Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan Casa Cherda met de verwachting een lekker uurtje te beleven met Evelien maar helaas Evelien had een weekend vrij .Maar niet getreurd want ik zag al snel een ander lekker ding ik hoorde van de bedrijfsleidster dat zij net nieuw was , mijn ogen maakte al snel kontakt met haar en zij kwam naast mij op de bank zitten ,halo ik ben Anita een heerlijke lichtbruin getintevrouw voor mij belangrijk omdat ik van getinde vrouwen hou , ik ben niet iemand van lange gesprekken houden dus na wat tasten en voelen op de bank zijn wij naar boven gegaan daar had ik geen spijt van, wat een heerlijke vrouw heerlijk gepijpt daarna standje 69 en het geheel afgemaakt in missionaris houding Anita je bent fantastisch vrouw kom zeker bij je terug.<br />
    <br />
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...g/default.aspx
    Laatst gewijzigd door HKRS-admin; 10-04-17, 07:51.

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita (uitstekend)

ik had haar al vaak gezien en getwijfeld om haar te kiezen, maar het was er nog nooit van gekomen. Vanddag was dan de grote dag. Ze is een lief en bescheiden meisje. Lekker eerst op de bank "kennis gemaakt". Daarna lekkere boven gesext in de kamer. Daarno nog een keer afgetrokken beneden en weer voldaan naar huis.
    Ik zou haar de volgende keer weer kiezen. Maar er zijn meedere lekkere dames daar. Moschien ga ik volgende keer weer voor een latina. Latina s zijn zo heet....

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita (uitstekend)

Aangezien ik toch in Den Haag moest zijn Casa Cherda maar eens bezocht. In de huiskamer waren maar 3 dames aanwezig waarvan ik mij geen een naam kon herinneren van dit forum. Toch gekozen voor diegene die er absoluut het beste uitzag. De andere waren 2 zagen er, sorry, niet echt geweldig uit.
      Ze stelde zich volgens mij voor onder een iets andere naam dan Anita maar gezien de beschrijvingen hier moet het wel om dezelfde dame gaan.
      In de kamer lekker zitten zoenen en "rommelen" en daarna naar boven gegaan. En dat was uiterst aangenaam Het gaat hier om een uiterst vriendelijke en aardige dame bij wie veel mogelijk is en bij wie ik graag terug zal komen als ik nog eens in Den Haag moet zijn.
      Ze is, volgens eigen zeggen, wel iets jonger als wat hier staat aangegeven.

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita(uitstekend)

Vanmiddag opnieuw een hoop plezier gehad bij Casa Cherda met Anita. Het is zeker niet de eerste keer dat ik met deze heerlijke dame een super half uur heb gehad ( zie eerdere recenties ) maar het blijft een topper. Lekker zoenen, heerlijk pijpen, ik heb haar heerlijk gebeft en het achterlangs ( doggy ) afgemaakt. Daarna beneden nog wat gedronken en richting huis gegaan. Anita het was weer TOP! Gr. Sexbek

Commentaar

Gistermiddag even bij DS langs geweest. In tegenstelling tot de gepubliceerde agenda (b)leek Lotus niet aanwezig, voor mij de enige reden om dit etablissement te bezoeken. Dus snel door naar CC waar na vieren het aanbod van dames mager leek (de dames zelf niet, overigens), tot Anita binnenkwam. Het was weer als vanouds.
          Even later kwam een voor mij en dit forum nieuwe Dominicaanse (?) binnen die met Frances werd aangesproken. Leek ook geschikt, maar ik had mijn handen vol aan/met Anita

Commentaar

Vandaag ook weer eens in Den Haag geweest en meteen een bezoekje aan CC. Anita herkende me nog al was het dan ruim een jaar geleden. Over haar hoefde ik niet na te denken, knappe meid, mooi slank figuur, sympathiek in de omgang en sex zoals sex hoort te zijn, met uitgebreid zoenen enz. Wat was het weer lekker met haar.
            Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
            En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Vanmiddag waren er 7 dames aanwezig, gekozen voor de Hindoestaanse Anita.
              Een vriendelijke praatgrage dame. Na wat voorspel in de open ruimte zijn we naar de kamer vertrokken. Pijpen (met condoom) doet ze rustig en met veel gevoel, vervolgens een standje gedaan, toen condoom eraf en heeft ze me afgetrokken. Tongzoenen stelt niet veel voor, alleen een beetje met de puntjes van de tongen tegen elkaar aan.
              Kortom, een goede keuze maar de volgende keer kies ik toch een ander.

Commentaar

Zojuist bij dit heerlijke Hindoestaanse meisje geweest. Slank, maar voorzien van heerlijke tietjes met zo mogelijk nog lekkerder tepels. Mjam! Eerst uitgebreid op de bank beneden zitten vozen. Zij ook daar al ontkleed op slipje na, ik zat op een bepaald moment gewoon helemaal zonder niks...

Daarna toch naar boven gegaan waar ze me relaxt heerlijk heeft liggen pijpen (MC) terwijl ik haar frisse spleetje lekker uitlikte. Daarna fijn ouderwets afgemaakt in missionaris. Echt een superlekker meisje.

Als er dan toch een minpuntje is... (nou ja, wel heel klein dan) - 't is een enorme kletskous!

Anyway - deze dame gaat me zeker nog s terugzien!

Commentaar

Nadat ik wat positieve berichten had vernomen over Anita besloot ik weer eens naar Casa Cherda te gaan. Je kunt ervoor kiezen om direct prive met een dame te gaan of eerst in de open sex ruimte gaan zitten. Ik koos voor dit laatste. Eenmaal omgekleed nam ik in mijn badjas plaats naast Anita. Ze kwam lekker dicht tegen mij aanzitten en al snel groeide mijn paal in haar handen. Ik had haar eigenlijk precies daar in open ruimte willen nemen maar dat durfde ik toch niet (podiumvrees).

Eenmaal boven op de kamer bleek het een erg aardige meid. Ze praat veel, maar ik vond het niet heel storend. Het pijpen was goed maar ook niet meer dan dat. Het neuken deden wij in diverse standjes. Ze houdt van zacht, terwijl ik best gesteld ben op harde sex. Het geheel overziend heb ik een redelijke tijd met haar gehad, maar zij is toch mijn type niet. Wellicht had ik mijn verwachtingen (mede de door de verhalen van andere bezoekers) veels te hoog geplaatst. De volgende keer ga ik toch maar weer met die lekkere Roemeense Kim.
                  Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita(goed)

Tijdens mijn vorige bezoek aan Casa Cherda, toen ik koos voor een (naar later bleek fantastische) ontmoeting met Eva, zag ik al dat daar veel meer leuke dames aanwezig zijn. Ik had mij voorgenomen zeker een keer terug te gaan. Vandaag was ik toch in de buurt dus weer een bezoekje gebracht. Ik was wat vroeg maar er waren al heel wat leuke meiden. Eerst wat gezeten, koffie gedronken en gekeken wie er waren. De dames stelden zich van tijd tot tijd voor, niet opdringerig maar juist leuk. Anita sprong er voor mij echt uit. Fantastische looks, lieve lach, daar wou ik wel kennis mee maken en ze maakte alle verwachtingen meer dan waar. Anita maakt makkelijk contact, stelt je op je gemak en weet hoe ze een man op moet geilen. Casa onderscheidt zich natuurlijk van andere huizen met de opwarmronde op de bank beneden (sommigen maken het daar ook af), reuze spannend en Anita weet daar prima raad mee, laat er geen gras over groeien. Al pratend, tongend, strelend, ochtendjas open en heerlijk elkaar verder opgeilen. Ik hou dat niet zo lang vol dus een sleutel gevraagd en naar een kamer. Op bed heerlijk verder gegaan waarbij Anita al strelend, trekkend, pijpend, zoenend op me kwam zitten en me heerlijk klaar heeft laten komen. Een toppertje die (zo bleek uit mijn tweede ronde) zich op alle fronten onderscheidt.

Commentaar

Ook n.a.v. alle berichten maar eens een bezoek gebracht aan de CC. Inderdaad het concept is anders; opener, niet opdringerig en vriendelijk geprijst, doch het is en blijft verder gewoon een ****entent. Er lopen best wel een paar goed uitziende meiden rond, al heb ik in de loop der tijd ervaren dat smaken (behoorlijk) kunnen verschillen. Zoals ik er tegenaan kijk zijn er eveneens enkele bij waar ik flink geld bij toe zou willen hebben alvorens hier aan te komen, maar goed ook zij bleken later gewoon gezelschap te hebben, dus.... Natuurlijk geldt dat anderom zeker ook voor de meiden. Er komen bezoekers waarbij je het gewoonweg zielig vindt als zo'n leuk uitziende (jonge) meid hiermee aan de slag gaat.
                      Het gemiddelde bezoekerspubliek bestond tijdens mijn aanwezigheid goeddeels uit vadsige 55-plussers en ouder, die zich over de overvloedig behaarde bierbuik lieten wrijven. Dit beeld droeg (bij mij in elk geval) niet bij aan mijn lusten.
                      Gelukkig waren hierop ook enkele uitzonderingen waardoor ook ik uiteindelijk voldoende in de stemming geraakte. Dit zijn dus de voor- en tevens ook de nadelen van dit open concept.

Mijn keus viel op Anita! Inderdaad een vriendelijke, al wat oudere doorgewinterde meid, die een lief gezicht heeft en m.i. best een aardig figuur. Na wat gefriemel op de bank (helaas was het niet meer dan dat) en wat lullig gezoen (mag eigenlijk geen naam hebben), ben ik toch enigszins teleurgesteld in het voorspel met haar naar boven vertrokken. Daar lekker gewassen en begonnen aan het eigenlijke spel. Om kort te gaan. Pijpen was wel goed , maar vond toch alles nogal plichtmatig eraan toe gaan. Had er toch echt meer (misschien teveel) van verwacht. Anita is een aardige meid, maar ik zal niet nog eens voor haar kiezen. Daar is echt meer voor nodig dan een mooi lichaam en lieve glimlach. Het kan zijn dat zij mij totaal niet zag zitten (kan gebeuren). Ik heb persoonlijk dan graag dat zij dat zeggen zodat ik naar een beter passende match kan uitzien. Juist daarom ben ik naar deze "open" meerkeuzetent gegaan.
                      Helaas werkt dit bijna nooit zo.

Ik heb nog wel enkele leuke meiden zien rondlopen die ik wellicht een volgende keer (??) kies, maar ook dan kom je er boven pas achter wat er werkelijk voor passie in schuilt. Ik moet hier in elk geval nog maar eens goed over denken.

Commentaar

Today I saw Anita at Casa Cherda, I have not been there in a year or so, and remember her from before. She was sitting in the kitchen and I recognised her, and of course chose her, as I had such a good time with her last time. We kissed on the couch for a while, which was really nice, and then went upstairs. In the room, she was very kind and attentive, and is a great kisser, and very eager to please. I would thoroughly recommend her to anyone. If I was pushed to make any minor complaint, it would be that she did not walk me to the door and kiss me goodbye, as is usual in some other houses I visit. Maybe this is a house rule at CC, so I did not take it personally. After our appointment she went straight to the couch, and sat down, and then her time with me was 'up' as it were, her only saying 'dooi', after I looked at her and was waiting for her, and then getting up and walking off. But after that 1% of slight irritation, there was 99% of complete satisfaction, she is really a lovely person, and so nice to talk to, interesting conversation and pretty, and really makes you feel comfortable, She is very pretty and has a lovely body, and is someone I would definitely visit again. If you treat her as a lady with respect ( I always try to) you get a lot back from her. Thanks Anita for a wonderful time !!!

Commentaar

Er waren enkele nieuwe dames aanwezig. Me oog viel op een mooie Marokkaanse ik denk begin twintig genaamd Samira. Na een paar keer te laat te hebben gereageerd ging er weer een ander mee naar boven. Gekozen voor Anita altijd lief en spontaan na een tijdje op de bank met haar gezoent te hebben en diverse lichaamsdelen zoals borsten en haar heerlijk goed geschoren doosje gestreeld te hebben lekker naar boven gegaan. Op de kamer een heerlijk half uurtje met haar door gebracht. Toch spookte Samira door me hoofd heen. Zaterdag nog gebeld of Samira aanwezig was maar helaas.
                          Anita vind ik een kanjer maar volgende week ga voor Samira.

Commentaar

Afgelopen maandag voor het werk bij CC. geweest. Eerst even gebeld om een afspraak te maken. Werd door de Louise verwelkomd en vrij snel naar de kamer gebracht. Ineens stond ze achter me: WOW! omdat ik met haar al eens een onvergetelijk uurtje had doorgebracht. Het was weer fantastisch. Een geweldige vrouw met een prachtlichaam, heerlijke borsten, geile ogen. Een vrouw Die prima masseert, lekker kletst, je geleidelijk aan lekker opgeilt, bovenop je komt en je heerlijk laat klaarkomen. Wow wat een gevoel, wat een genot. Daarna even bijkomen, waarna ik gebruik kon maken van de douche op de kamer.
                            Ik ga dit zeker opnieuw beleven! Kans op herhaling, 100%!

Commentaar

Twee weken geleden bij Casa Cherda geweest. Anita was er ook, ze herkende me meteen. Ze had een setje aan dat ik niet zo mooi vond, maar toen ik naast haar ging zitten vergat ik dat meteen. Even tongen en ze begon met mijn pik te spelen. Die werd natuurlijk meteen superhard. Aan haar borsten en haar kutje gevoeld. Zeker een kwartier gevreeën en toen vroeg ze of we naar boven zouden gaan. Dat wilde ik wel. Stond ik mijn mijn stijve in mijn badjas op de sleutel te wachten. We gingen naar boven en eerst gewassen. Toen lekker met elkaar gevreeën en een paar standjes gedaan. Klaargekomen op haar borsten. Prima ervaring. Ze doet het wat plichtmatig, maar dat betekent niet dat je het niet naar je zin hebt. Gezellig en lekker, da's Anita.

Commentaar

Vanavond hield ik het dan toch echt niet meer, was uitgerust ivm de vakantie dus maar eens naar de CC, wist dat Salma en Anita er in ieder geval waren en had me voorbereid aan de hand van de recensies.
                                Lia die ken ik nog uit een roemrijk verleden elders was ziek. Tatjana was er ook niet dus het zou Anita worden.
                                Zo gezegd zo gedaan nou totaal geen spijt van gehad na wat vozen op de bank, mijn Junior stond al aardig, het was rustig in de open ruimte trouwens, zijn we naar boven gegaan daar heeft Anita mij heerlijk oraal verwend terwijl ik met haar naar mango smakende poes mocht spelen hmmmm jammie hoor.
                                Daarna werd het tijd om bovenop mij mijn junior te berijden, heerlijk met passie zoals ze dit doet heel ervaren weet ze precies met een juist ritme je bijna te laten exploderen, blijkbaar wilde ze nog een standje ik was behoorlijk geil ondertussen, doggy dat zou het niet zijn dan kwam ik te snel, volgende keer maar want lijkt me wel lekker bij haar, dus lekker in missionaris met Anita liggen vrijen mijn god wat een heerlijke ontlading.
                                Nog even gezellig liggen kletsen met Anita over de ins en outs van Den Haag en zo beneden nog een wijntje gedronken en daarna weer naar Sweet Lake City, Anita is al met al een heerlijke meid om mee te kletsen, en meer te vrijen, toppertje met lekker figuur sex zoals sex is bedoeld . O ja in tegenstelling tot enkele recensies deze Surinaamse kan echt heerlijk tongzoenen hoor maar dat kan natuurlijk ook een persoonlijke klik met de klant zijn!

Commentaar

ik was in een goede bui , dus geil ) en ging even bij casa cherda langs . eenmaal binnen gelaten door de charmante gast vrouw - Louisa , viel me oog op en klein licht getint meisje . anita was haar naam ik gaf haar een knipoog en ze kwam naar me toe . ze stelde zich netjes voor en we gingen zitten op een van de banken in deze topclub van denhaag. langzaam begonnen we te vrijen , en anita was niet te houden- die kleine latina. na nog een lange tongzoen nam ik haar mee naar een van die prachtige kamers . en daar gingen we tekeer als beesten , anita pijpt als ik nog nooit meegemaakt hebt. ik neukte haar , en ik kwan 2 x heerlijk klaar . casa cherda tot ziens top club - brabantse wille

Commentaar

Afgelopen week voor het eerst bij Casa Cherda geweest, vond het van te voren wel spannend om in de woonkamer als sex/voorspel te hebben. Na vriendelijk ontvangen te zijn en een drankje te hebben besteld kwamen alle dames langs. Er waren 7 dames in de woonkamer op dat moment. Een aantal oudere dames en Anita en Latoya zaten vlakbij me.

Vooral Anita zocht steeds oogcontact en toen mijn drankje op was ben ik dan ook naast haar op de bank gaan zitten. Ze kroop lekker tegen me aan en begon lekker te zoenen en haar hand ging al onder de badjas. Na even op de bank bezig te zijn geweest zijn we naar boven gegaan.

Eerst even wassen en daarna even lekker knuffelen op bed en daarna verder gegaan in 69. Uiteindelijk nog verschillende standjes gedaan en het CD volgespoten.

Anita is een vriendelijke dame, met een lekker lichaam. Ze is erg schoon en vind hygiene dan ook erg belangrijk. Ze praat wel redelijk veel, maar vond het niet storend. Een goede GFE ervaring, met zeker herhalingsgevaar.

Toen ik later beneden kwam zat ook de Cubaanse Lorena daar, daar zou ik ook zeker mee willen kameren!

Commentaar

Re: Den Haag, Bezuidenhoutseweg 383, Casa Cherda, Anita

ik ging weer eens naar de - casa cherda - en bij binnenkomst viel me oog op een latina meisje .
                                      anita was haar naam .
                                      ze kwam naast me zitten en we rommelde wat, beetje zoenen en zo .
                                      ik besloot na een tijdje vrijen om deze meid mee naar boven te nemen- naar een van de mooie kamers van casa cherda .
                                      en daar kreeg ik geen spijt van , wat een hete meid is deze latina - die hoefde ik niks uit te leggen .
                                      na een uurtje rollebollen ging ik voldaan naar huis - klasse casa cherda - tot snel weer
                                      Laatst gewijzigd door brabantse wille; 09-01-14, 17:31. Reden: uitstekend beoordeling

Commentaar

Leuke verschijning met gezellig gesprek, heerlijk gebeft waar bij ze goed nat werd. Waarom ze daarna een grote klodder glijmiddel gebruikte is me een volledig raadsel. Tijdens het neuken voelde ik eigenlijk niks meer........ Pijpen (helaas met condoom) was redelijk. Nou jou voor 70 euro mag je ook niet te veel verwachten. Het aardige aan CC is normaal het gegeil in de woonkamer, maar ja als je daar als enigste man zit, is dit niet bijzonder.....

Commentaar

Na de gigantische afknapper met Mia ( zie haar draadje) kwam ik naast Anita te zitten. Mia bleef naar mij lonken, maar ik wilde haar absoluut geen hoop meer geven dus ik heb haar genegeerd.
                                          In eerst instantie wilde ik ook niet zomaar met Anita naar boven. Maar hoe het kwam weet ik niet meer, maar na een minuut of 10 raakte ik met haar aan de praat. We hebben zeker wel een half uur over van alles en nog wat zitten lullen. Ik vond het gezellig maar ik raakte niet echt opgewonden van haar ondanks dat ze constant haar tieten in het veel te kleine bhtje aan het proppen was (de tepels schoten er bij iedere beweging uit).

IK zag uit mijn ooghoek dat Mia de hoop had opgegeven en samen met Maria de exhibitionist (zie mijn bericht over Mia) aan het pijpen was op de bank. Danielle was bezig met een vent , en de 2 andere dames vond ik niet veel.
                                          Dus toen er een nieuwe klant binnen kwam heb ik direct maar Anita gevraagd of zij met mij naar boven wilde, voordat ze werd weggekaapt. We zijn direct maar naar boven gegaan nadat ik gevraagd had of ik dat half uur kon verlengen naar een uur, en dat was mogelijk. Anita was zo slim om direct naar de kamer te vragen waar gerookt mag worden.
                                          Dus boven hebben we nog even door gepraat onder genot van een peuk. ik heb Anita verteld over mijn "wip"met Mia. Zij kon het niet geloven dat iemand ook zo onhygiënisch kon zijn. Maar bedankte mij gelijk voor de tip dat een trio met haar geen aanrader is.

Toen we uitgerookt waren zijn we ons maar eens uit gaan kleden en wassen, en gelukkig hielp Anita hierbij.
                                          Ik vind dat zo lekker als een vrouw dat doet.
                                          Die Braziliaanse Amanda uit de Doubletstraat doet dat helemaal geweldig. Die stopt ook een ingezeepte vinger in je kont en trekt je meer af dan dat ze echt wast, boven de wastafel. Maar dit terzijde.

De sex met Anita daar kan ik kort over zijn, gewoon standaard en alles gerubberd. Het tongzoenen doet ze wel heel goed.
                                          Pijpen doet ze ook vol overgave maar ja, met rubber en dan voel ik er niet zoveel van. Ik heb haar uiteraard wel uitgebreid gebeft waar ze ook van klaar kwam. Ze heeft een lekker fris kutje maar het bewijsmateriaal bleef uit.
                                          Ik heb ook mijn tong nog een paar keer over haar kontgaatje laten gaan maar daar kreeg ik geen reactie op, dus die heb ik verder met rust gelaten. We hebben ook nog ff geneukt maar mijn snikkel was er wel klaar mee dacht ik zo, want die liet het afweten. Het was tijd voor een peuk. Anita vond het wel vervelend dat ik niet aan mijn gerief was gekomen, maar ik verzekerde haar dat het niet aan haar lag. Ze wilde het er niet bij laten zitten. Dus nog maar een half uurtje langer er aan geplakt, en weer aan de slag gegaan.
                                          Na nog wat pijp en befwerk heeft ze mij zonder condoom klaar getrokken. Daarna allebei lekker gedoucht en nog een peuk en naar beneden. Ik heb nog een bak koffie gekregen, heb betaald en ben toen naar huis gegaan.

Ik vind Anita wel wat, je kan er erg leuk mee praten, ze zoent heerlijk en is lekker fris.
                                          Maar eigenlijk is ze mij niet "nasty" genoeg ! Ik ben meer van pijpen zonder en anaal enzo.

Ik ga denk ik nog wel eens terug naar de Casa maar dan wel als ik zeker weet dat Lia er is.