Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Patricia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Patricia

Ik ben vanmiddag bij Casa Cherda geweest en heb opnieuw een goede ervaring met een nieuw meisje gehad. Haar naam is Patricia een mooi klein en spontaan Zuid-Amerikaans vrouwtje met een mooi figuurtje en een verschrikkelijke geile uitstraling. Zodra ik in de woonkamer op de bank zat en de dames zich voorstelde viel zij me direct op. We waren al snel aan het rommelen en voor ik er erg in had lagen naakt op het grote bed. We gingen helemaal los en ik had niet eens door dat we al snel aardig wat toeschouwers hadden, er was op een gegeven moment zelfs een stelletje bezig aan het voeteinde van hetzelfde bed. Ik ben nog nooit zo los gegaan, meestal ga ik snel naar boven een privé kamer in maar dit was Top. Wat een lekker geil wijf is deze Patricia, pijpen was super, 69 top en het neuken zeer zeker ook waanzinnig, we kregen nog net geen staande ovatie. Ik weet niet of ik nog eens op het grote bed in de woonkamer aan de gang ga maar ik kom zeker snel weer op bezoek. Casa Cherda tot gauw. SEXBEK

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Patricia (uitstekend)

Gisteren door het mooie weer opgewonden geraakt en geen zin om langs de bekende Haagse wandelbuurten te wandelen . Dus zonnebrilletje op en richting Casa Cherda gegaan .

Eenmaal binnen gekomen en voorzien van badjas op de bank plaats genomen en onder het genot van een heerlijk koud colatje contact gemaakt een voor mij nog onbekende. Ze stelde zich voor als Patricia en al snel lagen we heerlijk op de bank te vrijen.

Na onze vrijpartij richting de kamer gegaan en op bed plaats genomen. Heerlijk zoals deze kleine dondersteen aan mijn paal begon te zuigen en af en toe eens een knipoog gaf naar me.

Ze vroeg in het gebrekkig Engels of ik haar in doggy wilde nemen. Nou ik stond al bijna op spingen dus zo gezegd zo gedaan en heerlijk het condoompje volgespoten. Daarna even samen gewassen en op de bank nog een drankje gedaan waarna ik voldaan naar huis ben gegaan.

Cu next time!

Commentaar

Ik was super geil, waarschijnlijk van het warme weer, en had zin in lekkere sex.
      Op deze site las ik veel positieve dingen oven Patricia. Ik was nog nooit bij Casa Cherida geweest dus was dit voor mij een goed moment on er eens heen te gaan.
      De ontvangst was goed geregeld. Na het omkleden en het aan doen van de badjas nam ik plaats in de pub met een colatje erbij. De damens kwamen zich 1 voor 1 voorstellen, maar mijn oog vile direct op Patricia. Wat een lekker ding met een heerlijk figuurtje is dat. Ik ging al snel naast haar op de bank zitten en voor ik het wist waren we lekker aan het vrijen op de bank. Ik was daar niet alleen, er waren ongeveer nog 5 a 6 andere heren in de pub, maar die was ik snel vergeten. Na enige tijd de trap op en naar een kamer gegaan om daar heerlijk samen te vrijen en te sexen. Ik heb echt een wereld tijd gehad. Patricia, bedank voor de heerlijke sex en hopelijk tot snel.

Commentaar

Na een lange tijd weer eens naar Casa Cherda gegaan. Waren een paar leuke meisjes aanwezig, maar Patricia stak er met kop en schouder boven uit. Heel knap gezicht met super lichaam en wat later bleek ook super geil.
        Eerst even lekker in de huiskamer opgeilen en daarna naar boven.
        Na ons avontuurtje boven weer even in de huiskamer gaan zitten, waar ze mij na een tijdje heeft afgetrokken.
        Ik heb een heerlijke tijd met haar gehad en ga haar snel nog een keer opzoeken.

Commentaar

Patricia, tsja.

Ze ziet er van de meiden bij Casa Cherde veruit het beste uit. En ze is ook niet vies van wat actie in het openbaar en daar houdt Geilaard wel van. Dus toen ik naast haar ging zitten, was het snel zo dat ze zowel haar slip als haar BH en haar jurkje uit had en dus poedelnaakt naast me zat.

Dat brengt je natuurlijk wel in staat van paraatheid en zeker als je dan uitvoerig met je jongeheer gaat spelen. Maar wat mij een beetje tegenstaat is de erg duidelijk gemaakte woordjes en kreuntjes die ze doet. Verder is het ook wel storend dat je nauwelijks met haar kunt communiceren : spreekt erg slecht Nederlands, geen Engels. Dus : mooie meid, maar weinig herhalingsgevaar.

Commentaar

Maandagmiddag opnieuw langs geweest bij Casa Cherda en een leuk half uur gehad met een oude bekende, namelijk Patricia. Wat een prachtig vrouwtje is dit toch en al spreekt ze misschien slecht Nederlands en ik slecht Spaans, ze begreep precies wat ik wilde. Na een beetje voelen en pakken op de bank, vandaag maar gewoon naar boven ( de vorige keer belande we op het bed in de huiskamer ) en oh wat een uitzicht bij beklimmen van de trap. In de kamer trok ze me op bed en stopte opnieuw haar tong in mijn mond. Daarna een heerlijke 69 waarbij het pijpwerk weer fantastisch was en op z’n hondjes afgemaakt. Na een goede wasbeurt nog even lekker beneden gaan zitten met een koud drankje waarna ik nog een handjob van haar kreeg. Al met al weer een heerlijke hete middag gehad in deze koude januari maand. Casa Cherda en meiden jullie zien me snel weer. Sexbek

Commentaar

Ik ben afgelopen vrijdag langs geweest bij Casa Cherda in Den Haag. Ondanks de hitte was het er weer gezellig druk ( zowel klanten als meisjes ). Binnen was het qua temperatuur goed te doen maar daar kwam al snel verandering in toen ik met Patricia naar boven ging. Deze mooie latina met een prachtige zwarte haar en een heerlijke kont ging helemaal los toen we eenmaal op de privékamer waren. Ze begon me als een dolle te pijpen waarna ik haar in de 69 stand draaide en haar ook een flinke befbeurt gaf. Na een tijdje heb ik maar aangegeven dat ze moest stoppen met pijpen anders was ik al direct gekomen. Daarna op z’n hondjes geneukt en het in de missionaris afgemaakt. Al met al een top beurt die zeker voor herhaling vatbaar was. Na het opfrissen beneden nog even zitten uitzweten met een koud drankje en direct al weer zitten kijken welke dame ik bij mijn volgende bezoek ( want dat komt er zeker ) nog kan proberen als deze meid bezet is. Casa Cherda is wat mij betreft een aanrader. Gr.Attewel

Commentaar

Omdat ik nu weer in de buurt werk van Den Haag zal ik ook vaker gaan naar Casa Cherda. Gisteren ook geweest. Bij binnenkomst zag ik al een aantal lekkere dames zitten. Helaas was Patrica net bezig met een oud mannetje. Was wel geil om te zien. Omdat ik al vaker hele goede ervaringen heb met Patrica, besloot ik om maar te wachten tot ze vrij kwam. Ik zag wel dat de andere dames zich probeerde op te dringen en jaloers keken toen ik eindelijk plaats nam naast Patricia. Het was wederom zeer geil met erg lekker tongen/beffen/trekken/vingeren en div. standjes neuken. Daarna nog lekker ben ik nog lekker door haar afgetrokken in de woonkamer.

Commentaar

Het was weer hoog tijd voor een bezoekje aan Casa Cherda en deze keer had ik niet van tevoren opgebeld om te informeren naar de aanwezige dames. Ik ging ervan uit dat er wel een of meer tussen zouden zitten met wie ik mij goed zou kunnen vermaken.

Dat viel in zoverre tegen dat diverse van mijn favorieten er deze keer niet waren vanwege vakantieverplichtingen. Onder de wel aanwezige dames bevond zich een voor mij nieuw gezicht, te weten Marianna, maar ik besloot om haar te bewaren tot ik iets over haar gelezen zou hebben (is inmiddels gebeurd, dat lezen bedoel ik).

Uiteindelijk viel mijn keuze op Patricia: vaak gezien, altijd geaarzeld, maar wel met de gedachte dat 'het' er een keer van zou komen. Wel, dan moest dat vandaag maar gebeuren...

Over Patricia's uiterlijk is al vaak de loftrompet gestoken en ik wil mij daar ook graag bij aansluiten. Ze is natuurlijk piepklein, maar binnen die geringe afmetingen zit wel alles heel mooi op zijn plaats - en natuurlijk heb je als (geile) man al gauw de gedachte: "klein strak lijfje = klein strak kutje". De juistheid van deze hypothese kon ik al tijdens het voorspel op de bank vaststellen. Terwijl Patricia mij op allerlei plekjes zoende en streelde, waren mijn handen aan een eigen ontdekkingstocht begonnen en hadden al snel haar warme, donkere grotje gevonden.

Op mijn verzoek verhuisden we even later naar het bed in de woonkamer, want met zo'n fraai schepseltje wilde ik ook best gezien worden tijdens de daad. Patricia vond alles best en de rest van het gezelschap interesseerde het, met permissie, geen moer. Zo werkten we dus het verdere repertoire af, beginnend met pijpen (door haar) en beffen (door mij), gevolgd door een cow girl en afgesloten met een missio. Nou, niet helemaal, want na de ontlading kreeg ik nog een korte rugmassage van Patrice, dus dat was de echte afsluiting.

En toen was het dus over. En als ik eerlijk ben (wat op dit forum eigenlijk altijd het geval is), dan was ik over de gehele linie niet erg voldaan over het evenement. Ik zal kort uitleggen wat er voor mij aan ontbrak. Om te beginnen het volledig, maar dan ook volledig ontbreken van enige conversatie. Patricia had al niet eens naar mijn naam gevraagd, maar stelde ook daarna geen enkele andere vraag en gaf niet tot nauwelijks antwoord op die van mij. Dan haar manier van tongzoenen: dat lijkt van een afstandje dik in orde, maar in feite beperkt het zich tot het tegen elkaar aandrukken van de beide tongen buiten de mond. Echt getongd wordt er dus niet - en dat heb ik bepaald wel anders, en beter, meegemaakt in CC. Het pijpen vervolgens was zeer aan de korte kant en met weinig gevoel, terwijl ze mijn (geschoren) ballen al die tijd op de reservebank liet zitten. De cow girl was relatief het beste onderdeel van Patricia, maar de missio onderging ze vervolgens weer volstrekt passief - en zodra ze voelde dat ik klaarkwam, probeerde ze kleine scharrel er uit te werken.

Tja, dan kom ik dus toch tot de slotsom dat zij en ik niet met dezelfde insteek aan de gang zijn gegaan. Herhalingsgevaar is wat mij betreft dan ook niet aan de orde.

PS. De recensieknop deed het niet bij mij, vandaar dat ik de discussiebutton heb gebruikt. Met als gevolg geen ingevuld scoreformulier. Maar hou het maar op 'matig'.

Commentaar

Casa Cherda Uitstekend!!

Goedendag, ik ben vanmiddag naar de Casa Cherda geweest. Net als vorige keer een goed verwarmt binnenkomen van een lieve gastvrouw. Zo als voorheen kreeg ik een badjas aangeboden en ging in de gezellige huiskamerhuis kamer zitten. Dit keer relaxt met een biertje en aan allebei de kant van me 2 beeldschone dames. Maar mijn ogen vielen gelijk op een getinte schoonheid . Ze stelde der netjes voor als Patricia. Ik ben met haar naar boven gegaan voor 1 uur.
                    Op de kamer hebben we lekker liggen vrijen. Wat een top meid is dit een heel kleine lekker kontje & een klein strak kaal poesje. Waar ik lekker aan mocht likken en met haar mooie borsten mocht spelen. Deze meid is zeker een aanrader voor de heren die een goed avontuurtje willen beleven mij mening blijft op een 9.0 staan voor Casa Cherda. Ik kom zeker volgende week terug. Ik voel me in de 7e hemel in deze topclub. Groetjes Harry070
                    Laatst gewijzigd door Arturo; 23-10-10, 09:16. Reden: Beetje leesbaar gemaakt.

Commentaar

afgelopen dinsdag weer eens naar Casa Cherda gegaan. Zoals anderen al opmerkten, de gezellige sfeer is een sterk punt van deze club. Het was opvallend druk met dames en beren. Roxanne werkte in de huiskamer met iemand het complete arsenaal af, een fraai en stimulerend gezicht. Zoiets vergroot ook duidelijk de marktwaarde van de dame in kwestie (en daarmee ook van Casa Cherda), Roxanne kon onmiddellijk weer met een ander aan de slag. Misschien goed als Casa Cherda het huiskamergebeuren nog wat meer zou stimuleren, bijvoorbeeld door dame (of heer) iets meer geld te gunnen als geen kamer boven wordt gebruikt. Je unieke kenmerk moet je stevig promoten, tenslotte.
                      Maar goed, terwijl anderen op mijn verlangslijstje het te druk hadden, legde ik weer eens contact met Patricia. Zoals vaker gezegd: ze ziet er geweldig uit & is ook nog eens heel aardig. Weet de boel ook goed te rekken (voor mij van belang). Ze is, zoals eerder opgemerkt, misschien wat terughoudender met zoenen dan sommige anderen maar voor mij zeker niet té terughoudend. Na veel knuffelen & strelen voortreffelijk met pijpen geëindigd.

Commentaar

Zo de tocht naar Den Haag weer eens ondernomen in de sneeuw, naar Casa Cherda, Daar heb ik weer geen spijt van gehad, een huis wat netjes en correct is. Ik zag Patricia op de bank in de openruimte we hadden direct oog contact. Ik wou het dit keer in de openruimte doen. Dit leek mij ontzettend spannend en bij binnenkomst zie je gelijk al stelletjes rommelen met elkaar, zeer opwindend. Ik heb eerst even van het uitzicht genoten en ben toen bij Patricia gaan zitten. Ik heb even lekker aan haar borsten gezogen, Ik heb haar lekker gebeft (ze smaakt zoet en fris) en daarna kreeg ik een heerlijke pijpbeurt. Ondertussen is het genieten van haar prachtige lichaam waar je - zij het voorzichtig - overal aan en in mag komen. Vervolgens heerlijk geneukt, ze heeft me lekker klaar gemaakt.

Ik vindt het fijne van Casa Cherda de ongedwongen zweer. Het aanbod van de dames is goed.

Oh ja, en de gastvrouw Louise is helemaal om op te eten, wat een heerlijkheidje. Echt jammer dat die niet meedoet (ze had wel beloofd om mee te doen, maar ja druk he )
                        Gr.Attewel.

Commentaar

casa cherda

Heb gisteren weer een bezoek gebracht aan Casa Cherda viel met mijn neus in de boter want een dame vierde haar verjaardag ,het is daar zo wie zo gezellig maar met een verjaardag en een lekker stukje taart er bij wil ook wel weer wat zeggen .
                          De dame waar ik voor ging was helaas niet aanwezig maar dat kan de pret niet drukken want verandering van speis doet eten niet waar.
                          Mijn keus viel deze dag op Patricia een lekker tenger ding van Dominicaanse afkomst nou ben ik zelf een paar maal op dat eiland geweest dus uit ervaring kan ik zeggen dat met een Dominicaan je nooit wordt teleurgesteld en eenmaal boven heb ik dat met haar ook beleeft het is zo een tenger ding en zo beweegelijk dat je alle kanten van het bed ziet en daar hou ik wel van , wat een kanjer ik wil hier maar zeggen vrienden een vrouw om aan te bevelen .

Commentaar

Afgelopen vrijdag maar weer eens naar Casa Cherda geweest. In dit huis ben je altijd van succes verzekerd. Zoveel mooi dames, dan is de keuze altijd moeiljik. Maar als ik Patricia zie, dan ben ik verkocht. Zo'n mooi dametjes. Heb het hele programma met haar afgewerkt. Eerst op de bank, daarna naar boven en beneden nog een keer hantmatig geholpen. Het was weer heerlijk. Ik kom snel nog een keer terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Patricia(uitstekend)

Hopelijk komen er meer open-sexclubs in Nederland. Leuk voor mensen die een open-sexafwijking hebben, zoals ik.
                              Patricia houdt wel van open sex op de bank. Zo'n bank maakt leuke standjes mogelijk.

Toen we openbaar het goede voorbeeld gaven, gingen andere bezoekers ook tot aktie over.

Commentaar

ik was in een goede bui en in een geile bui dus ging maar weer eens naar de casa cherda the best in town
                                ik werd binnen gelaten door de charmante gastvrouw louise en kleede me om.
                                nam een lekker koud biertje en zag toen een prachtige latina , met volle borsten een prachtige kont en zeer lief
                                in de omgang .
                                we begonnen lekker te vrijen en tongen deze meid is voor alles in pijpen is super bij haar .
                                we gingen naar boven en het uurtje vloog voor bij wat een meid deze patricia .

Commentaar

Ik heb gehoord dat Patricia voorlopig gestop is.

Commentaar

inderdaad - ze was voorlopig gestopt en is dus weer terug. En als vanouds

Commentaar

het was frisjes buiten , en dan zoek al snel de warmte op .
                                      En caSA CHERDA IS ZO,N gelegenheid
                                      ik werd binnen gelaten door de altijd vriendelijke gastvrouw louisa .
                                      ik kleede me om en liep de huiskamer binnen , vol mooie dames , en me oog viel op een heerlijke meid.
                                      patricia was haar naam een zuid amerikaanse dame , en ze kwam met glinlach naast me zitten.
                                      een klein kusje , liep uit de hand , en we tongzoende een tijdje , en we besloten om naar boven te gaan,
                                      voor een uurtje , en nog kwam ik tijd te kort.
                                      dit vrouwtje verstaat haar vak , net als de meeste meiden.
                                      patricia is een toppertje - ze pijpt als de beste vrijen heerlijk , ik geloof dat deze meid er echt van geniet.
                                      Bedankt - en tot ziens .
                                      Laatst gewijzigd door Arturo; 29-11-12, 05:06. Reden: Tekst, recenseer de dame, niet het huis.

Commentaar

Gistermiddag maar weer eens een bezoek gebracht aan Casa Cherda en het was als vanouds weer Top. Ik zag wat nieuwe gezichten maar zag ook een oude bekende die ik een tijdje niet had gezien in mijn favorieten clubhuis namelijk Patricia. We waren al snel aan het rommelen op de bank en even daarna maar naar boven voor het echte werk. Na een wasbeurt heerlijk op het bed gaan liggen zoenen wat al gauw veranderde in een 69. Wat is deze dame toch geil en wat pijpt ze goed. Daarna over gegaan in doggy en heerlijk klaargekomen. Patricia je blijft een Topper. Er was trouwens ook een fotograaf dus er zullen wel weer nieuwe foto's op de website verschijnen. CC tot snel. Gr. Sexbek

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Patricia

Vandaag voor het eerst bij CC geweest door de goede recensies hier op hookers.

Voordat ik met Patricia 'wat tijd doorbracht' had ik eerst een ontmoeting met Luna waarover ik op haar topic al geschreven heb. Hierna ben ik weer naar de huiskamer gegaan om even bij te komen en daarna te kijken of ik nog zin had in een toetje.
                                          Omdat Patricia ook een zeer goede beoordeling had op hookers ben ik na ongeveer een half uurtje bijkomen naast haar gaan zitten om lekker met haar te vrijen. Nou dat viel dus even flink tegen.... totaal geen lekker tongzoenen maar hooguit wat kusjes..... damn. Maar toch wilde ik beleven om in de huiskamer lekker sex te hebben met allemaal anderen om ons heen, dus vroeg ik Patricia om me lekker klaar te pijpen en te trekken in de huiskamer. Dat heeft ze ook gedaan en omdat ik het wel geil vond zo op de bank tussen andere mensen in ben ik ook lekker klaar gekomen. Maar meer door de omgeving dan om Patricia. Buiten het feit dat ze mij tijdens het pijpen soms lekker geil aankeek wat ik wel leuk vond was het verder niet bijzonder. Daarbij begon ze ook opeens te kreunen alsof ze het heerlijk vond en dat vind ik niet echt geil. Kreun als je het echt lekker vind maar dat gespeelde plichtmatige kreunen is gewoon irritant. Ze gaf mij gewoonweg niet de ruimte om met haar kutje te spelen om ook maar enigszins haar een plezier te doen. Plichtmatig was het.

Het concept vind ik geweldig, het is gewoon spannend om te sexen terwijl er anderen je kunnen zien. Maar Patricia is niet bepaald bijzonder.