Lotus, Rijswijk, Maison Monthy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lotus, Rijswijk, Maison Monthy

Vanavond mijn eerste bezoek gebracht aan Badda-Bing. Bij binnenkomst waren er ca. 8 dames aanwezig, waaronder enige mooie Poolse meiden uit PHG. Al snel aan de bar in contact gekomen met Melanie, een nderlands meisje met een Koreaans uiterlijk. Vlotte babbel en erg sympatiek overkomend.
    Al vrij snel haar maar verzocht om een "Schlüssel" te halen. De kamers zijn op de 1e verdieping, allemaal erg ruim opgezet en voorzien van een wastafel en in de toekomst ook nog een douche.

Ook op de kamer blijkt Melanie gewoon een heel erg aardige en sympatieke meid met wie het erg goed vertoeven is. Afgesproken voor een 1/2 uurtje met frans zonder. Melanie vroeg hier € 60 voor. Redelijk qua prijs gezien de berichten hier op het forum.

Het totale servicepakket van Melanie was gewoon erg goed. Volop en uitgebreid zoenen en gewoon heerlijk pijpen, waarbij ze af en toe ondeugend opkeek om me vervolgens weer vol op de mond te pakken en hier en daar even te bijten...erg leuk en ontspannend allemaal.
    Daarna nog geneukt in diverse standjes. Gewoon een prima ervaring zonder opmerkingen tegen een goede prijs. Een aanrader. Daarna aan de bar ook nog volop aandacht en tijd voor een praatje c.q. gezamelijk eten.

Van een 2e gang naar de kamer is het helaas niet meer gekomen, vanwege het te beperkte aanbod van dames (0, nul, niente), maar Melanie was wel de moeite waard.

Gisteren maar weer eens naar BB gegaan, alleen 's avonds dit keer. Na een tijdje gezellig geklept te hebben met Desiree en Melanie, uiteindelijk toch gekozen voor de laatste.

Lieve, leuke, vrolijke meid met vlotte babbel, die echter ook op de kamer goed van wanten weet. Prachtig figuurtje, klein maar erg fraai.

Een ontspannen sessie, en toch weer erg opwindend. Later in de bar ook nog de nodige aandacht gekregen. Volgende keer wil ik wel een uur! Aanrader !

Randy

Commentaar

Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Lotus (uitstekend)

Het is een tijdje stil geweest rond deze dame maar gelukkig zijn zowel de dame als de recenties niet verloren gegaan, alhoewel er ook nog recenties van Karin's home moeten zijn waar ze afgelopen zomer ook heeft gewerkt.
      Als je van oosterse type's houdt is deze schoonheid zeker een topper, super mooi figuurtje en enthousiast.
      Ik hoop er de komende tijd veel over te kunnen schrijven want ik ben weer erg blij dat ze in dit zeer mooi privehuis weer regelmatig te vinden is.
      Eigenlijk is het enige nadeel dat dit privehuis zo vroeg al gesloten is maar ja dat heeft weer niets met Lotus te maken.

Commentaar

Heren ! Gisteren was ik met Lotus en wat een heerljikheid was het !! Lotus begon meteen al bij ontvangst met een lekker aai en kon eenmaal op de kamer niet van me afblijven. Ze zoende me lang en vol passie en ging door met ultrageil p zc = zo lekker !!
        Ja, Lotus kan ook lekker babbelen maar was net als ik vooral geinteresseerd in heerlijk vrijen. Waarschijnlijk door het te lang pijpen werd het te gevoelig en ging vrijen niet goed, maar deze heerlijke vrouw maakte het goed met mond en handen. Volgende keer volgorde omdraaien. Ze genoot ook - tot en met n zo te merken heerlijk orgasme - van mijn tong en vingers. Het 2e orgasme afgemaakt met een masturbatiesessie van ons beiden. Het kan volgens mij niet beter. Stout is overigens als club erg mooi en luxe met fantastische kamers.
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 28-03-07, 09:30. Reden: Tekst.....

Commentaar

erg leuk en vrolijk ding en geil! leuke rondingen en koppie, goed in het franse gedeelte , en heerlijk zoenen! lekker vol en verder standjes, mjammie

leuke kwebbel en gewoon helemaal goed hoor dit meisje!

Commentaar

Deze dame is eigenlijk een Chinese Lia, net zo geil en zoent werkelijk heerlijk, veel is mogelijk bij haar en ze heeft al heel wat werkervaring met uitstekende service.Ben ook 3 maal bij haar geweest.

Commentaar

Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Lotus (uitstekend)

Heerlijk is het eerste woord dat in mijn gedachten komt wanneer ik aan mijn ontmoeting met Lotus denk. Vrolijk, aantrekkelijk, geinteresseerd en intiem erg lekker. Ook wanneer ik haar tegenkom tijdens mijn bezoeken is zij erg enthousiast. Bijzonder uitnodigend om vaker met haar af te spreken, en dat ga ik zeker doen! Temidden van al het pracht en praal (fantastische vrouwen bij Stout!) houdt zij zich volgens mij prima staande. Lotus: bedankt en gauw eens een uitgebreide intieme ontmoeting met The Pianoman.

Commentaar

Herstelrecensie

Gisteren ook het genoegen mogen smaken om met lotus op de kamer te belanden, mijn voorgangers hebben niets te veel gezegd , een prima ervaring , voor herhaling vatbaar.
                Leuke babbel, heerlijk pijpen super.

Commentaar

Ruim n maand geleden was ik met Lotus en t was heerlijker dan ooit, wilder dan ooit, geiler dan ooit. We hebben elkaar gek gemaakt, zij mij nog meer dan andersom en t was heerlijk. De sex was vooral oraal, waarna ik zo gevoelig was dat vrijen niet meer goed lukte. Maar het was al heerlijk geweest. Ik hoop nog vaak met haar te kunnen zijn !

Commentaar

heerlijk halfuurtje gehad met ONVERZADIGDE LOTUS,
                    prachtig en vriendelijke dame. op de kamer gekomen begon ze lekker te tongzoenen ze kan likken als de beste. YAMMIE!!
                    nog lekkerder dan een hondje. ze likt vol passie en overgave (en met lekker veel spuug). heb dr lekker klaargevingerd, waarbij ze heftig klaarkwam. daarna heeft ze een lekkere pijpbeurt gegeven. daarna nog lekker met dr voeten mijn pik gewreven (footjob) en daarna lekker over de geile voetjes klaargekomen.

Commentaar

Lotus behoort wat mij betreft tot een van de topmeiden uit de regio. Zelden heb ik zoveel professionaliteit en passie meegemaakt. Lotus is een girl next door type die je telkens weer tot de ontdekking laat komen dat je de beste hobby hebt ter wereld: DVP's bezoeken!
                      Zoenen, pijpen, beffen, vingeren, likken, alles met een overgave zoals alleen het leven in zuiverste vorm zichzelf geeft aan zichzelf.
                      Deze dame is het meer dan waard om te bezoeken.
                      groet en geniet,
                      LD78
                      Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Het is alweer even geleden dat ik deze dame heb mogen ontmoeten in huize
                        Stout, maar het staat nog op mijn netvlies alsof het een uur geleden was.
                        Lotus is haar naam, in het hindoeisme en boeddhisme staat deze naam voor zuiverheid en goddelijke geboorte en van oorsprong een waterplant.

In het echt klopt dit precies, wat een zuivere, pure dame is dit aziatische bloempje.
                        Eenmaal op de kamer laat Lotus je niet mee los en weet de juiste sfeer te creeeren, top hoor!!

Over haar kwaliteiten is inmiddels genoeg geschreven en klopt allemaal.

Lotus is een heerlijke girl next door type die je een van de betere GFE ervaringen zal geven.

Meer dan uitstekende date gehad

Yankee
                        Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Ik ben nu voor een 2e keer bij Lotus geweest en dat is een verademing! Ze hebben het weleens over een girlfriendexperience of zoiets (ja ik leer ook vaktermen van andere schrijvers), nou Lotus neemt je mee in een wereld van genot en je waant je even haar man op dat moment. Daarbij vind ik haar ook erg leuk en vrolijk in haar doen en laten, dus alles is gewoon erg goed. De sex is spetterend, een pijpbeurt waarbij ik het gevoel had dat ie er af werd gezogen, wat een genot! En dat zoenen is van een niveau wat je zelden aantreft. Kortom Lotus is echt top hoor, voor mij hoort ze bij de toppers van Stout, waar je dan vaak andere meisjes hoort, maar ik vind dat Lotus in 1 adem met al die andere toppers genoemd mag worden, onderschat deze kleine Aziatische bloem niet!

Ik denk er weer met genoegen aan terug! Wat een overgave, wat een heerlijke intimiteit en ook iemand die interesse toont in je, wat ik voor de interactie ook belangrijk vindt. Lotus doet haar naam eer aan, ja heren zoek maar eens op waar Lotus voor staat.

Commentaar

Ja Lotus de Aziatische bloem heb ik weer eens aangetroffen bij Stout en daar was ik erg blij mee want deze passievolle dame weet van wanten, haar zoenkwaliteit was weer van ongekende klasse, en eigenlijk de hele sexervaring, op en top genieten en geen moment om bij te komen maar dat wil je ook niet als je met dit supermeisje mee wordt genomen in haar eigen sexkermis

Standjes, zoenen, orale bevrediging aan beide kanten, mmmm

Commentaar

Het was alweer een paar maanden geleden dat ik deze Aziatische bloem mocht bezoeken, ze is er ook niet heel veel. Maar ditmaal had ik mazzel.

Wat is er nog te vertellen? Lotus zoent fantastisch, is aardig en een echte liefhebster van sex en dat merk je aan alles. Superinzet en een heerlijke roes waarin je snel verdwijnt met deze geile kleine sexster!

Commentaar

Van alle meisjes waarbij ik ben geweest, is dit toch de nummer 1 als het om zoenen en pijpen aankomt. Zoals zij met haar vingers en tong met je paal speelt, heb ik nog nergens anders gezien. Elke keer hoop je erop maar kom je tot de ontdekking dat niemand haar evenaart. En het zoenen? Ik werd gewoon besprongen, overdondert en op het bed gedrukt.

De sex was verder prima, we dreven allebei van het zweet toen we klaar waren.
                                Slank zou ik haar overigens niet willen noemen en ik schat haar eerder 1.57 dan 1.65. Ze is iets wat steviger geworden merkte ik toen ik achter haar aan naar boven liep, maar op het bed merk je daar helemaal niets van.

Dus Lotus stop aub niet met 1 aug want ik ben van plan je toch nog heel veel te bezoeken in de toekomst. En wat dat betreft kan ik rustig stellen dat je onvervangbaar bent.
                                Moet "helaas" wel nog eerst een lijstje todo's afwerken

ps ook na de sex nog heerlijk nagepraat cq nagestreeld trouwens, kom ik ook niet zo vaak tegen als ik zou willen.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-1, Lotus (uitstekend)

Nou, het is dan eindelijk gelukt om Lotus te treffen. Een ontzettend lieve, spontane meid is dit! En ook nog eens een uitstekende service op de kamer. Een aanwinst voor Amsterdam!

Ze stond op kamer 7-2 (vanaf de gracht), omdat ze tijdelijk een vriendin op haar kamer (7-3) had laten werken. Dat is die grote bovenkamer, met dat steile trappetje.
                                  Na boven de financien te hebben afgehandeld, begon ze al meteen heerlijk te zoenen. Zittend op de rand van het bed, liet ze er al meteen geen gras over groeien!
                                  Eventjes mijn kleine vriend bij de wasbak een wasbeurt laten geven door haar en toen verder op het bed. Met heel veel passie, zoende ze me zowat door het bed heen! Wat kan die meid heerlijk zoenen!
                                  Langzaam daaldde ze af en begon mijn tepels onder handen te nemen. Zachtjes bijten deed ze daarbij ook en ik kon duidelijk merken dat ze er zin in had!
                                  Na een volgende zoenpartij, vond ze het tijd worden om mijn kleine vriend eens onderhanden te nemen. Mijn ballen werden daarbij niet overgeslagen en met heel veel vocht ( ) kreeg ik een geweldige blowjob. Tussendoor kwam ze me regelmatig zoenen. Op een gegeven moment, toen ze weer aan het pijpen was, kon ik het niet meer houden en kwam ik heerlijk klaar.

Naderhand nog even een tijdje lekker zitten babbelen en ze bevestigde nogmaals het beeld wat ik al had: een lieve spontane meid, die lekker in haar vel zit en plezier in het werk heeft.
                                  Ik kom zeker weer terug bij haar!
                                  Collega's, behandel haar goed, zodat we nog lang van haar aanwezigheid in Amsterdam kunnen genieten!

Groet, Jaccoone

Ps, Op haar sleutel staat idd het nummer 3-1, maar volgens ons kaartje staat ze op 7-3 (vanaf de gracht) Dus maar even het adres aanpassen, mr Goodbar...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-1, Lotus (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door ieleman
                                    Het is een echte hele mooie lieve Chineese.
                                    Niet helemaal: ze is half chinees, half koreaans.

Groet, Jaccoone

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-1 (vanaf gracht), Lotus (uitstekend)

Eindelijk heb ik Lotus vandaag getroffen, dankzij het A4-tje met haar naam dat ze op de deur had aangebracht. Ze zat overigens niet op 7-1 maar op 7-2, dat is: het vierde raam rechts als je vanaf de gracht komt lopen. Maar zoek gewoon naar haar naam, dat is een stuk eenvoudiger.

Het bezoek was geweldig: Lotus is een goedlachse, vrolijke, vriendelijke en praatgrage vrouw bij wie het heel gezellig is en die je een GFE-ervaring van privéhuiskwaliteit bezorgt, iets dat uniek is op de Wallen. Ik hoop dat ze nog lang in de Dollebegijnenstraat blijft.

H.
                                      Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Re: Den Haag, Laan Van NOI 200a, Diane's secret, Lotus (uitstekend)

Nadat ik Lotus de 1e keer had bezocht wou ik haar afgelopen week weer gauw bezoeken want ze was zo lekker dat ik gewoon wou weten of ze nu echt altijd zo lekker is of dat het eenmalig zou zijn.

Wel ik kan je vertellen dat Lotus gewoon echt heel lekker is en dat zal ze elke keer weer opnieuw zijn

Dit keer was ik naar kamer 3 gegaan voor 3 kwartier want heb nog meerdere dingen in mijn hoofd zitten voor de komende 2 weken

Ook dit keer weer heerlijk zoenen en pfffffffffffff die franse massage van haar is en blijft echt hemels

Uiteraard heb ik ook dit keer weer Lotus even heerlijk verwend en ook weer lekker intiem geweest met haar maar ook dit keer heb ik het Lotus weer laten afmaken met die oh zo lekkere franse massage van haar

Zoals zij dat doet met die tongpiercing moet ik steeds weer aan mijn eigen Slowaakse bengel denken die helaas ermee gestopt is

Lieve Lotus met jouw blijft het weer oh zo lekker en volgende keer gaan we het bad inwijden zoals we al afgesproken hebben samen

Kiss

Jack
                                        TheCandyMan

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's secret, Lotus (uitstekend)

Ik had vandaag trek in een exotische dame en dus maar eens naar Diane's Secret gegaan.
                                          Volgens de DS-site zouden vandaag o.a. Lotus en Lucy aanwezig zijn.
                                          Bij de voorstelronde valt Lotus niet op qua uiterlijk of figuur, het is een beetje onopvallend meisje, maar vanwege de goede recensies toch voor haar gekozen en dat viel niet tegen.
                                          Op de kamer begon Lotus meteen vol te tongzoenen, als je haar niet afremt sta je zo een half uur te tongen, dat was een goed begin.
                                          Vervolgens op het hemelbed gaan liggen waarbij zij me met condoom pijpte (zonder condoom is 30 Euro extra). Ik begon haar toen te vingeren waarbij het me opviel dat ze drijfnat werd. Vervolgens in een paar standjes geneukt en toen was het half uur al bijna om. Kortom: een sympathieke meid die je goede sex geeft, ik kom binnenkort weer terug.