Rotterdam, Nieuwe Binnenweg 171, Hotel California, Algemeen

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Nieuwe Binnenweg 171, Hotel California, Algemeen

Naam: Hotel California

Adres: Nieuwe Binnenweg 171

Telefoonnummer:

Website:

Aard: Privehuis

Openingstijden:

maandag tot vrijdag van 14:00 tot 01:00 uur

zaterdag en zondag van 16:00 tot 02:00 uur

vrijdag , zaterdag en zondag zijn zij tot 02:00 uur open.

Prijzen:

35 euro voor 20 minuten

70 Euro voor 40 minuten

105 Euro voor 60 minuten

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 01-12-16, 10:48.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Centrum, Nieuwe Binnenweg 171, Hotel California, Algemeen

Is zeker niet duur 35 euro voor 20 minuten jammer dat ik nog te verlegen ben om binnen te stappen.

Commentaar

Waarom verlegen zijn? Voor degene die nog een keer willen gaan, zal ik nu even wat info geven. Je moet eerst een trapje op en als het goed is kun je de deur gewoon openschuiven. De dames zitten rechts van de gang. Als je de gang helemaal doorloopt kom je in het kantoortje waar vaak een oude dame zit. Hier reken je ook af alvorens naar boven te gaan met een dame. Mocht je iets willen vragen dan zou ik gelijk recht door lopen.
      Je komt in de wachtruimte met dames door gebruik te maken van één van de twee witte schuifdeuren. Een licht duwtje aan de deuren en hij schuift automatisch open. De dames zitten allemaal op een rijtje. Je ziet de hoofdjes ook geïnteresseerd opzij gaan als je binnenloopt. Je kunt ervoor kiezen om tegenover hen te zitten en rustig te observeren. Er kunnen immers nog dames naar beneden komen die bezig zijn. Als je een leuke dame ziet die je wilt ketsen dan loop je gewoon naar deze dame toe. Een knikje is al voldoende. Het is niet toegestaan om hele gesprekken te voeren met de dames. De dame neemt je mee naar het kantoortje en hier dien je dus af te rekenen. Dame neemt wat frisse handoekjes mee uit het kantoortje en de pret kan beginnen. Kamers zijn ruim en voorzien van een groot bed. Er is een wasbak waar een opfrisbeurt mogelijk is. Veel plezier!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door barrie_55
        Heeft deze club toevallig dezelfde eigenaar als de club in Wagenstraat 126, Den Haag? De opzet en prijzen zijn identiek namelijk.
        Beste Barrie,

Dat klopt inderdaad en beide Clubs zijn al heel lang in het bezit van betreffende eigenaar van rotterdam al zeker langer dan 26 jaar

Mvg,

SHAH
        ‘’Ladies First ” : Is just a nice way of saying , Let me look at your ass while you walk in front of me .

Commentaar

Vandaag geweest en volgens de uitbater en de dame zijn de tarieven of 35 voor 20 min of 70 voor 40 min enzovoort. Van 30 min voor 50 is nooit sprake geweest aldus hen.

Commentaar

klopt idd 60 min = 105 euro ........

helaas was afgelopen vrijdagavond niets van mijn goesting aanwezig al heb ik wel ff getwijfeld over 2 dames ..... maar uiteindelijk maar weer weggegaan !

Commentaar

In ieder geval geldt : slechts 35 Eurootjes voor 20 minuten sex inclusief p + n.

Enkel in de Doubletstraat is het goedkoper. Maar daar is het, mijns inziens, te erg voor woorden.

En de dames in HC zijn een stuk lekkerder dan in de Doubletstraat, vind ik.

Hotel California is voor mij met hun tarief van 35 Euro voor 20 minuten voor mij de eerste keus als ik mijn behoefte heb, zeker in deze tijd van mondiale economische en financiele crisis. Het is dan zeker goed om op de kleintjes te letten om het zo te zeggen.

Commentaar

Hotel California is een leuke tent waar een paar toppers rondlopen, sorry, zitten, maar waar ook een paar dames zitten die echt niet geschikt zijn voor dit beroep.
                Dus net als in de Geleen of in de Doublet in Den Haag, of noem het maar op waar....

Omdat Rotterdam (helaas) geen Raamprostitutie kent, is H.C. een goed alternatief. De dames in H.C. zijn wel degelijk vergelijkbaar met de dames achter de ramen in de Geleen en de Doublet in Den Haag. Bekijk dit van de positieve kant. Voor iedereen dus wel een bepaald type dame, van dik tot zeer slank. Als je een fotomodel zoekt, soms loopt er hier een rond, vaker zul je een fotomodel vinden in een raambuurt en nog meer kans heb je in een duurdere club.

Zoals overal geldt:
                Prijzen zijn geen garantie voor looks, looks zijn geen garantie voor topsex...

De prijs in H.C. is ook vergelijkbaar met de raamdames in de Doublet waar je voor een minuut of 20 een eurootje of 30 kwijt bent.
                Wil je meer dan de standaard PMC/NMC dan zul je ook hier in principe extra geld moeten dokken, net als bij de raamdames...
                Net als bij de raamdames, als je een beetje lief bent, "het klikt..."zeg maar, kan er altijd meer gebeuren, echter dat is iets tussen jou en de betreffende DVP...

Eén van de beleidspunten van Hotel California en dus ook van de "zusteronderneming" in Den Haag in de Wagenstraat, is dat je niet even een leuk babbeltje kunt maken met de dames beneden. Helaas. Meer dan aan de dames de namen vragen wordt hier in principe niet op prijs gesteld. Dit heeft ook zo zijn redenen die ik wel begrijp.
                Wordt echter een te lang verhaal voor hier.

De prijsstelling aan het begin van dit draadje door Bobby Vitale verstrekt, is inderdaad NIET CORRECT. Sorry.
                Katwesel en Badjan hebben het goed:
                20 / 40 / 60 minuten voor respectievelijk 35 / 70 / 105 Euro!

Nog een tip voor iedereen:
                Bij de dame waar je afrekent liggen handdoeken.
                Hotel California is ook echt ooit een hotel geweest.
                Op (voor zover ik weet) alle verdiepingen zijn douches....
                Als het goed is gaat het douchen niet van je tijd af.
                Dit dus als je niet in staat mocht zijn direct voor je vertrek naar H.C. even te douchen....
                Geloof me, de dames stellen dit zeer op prijs Je bezoek zal er zeker door verbeteren.

Ik heb geen aandelen in H.C. en mijn berichtjes zijn informatief en objectief bedoeld.
                Binnen de Haagse wandelbuurt heb ik, in de Wagenstraat had ik, in Hotel California heb ik zo mijn eigen favo-dames. Waarschijnlijk net als iedere wandelaar die meerdere dames heeft (kunnen) bezoeken. Ik deel voor zover dat mogelijk is deze informatie graag aan jullie. Bovenstaande en al mijn berichtjes op dit forum bevatten informatie en mijn persoonlijke mening. Dat is alles. Niets meer, niets minder....

Allen,

Groet,

Chucky99.
                Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 06-08-11, 20:13. Reden: Passage over kritiek op andermans recensies verwijderd.

Commentaar

Ja man maar Ik was zo druk met deze dame dat ik die douch niet eens heb gezien thnx voor de tip. Hoelang bestaat deze privehuis dan? ik dacht altijd dat prostituees niet knap waren toen ik Hotel California binnen kwam wist ik niet wat ik zag dammm wat een lekkere wijven keuze was ook niet echt simpel. ze zien mij hier zeker weer terug.

Commentaar

TOP!
                    Dank voor je reactie.
                    Douches zijn(vaak) op de gang, direct bij je kamer.
                    Die laat de dame van je keuze je wel zien als je beneden al om een handdoek gevraagd hebt.
                    Ennuh, nu wel namen van de dames onthouden en recensies schrijven he....
                    Ik wil ook graag goede tips ontvangen....

Groet,

Chucky99....

Bobby V.
                    Dank voor het aanpassen van de tarieven in het startbericht.

Nightrider...
                    Ach, laat ook maar.....
                    Laatst gewijzigd door DevDark; 05-05-12, 12:06. Reden: Quote clean up.

Commentaar

Wow in al die jaren heb ik nooit een douche gezien!
                      Natuurlijk kom ik ook schoon en fris binnen
                      Maar 's zomers zou achteraf douchen niet verkeerd zijn, word bloedheet op de kamers.

Commentaar

Douches zullen er vast wel zijn , maar deze zijn nooit aangeboden door de dames , en de handdoekjes worden al door de dame zelf gepakt met wie je meegaat .......

gr
                        Laatst gewijzigd door DevDark; 05-05-12, 12:07. Reden: Quote clean up.

Commentaar

Hey wandelaars,

Ik wil binnenkort ook naar deze tent en vroeg me af in welke kleding de dames daar zitten.Is dit in een sexy bikini of jurken ed. of zijn ze gewoon normaal gekleed?

Commentaar

Een Bikini niet meestal in een jurkje of normaal maar ze zijn echt knap! als je binnen komt kijken ze of je leuk eruit ziet en blijven ze naar je kijken
                            Laatst gewijzigd door DevDark; 05-05-12, 12:08. Reden: Quote clean up.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door katwesel
                              Hum , ik heb er de afgelopen jaren alleen maar (oost)europese en zuid amerikaanse dames gezien maar ja ik kan ze mislopen
                              Hoeveel jaar ga je al naar daarheen dan? Toen ik kwam zaten er wel een paar knappe Aziatische dames man niet veel hoor trouwens misschien ben je ze drrm misgelopen.ik hoorde van iemand dat een klant negroide man een dame uitkoos maar ze wou niet mee met hem mee mij vraag is mag dat wel want hij heeft wel betaalt of moge de dames weigeren?

Maar goed ze zien me hier zeker snel terug de prijs de dames de kamers alles klopt TOP TENT.

Commentaar

Helaas moet ik me.bij Katwesel aansluiten.
                                De nationaliteiten die ik in H.C. gezien heb, c.q. mee geweest ben na een ruim 20-tal bezoekjes alhier, beperken zich tot latina's en Oost-Europees (Tsjechische, Bulgaars).

Groet,

Chucky99.
                                Laatst gewijzigd door DevDark; 05-05-12, 12:13. Reden: Quote clean up.

Commentaar

Ik wil hier ook wel een keertje langsgaan als ik de reacties zo lees.
                                  Maar hoe zit het met een bezoek rond sluitingstijd (uur ervoor ongeveer)? Mijn ervaring met (Thaise)privehuizen is dat de dames dan iets minder gemotiveerd zijn. Is dat hier ook het geval?

Commentaar

Aangezien dit het algemene HC topic is zal ik eens de standaard handelingen op een rij zetten. Graag aanvullen of verbeteren waar nodig.

Als je met de dame van je keuze na het afrekenen naar boven loopt is dat ongeveer het eerste moment dat ze iets tegen je zegt (of mag zeggen?). Meestal wordt dan meteen duidelijk hoe goed ze Nederlands, Engels of Spaans spreekt. Aangezien er veel latina's zijn kan je met Spaans bijna altijd terecht.

Op de kamer stelt de dame vaak een eierwekkertje in op de afgesproken tijd. Ze geeft je een klein handdoekje en vraagt je om bij de wastafel je handen en je kleine vriend te wassen. Ondertussen wast zij zichzelf bij het bidet.

Als je alletwee klaar bent mag je soms even knuffelen voor het bed, maar de dame nodigt je eigenlijk vooral uit om op bed te gaan liggen. Of je staand of liggend begint, de dame zal je lul in beweging proberen te krijgen zodat ze er met haar mond een condoom omheen kan leggen. Daarna pijpt ze je ff goed door. Als ze je lul hard genoeg vindt komt ze op je zitten en wordt je heerlijk geneukt. Uiteraard kun je ook andere dingen afspreken als je specifieke wensen hebt, maar dit is pretty much wat er standaard gebeurt.

Zelf wil ik de dame als 2e standje graag op haar rug leggen en goed doorneuken om het vervolgens op zn hondjes af te maken, al hangt het ook van de dame af waar je zin in krijgt ;-)

Verder nog algemeen over HC: de traptreden van de straat naar de ingang zijn best hoog. Ik neem normaal 2 treden tegelijk, maar bij deze trap moet je toch wel je best doen! En wat ook vreemd is, is dat er 's avonds wat mannen doelloos lijken rond te hangen in de ruimte waar de dames zitten. Sommigen lijken niet van plan om uiteindelijk een dame mee te nemen, ze komen alleen kijken volgens mij. Ik maak zelf altijd vrij snel een keus, dus ik weet het natuurlijk niet zeker maar een van de dames vertelde dat er mannen waren die alleen maar een hele tijd daar zitten te gluren. Rare types zijn dat als je 't mij vraagt, HC: zet die gasten eruit zou ik zeggen.

Commentaar

Hoezo rare types en trouwens om 1 uur lijken de dames een beetje moe en hebben ze geen zin meer om mee te gaan maar ja je had het over mannen die komen kijken nou kijk Ik ben 1 van die mannen die daar alleen zat te kijken vandaag was dat vrijdag maar ik kon niet kiezen daarom terwijl paar dames graag meewouden ik zag ze heletijd kijken en 1 tje praate zelfs terwijl dat niet mag. maar Ik zat daar idd te kijken vandaag en ik moest zelfs weg van die turkse man raar maar ja ik snap het wel maar de reden dat ik zo lang deed was dat ik gewoon niet kon kiezen... kijk ook ik krijg niet veel geld ik ben nog jong ik kwam toch terug want op zo een manier wil ik niet naar huis. en koos toch snel een dame uit ik betaalde wat gewoon heel raar was ik hoorde zelfs die oude dame een beetje schelden heel erg jammer want de laatste 2 keer ging het gewoon perfect ik kom hier denk ik niet meer terug wat toch wel pijn doet terwijl ik het nog zo een leuke tent vond
                                      Laatst gewijzigd door DevDark; 05-05-12, 12:09. Reden: Quote clean up.

Commentaar

Hotrod bedoelt mannen die blijkbaar niet van plan zijn om een dame uit te kiezen, jij hoort daar dus niet bij.

Ik vind die rondhangende mannen ook storend.

Commentaar

Ik zie nooit een recensie waarin PZC staat vermeld. Wordt dat niet gedaan in HC of moet je de juiste dame treffen?