Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Algemeen

Casa Cherda
    Bezuidenhoutseweg 383
    Den Haag
    Tel.: 070-3893944

Discreet gelegen zonder overburen ligt dit huis met een unieke combinatie van privéhuis en open sexhuis. Het herenpand ademt nostalgie uit en is in de originele staat een sfeervol onderkomen voor spannende sex.

Entreekosten bedragen € 75,00 die aan de gastvrouw/heer worden voldaan en daarvoor ontvang je een badjas en een locker voor je kleding en kan je naar de grote gezellige huiskamer waar vele dames schaars gekleed op je zitten te wachten.

In de huiskamer kan je dan vrijen met een dame naar keuze. Je mag onbeperkt in de huiskamer verblijven, bij de entreé zijn de eerste 30 min kamerhuur inbegrepen (exclusief dame).

Drankje kost € 2,50, mogelijkheid tot Champagne is aanwezig.

Het statige pand beschikt over 6 relaxkamers verdeeld over 2 verdiepingen en een nieuw verbouwde ruime frisse badkamer, daarnaast is de masterbedroom voorzien van een eigen douchecabine.

Per dag zijn er 12-15 dames aanwezig van verschillende nationaliteiten, met een nadruk op de Zuid-Amerikaanse nationaliteit in de leeftijd van 20-50 jaar.

Openingstijden:

Ma t/m vrijdag: 11.00-22.00 uur
    Zaterdag: 11.00-17.00 uur
    Zondags gesloten

Gastvrouwen zijn: Louise & Yvonne en de gastheer is Joop.

casacherda.nl
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 12-01-17, 09:07. Reden: Update.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda algemeen

dus 70 euro is incl een half uur kamerhuur. Maar de meiden dan? Betaal je die apart? betaal je ook meer als je ze meeneemt naar een prive-kamer in plaats van dat je in de woonkamer met ze vrijt?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Weelder Bekijk bericht
      dus 70 euro is incl een half uur kamerhuur. Maar de meiden dan? Betaal je die apart? betaal je ook meer als je ze meeneemt naar een prive-kamer in plaats van dat je in de woonkamer met ze vrijt?
      Die 70 euro zijn entree plus een meisje voor een half uur. Maakt volgens mij niet uit of je het in de woonkamer doet of in een privekamer.
      Volgend meisje weer 70 euro voor een half uur. Enz., zolang je kunt/wilt.
      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Hoe is het nu daar? Wat zijn de do's en don'ts? Het lijkt me zo geil om het eens een keer in de woonkamer met een geile zuidamerikaanse met flink borsten en billen te doen! Benieuwd hoe het daar is. En is er daar iemand die anaal zou willen?

Commentaar

Gentz,
          Zat ff te grasduinen op hookers.nl en heb de volgende vraagjes...
          Werken de dames die afgebeeld staan op de site daadwerkelijk daar (nog)?
          Weet er iemand welke namen er bij de foto's horen?

Bij voorbaat dank.
          Laatst gewijzigd door Arturo; 26-08-09, 06:56. Reden: Link eruit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Weelder Bekijk bericht
            Hoe is het nu daar? Wat zijn de do's en don'ts? Het lijkt me zo geil om het eens een keer in de woonkamer met een geile zuidamerikaanse met flink borsten en billen te doen! Benieuwd hoe het daar is. En is er daar iemand die anaal zou willen?
            Hoi Weelder,

Ik kom regelmatig bij Casa Cherda en kan inderdaad niet anders zeggen dat het een geile bedoeling is in de woonkamer .

Zuid Amerikaanse dames zijn er met regelmaat, ook zijn er altijd diverse Dominicaanse dames aanwezig. Er zijn verschillende dames met flinke borsten . Of er dames zijn die anaal doen weet ik niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door camlon2000 Bekijk bericht
              Gentz,
              Zat ff te grasduinen op hookers.nl en heb de volgende vraagjes...
              Werken de dames die afgebeeld staan op de site daadwerkelijk daar (nog)?
              Weet er iemand welke namen er bij de foto's horen?

Bij voorbaat dank.
              Veel dames zijn daar nog werkzaam, echter niet allen meer. Ik heb van de foto's alleen ervaring met Evelien (Foto 12, 13).
              Laatst gewijzigd door Arturo; 26-08-09, 06:55. Reden: Link aangepast.

Commentaar

Voor medewandelaars die iets over Casa Cherda willen weten, hierbij even wat ervaringen van mijn eerste bezoek.
                Toen ik vooraf informatief telefoneerde en ik onder meer ook vroeg of er dames aanwezig waren die pzc doen, kreeg ikhierop wat kortaf als antwoord van de gastvrouw: 'dat weet ik niet, dat moet je aan de dames zelf vragen'. Vond ik raar: een gastvrouw weet toch wel ongeveer wat voor diensten haar dames leveren? En 'aan de dames vragen', daar komt niet echt van voordat je een keuze maakt (je komt er pas aan toe als je eenmaal met een meisje op de kamer bent om te vragen wat ze wel/niet doet). Goed, strikt genomen is de gastvrouw misschien alleen maar de 'kamerverhuurster' en zou ze niks te maken hebben met de activiteiten binnenskamers, maar mijn ervaring is dat andere mij bekende Haagse Huizen juist hun uiterste best doen om de klanten goed te informeren over (extra) diensten die de dames ter plekke aanbieden.
                Maar oké, ik heb me er toch niet door laten weerhouden en ben de Casa eens geen proberen.
                Entree van de BZH 383 is discreet: de zware buitendeur is open: je moet wel even op de bel drukken om aan te geven dat je binnenkomt (zoals op 't bordje bij de deur staat), maar je kunt dus op zich meteen van de straat af naar binnen gaan. Dan kom je in een klein portaaltje, waar je wacht tot er een gesloten tussendeur voor je wordt open gedaan. Ik moest even wachten, omdat in de gang achter die deur een andere klant te woord werd gestaan, dus voor zowel zijn als mijn discretie een goede zaak.
                Nadat die ander kennelijk naar boven was werd de deur voor me open gedaan en kreeg ik netjes eerst de vraag of ik naar de open ruimte wilde of meteen prive. Dat laatste kan dus prima, je bent zeker niet verplicht om naar de open ruimte te gaan. Ik koos voor prive, en na een korte uitleg over de gang van zaken werden de beschikbare dames in de gang aan me voorgesteld. Dat waren er vijf en dat viel me best mee. Ik maakte een keuze, mocht ook een drankje kiezen en heb afgerekend. De vraag hoe lang ik wilde blijven werd niet gesteld: kennelijk is een half uurtje hier standaard, tenzij je zelf als klant anders aangeeft (want langer blijven kan wel). Ben met de dame van m'n keuze (die het drankje meebracht) naar boven gegaan.
                Deze gang van zaken is werkelijk ideaal als je van snel en zakelijk houdt: ik denk dat ik binnen ongeveer slechts 5 minuten vanaf binnenkomen de voorstelronde gehad had en met dame van m'n keuze + drankje op de kamer was.
                De kamer viel me reuze mee: ik weet niet of ik het toevallig getroffen heb, maar ik belandde op een prachtige, bijzonder ruime kamer, waar behalve een mooi bed en een grote flatscreen-TV met erotische film, ook een hele royale beige driezitsbank stond. Ik vond dat zo leuk, dat ik eigenlijk spontaan bijna het complete half uur met 'mijn meisje' op de bank heb doorgebracht. Ook daar kun je héle leuke dingen met z'n tweeen doen...
                Het meisje van m'n keuze was Naomi, zie verder mijn recensie. Zoals ik al verwachtte (zie boven), kwam er op de kamer pas van om te vragen of ze pzc deed, wat niet het geval bleek. Desondanks heeft ze me echt lekker verwend en heb ik een prima half uur met haar gehad, de volle 30 minuten.
                Kosten: 70,-. Drankje was inclusief (zowel op de site als bij de deur staat dat een drankje 2,50 p.s. kost, dat is vermoedelijk als je in de open ruimte verblijft, per slot van rekening kun je daar, als je wil, onbeperkt blijven of terugkeren, en dus ook drankjes bestellen, dat is dus een ander verhaal).
                Al met al een een prima ervaring: de vlotte en discrete werkwijze, het aanbod van dames, de mooie kamer, de goede prijs-/kwaliteitverhouding en 'mijn' Naomi, allemaal sterke punten. Ik wil zeker vaker bij de Casa terugkomen.

Commentaar

De keren dat ik hier geweest ben (meestal op zaterdag), heb ik eigenlijk nooit activiteit gezien op het bed in de woonkamer. De meesten beginnen met wat voelen op de bank en vertrekken vrij snel daarna naar boven. Gebeurt het nog wel dat er beneden in de woonkamer ook gewoon geneukt wordt op het bed? Ik ben van plan vandaag te gaan, dus ik ben benieuwd..... Het lijkt me leuk om de banken en het bed achterin de woonkamer goed bezet te zien en daar uiteraard zelf ook aan deel te nemen. Nog iemand die vandaag wilde gaan? (via PM mag je het me natuurlijk ook laten weten)

Commentaar

Deze dames,lopen zij allemaal naakt door het huis of in lingerie?

Commentaar

De meeste dames lopen in een jurkje. Maar als je er een uitgekozen hebt, komt het vlees meestal snel te voorschijn.

Commentaar

Wellicht kan een van de heren die al vaker bij deze club zijn geweest mij in het volgende adviseren:

Welke van de dames heeft de grootste schaamlippen (daar geil ik namelijk op)?
                        Zijn er dames die ongeschoren of slechts bijgeschoren zijn?

ik wil binnenkort deze club eens proberen en bovenstaande zal het plezier nog verhogen

dank jullie

Commentaar

Worden de dames van Casa Cherda regelmatig getest op ZOA's?

Commentaar

kan iemand me vertelen hoe het er nu aan toe gaat bij casa cherda?
                            hoeveel dames zijn er dagelijks gemiddeld?
                            en wat voor afkomst zuid-amerikaans, of oostblok?

bedankt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Cafetão Bekijk bericht
                              kan iemand me vertelen hoe het er nu aan toe gaat bij casa cherda?
                              hoeveel dames zijn er dagelijks gemiddeld?
                              en wat voor afkomst zuid-amerikaans, of oostblok?

bedankt
                              Slechts een poolse dame en de rest vrijwel allemaal van Caraibisch/Zuid-Amerikaanse origine.Daar ik er regelmatig kom valt mij weinig meer op maar pas hoorde ik een gast zeggen dat het er nog steeds heet aan toegaat beneden in de 'living'.Aan je naam te zien heb je wel wat met het Zuid-Amerikaanse;dan is er zeker wat van je gading!

Commentaar

Omdat ik val als een blok voor latijnse dames moet ik ook echt een keer naar Cherida. Ik heb één vraagje hierover: wordt er ook gepijpt zc of is alles mét ?

Commentaar

jaloezie

meeste meisjes mét, en een enkeling doet álles zonder. Dat is dan meteen haar grootste attractie.

Iets anders: ik houd wel van de relaxte ontvangst in een grote ruimte waar je de boel even aan kunt kijken, ipv de stijve voorstelrondes in privéhuizen. Maar wat van Salon Bali bekend is viel me hier ook op: als je vaker komt en je voorkeur wisselt, kan de ''afgewezen'' dame haar boosheid nadrukkelijk laten blijken. Een beetje irritant is dat.

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Mimi (goed)

Weet iemand of Mimi hier nog werkt of op vakantie is? Ik belde met Casa Cherda en kreeg een andere DVP aan de lijn welke zei dat Mimi om wat voor reden dan ook er niet meer is en misschien (als ze überhaupt terug komt) pas in oktober is.

Nu heb ik zelf negatieve ervaringen met zulks omdat het toch elkaars concurrenten zijn en zodoende is er wel eens tegen mij gelogen (Amsterdam, club/salon bali). Dat iemand zei dat meisje x er niet meer werkte, maar meisje x was enkel bezet. Dit leverde wel een aardige catfight op later Meisje X werkt er helaas niet meer

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Mimi (goed)

De laatste keren dat ik er was (ook afgelopen vrijdag) geen Mimi. Kan zijn dat tegen je gelogen wordt maar de onderlinge sfeer is beter dan in het Bali van Claudia, wordt door Louise denk ik streng bewaakt. Cathalina kan je een dodelijke blik toewerpen als je je horizon verbreedt, maar dat is dan ook alles

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Algemeen

Heren, in de algemene club topics géén recensies plaatsen, die horen alleen bij de dames geplaatst te worden.
                                        Bennie55 geeft aan dat Mimi op vakantie is naar Japan.

Arturo.
                                        La Espada De Bolivar Por America Latina!
                                        Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door boobooboo Bekijk bericht
                                          Omdat ik val als een blok voor latijnse dames moet ik ook echt een keer naar Cherida. Ik heb één vraagje hierover: wordt er ook gepijpt zc of is alles mét ?
                                          Over het algemeen is pzc op de kamer mogelijk. In de algemene ruimte wordt eigenlijk alleen met gepijpt, in enkel geval lukt het wel: als het niet te druk. Pzcthe kan alleen op de kamer. Bijna alle dames doen pzc en een aantal ook wel nzc, maar alleen met vaste klanten.