Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Liza

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alphen a/d Rijn, Eikenlaan 261, Salon 261, Liza

Zaterdag weer naar Salon 261 geweest, eerst gebeld met Liza en een afspraak gemaakt voor een uurtje. Ik kon er binnen 45 minuten al terecht en de ontvangst door de gastvrouw was zoals altijd vriendelijk. Drinken gekregen en meteen kwam Liza al mij ophalen. De foto\'s kloppen, ze ziet er echt zo fantastisch uit. Link: http://www.kinky.nl/vrouwen/alphen-a...-Playmate-Liza

Liza is een vriendelijke en een zeer sexy dame. Ze ziet er erg knap uit en ze heeft een heerlijk lichaam. Haar naam zegt genoeg \'Playmate Liza\', ze weet precies waar ze met haar magische handjes jou moet aanraken. Ze kan erg goed masseren en neemt de tijd voor je. Tijdens de seks geniet ze er zelf ook echt van en ze doet er alles aan om het naar je zin te maken. Pijpen kan ze zeer goed en tijdens het seks was ik even op een ander planeet

Er hing tijdens mijn bezoek ook een erg leuke sfeer, want met Liza kan je echt lachen.
    Voor de verdere details raad ik jullie aan om haar zelf een bezoek te brengen, want niet alles is te beschrijven Als je een dame met pure aandacht zoekt, dan ben je bij Liza op het juiste adres.

Liza, bedankt voor je heerlijke date en ik zal je zeker weer komen bezoeken!

Dat het toch anders kan verlopen dan de ervaring van een ander.

Ik kon niet gelijk binnen 45 minuten terecht. De afspraak werd in de avond. Liza klonk verder vriendelijk aan de telefoon.
    Tijdens de date kon ze op momenten verleidelijk uit de ogen kijken, maar ik merkte ook een gemaakt optreden hierin.

De manier van pijpen vond ik niet echt een techniek, maar meer een tactiek. Dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar niet wat ik zocht.
    Beffen en intiem moest op haar ritme en tempo, en dat leidde af in de sfeer.
    Tijdens het intiem wilde zij domineren en controleren, het ging bij haar niet spelenderwijs.

De voorganger heeft tonzoenen en zoenen aangevinkt. Het tongzoenen heb ik niet ervaren. Het zoenen, meer door kusjes over mijn tepels en boevenlichaam.
    Wat ze wel deed was met haar tong over en langs mijn ballen. Dat is natuurlijk altijd plezierig.

https://www.kinky.nl/vrouwen/alphen-...-Playmate-Liza

Commentaar

Tijdje terug weer bij Liza geweest en het was weer geweldig zoals altijd. Ze zag er weer sexy uit en ik was weer helemaal op een ander planeettt Liza doet wat er in haar advertentie staat en doet alles met plezier. Wat ik voor de rest allemaal met haar heb gedaan is een geheim tussen ons, maar de herhalingsgevaar is weer groot.

Kan mij eigenlijk niet echt vinden in mijn voorganger over zijn ervaring. Het ligt ook aan jezelf, je moet zelf wel fris zijn wil je 'tongzoenen' met haar.

Commentaar

Ik heb een hele positieve ervaring met Liza. Was op een zaterdagavond dat ik een afspraak met haar had. De foto\'s geven een goed beeld van hoe zij er uit ziet, alleen haar mooie gezicht is een verrassing die je pas ziet als je in Alphen bent.
        Samen vooraf en na afloop onder de douche, waarbij ze vooraf meteen de stemming er goed in brengt met geil tongzoenen en spelen onder de douche. Ik heb me bijzonder goed vermaakt met haar en sindsdien probeer ik mijn agenda gelijk te krijgen met die van haar, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.

Commentaar

Best leuk meisje maar zakelijk en afstandelijk vond ik geen idee waarom ik ben schoon verzorgd en heb respect duidelijk geen klik met elkaar jammer

Commentaar

Leuke meid. Maakt er een mooie show van. Misschien een beetje te overdreven, maar das beter dan een saaie doos.

Leuk uurtje gehad met haar en zeker een aanrader.

Commentaar

Liza is een hele spontane meid die haar vak verstaat. Het contact verloopt heel prettig en ze doet haar best het jou naar de zin te maken. Soms wat overdreven, maar wel lekker geil. Mag haar graag weer ontmoeten.

Commentaar

Liza is een vrouw die haar vak verstaat, Soms wat overdreven maar wel lekker geil. Ze is gezellig in de omgang en ik kom graag weer eens terug bij haar.

Commentaar

Wat een kanjer, een vakvrouw. Soms wat overdreven, maar wel lekker geil. Spontaan en gezellig in de omgang. Kom zeker bij haar terug

Commentaar

op 27-10 even contact met Liza gezocht om een afspraak in de avond te maken met deze dame en ze had tijd voor me.
                    ik was wat aan de vroege kant in de salon 261 dus even met de gastvrouw gepraat en wat te drinken gehad van haar en toen kwam Liza me halen om me mee te nemen naar kamer. wat is zij een schoonheid zeg ze had ook een mooi lingeriesetje aan en in de spiegel zeg ik wat voor lekker lichaam heeft met heerlijke kont elkaar kleding uit gedaan en lekker gezoent en even samen gedoucht en elkaar lichaam ingesopt heb daarna een de lekkerste
                    erotische massage ooit gehad.
                    ze zei of ik ze wilde draaien en daar zeg ik geen nee tegen ze heeft me echt lekker gepijpt dat me paal lekker hard was en ik heerlijke seks gehad met haar. ik vind dat het een lieve dame waar je snel op je gemak voelt en die ook lekker stout/verleidelijk is
                    Playmate Liza doen haar advertentie en naam echt eer aan ze is een topper zal echt terug komen bij deze dame

Commentaar

Bij binnenkomst zeer netjes ontvangen
                      samen gedoucht .daarna heerlijk gemasseerd toen kwam de aap uit de mouw om dat ik rookte werd er niet intiem gezoend en van beffen kwam ook niets van in wateen flauwe grap kan je dat niet in je profiel zetten dan was ik niet gekomen
                      maar ja weer een ervaring rijker !!!!

Commentaar

Laatst nog een keer bij Liza geweest. Ontvangst was prima en op de kamer begon het feest direct met teasen, tongzoenen en heel fijn gezamenlijk douchen.
                        Liza zag er heerlijk uit met een geweldig lichaam in een sexy setje, je kunt gezellig met haar praten en lachen. Ze heeft duidelijk plezier in wat ze doet, ze doet alles met enthousiasme en vol overgave. De details laat ik achterwege maar ik ging wederom met een grote smile naar huis en Liza blijft absoluut op de favorietenlijst staan.

Commentaar

Fijne salon. Makkelijk parkeren en goed ontvangst.

Liza is een spontane verzorgde dame. Geen 26 maar de leeftijden kloppen wel vaker niet bij de dames. Ik had al zo’n vermoeden en prima want ik ben geen liefhebber van dames die 10 jaar jonger zijn dan ik zelf.

Richting de kamer had ik een goed uitzicht op haar mooie achterwerk. In de kamer begon ze teasend half te zoenen. Daar ben ik geen liefhebber van, of er vol voor gaan of bij wat kusjes houden. Nu kreeg ik steeds een “wortel voor gehouden” waar ik niet in mag bijten.

Op mijn verzoek hebben we samen gedoucht waarna we op het bed belande. Liza likte heerlijk aan mijn pik en ballen. Na de warming up ging de condoom er om en kom het zuigen beginnen. Deed ze prima.

Vervolgens lekker on top waardoor ik haar kontje en borsten lekker kon vasthouden. Daarna doggy afgemaakt. Liza acteert wat tijdens de sex. Afgesloten met een leuk praatje.

Voor mij geen herhalingsgevaar maar ik kan mij voorstellen dat ze zeker bij sommigen in de smaak valt.

Commentaar

ik heb een heerlijke tijd gehad met Liza gisteren. het was geil, lekker en leuk. we hebben gelachen en we hebben het heerlijk gehad. zowel onder de douche als op bed. Ook gezellig gekletst en gelachen. Liza is een toppertje die het je erg goed naar de zin maakt en je op je gemak laat voelen. dank je Liza voor een heerlijk uur!

Commentaar

Gisteravond de stoute schoenen aangetrokken, contact liep heel soepel via whatsapp en kon meteen terecht.
                              Nou daar heb ik geen spijt van gehad, wat een heerlijke lieve meid is dit. Foto's op haar site en kinky liegen niet.
                              Heerlijk samen gedoucht waarbij ze me heerlijk inzeepte en ik haar ook, mijn jonge heer begon al aardige te groeien terwijl ik tegen haar op aan het rijen was onde de heerlijk water stralen. Wat daarna op het bed gebeurde zal ik niet snel vergeten en houd ik ook tussen Liza en mijzelf.
                              Liza als je dit leest je bent the best ever. tot snel, geile Bob

Commentaar

Aan het werk...
                              X