Dordrecht, Kilweg 10, Villa Weizigt, Cindy / Kamilla (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dordrecht, Kilweg 10, Villa Weizigt, Cindy / Kamilla (Bul)

Al enkele malen heb ik een (naar mijn mening) bloedmooie Bulgaarse bezocht op nummer 23. De meiden wisselen nog wel eens van raam, dus ook zij. Ze heeft zich voorgesteld als 'Carmilla' (maar alles wat erop lijkt kan ik ook niet afkeuren). Ze gaf aan 19/20 jaar oud te zijn. heeft lang, bruin, golvend/krullend haar, ongever 1.70 groot schat ik en heeft een goddelijk lichaam (heel slank met grote echte borsten, minstens een cup D). Ze is heel vriendelijk/lief, maar ook vrij standaard. De seks is niet helemaal super en ze is ook vrij gehaast, maar bij zo'n mooie dame kom ik maar wat graag klaar.

Ik heb goed gezocht tussen alle andere recensies, maar heb haar nergens kunnen vinden. Heb ik het gemist of ben ik de enige die erg positief over haar is?

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k01, Carmilla (Bul) (uitstekend)

Ik ben het helemaal met je eens. Ze is bloedmooi en heeft de mooist volste borsten die ik ooit in m'n handen heb gehad ... Damn ... wat is ze knap en een schatje ...
    Heb 100 euri voor 30 min (prijs voor 15 min is 50 euro) betaald en stond volgens mij binnen 20 minuten weer buiten, maar dat was m'n eigen schuld.

Grote kans dat ik nogmaals bij haar langs zal lopen ... Wat een beauty ...

Greetz

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k01, Carmilla (Bul) (uitstekend)

Afgelopen donderdag bij deze Bulgaarse beauty langsgewipt. Ik heb echt zelden zo'n mooi figuurtje meegemaakt. Werkelijk bijna perfect D's op en heerlijk slank lichaam. Op het vlak v/h intieme is nog wel ruimte voor verbetering, maar ze is pas 19 dus dat komt wel goed Het was wel genieten geblazen daar het een lieve lekkere meid is. Ze spreekt ook goed Engels niet geheel onbelangrijk. Kortom een geslaagd bezoekje en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
      Ze werkte trouwens op 23 K05, dezelfde kamer als Angela (Bul).

Greets,
      Hootahs

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k05, Carmilla (Bul) (uitstekend)

OMG!! Wat een meid is dit. Alhoewel ze tegen mij zei 19 te zijn ben ik toch maar naar binnen gelopen. 19 is voor mij net iets over de streep, maar Stella* verderop is het ook en die hek ook al 5 keer bezocht. So what...

Carmilla is het tegenovergestelde van Stella, maar niet in negatieve zin. Brunette, de mooiste natuurlijke borsten, super communicatief en net als Stella geen haastmaker.

Bovenstaande klopt allemaal en daar hoef ik verder niet op in te gaan. Beffen is mogelijk, maar kost 50 extra...iets teveel.

Stella is overigens haar beste vriendin en voor 50 per persoon is een trio mogelijk, alhoewel ik dat nog niet getest heb.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k05, Carmilla (Bul)(goed)

Dame nog steeds aanwezig. Seks is nog steeds net zo goed. Ik "moest" even naar haar toe om te kijken hoe ze was, want ze doet ook trio met haar vriendin Stella. Ergens in de komende weken ga ik Stella weer even een bezoek brengen en als dat nog steeds net zo heftig is, doe ik een trio.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k05, Carmilla (Bul)(matig)

Had haar al vaker zien staan en moest het een keer proberen....ze heeft gigantisch mooie tieten.....voor de rest was het allemaal zeer matig....snel afraffelen, paar keer lang de kamer uit om spullen te halen......pijpen was aftrekken met de tandjes in mijn eikel en dan ook nog beloven dat het volgende keer beter zou zijn.........ja daaaaaaaaaaaaaag er zijn veeeeeeel betere dames ! voor mij nooooit meer.....W
            A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 84 k5, Camilla

Vanmiddag na 2 jaar afwezigheid Camilla weer aangetroffen op 86k5.

Ik had niet verwacht haar ooit nog terug te zien, dus was blij verrast. Ze kende me nog, zwaaide uitbundig en was blij me te zien (zei ze). Wie ben ik om dan niet even binnen te wippen?

Qua uiterlijk vind ik haar nog steeds verrukkelijk. Ze heeft een klein buikje, maar haar fijne postuur in combinatie met 2 grote, echte borsten maken alles nog steeds meer dan goed. Naast haar uiterlijk is haar spontaniteit een groot pluspunt. De sex is en blijft plichtmatig, maar met mijn lul in haar mond en haar borsten in mijn hand, heb ik zeker geen klagen. Doggy met haar is ook een feest. Heerlijk hoe haar borsten heen en weer bungelen als ik haar van achter stoot.

Ze gaf aan op zaterdag niet te werken en verder dubbele shifts te draaien op dit moment. Bestaat bovendien een kans dat ze binnenkort naar nr23 verhuisd.

@Mod: er is vast nog wel een draadje over haar van 2 jaar terug, toen ze op nr 23k6/7 ontving.

Commentaar

Re: Dordrecht, Kilweg 10, Villa Weizigt, Cindy / Kamilla (Bul)

Dame werkt nu bij Villa Weizigt in Dordrecht als Cindy.
                Moderator Den Haag en Rotterdam

Commentaar

De naam Cindy ben ik niet zeker van daar haar gegevens vermelden NL te zijn terwijl zij Bg is.
                  Sm deed ze lang niet zo extreem zover ik weet. Misschien zelfs helemaal niet.
                  Ik ben van mening dat het de Cindy is die op Hunzetraat 51 6 of 7 staat. Die heb ik al even niet meer gespot en zij doet wel sm (geen ervaring mee trouwens)

Commentaar

is echt de kamilla uit de geleenstraat het zwarte pand. ben er al geweest namelijk.
                    sex whit milfs from VILLA-WEIZIGT i love it

Commentaar

Aan het werk...
                    X