Dordrecht, privéontvangst, Kate (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dordrecht, privéontvangst, Kate (Ned)

Onlangs weer eens bij Eindhoven Prive geweest.
    Ik was er 's-middags en ik vond het opvallend druk: de separé zat helemaal vol. Ik had niet vooraf gebeld om een afspraak vast te laten leggen en moest dus kiezen uit de aanwezige dames. Op zich niet erg: ik vind het zo nu en dan wel spannend om te kijken wie er zijn en een nieuwe dame te proberen.

Van de op die dag aanwezige dames -volgens de lijst in de advertorial op dit forum- waren er nog maar drie beschikbaar. Eén daarvan was Sinita: een blond Nederlands meisje (18 jaar naar eigen zeggen) met een mooi slank figuur en prachtige borstjes. Ik had haar nog niet eerder gezien, ze vertelde dat ze ongeveer 4 maanden bij EP werkzaam was.
    Bij het voorstellen had ze alleen een kleine string aan, voor de rest helemaal niets, dus al het moois was meteen goed te zien en bewonderen . Sommige wandelaars vinden dat wellicht niet leuk (er moet nog een verrassing overblijven), maar ik was behoorlijk geil, dus als een meisje zo duidelijk haar waren tentoon spreid kan ik dat wel waarderen.

Aan zoenen doet ze niet (vind ik jammer) en ook PZC zit niet in haar repertoire (vind ik niet erg). Voor het verwennen van mijn ballen vroeg ze €20,- extra. Dat laatste ben ik niet gewend. De dames die ik tot nog toe bij EP heb bezocht (en dat zijn er ondertussen toch al heel wat) hebben het bij de standaard prijs inbegrepen. Een enkeling doet het niet (vinden ze niet lekker), van bijbetalen is in ieder geval nog nooit sprake geweest.

Na betaling naar boven. Bij het bestijgen van de trap een heerlijk uitzicht op haar kont. Eenmaal op de kamer moest ze nog even weg, na een paar minuten was ze weer terug. Het is een heel mooie dame (meisje, ze is ten slotte pas 18) met echt een heerlijk figuur. Je mag overal aankomen en ook aan haar borsten zuigen is geen probleem. Na wat knuffelen en haar hele lichaam goed verkend en betast te hebben kwamen we op het bed terecht. Ik moet zeggen de €20,- extra waren goed besteed (ook al was het met tegenzin): ze heeft me flink bij mijn ballen gepakt en ook met haar tong en mond heerlijk mijn ballen verwend.
    Zoals gezegd mocht ik overal aankomen (wat ik overigens normaal vind) en ook een vinger in haar kut vond ze prima, ze reageerde daar zelfs heftig op, ook toen ik tijdens het beffen een vinger die in haar poesje stak. Ze doet ook heel goed teasen, waardoor het geheel voor mij nog een stuk geiler wordt. Tijdens al haar activiteiten keek ze met ook veelvuldig geil aan, iets waar ik zeer van houd.
    Na het spelen met mijn ballen, tepels en beffen was het pijpen en neuken van relatief korte duur, maar dat kwam uitsluitend omdat ik inmiddels zo geil was van het spel met mijn ballen dat ik het niet lang meer hield. Meerdere standjes waren mogelijk maar dat bewaar ik voor de volgende keer (lijkt me heerlijk om haar doggy te nemen en vol te spuiten ).
    Deze keer hebben we het afgemaakt terwijl ze boven op me zat en me tijdens het berijden geil aankeek.

Ondanks dat ik normaliter iets oudere dames kies (25 - 35 jr), is Sinita me zeer goed bevallen. Ze heeft duidelijk al genoeg ervaring om er een heerlijke sex beurt van te maken. Het plezier en genot van de klant staat duidelijk voorop. Bij sommige jonge meisjes is de seks te plichtmatig en louter het afwerken van handelingen, bij Sinita was daar geen sprake van.

Twee iets mindere zaken: ze was iets te karig met de tijd. Ik had voor een uur betaald (totaal incl. kamerhuur €175,-) en we waren om kwart over het uur op de kamer (ik had tijd genoeg om op de klok te kijken toen ze aan het begin van het bezoek een paar minuten verdwenen was ). Later zei ze dat we om 5 over het uur weer beneden moesten zijn. Op zich geen probleem want ik was ruimschoots aan mijn trekken gekomen, maar ik ben bij EP gewend dat de dames iets relaxter met de klok omgaan en een uur is
    tenslotte 60 minuten en niet 50 minuten, bovendien had ik best nog graag een tijdje aan haar borsten willen zuigen.
    Ze had nog een lange werkdag voor de boeg (tot 24.00 uur), wellicht dat ze daarom wat sneller naar beneden wilde, misschien wilde ze ook profiteren van de drukte die dag.
    Tijdens ons samenzijn ging ook de telefoon (weliswaar op trilstand, dacht eerst dat het de mijne was), nadat ik mijn kruid had verschoten vroeg ze of ze haar vriendje terug mocht bellen (ik had het condoom nog om). Ook niet echt iets waar ik op zit te wachten als ik net iemand heb geneukt.

Al met al toch een uitstekend bezoek. Het is een mooie en leuke meid die van aanpakken weet. Als ze nog wat zaken verbeterd is het zonder meer een topper.

http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/108850-kate
    Laatst gewijzigd door argus2002; 10-12-17, 10:02.

Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Sinita (uitstekend)

Ik ben afgelopen vrijdagavond bij deze dame geweest voor een erg geslaagd bezoek. Sinita is een knappe jonge meid met blond haar en een slank postuur. Ook bij mij viel ze bij het voorstellen al op door enkel in een stringetje aan te komen lopen, ook bij mij deed Sinita niet aan tongzoenen, ook ik vond dat erg jammer. Ze was weinig spraakzaam, een beetje verlegen zelfs en dat veranderde weinig op de kamer. Achteraf vertelde ze dat ze haar dag niet had.

Op de kamer het gebruikelijke wasritueel gevolgd en op bed beland: Deze dame neemt graag zelf de touwtjes in handen en gaat duidelijk óók voor haar eigen plezier, zonder daarbij de wensen van de klant uit het oog te verliezen. Een bijzonder prettige ervaring moet ik zeggen. Het gebruikelijke rijtje beffen-pijpen-neuken is voorbijgekomen. Het uitgebreide beffen was erg aangenaam, de dame ruikt en proeft erg fris en een of meerdere assisterende vingers worden erg op prijs gesteld. Na een korte en niet bijzonder indrukwekkende pijpbeurt, zijn bij het neuken meerder standjes voorbijgekomen waarbij Sinita over het algemeen de regie in handen had. Uiteindelijk heb ik me lekker klaargetrokken terwijl zij zich met mijn linkerhand neukte.

Al met al mijn beste ervaring van het afgelopen jaar, met een dame die wat mij betreft de potentie heeft de topper van EP te worden. Als dit een "slechte" dag was, wil ik nog wel eens een goede meemaken.

(€85 = €35 huis, €50 dame)

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Kate (uitstekend)

Vandaag geweest, Kate werkt hier nu.

In een woord SUPER!!

Ik ben heerlijk verwend en heb haar ook heerlijk mogen verwennen. Dubbeldam vind ik zowiezo al een relaxte plaats om te komen.
      Vriendelijkheid en netheid op en top!

En bij Kate vandaag was echt een genot. Voor/nadeel is dat ze zelf haar klanten uitkiest, staat je haar niet aan, dan helaas. Maar mag je met dr mee, dan beleef je echt wat!

Kate bedankt! enne tot een volgende X

Commentaar

Gisteren maar eens naar Dubbeldam gegaan.
        Er waren 6 leuke dames beschikbaar en één daarvan viel me meteen op. Kate !
        Ik ben met Kate naar boven gegaan en ze blijkt niet alleen een waanzinnig lekker lijf te hebben, maar het is ook echt een leuk wijf !
        Ze is heerlijk schoon (allemaal bij Dubbeldam) en verzorgt.
        Ze zoent waanzinnig en vol overgave en daardoor stond ik al meteen paraat.
        Nadat ze me de beste pijpbeurt ooit heeft gegeven waarbij ze mijn hele pik helemaal in haar mond nam, overgegaan op het echte werk.
        Eerst kwam ze bovenop mij, wat ik heerlijk vind want ze keek me daarbij lekker sensueel aan. Vervolgens heb ik het doggy afgemaakt
        Ik kan niet anders zeggen dan dat het me zeer goed bevallen is en ik zeker Kate kan aanraden. Mij zien ze in ieder geval snel weer terug voor Kate !!!

Commentaar

Vorige week bij Kate geweest... eigenlijk al weer te lang geleden ;-)
          Kate is gewoon super! Lief, leuk, lekker, mooi... ga zo maar door.

Als ik bij Kate ben geweest dan kan ik de hele wereld aan. Het beste wat me in jaren is overkomen.

@ Kate, xxx tot gauw!

Commentaar

Hallo allemaal,

Ik heb er een verslaving bij.
            Naast snelle motoren en drank ben ik nu ook verslaafd aan Kate !
            Wat een fantastisch lekker ding is het toch !!! En ze weet ook precies wat ze moet doen.
            Ik ben in de afgelopen 2 weken toch wel een keer of 4 a 5 bij Kate geweest en elke keer was weer waaaaanzinnig!
            Haar rapportcijfer is toch echt niets minder dan een 10 !
            Ik kan iedereen aanraden die van de combinatie lange blonde haren, bizar lekker strak lijf, heerlijke billen, waanzinnig mooie ogen, topinzet, humor en intelligentie houd om toch zeker eens bij Kate langs te gaan.
            Succes verzekerd!
            Veel plezier.
            Laatst gewijzigd door DaantjeD; 08-10-10, 15:11.

Commentaar

Afgelopen week weer op bezoek geweest in Dordrecht op de Dubbeldamseweg. Zoals altijd weer gastvrij ontvangen in dit gezellige privéhuis.

Een keus hoef ik hier niet te maken... mijn keus staat al vast... Kate!

Weer een gezellig uurtje gehad met deze vrolijke, lieve en gezellige schoonheid.
              Met alles wat ik hier zou opschrijven doe ik Kate te kort. Deze ervaring is niet te beschrijven... dit moet je ervaren
              Zoals altijd weer voor herhaling vatbaar en dat zal er dan ook zeker wel weer van gaan komen.

@ Kate, Bedankt en tot snel xxx

Commentaar

Vandaag ben ik weer eens naar dubbeldam 82 geweest.
                Ze hebben altijd heerlijke dames hier, maar Kate is spectaculair !!! Dus ik vroeg om Kate en ze was gelukkig beschikbaar.
                Na het zakelijke deel zijn we naar boven gegaan.
                Ik moet zeggen dat alleen dat al een beleving is.......
                Heerlijk als ze voor je uit de trap oploopt en je ondertussen uitzicht hebt op haar bizar lekkere lijf en het mooiste onderdeel vind ik toch haar billen HHHHHMMMMMMmmmmm........Goed op de kamer eerst even wassen uiteraard. Toen al zoenend (heerlijk) naar het bed verplaatst. Daar ging het in alle heftigheid verder.
                Ik kan jullie allemaal verzeker dat de sex ongelooflijk lekker is, maar het gaat veel verder dan dat.
                Wat een heerlijk gepassioneerde knappe jonge vrouw is Kate !!! Niet dat ik het nog niet wist, ik schaar me toch in de catagorie fans, maar Kate is leuk, jong, spontaan, knap, en alle andere superlatieven die je kunt bedenken.
                Ik kan niet anders zeggen dat deze dame naar mijn idee echt de top is ! Of het nu gaat om een GFE die zijn weerga niet kent of om keiharde sex en alles er tussen in Kate kan het allemaal en ze voelt precies aan in wat voor stemming jij bent.
                Waanzinnig!!!
                Twijfel je nog, kijk eens naar haar foto's, dan raak je wel overtuigd!
                Mij ziet ze zeker terug en dan op korte termijn want dit mag je jezelf gewoon niet onthouden !!!!

Commentaar

Ook ik ben deze week bij dubbeldam langs gegaan ........
                  Had van te voren al even op de site gekeken en de recenties op hookers gelezen.
                  En ja .....Kate was beschikbaar.

http://www.dubbeldam82.nl/category/kate-nieuw-fotos/

Damn wat een lekker ding.
                  Ik liep achter haar aan naar boven en wow wat een uitzicht op dat heerlijke kleine en strakke kontje.
                  Op de kamer eerst even wassen en al trelend op het bed beland.
                  Heerlijk zoenen en kate begon mij een beetje te teasen..........hmmmmm
                  Hier werd ik echt geil van.
                  En voor de heren die van een deepthroat houden !!!!!!!!!!!
                  En dan bedoel ik helemaal tot aan t eind in dr keeltje.
                  Kolere wat heerlijk en enorm geil om te zien zeg.
                  Diverse standjes gedaan en afgemaakt op zn hondjes voor de spiegel, waar ze je heerlijk en genietend aan blijft kijken.
                  Echt een aanrader.
                  Kate je bent nog erg jong, maar zeer ervaren en erg geil, toppertje !!!

Commentaar

Kerstavond dacht ik: Deze kerst ga ik niet alleen zijn.
                    Kate's website had ik al eens eerder gevonden en ik dacht: merry fucking christmas!

Helaas heb ik haar niet mogen ontmoeten.
                    Gisteren (Kerst) belde ik haar op. Ik denk dat ik het een beetje verneukt heb over de telefoon. Ik was vet zenuwachtig toen ik belde. Trillende stem, niet uit mijn woorden komen, ik versprak me zelfs over mijn leeftijd. zat met de datum in mijn kop en zei per ongeluk 25 ipv 24. toen ze vroeg hoe ik eruit zag schoot de stress er echt in. Wat moet je dáár nou op zeggen?? Blond, blauwe ogen, lekkere kont?! Je wil je niet verspreken of iets verkeerds zeggen en dat werkt gewoon niet.

Het was echt fucking triest. Ze zei dat ze misschien zondag middag tijd had en dat ik zondag maar even moest bellen over de tijd. Ik heel blij: 'is goed doe ik'

Toen ik ophing dacht ik: Lul, je hebt het verknald. ze vertrouwt het niet.
                    Vandaag belde ik dan toch maar op om een poging te wagen maar helaas nam ze niet op.

Ik weet gewoon zeker dat er meer kerels zijn met dit probleem.
                    Tip: als je belt, ga niet een hele speech voorbereiden, dan sta je alsnog met je bek vol tanden.
                    Anders zit je jezelf helemaal op te vreten, opgedirkt in de auto met een dikke knip en een harde lul met je tomtom in je handen

Commentaar

Mijn gebeden zijn gehoord. Ik heb haar net bezocht. Ik zal het samenvatten:

Holy shit!

Dat was echt niet normaal. Wat een lekker ding zeg. Ruikt lekker, smaakt lekker, lief koppie, gruwelijk lekker lijfje, echt aaibaar.
                      Verder verklap ik niks, je moet het zelf gewoon uitvinden. Kan ze helaas niet voor mezelf houden.
                      Zou best een avondje de knip open trekken om gewoon een paar uurtjes lekker te knuffelen en kroelen met haar.

Als je naar een klein geil gruwelijk lekker speeltje zoekt, look no further.

Commentaar

het is al weer een tijdje geleden dat ik bij kate ben geweest. het is me de laatste tijd een beetje ontschoten om recenties te schrijven.

"de date met kate" was zeer geslaagd. het is een mooi meisje met alles op de juiste plaats en maat. Gezien we allebei vrij moe waren(vrijdag avond) zijn de vonken er niet van afgesprongen, maar dat hoeft ook niet. ik kan net zo goed genieten van een beetje tedere seks en lekker knuffelen en masseren.

ik kwam na een uur uit de kamer met een heerlijk gevoel. dat is toch waar naar je zoekt! mijn weekeinde kon niet meer stuk!

Commentaar

Pas nog bij Kate geweest,

Op een vrijdagavond, ik was haar laatste van de dag, en daar hebben we beide van genoten!!! Een heerlijke ervaring was het! lekker op het gemakje begonnen met een praatje, wat zoenen en wat strelen, waarna langzaam aan het echte werk begon.

Als iemand weet hoe ze een man tevreden moet stellen, maar ook weet hoe ze zelf kan genieten, dan is zij het wel!
                          Ik vind het belangrijk om te merken dat een vrouw het naar haar zin heeft, daardoor geniet ik nog meer! En ik heb een op en top uurtje met haar beleefd!!!!!

Helaas vliegt een uur voorbij, snel maar weer een keer langs gaan op de dubbeldam!

Commentaar

Kate is werkelijk een schitterende verschijning (weinig tot geen make-upe - echt een natuurlijke schoonheid) en ze praat honderduit over haar sexuele voorkeuren en haar recente Kim Holland avontuur maar ik voelde geen enkele klik met haar. Misschien omdat ze echt nog heel jong is, of misschien had ze er gewoon niet zoveel zin in die dag.

Maar laat ik dit zeggen: de foto's doen haar geen recht. Deze meid moet je echt met je eigen ogen bekijken.

Commentaar

Gisteren na een lange periode weer eens een afspraak gehad met Kate.

Het blijft een toppertje! Ze zag er weer helemaal goed uit, was vrolijk en opgewekt. Echt een plezier om een uurtje mee door te brengen. En de seks... tsja dat zou je zelf moeten ervaren. Ik zoek in ieder geval niet verder

@Kate, Het was weer helemaal super, tot binnenkort

Commentaar

Re: Noord-brabant, priveontvangst , Kate(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door zwelgjes
                                Ik lees dat deze dame nu prive ontvangt. Al iemand ervaring met Kate?
                                Ja, dat heb ik. En het was een super leuke en lekkere ervaring.
                                Ik denk dat het ergens vorig jaar winter geweest is.
                                Aan de telefoon is ze heel erg nors, afstandelijk, argwanend en soms zelfs bot. Ik denk door vervelende ervaringen of zo.
                                Ik had een beetje spijt van de afspraak maar vanaf het moment dat ik voor haar deur stond wat ze heel erg ok.
                                Prachtig meisje, voelt precies aan wat je wil tussen de lakens.

Heb haar later nog eens aan de lijn gehad en gevraagd of ze nog ontving.
                                Ze vroeg een paar keer wie ik ook al weer was, maar naar een paar vergeefse pogingen om t uit te leggen hing ze op
                                (HOE doe je dat... 'ik ben toen bij je geweest... je weet wel, die ene jongen)

Al met al.... toch n fijne ervaring gehad. T is de moeite meer dan waard.

Commentaar

Re: Noord-brabant, priveontvangst , Kate(uitstekend)

In 1 woord, meer dan aan te raden. Ik heb echt een prachtig uur beleefd met deze mooie meid die echt alleen werkt als ze zin heeft.
                                  Vandaag was dat het geval want ze nam de telefoon rond 11 uur vanochtend op.
                                  Na een lange rit naar het zuiden kon het feest beginnen.
                                  Het was in het begin natuurlijk een beetje onwennig, maar aangezien ik haar wel 4 keer aan de lijn had rond de afgesproken tijd (ik stond een hotel te ver dus dat zorgt voor flink wat misverstanden) was het ijs al gebroken toen de deur openging.
                                  En ik mocht blijven! Want als Kate je niet ziet zitten is het exit en weer naar huis.

Hoe dan ook, de seks was SEX met hoofdletters (helemaal voor een eerste keer).
                                  Mooi teder van opbouw, veel zoenen en veel voelen. En dan het likken... wat een heerlijke befpartij was dat zeg, met een overtuigend orgasme, kletsnat kwam ze klaar. Altijd een must voor mij op de 1 of andere manier, dat de vrouw ook echt geniet.
                                  Ook pijpt ze heerlijk afwisselend subtiel en dan weer diep, krachtig en klein, super gewoon. Niet dat stofzuigervacuumwerk waar ik echt een bloedhekel aan heb.
                                  Standaard is overigens 150 en voor PZC betaal je 30 extra. En die betaal ik met liefde, want een cd erom is toch een klasse minder.

Ja, wat moet je verder zeggen als het allemaal super was met ook nog een heerlijk zonnetje aan de hemel!
                                  Nou ja, over die films hebben we het nog uitgebreid gehad.
                                  Ik vond ze maar matig gemaakt met zo'n Kim Holland dude die helemaal op zichzelf zit te geilen hoe fantastisch hij wel niet is, slecht licht, nog slechtere teksten van die vage Harry etc. etc.
                                  En ik zag op de films dat Kate er ook niet echt lol in had en zich een beetje geneerde leek het wel.
                                  Daar was Kate het helemaal mee eens, ze zou het in ieder geval niet nog een keer doen. Ze ziet er in real life ook nog 10 keer beter uit dan op foto en film.
                                  Prachtig lijf, de mooiste borsten ooit, zachte huid, heerlijk fris, en gewoon geil, echt geil... WOW!

Het is ook een lekker raar wijf (in de goeie zin van het woord) en daar hou ik wel van.
                                  Een bijzonder karakter met een goddelijke sexdrive. 10 uit 10!

Commentaar

Re: Noord-brabant, privéontvangst , Kate(uitstekend)

Het is al ruim een jaar geleden dat ik bij haar ben geweest en wil eigenlijk nu weer gaan. Ik heb de allereerste keer geen positieve reactie geplaatst omdat ik veel te zenuwachtig overkwam aan de telefoon en een afspraakje dus uitbleef. Ik denk dat ze dacht dat ze een rukker aan de lijn had.
                                    Graag neem ik de tijd om dat recht te zetten want ik ben dezelfde dag en uiteindelijk de dag erop, oudjaarsdag, nog een keer gegaan.

Ze houdt er inderdaad een aparte stijl op na maar de sex maakt alles goed.

Ik kan bevestigen wat er gezegd wordt, ze is in 1 woord geweldig in bed. Superschoon en een heerlijk lijfje.
                                    Zelf ben ik geen liefhebber van gepijpt worden, het doet me gewoon niks dus ik kan geen oordeel vellen.
                                    Het beffen doet het of breekt het voor mij en een schoner kutje heb ik zelden geproefd.
                                    Neuken is waar ik echt tijd voor nodig heb, ik kom heel traag klaar en ook zij wilde een bepaald tempo aanhouden. Ongetwijfeld dat iedere andere man dit lekker vindt maar ik ga liever langzaam te werk.
                                    Op een gegeven moment lagen we lepeltje-lepeltje en ze stootte zacht-hard-zacht-hard. Dat was echt heerlijk!
                                    bam-BAM-bam-BAM, klaar. Ik was nog niet eerder zo lekker klaargekomen. Alsof ze voelde wat ik lekker vond.

'Kate' is echt een speeltje in bed en ik kan haar aan iedereen aanraden.

Commentaar

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg-Zuid 82, Kate(uitstekend)

Ik ben vandaag bij Kate geweest. Mooi meisje om te zien. Een strak slank lichaam en een leuk ondeugend gezicht.
                                      Haar stijl is erg naturel, ze draagt (bijna) geen make-up bijvoorbeeld.

Zelf val ik op zeer uiteenlopende types, van meisjes met veel make-up, nepnagels en hairextensions tot meisjes met een 'puur natuur' uiterlijk. Het is bij mij een beetje afhankelijk van mijn bui waar mijn voorkeur naar uitgaat.
                                      Kate ziet er goed en verzorgd uit en haar naturelle look past naar mijn mening goed bij haar.

Ik vond haar erg prettig in de omgang, relaxed en spontaan. Ze is makkelijk om een gesprek mee te voeren en je kan goed met haar lachen. De sfeer was gezellig en de seks prima.

Een zeer positieve ervaring!

Commentaar

Vandaag de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken, en eindelijk Kate een keer bezocht. Ze stond al lange tijd op mijn lijstje. Ze ziet er bloedmooi uit, iets kleiner en tengerder dan op de foto's, met wat sproeten in haar gezicht. Ze neemt zelf het initiatief, ze moedigt je aan haar klitje te likken en er een of twee vingers bij te stoppen, en ze geniet er zelf van. Pijpen ging eerst met condoom, daarna ging het condoom er af en ging ze deepthroat. Tijdens het pijpen lekker haar kutje vingeren. Ze kijkt je geil aan, en ze kijkt ook regelmatig in de spiegel om haarzelf bezig te zien. Ze sprak zachtjes tijdens het spel, maar ik kon niet allemaal verstaan wat ze zei. Standje 69, neuken in cowgirl, hondjes en missionaris, en uiteindelijk over haar borstjes gespoten. Heerlijk meisje!

Commentaar

Op goed geluk ben ik bij dubbeldam naar binnen gestapt, als laatst stelde KATE zich voor... wat een prachtige dame... ik kwam eigenlijk voor haar... geluk gehad dacht ik bij me zelf...
                                          Heb een super geile uurtje met haar gehad. Je heb het gevoel dat je voor het eerst sex heb met een jonge dame.. super lekkker lichaam, tietjes, mooi gezicht...

Zij is kort gezegt super... ben vanaf nu een vaste klant van haar geworden... maar nu wel even vantevoren bellen, ik wil haar namelijk niet missen...

Sjaakie