beginnen. Heerlijk zoenen en vervolgens naar het orale gedeelte van deze "behandeling". Met haar vrijen voelt heel vertrouwd. Dat komt ook omdat we een goede klik met elkaar hebben. Intiem was ook weer super. Kortom een heerlijk sessie!

Commentaar

• Weet iemand waar Lexy nu werkt???

Commentaar

• Ze werkt bij Saunaclub Weizigt in Dordrecht.

http://villaweizigt.nl

Commentaar

• Heeft er iemand ervaring met dit saunaclub? En met lexi hier?

Commentaar

• Is dit haar advertentie?

Laatst gewijzigd door johnnywalker85; 11-03-18, 04:11. Reden: Blijkbaar haar tweelingzusje

Commentaar

• Sinds lange tijd Lexy weer eens ontmoet. Toppertje. Leuk en geil. Vond dat ik goed kan likken, dus vroeg ze me dar te doenZ nou dat kutje is het waard:-)

Commentaar

• Mod.De leeftijd mag wel 2 categorieën omhoog.Lexy wordt dit jaar 26 volgens hun eigen site...

Commentaar

• Heb deze dame bezocht bij Yu & Mi in Eindhoven waar ze nu werkt als masseuse. Ze is ontzettend aardig en heeft een fantastisch figuur. Precies waar ik van hou. Zeker een aanrader.

Commentaar

• Daar worden wij niet blij van. geen intiem meer?

Commentaar

• https://www.yumi.nl/profiel/?emp=89

Deze dame kan dus verplaatst worden naar Massagesalons.

Commentaar

• Bij YuMi massagesalon staat ze inmiddels niet meer op de website. Iemand enig idee of en waar deze topper nog actief is?

Commentaar

• Ik wil ook heel graag weten waar zij is/werkt?. Het feit dat zij dan ging masseren (geen intiem by Yu&mi) zegt al wellicht iets over haar mogelijk overweging om helemaal ermee te stoppen? En nu verdwenen? wie weet waar zij is?... wel ook
                                      mogelijk dat ze niet meer gevonden wil worden?

Commentaar

Aan het werk...
                                      X