Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alica

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alica

Vandaag weer eens bij dit privéhuis langsgeweest.<br />
    Ik werd o.a. voorgesteld aan de 21 jarige Litouwse Alicia.<br />
    Nadat ik haar heb gekozen zijn we naar boven gegaan voor een zeer aangenaam half uurtje.<br />
    Wat een mooie, lieve en vriendelijke meid is dit!<br />
    We hebben elkaar op zeer prettige en aangename wijze verwend. <br />
    Alicia heeft het lekker pijpend afgemaakt en ik ben met een voldaan gevoel weer vetrokken.

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia (goed)

Alicia was tot voor kort te genieten bij Bianca in Amsterdam. Het huis waar bijna alle topmeiden ooit zijn begonnen. Ik heb daar regelmatig een uurtje met haar doorgebracht.
    Jammer dat ze daar weg is, want Dordrecht is wel wat ver voor mij.
    Alicia is niet echt een topper. Haar sterkste punten zijn haar schoonheid en de haar lieve zachte en aardige stemmetje. Ze is werkelijk geweldig om te zien. Nog mooier dan op de prachtige foto's op de site van dubb82. Haar borsten zijn goddelijk. Niet groot (B), maar stevig en mooi van vorm. Billen om te zoenen. Gezichtje: wauw!!.
    Haar kutje vind ik iets minder. Vaak wat droog en blijft erg open staan. Ook na langdurig likken komt haar klitje niet tevoorschijn.
    Pijpen doet ze vol overgave. Misschien doet ze teveel haar best en is het daardoor wat mechanisch. Duidelijk nog een beginnen. Geil is ze niet. Weet dat ook niet goed te suggereren. Ik kwam bij haar niet vanwege de geile sex, maar voor dat prachtige lijf en die lieve stem.
    Veel succes bij dubb82 en wie weet kom ik daar nog eens bij je langs.

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alica (goed)

Afgelopen woensdag van m'n gewonnen halfuurtje gebruik gemaakt.
      Met een bezoek aan Alica.
      Nadat ik m'n tegoedbon had in geleverd achter Alica aan gelopen naar boven.
      Na binnenkomst alles eerst netjes gewassen en toen zonder vragen te stellen meteen een lekkere lange pijpbeurt. Dat kan ze echt super en ze doet het ook nog heel rustig.
      Daarna met haar superlicham liggend op haar rug liet ze me lekker widespread open mijn wip maken.
      Wat volgde was een intens lekkere vrijpartij waarop we verschillende standjes met elkaar beleefden afgewisseld met lieve, zachte kusjes. Ondertussen kletsen we vrolijk door. Alica heeft een geweldig lichaam, heerlijk zacht en alles in de juiste proporties.

Ik ben bang dat ik nog deze week op een herhalingsbezoekje ga.

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia (uitstekend)

Gisteren had ik eigenlijk een afspraak met Kate,maar ik kwam helaas niet door de ballotage-commissie.Kate kijkt eerst of je haar aanstaat en blijkbaar was ik haar type niet,maar gelukkig was daar Alicia waar ik wel een klein uurtje mee mocht stoeien.

Nadat we ons op bed hadden geinstalleerd begon ze me lekker te zoenen en al snel daalde ze naar beneden af.Eerst pakte ze m'n lul tussen haar tieten en wreef hem lekker hiertussen.Hierna begon ze lekker aan m'n ballen te likken.Ze vroeg toen of ik met of zonder cd. gepijpt wilde worden en omdat ze al zo lekker aan m'n ballen sabbelde was de keuze snel gemaakt;zonder dus tegen meerprijs van 30€.

Ze pijpte me heerlijk met een behoorlijk tempo en ik vroeg haar of ze wilde 69en en daar zei ze geen nee tegen! Heerlijk zo'n meisjeskutje voor je neus terwijl je zelf heerlijk diep wordt gepijpt.Al snel moest ik haar dan ook waarschuwen dat ik klaarkwam,anders had ik haar mondje al vol gespoten.Zo lekker was het!

Nadat ik een beetje was bij gekomen en zij de boel een beetje had schoon gemaakt begon ze me al snel weer te zuigen en in no time was m'n lul weer snoeihard.Toen vroeg ze op een gegeven ogenblik met haar litouwse accent;noike? En daar zei ik natuurlijk geen nee tegen!Ze ging eerst on top zodat ik haar heerlijke tieten ondertussen kon beetpakken en likken.

Alicia heeft een heel lekker strak kutje en dan die tietjes die voor je ogen heen en weer bungelen...Als ik er nu weer terug aan denk,krijg ik weer een stijve.Hierna nog even doggy-style waarbij ik haar heerlijk hard en diep kon neuken.Echt lekker als je met je ballen tegen haar strakke kontje aan slaat!Maar het allerlekkerste was toch hoe ze me pijpte en haar aldus zo weer lekker laten zuigen,waar ze haar best deed om me weer klaar te laten komen en na een poosje lukte dat weer

Alicia is een heel lekkere en mooie meid en is elke € meer dan waard.Hopelijk blijft ze nog een hele poos hier werken!

Commentaar

Afgelopen Donderdag geweest om mijn prijs te verzilveren.
          Het was druk aan de Dubbeldamseweg 82.
          Chantal was helaas bezet en ik werd voorgesteld aan Alicia. Ze is een leuke vriendelijke verschijning.
          Omdat je met een ander in het hoofd zit, is het toch ineens omschakelen.
          Toch voor haar gekozen. 3 kwartiertjes een heel leuk samenzijn waarbij ze heel lief naar je kijkt eerst lekker gemasseerd een heerlijke befbeurt aan haar gegeven waar ze lekker nat van werd. Rustigjes aan en haar lekker geneukt. De lozing kwam snel, Daarba lekker gestreeld en het in standje 69 nog een keer tot een ontploffing laten komen heerlijk!

Commentaar

Afgelopen vrijdag ook mijn prijs 'Alicia' bezocht.
            Ik moet zeggen dat haar al eens eerder heb mogen bezoeken en vandaar dat ik terug ben gekomen. Het is een leuke lieve aardige meid die weet wat ze wil!
            Verder is het vergroting goed gelukt. Meestal vind ik vergrotingen niet prettig, maar dit is een prettige uitzondering.
            Ze heeft beloofd te stoppen met roken (nu weet je wel wie ik ben).
            Ik kom zeker weer eens terug als de financien het weer toestaan.

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia(uitstekend)

Ik ben een half uur bij Alicia geweest.
              Alicia heeft een erg mooi lichaam en ook een heel mooi gezicht. Echt een heel mooi meisje om te zien.
              Ik vond haar karakter erg leuk. Ze is grappig, spontaan en erg leuk in de omgang.
              Ze spreekt redelijk goed Nederlands en goed Engels.

Haar inzet en klantvriendelijkheid zijn echt top. De seks was prima. Vooral het hand- en mondwerk deed ze vol overgave. Voor mijn gevoel is de seks bij Alicia vooral op de wensen van de klant gericht. De combinatie van haar prachtige uiterlijk en leuke karakter hebben ervoor gezorgd dat ik me uitstekend heb vermaakt. Een zeer gezellig en leuk half uurtje met prima seks.

Verder complimenten voor Dubbeldam82. Ik was er nog nooit geweest maar heb de sfeer en service als zeer prettig en professioneel ervaren!

Commentaar

Alicia stond ook op mijn lijstje want, ook al val ik niet zozeer op blond. Dit meisje leek me echte beauty. En inderdaad het is een erg mooi meisje. Pijpen kundig en een lekker kutje. Meerdere standjes maar pijp-en neukwerk wel zeer machinaal allemaal maar ja, wat verwacht je van een pro.
                Ik vond de sfeer in dit huis juist nogal afstandelijk. Kan ook door de oostblok dames komen die toch over het algemeen wat meer bitchy zijn. In dat opzicht komt Alicia een stuk vriendelijker over, kortom een mooie lekkere meid die mij nog wel een keer terug ziet.

Commentaar

Ik heb dit huis meerdere malen bezocht en ben helaas minder vaak in de gelegenheid dit huis te bezoeken dan tevoren. Zelden tot nooit teleurgesteld door de dames en een vriendelijke service gerichte houding van de man des huize is standaard. Door een toevallige omstandigheid kon ik recentelijk dit huis gelukkig weer eens bezoeken.
                  Mij viel ook een groter aandeel van oost-europese dames op, maar n.a.v. deze recensie had ik besloten Alica (en niet Alicia; zie website dubbeldam82) te bezoeken.
                  Werkelijk een op en top ontmoeting van 45 minuten. Pijpt werkelijk fantastisch (ZC), is zeer vriendelijk en zoent voortreffelijk. Naast dit alles een prachtige jonge dame met een vrolijke babbel, waarbij ik me verwonder over haar Nederlandse taalvaardigheid na twee jaar in Nederland te wonen. Inderdaad is de borstvergroting van 3 maanden geleden zeer geslaagd. Helemaal binnen de proporties van dit slanke prachtige lichaam. De tepels zijn nog heerlijk zacht, de rest van de borst door de prothese natuurlijk wel wat stug, maar ze verzekerde mij dat dat ook soepeler zou gaan worden.
                  Ik hoop haar nogmaals te kunnen treffen, maar dubbeldam 82 is helaas voor mij nogal uit de richting en ondanks de ruimere openingstijden dan vroeger, is ze nog te vaak dicht. Ik zal Alica zeker proberen te volgen. Je zou er zomaar verliefd op kunnen worden...

Commentaar

Afgelopen vrijdag weer een afspraakje gehad met deze blonde slanke dame uit het noorden van Europa. Ze begroette mij met een aantal spontane zoenen. Alica kan heerlijk zoenen, echt vol tongzoenen.
                    Na een beetje strelen en teasen hebben we de kleren uitgedaan voor een kleine wasbeurt waarna het spel startte. Ze vroeg mij om haar stevig vast te pakken en eens goed te neuken. Ze greep lekker naar mijn pik en toen die stijf begon te worden nam ze hem in haar mondje (met condoom) voor een zuigbeurt. Na een gemeenschappelijk frans pleziertje zijn we lekker op zijn hondjes doorgegaan en kwam ik heerlijk klaar. Waarna we in elkaar armen hebben gelegen en begonnen met elkaar weer op te geilen. Ter afsluiting van onze ontmoeting heeft Alica lekker aan mijn pik getrokken, waardoor ik voor een tweede keer kwam. Wederom een prima ervaring.

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia(goed)

Alicia is een erg lieve meid, weet wat ze moet doen om een man te plezieren.
                      alles zit op de juiste plaats en verhoudingen (met een klein beetje hulp van de doktor)
                      ze zou misschien er zelf van mogen genieten(maar dat doet ze maby ook)
                      net ook al tegen je gezegd geniet van je verjaardag en vakantie (doe crocket de groeten van mij)
                      moet ook even kwijt dat ik in dit privehuis nog nooit een tegenvaller heb gehad. hier werken allemaal lieve, vriendelijke en mooie meiden dit geld ook voor de gastvrouw Patricia

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia(goed)

Eventjes wat achterstalligheid inhalen!

De laatste maanden ben ik al een paar keer bij Alicia op bezoek geweest. Het is een heerlijke meid waarmee ik altijd wel plezier heb. Voor iemand die nog niet lang in Nederland woont spreekt ze heel goed Nederlands. Je mag het gewoon vloeiend noemen(nu zijn er genoeg Nederlanders die de taal slechter bezitten dan Alicia). Bij alicia zit alles ook op je juiste plaats, vrij intimiderend altijd om met zo'n mooie vrouw het bed te delen.

Als ik de pret moet samenvatten kom ik uit op puur genot. Als ik ben geweest is het altijd weer gezellig en kom ik lekker tot mijn gerief. Dit is ook mede te danken aan het huis, ik kom er al jaren en het is altijd gezellig schoon en lieve vriendelijke dames. Het is dan ook vaak een deceptie om naar andere huizen te gaan. Dit terzijde, Alicia hoop ik nog vaak te mogen bezoeken want het is je geld meer dan waard.

Commentaar

Deze week eindelijk kennis gemaakt met Alicia.
                          Wat kan ik nog toevoegen aan de bovenstaande recensies, het is gewoon een leuke en lekkere jonge dame.
                          Waar ik zeker nog een keertje heen zal gaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lon Bekijk bericht
                            Deze week eindelijk kennis gemaakt met Alicia.
                            Wat kan ik nog toevoegen aan de bovenstaande recensies, het is gewoon een leuke en lekkere jonge dame.
                            Waar ik zeker nog een keertje heen zal gaan.

Ook ik heb vorige week kunnen genieten van Alicia. Een lekkere mooie dame. Pijpt geweldig. Ik kwam dan ook heel snel klaar op haar heerlijke borsten. In de recensies staat dat ze B cup (echt) heeft. Ik moet toch even corrigeren. Er zit echt wel siliconen in, maar absoluut niet zichtbaar. Wel voelbaar. Ik ga binnenkort zeker terug naar deze blonde schoonheid.

Commentaar

Was laatst na lange tijd weer eens in dit Dordtse privehuisje. Er waren enkele dames aanwezig. Had de recensies gelezen en daarvan uitgaande ben ik met Alicia naar de kamer geweest. Alicia is zeker een mooie en lekkere dame en zeker de moeite waard om eenmaal in je leven te proberen. De orale service was goed en intiem was ook lekker. Ik kwam dan ook veel te snel klaar. Er was wel een minpuntje. Als ik haar probeerde te zoenen draaide ze behendig en snel haar hoofd weg om vervolgens mijn tepels, hals of oorlellen te likken. Dat gelik is natuurlijk wel lekker, maar ik wilde ook gewoon een beetje zoenen.
                              Maar waarschijnlijk rook mijn mond of was ik niet hygienisch genoeg om met haar te mogen zoenen. Ik heb dat eerder ook bij twee andere dames bij dit privehuis meegemaakt. Dat is natuurlijk wel het goede recht van de dame. Maar 85 euro voor een half uur vind ik wel veel geld en dan geen kusje krijgen is voor mij een fors minpunt. In andere privehuizen zoenen de dames wel gewoon met mij, hetgeen toch belangrijk is voor een gfe.
                              Ik had wel een klik met haar en kon leuk met haar babbelen, dus daar kon het niet aan liggen.
                              Die avond had ik een enorme aanval van heftig oorsuizen en bijna doofheid en terwijl ik in de woonkamer op haar zat te wachten hoorde ik die alles overstemmende fluittoon in mijn oor. Ik dacht dat ik doof zou worden. Echter, na de sex met Alicia waren mijn klachten ongemerkt met 70% gereduceerd ! Na de sex dacht ik, he het is een heel stuk minder en tegen de volgende ochtend waren mijn klachten praktisch verdwenen. Dus de sex met Alicia heeft mij zeker wel goed gedaan en heeft mij genezen van de aanval van heftig oorsuizen en doofheid in mijn oren. Alleen zou ik de volgende keer wel een kusje willen krijgen ..
                              Laatst gewijzigd door Leo_Hendrik; 18-10-12, 00:07. Reden: .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lekker_Hindoestaantje Bekijk bericht
                                Was laatst na lange tijd weer eens in dit Dordtse privehuisje. Er waren enkele dames aanwezig. Had de recensies gelezen en daarvan uitgaande ben ik met Alicia naar de kamer geweest. Alicia is zeker een mooie en lekkere dame en zeker de moeite waard om eenmaal in je leven te proberen. De orale service was goed en intiem was ook lekker. Ik kwam dan ook veel te snel klaar. Er was wel een minpuntje. Als ik haar probeerde te zoenen draaide ze behendig en snel haar hoofd weg om vervolgens mijn tepels, hals of oorlellen te likken. Dat gelik is natuurlijk wel lekker, maar ik wilde ook gewoon een beetje zoenen.
                                Maar waarschijnlijk rook mijn mond of was ik niet hygienisch genoeg om met haar te mogen zoenen. Ik heb dat eerder ook bij twee andere dames bij dit privehuis meegemaakt. Dat is natuurlijk wel het goede recht van de dame. Maar 85 euro voor een half uur vind ik wel veel geld en dan geen kusje krijgen is voor mij een fors minpunt. In andere privehuizen zoenen de dames wel gewoon met mij, hetgeen toch belangrijk is voor een gfe.
                                Ik had wel een klik met haar en kon leuk met haar babbelen, dus daar kon het niet aan liggen.
                                Die avond had ik een enorme aanval van heftig oorsuizen en bijna doofheid en terwijl ik in de woonkamer op haar zat te wachten hoorde ik die alles overstemmende fluittoon in mijn oor. Ik dacht dat ik doof zou worden. Echter, na de sex met Alicia waren mijn klachten ongemerkt met 70% gereduceerd ! Na de sex dacht ik, he het is een heel stuk minder en tegen de volgende ochtend waren mijn klachten praktisch verdwenen. Dus de sex met Alicia heeft mij zeker wel goed gedaan en heeft mij genezen van de aanval van heftig oorsuizen en doofheid in mijn oren. Alleen zou ik de volgende keer wel een kusje willen krijgen ..
                                Heb ik niet eens ergens gelezen dat je van veel masturberen doof...........!!!!!!!!!!!!!!!

Commentaar

Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia(uitstekend)

Vorige week een bezoek gebracht aan deze dame. Ik ging eigenlijk voor een andere favoriet maar die was er helaas niet. Ik moet zeggen, ik heb er weer een nieuwe favoriet bij. Alicia is echt een lieve, goedlachse, sexy dame waar je ook nog lekker mee kan kletsen.Het begin was een beetje aarzelend en we moesten elkaar duidelijk een beetje aftasten. Toen de ban echter gebroken was ging alles heerlijk van zelf. Ben heerlijk uitgebreid gepijpt door haar waarbij ze ook de ballen niet vergat. Toen ik haar na een tijdje befte werd ze lekker nat. Het smaakte echt naar meer. Heerlijk afwisselend rustig en stevig met elkaar gevreeën. Enne, Alicia kan heerlijk zoenen. Misschien was die klik er niet in de vorige recensie die ik over haar las? Daarna nog wat verschillende standjes en heerlijk gekomen. Alicia, je krijgt van mij een dikke 9 en als de mogelijkheid zicht voordoet zie je me zeker terug.

Commentaar

Na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan dit adres.
                                    Ik heb gekozen voor 45 min met Alicia.
                                    Met deze mooie Oost-Europese, die goed Nederlands spreekt, heb ik een heerlijke 3 kwartier doorgebracht.
                                    Een heel geduldige en lieve meid, die mij heeft heerlijk verwend met haar slanke lichaam.
                                    Alicia, bedankt.
                                    Voor herhaling vatbaar.
                                    Laatst gewijzigd door fanoti; 06-10-13, 09:42.

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Alicia

Ik kom net bij haar vandaan (een dik uur geleden) en ik loop nog steeds met m'n hoofd in de wolken.Wat een heerlijke meid is Alicia toch! Niet alleen van uiterlijk,maar ze is ook nog eens erg lief.

Het was ruim 3 jaar geleden dat ik bij haar was geweest maar ik heb het veeeeeeel te lang laten duren,zoveel is nu wel duidelijk geworden! Na de uitgebreide wasbeurt aan de wastafel op bed beland waar ze me lekker begon te zoenen en via m'n tepels langzaam naar beneden afdaalde.Toen zei ze dat ze iets leuk wist waarvoor ik wel moest gaan staan.Ze begon me met diepe halen te pijpen (zc) terwijl zij op de rand van het het bed zat en ik haar zo in de spiegel bezig kon zien.Pure porno!! En zo lekker dat ik amper op m'n benen kon blijven staan.Dus toch maar weer op bed beland waar we al snel in 69 terecht kwamen en zij steeds steviger begon te zuigen terwijl ik haar zalige spleetje likte.Het duurde dan ook niet lang meer dat ik klaarkwam en over haar heerlijke tieten spoot.

Nadat ik enigzins weer was bijgekomen vroeg ik haar of we nog tijd hadden voor een 2e ronde en dat was gelukkig zo.Nadat we ons aan de wastafel weer hadden opgefrist weer op het bed beland en ze vroeg of ze hem weer in haar mond zou nemen,waar ik alleen maar met instemming op kon reageren.Ik was eigenlijk van plan om haar nog even lekker te neuken,maar ze pijpte me zo fantastisch lekker dat ik dacht;lekkerder dan dit gaat het echt niet worden en liet haar dus lekker haar gang gaan waardoor ik al snel weer klaarkwam en ditmaal over haar handen heen spoot.

Alicia,ik zal het deze keer zeker geen 3 jaar meer laten duren voordat ik je weer bezoek en dan gaan we door voor het steviger werk.

Gr.Rene

Commentaar

Een paar weken geleden mijn belofte ingelost om haar opnieuw te bezoeken.Deze keer vroeg ze of ik in de stoel wilde plaatsnemen terwijl zij op haar knieen voor me kwam zitten en mijn lul weer heerlijk verwende met haar mondje.
                                        Al snel wilde ik haar gleufje ook weer proeven en zo kwamen we toch weer op bed terecht in 69 waar ze m'n pik zo lekker zoog dat ik het al snel niet meer kon houden en heerlijk klaarkwam.

Nadt ik een beetje was bijgekomen begon ze me eerst lekker af te trekken en ondertussen m'n ballen te likken.Deze keer wilde ik echter voor het steviger werk gaan en ze deed een cd.om bij mij.
                                        In cowgirl kwam ze op me zitten en neukte me heerlijk terwijl ik haar mooie borsten kon likken.Nadat we nog een paar standjes hadden doorgenomen haar toch weer gevraagd om me lekker af te zuigen,want dat doet ze toch het allerlekkerst (vind ik).Maar wat ze ook probeerde,het leek deze keer niet meer te lukken en ik probeerde mezelf af te trekken.Ik zei dat het niet meer ging lukken en zo voelde het ook...

Maar dit was toch haar eer te na en ze begon me toch weer heftig te pijpen en te trekken met als resultaat dat ik toch nog een keer kwam.Wie zei er ook alweer dat het niet meer zou lukken ,zei ze?

Alicia,je bent echt een topper!

Commentaar

Pas een bezoek gebracht aan dit huis.

Ik heb gekozen voor Alicia.
                                          Een mooie Oost-Europese blondine.

Het is een lief meisje. Ze heeft mij heerlijk verwend.
                                          Tongzoenen, pijpen en sex was geweldig.