Denise (Por), Hulst, Erotheek L'amour

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Denise (Por), Hulst, Erotheek L'amour

Onlangs bij de Chaplin Club in Den Bosch geweest.
    Met een mooie slanke blondine uit portugal naar de kamer geweest,genaamd denise.
    Wat een schatje,zij werkte eerst in het witte Paard in nederweert.
    Uurtje plus later nog een half uurtje erbij geboekt,kon geen genoeg van haar krijgen.
    Zij heeft echt een onweerstaanbare aantrekkingskracht, zeer schoon,mooi,lief en een super figuurtje.
    Echt relaxt genieten,geen gehaast maar zoals het hoort,voor goede sex heb je nu eenmaal de tijd nodig.
    Denise mocht je dit lezen,je was super,zie je snel weer.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 25-06-10, 15:44. Reden: Recensie uit de algemene club topic gehaald!

Re: Ammerzoden, Haarstraat 20, Club Four Fun, Denise(uitstekend)

Deze Denise werkt nu bij Fourfun in Ammerzoden binnen het partytime concept, al een tijdje overigens. Ze staat ook nog op de site van Snoepjes/Chaplin Club.

Over de kwaliteiten van de dame binnen dit concept kan ik niets melden. Toen ze nog onder de oude formule daar werkte was het geen verkeerde dame. Wel wat claimgedrag vertonend.
    Geilderland wordt steeds groter.

Commentaar

Re: Ammerzoden, Haarstraat 20, Club Four Fun, Denise (Por)(uitstekend)

hallo in deze club is het tog iedere avond amateurprostitutie
      soms zijn er leuke en soms mindere maar er komt nu een nieuwe heb ik gehoord ze heet eshter en doet het echt goed dus wie weet goeie tip
      gr theo

Commentaar

Re: Ammerzoden, Haarstraat 20, Club Four Fun, Denise(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Geilderlander Bekijk bericht
        Deze Denise werkt nu bij Fourfun in Ammerzoden binnen het partytime concept, al een tijdje overigens. Ze staat ook nog op de site van Snoepjes/Chaplin Club.

Kijk daar hebben we wat aan.

http://www.chaplinclub.nl/uploads/da...l/Denise_1.jpg

Commentaar

Denise ook ontmoet. Het is zoals de eerste schrijver verhaalt een leuke vrolijke dame echter ook met een pittige zelfkant. Hiermee bedoel ik dat ze zelf de regie goed in handen houdt tijdens het samenzijn en ook zelf selectief is in met wie ze naar de kamer gaat. Daar is natuurlijk niets mis mee maar daardoor zal ze voor sommige wat moeilijk benaderbaar zijn. Ze kan wat profi overkomen naast de wat meer echtere amateurtjes die je in zulks gelegenheden wel eens ontmoet. Echter en helaas steeds minder.

Aanvankelijk was ik wat terughoudend in mijn contact met haar daar zij nogal luidruchtig ginnegappend te werk ging. Maar niets dan goeds over deze dame als je goed communiceert en zelf verzorgd bent. Pre- en aftersales waren dik voor elkaar. Een goed uurtje met haar beleefd. Waarbij het toch wel tegen het GFE aanhing. Daarnaast ook gewoon een lekker ding.

Commentaar

Club Four Fun is gesloten, wie weet waar Denise nu werkzaam is?

Groet,
            Krukkie
            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

zij werkt nu in waddenooijen, bij cluba15.nl
              laatst een geile date met haar gehad

Commentaar

Re: Wadenoijen, Lingedijk 119, Club A15, Denise (Por)(uitstekend)

Ben een tijdje terug ook een x bij Denise geweest in Wadenoijen. Echt een super dame!! Het was mijn eerste ervaring met een dvp. Maar Wadenoijen is nu dicht!! Ze zijn verhuisd naar cluba15tiel.nl en Denise zou daar ook aanwezig zijn.

Commentaar

Re: Wadenoijen, Lingedijk 119, Club A15, Denise (Por)(uitstekend)

Wadenoijen is niet dicht. De huurder is verhuisd en de originele eigenaren hebben het privehuis weer geopend sinds maandag 11 november onder de naam A15Girls zie http://www.a15girls.nl.

xxx
                  Lucy

Commentaar

Re: Wadenoijen, Lingedijk 119, Club A15, Denise (Por)

Denise is nu niet meer werkzaam bij de a15girls. Ze werkt nu in Bergen op Zoom. Alleen vertelde ze niet waar ze werkt.

Commentaar

Re: Wadenoijen, Lingedijk 119, Club A15, Denise (Por)

Hier dus;

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx

Commentaar

hulst, beestenmarkt 3 4561am, la mour

na vele verhalen gehoord te hebben over hulst en ik in de buurt was ben ik het sexdorp maar eens in gegaan
                        ik stuite op de erotheek la mour
                        op de beestenmarkt 3
                        ik werd ontvangen door een vriendelijk dame die de eigenarese bleek te zijn
                        er werd me van alles uitgelegd ik kon gebruik maken van een cinema maar ik koos voor een dame
                        ik werd voor gesteld aan 2 dames ik koos voor denise die me met haar ondeugende ogen aan keek bij het voorstellen
                        een feestje werd het goede sex, lieve vrouw,tiktje kinky maar erg gezellig
                        nette kamers en de prijzen zijn top je kan kiezen uit meerdere dingen
                        een soort menu een sex menu het was zeer de moeite waard om een stukje om te rijden
                        en kom zeker nog eens terug mij werd geattendeerd om op de site te kijken op de agenda van de dames
                        want dames werken op rooster en mezelf kennende wil ik graag van alle dames een keer
                        gesnoept hebben

Commentaar

Re: hulst, beestenmarkt 3 4561am, la mour

http://www.lamourhulst.com/

Commentaar

Re: Hulst, Beestenmarkt 3, Erotheek L'Amour, Denise

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=228389 Gaat dit niet over dezelfde dame

Commentaar

Re: Hulst, Beestenmarkt 3, Erotheek L'Amour, Denise

Oorspronkelijk geplaatst door knightrider2008 Bekijk bericht
                              http://www.hookers.nl/showthread.php?t=228389 Gaat dit niet over dezelfde dame
                              Dit is inderdaad Denise die in Hulst ontvangt

Commentaar

Ik was dit jaar (2017) in januari of februari op bezoek bij Denise, samen met een neukvriendin. Dat kostte ons ongeveer 120 euro, voor een halfuurtje. Het was echt het geld waard. Ik denk dat ze ongeveer 45 is, erg klein en tenger, maar erg bevlogen in wat ze doet. Lekker klein lichaam in goede staat. Ze slaagde er haast in om mijn neukvriendin (heel diep) klaar te vingeren (en die is niet lesbisch), liet me haar meerdere keren neuken, langs achter en gewoon bovenop (wat ik afwisselend deed met de neukvriendin), en telkens hield ze zich verder bezig met de neukvriendin. Als ik dat vriendinnetje neukte, zat ze met haar lange grijpnagels in m'n kont, en klauwde ze op m'n ballen. Ook heel goed pijpen (met). Daarna gezellig lief praatje.

Commentaar

Aan het werk...
                                X