Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Johanna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Johanna

Inmiddels drie keer bij deze Poolse een heerlijke ervaring opgedaan. Ze is jonger dan je op het eerste gezicht zou denken, de exacte leeftijd weet ik niet, maar zo kwam ze op mij over.
    Johanna kroelt en knuffelt, geeft je het gevoel dat ze het fijn vindt, niet alleen dat jij er bent, maar ook wat je doet. Ze kletst niet veel, maar heeft voldoende nederlands tot haar beschikking om een leuk gesprekje te voeren.
    De komende week is ze even weg, maar daarna ... .

Re: Utr., Zp 152-3, Johanna (uitstekend)

Tijdens lunchtijd deze dame bezocht.

Ze is erg aardig en lief, niet al te spraakzaam maar dat vind ik wel zo prettig.
    Ze doet 'het' erg lekker en spontaan, niet al te plichtmatig zoals je vaak tegenkomt.

Commentaar

Vanmiddag in de hitte Johanna voor de tweede keer bezocht.

Ze leek geen last te hebben van de hitte (of juist wel). Ze begon me direct vol overgave te tongzoenen en heeft daarna me heerlijk opgegeild door me overal te likken en te strelen. Daarna heeft ze me lekker gepijpt (mc) en vervolgens woest afgereden.
      Ik was op een gegeven moment bang dat de wandelaars haar gegil zouden horen (buren hebben het zeker gehoord) Of het nep was weet ik niet maar het kwam bij mij ieg overtuigd over...
      In missionaris afgemaakt en gewassen, ze bleef zelf uitgeput liggen en zei dat ze het erg lekker vond...

Kortom, geil, heet en een blijvertje wat mij betreft!

Commentaar

De bovenstaande kritieken kan ik bevestigen. Een leuke dame, die je enorm kan laten genieten, maar ook elf geniet. Ze lag op een gegeven moment heerlijk te kronkelen en ze laat het horen ook.

Daar wordt ik extra opgewonden van. Nadat ik haar spleetje heerlijk nat had gekregen ging ze boven op mij zitten en ben ik heerlijk bereden. Een aanrader

Commentaar

Eerst sneeuwruimen? Vergeet het maar, eerst lekker vrijen en neuken, en daarna met de bezem de loopplank schoonmaken.
          Elegant kwam ze aan: donkere broek, grijze trui met donkere riem, fraai en toch geile uitstraling.
          Gevreeën, gebeft, gerimd, 69, geneukt, deze keer cowgirl. HEERLIJK.
          Blijf komen!!

Commentaar

Afgelopen zondag deze dame bezocht "met recht een DAME", ze zegt niet veel maar probeert je des te meer te voelen. Waar jij geniet doet zij dat ook. Als je haar vaker bezoekt zal ze zeker meer doen, maar daar moet je haar de tijd voor gunnen. Bij iedereen zal het anders zijn maar wij hadden een lang voorspel met veel strelen en zoenen. Het pijpen ( mc ) was erg kort maar dat kwam ddordat ik eerst haar een lekkere streling met de tong had verzorgt, waar ze echt nat van was geworden. Lekker lang geneukt in diverse standjes, bij ons beide droop het zweet van ons lichaam, echt geweldig..daarna nog wat nagepraat.

Ga zekere nog een keer terug
            Laatst gewijzigd door Mitsumi; 18-02-10, 02:08.

Commentaar

Ik heb deze dame ook laatst bezocht alles wat hier geschreven is klopt, het is inderdaad een zeer nette vrouw, wel wat stilletjes, maar de sex is gewoon goed.

Commentaar

Utr., Zp 152-3, Johanna (uitstekend)

Joanna, is ruim anderhalf jaar werkzaam op het ZP, ik weet dat ze daarvoor ook in een club heeft gewerkt. Toen ze er een weekje werkte ben ik bij haar langs geweest en dat is me dermate goed bevallen dat er nog vele bezoekjes gevolgt hebben (meer als 25 keer)

Laatst vroeg ze me of ik ook wel eens bij ander meisjes langs ging. Ik zij dat ik bij haar wist wat ik had en dat zij perfect mijn behoefte kent. Natuurlijk zitten er een hoop mooie meiden op het ZP maar ik zou het jammer vinden als je dan voor de charme van een bloed mooi meisje valt en achteraf teleurgesteld naar huis gaat je zelf verwijtend: waarom bij je niet bij Joanna langs gegaan. Ze vertelde me toen van deze site en dat je daar ervaringen van andere kon lezen, dus toen ben ik eens gaan kijken wat schrijven ze dan over haar en hebben andere dezelfde uitermate positieve ervaring als ik.

Omdat er op zich niet zo heel veel recente berichten over haar te vinden waren dacht ik nou dan moet ik toch maar eens wat schrijven.

Ik ga geen details vertellen over wat we zoal gedaan hebben en hoe. Ook is het niet aan mij om te vertellen wat zij vraagt voor haar diensten. Joanna is een charmante vrouw die lief voor je is maar waar je ook absoluut een leuk gesprek mee kunt voeren, en ja uit ervaring en als vaste klant van haar weet ik dat er veel mogelijk is als je respect voor haar uit en er een bepaalde chemie is. Waarbij ze je nooit teleursteld en er zelf ook absoluut van genieten wil.

Ik las in enkele andere berichtjes dat ze wat stil was, ik moet zeggen dat bij mijn bezoekjes dat nog nooit zo was. We kletsen (en knuffelen) soms nog een hele tijd voordat ik weg ga. Maar je moet natuurlijk ook zelf je best doen om een goed gesprek te voeren.

Joanna (mocht je dit lezen), tot het volgende bakje koffie

Commentaar

Ik kijk regelmatig of er nieuwe recensies zijn verschenen over Johanna, maar het verbaast me dat er zo weinig mannen de moeite nemen om dit voor haar te doen.
                  Ik zou het ook leuk vinden om eens te lezen hoe andere over haar denken.
                  Vorige week ben ik nog bij haar geweest en ik moet zeggen dit verveelt geen moment, sterker nog toen ik aankwam had ze helaas al een afspraak. Toch heb ik gewacht tot ze klaar was. Geen moment overwogen om naar een ander meisje te gaan.
                  Johanna, als je dit leest: "je bent super"

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-3, Johanna (pol) (uitstekend)

In de afgelopen dagen vier verschillende dames bezocht, en ik kan u mededelen: het houdt maar niet op met de goede ervaringen. De sterren lijken momenteel vrij gunstig te staan. Nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik in de loop der jaren ook weinig teleurstellende ervaringen heb meegemaakt op het Zandpad. Mag ik daarom de volgende successtory in rij aan u voorstellen...

Johanna is een Poolse die een aardig woordje Nederlands spreekt. Maar de taal der liefde kent ze stukken beter. Buiten mijn verwachting om gingen op bed ineens alle remmen los. Oftewel, een koele dame die plotseling verandert in een geile slet, om het zomaar eens te formuleren.

Het kenmerkende gejoel van haar tijdens het neuken, hoor ik bij tijd en wijle nog steeds in mijn hoofd, het beste te vergelijken met een soort hondengejank. Dit werkte enigszins op mijn lachspieren, maar enfin, een beetje gein moet er zijn. Het deed in ieder geval geen afbreuk aan de, welbeschouwd, opwindende sessie.

De volgende keer maar ietsje langer van haar genieten...

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-3, Johanna(uitstekend)

Gisterenmiddag weer bij Johanna langs geweest en ik blijf benadrukken hoe leuk ze is.
                      Net als de vorige schrijver ben ik erg enthiousiast over haar en het geluid dat ze maakt werkt bij mij zeker niet op mijn lachspieren. Het spoort mij juist aan en wind me op.
                      Maar goed dat is voor iedereen weer anders denk ik, maar over haar diensten niets dan lof. Ze is erg lief en staat echt voor je open.

Commentaar

Nog steeds op 152-3, zelf een bezoekje gedaan door de lovende verhalen hierboven van mede wandelaars,
                        wellicht niet de mooiste en jongste maar wel een van de geilsten.

Commentaar

Begin Maart2013. Ze heeft mij nooit aangetrokken, maar toen ik haar een keer buiten in een strakke zwarte broek zag, parkeerde ik de auto en ging een kijkje nemen. Ze draait haar billen naar het raam en ik ben binnen. Tongzoenen is 10 Euro extra. Tongzoenen, wat smaakt ze lekker, geen pepermunt of kauwgom maar de natuurlijke lucht van haar mond, ik vergeet haar uit te kleden, op bed verder, tongzoenen en vrijen, veel te vlug pakt ze veel glijmiddel en het C, pijpen doet ze goed en ik betast haar waar ik kan, dan voorop neuken en tongzoenen, hoe het zit weet ik niet maar volgens mij houd ze nu haar tong tegen haar gehemelte dus ik kan er niet echt tussen. De smaak van haar mond maakt veel goed. 69 wil ze niet, had ik moeten zeggen natuurlijk, dan achterop (doggy style) eerst met mijn ballen tegen die lekkere kont, haar helemaal bevoelen en even later verdwijnt mijn lul in haar iets te ruime kut. Nu haar tieten pakken. Dat wind mij op en ik ga haar nu stevig met lange halen neuken. Zover mogelijk terugtrekken en dan weer naar binnen stoten om dit vervolgens zo lang mogelijk vol te houden...na een tijdje pakt ze mijn ballen maar deze bekende truck om je sneller te laten komen gaat niet door, ik hou haar handen vast..ze probeerd het nog eens..zonder resultaat. Daarna mag ze plat plat op haar buik want ik wil zoveel mogelijk voelen van haar billen en de rest van haar geilheid. Ze begrijpt niet meteen wat ik wil maar ik lig er nu helemaal op en mijn opnieuw hard geworden lul blijft erin....zo neuk nog even deze PoolseS... dan haal ik hem terug en ruk mij af tegen haar billen, want daar heb ik haar voor. Even bijkomen, wassen, aankleden en nog lang daarna op weg naar huis ruik ik haar lucht.

Shift: Dag
                          Type: Huisvrouw, kort blond haar
                          Ervaring: Matig
                          Tongzoenen: Ja, ze heeft een truck maar haar mond smaakt heerlijk

Met groet
                          Ambulo, Cras ambulabo

Commentaar

Beffen kost bij haar extra dus als je niet hiervoor betaald hebt
                            dan zou dat de reden zijn dat ze het niet wilt.

Commentaar

Re: Nieuwegein, De Liesbosch 14d, Dynamite Prive, Johanna

Dame is nu werkzaam bij Nieuwegein, De liesbosch 14d, Dynamite Prive.
                              Let op, de prijzen tot op heden zijn gebaseerd op haar werk aan het Zandpad in Utrecht!

Commentaar

Ik heb deze dame zeer recent bij Salon 261 gezien

Commentaar

Dank voor dit bericht, Johanna was één van mijn vaste dames op het (helaas gesloten!) zandpad, vroeg me al af waar ze heen was gegaan. (Had toch nummers van mijn favoriete dames moeten regelen)

Binnenkort maar eens naar Alphen ad Rijn dus

Update: Op kinky (advertentie van gisteren) staat dat ze (ook?) bij club Dynamite in N'gein werkt?? http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...s/default.aspx
                                  Laatst gewijzigd door Knuffelbeer71; 17-07-14, 05:19.

Commentaar

Re: Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Johanna

Dame staat op de website van zowel Dynamite Prive als Salon 261. In de rubriek Utrecht Clubs staat daarom nu een permanente link zodat we een topic per dame kunnen aanhouden conform de boardregels.

Commentaar

Na wat speurwerk Johanna gevonden in club Dynamite in Nieuwegein. Ik had haar meerdere malen bezocht op het zandpad maar sinds de sluiting niet meer gezien. Gebeld via haar nummer op kinky en afspraak gemaakt in club Dynamite. Eenmaal voor 30 minuten geboekt.

Johanna zelf zag er wat vermoeid uit, ze was ook een tikkeltje zwaarder geworden. Al met al was de sessie wel ok maar niet bijzonder, in mijn herinnering was het zandpad een stuk beter. Het was ook erg warm dus wellicht waren we daardoor allebei niet in vorm. Het kan ook zijn dat ik clubbezoek wat minder vind, enfin, geen herhalingsgevaar wat mij betreft in club Dynamite. Misschien als het zandpad (of vervanging daarvan) ooit weer open gaat maar die hoop heb ik inmiddels wel opgegeven.

Commentaar

Nu prive in Alphen aan de Rijn

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Commentaar

Over welke Johanna staat hier nu een recensie?

Want Knuffelbeer71 en Schimi hebben het over verschillende dames.

Ik ben "op zoek" naar de Johanna "van" Schimi, alleen op de site van salon 261 staat er bij leeftijd 28 en bij de Kinky advertentie 43?

Ik schat ze eerder in op 43.

Commentaar