Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Maylin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Maylin

Vanochtend eens gebruik gemaakt van de vroegere openingstijden van House of Dreams, Maylin was net binnen en Thais staat meestal garant voor kwaliteit en aandacht dus dat leek Donald wel wat

En inderdaad, deze wel wat rijpere dame weet de kneepjes van het vak en dat merk je gewoon aan alles. Lekker zoenen, gepijpt worden en intiem en een overheerlijke massage als dessert. Ja masseren zit wel in de genen van die Thaise ladies.

Moet zeggen niet verkeerd, beter nog gewoon erg lekker en goed!

Re: Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Maylin

Einde de stoute schoenen aangetrokken en voor Maylin gekozen. Maylin vertelde dat ze dit werk al jaren doet en met veel plezier en dat kun je aan alles merken. Heerlijk uurtje gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
    Succes meisje.

Commentaar

Re: Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Maylin

Een geweldig fijne ervaring rijker na het bezoek aan de House of Dreams. Prima ontvangst en een keur aan leuke en aantrekkelijke dames. Gekozen voor Maylin uit Thailand. Niets dan lof voor de prettige wijze waarop ik onder handen werd genomen. Gewoon top. Een aanrader, hier kom ik zeker terug.

Commentaar

Na het lezen van de lovende recensies onlangs dit huis bezocht, de dames van mijn voorkeur waren bezet, dus volgde er een voorstel rondje.
        Gekozen voor Maylin. Op de kamer bleek zij niet zo van het even gezellig kennis maken te zijn, een kusje vond ze voldoende. Op het bed beland bleek ze ook weinig erotische vaardigheden te beheersen.
        In een poging die bij haar wakker te maken voor gesteld haar te beffen, waarbij ze inderdaad tot leven kwam, zelfs zozeer dat ze me ging aanmoedigen wat tot een spetterend, niet gespeeld, orgasme bij haar leide. Hierna verwachte ik een kleine beloning maar die bleef uit. Uiteindelijk haar in twee standjes geneukt. Op haar wat kinderlijke manier bedankte ze me voor het heerlijke orgasme wat volgens haar een tijd geleden was, "so lekker". Nee niet voor herhaling vatbaar..

Commentaar

DEZE CHICK IS EEN MUST ALS JE VAN AZITISCHE CHICKS HOUDT....pataya...jawel...geile milf...neukt als een malle

Commentaar

Waylin is een lieve vrouw, die de kunst van het masseren en verwennen uitstekend beheerst. Was een erg prettig uurtje met een actieve vrouw. Ze ziet er goed uit en doet met alles lekker mee. Van de twee Thaise dames bij HOD is Waylin qua warmte, massage en erotiek och wel de topper. Ze ziet me zeker terug.

Commentaar

In de jaren 90 werkte er ook een Maylin in de Geleenstraat. Een prachtige Aziatische vrouw. Haar leeftijd zou nu overeen moeten komen met deze Maylin. Of is zij heel misschien dezelfde? Weet iemand misschien of ze ooit in de Geleenstraat te Den Haag heeft gewerkt?

Commentaar

Ik had niet veel tijd helaas daarom maar gekozen voor 30 min met deze Thaise schone. Heerlijke vrouw en geen spijt van mijn keuze. Mij ziet ze vaker

Commentaar

beste wandelaars

vd week ook bij deze thaise geweest en ik ben toch wel teleurgesteld, naar mijn idee had ze er niet veel zin in. ze was meer met haar panty en haar telefoon bezig dan met mij. jammer maar voor mij geen tweede keer meer. wat ik wel wil zeggen is dat de gastvrouw erg aardig was en mij heel vriendelijk heeft ontvangen.

recensieformulier invullen!
                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 15-03-18, 07:52.

Commentaar

Was vandaag bij Maylin en ging na een goed uur met een.voldaan gevoel weer weg. Maylin is een hele lieve, leuke en mooie vrouw. Ze kan heerlijk masseren en hm zalig pijpen. We hebben een fijn en gezellig gesprek gehad en samen gelachen. Haha mag zelfs met haar een keer mee naar Thailand, al ga ik over 2 weken daarheen met vakantie. Ik heb beloofd dat ik na mijn vakantie bij haar terug kom, voel me heerlijk ontspannen bij haar, super lieve vrouw, wil haar beter leren kennen, kusjes lieve Maylin

recensieformulier invullen!
                    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 15-03-18, 07:51.

Commentaar

Afgelopen week weer eens naar Amersfoort getogen, ditmaal gekozen voor Maylin.

Ze stond al een tijdje op een lijstje maar was tot op heden niet langs gekomen in de voorstelronde.
                      Heb een prima uur gehad pijpt lekker en het intieme gedeelte was ook prima, maar toch niet helemaal mijn type en dus voor mij geen herhalingsgevaar helaas, dit kan een keer gebeuren en ervaar je pas als je al met elkaar bezig bent

Commentaar

Aan het werk...
                      X