Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Lara

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Lara

Het was vanmiddag erg druk bij House of Dreams, en ik moest even wachten op het vrijkomen van een kamer. Op 2 dames na waren alle dames bezet, en daarom kwam ik ditmaal uit bij de rijpere Nederlandse Lara, en ik moet zeggen dat was best vuurwerk qua sex in de positieve vorm gezegd.

Toch eens weer heel iets anders om met zo'n ervaren dame te sexen. Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen, maar het lijkt wel of Lara net ff iets meer doet of begrijpt van die kleine dingetjes die je als man opwindt, maar dan heel subtiel. De manier van aanraken, plekjes vinden. De sex was heel fijn en voelde als een soort jas die je aantrekt, veel natuurlijker. Alsof je er in mee werd gezogen.

Donald heeft enorm genoten van Lara en zijn zaakje ook naar volle tevredenheid kunnen dumpen
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 17-09-17, 09:52.

Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Lara

Zojuist bij house of dreams geweest. Hartelijk ontvangen door de gast vrouw.. super allemaal erna dames mogen kiezen. En merkte meteen een klik met Lara. Ontzettend goeie seks gehad! Zo ontzettend fijn met haar genoten. Echt een aanrader deze dame laat je echt ontspannen en geniet er zelf erg van. Voelbaar aan een natte poes! En hoor bij het neuken. Erg toffe dame. Als je het leest Lara alsnog bedankt en tot de volgende keer

Commentaar

Re: Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Lara

Vandaag bij Lara geweest, en ik ben een vervend wandelaar maar ik moet zeggen wat ik vandaag heb mee gemaakt slaat alles.
      Bij binnenkomst ff voorstel ronde (geen afspraak gemaakt) kwam Lara als eerste langs en wat er gebeurde weet ik niet maar toen ik in haar ogen had gekeken was ik verkocht.
      Er kwamen mooie en jonge prachtige vrouwen langs maar mijn keuze was reeds gemaakt Lara ging het worden.
      Toen we samen op de kamer kwamen hebben we denk ik eerst wel 5 min heerlijk staan zoenen.
      Toen het normale ritueel (uitkleden en wassen) en toen kon de pret beginnen.
      Ik zal niet in detail treden maar heb zelden zo'n heerlijke ervaring gehad met een dame van plezier,we hadden gewoon een ongeloofelijke klik.
      Ik zal dus nooit meer op de bonnefooi gaan maar maar zeer zeker een afspraak voor de next time.
      Lara bedankt voor een zalig uurtje en heel zeker tot gauw

Commentaar

Het is wel leuke en mooie dame.
        Moest wel wennen met haar.
        Zij doet het beste met mij.
        Ik had prima anaal fisting van haar. Zij geniet ervan.
        Verder geen opmerkingen....

Commentaar

ik vind lara een top vrouw heel sexy.ze gaat er echt voor ze pijpt heerlijk diep.ze laat zich helemaal gaan.een echte heerlijke vrouw om van te genieten.dank je lara ik geniet elke keer als ik je weer zie.hoop je gauw weer met je af te spreken.gr.
          Laatst gewijzigd door Mitsumi; 11-07-17, 07:03.

Commentaar

donderdagmiddag 13july geweest het was weerr zo geil als altijd en het wordt alleen maar meer ben net treug van vakantie maar ga deze week nog even lara bezoeken.heavyyyy.

Commentaar

lekker dingetje deze dame, echte gfe, zoenen, relaxed, geen gehaast, voor echt tongzoenen wel bij moeten betalen, die pijpen, en strak kutje, aanrader, herhaling voor mij zeker

Commentaar

Vorige week bij deze geweldige dame 2 uurtjes doorgebracht
                had van te voren gebeld om deze dame 2 uurtjes voor mij te reserveren.
                aan de telefoon werd mij door de uiterst vriendelijke gastvrouw verteld dat lara er maar zou zijn tot 6 uur in de avond, ik vertelde dat ik graag om 7 uur met laura wou kameren.
                de gastvrouw vroeg mij om een uurtje later terug te bellen dan kon zij e.e.a met lara bespreken.
                na een uur terug gebeld en gelukkig wou lara voor mij om 7 uur overuren maken,
                na een perfecte ontvangst werd ik naar een kamer met groot bubbelbad gebracht, alwaar ik de vraag kreeg of we met of zonder bad wilden kameren.
                ik had gereserveerd voor 2 uurtjes dus hadden we ruim tijd voor het bad.
                na afgerekend te hebben met de gastvrouw was het gespannen wachten op mijn date.
                toen lara binnen kwam was ik aangenaam verast door haar verschijning.
                eerst op de bank wat kennis maken en daarna waren de zenuwen al gauw verdwenen.
                samen in bad met lara kan ik iedereen aanbevelen.
                lekker met elkaar spelen ,tongen en teasen.
                daarna afdrogen en op bed lekker verder van elkaar genieten.
                wat er verder op bed is gebeurd hou ik tussen lara en mij, maar ik kan wel zeggen dat dit de eerste keer was bij house of dreams en bij lara, maar dat ik zeer zeker vaker bij haar op bezoek ga

Commentaar

Ik had lara beloofd dat ik terug zou komen,was er weer sneller dan gedacht
                  ik had wederom van te voren gebeld om 2 uurtjes met deze geweldige dame door te brengen.
                  werd weer uiterst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en snel naar de kamer met hartvormig bad geloodst
                  na het afrekenen kwam lara snel te voorschijn alwaar zij verrast was dat ik al zo snel haar kwam opzoeken.
                  een date met lara kan ik iedereen aanbevelen tijdens het vollopen van het bad lekker op de bank kletsen en lekker met elkaar tongen
                  daarna in het bad elkaar teasen tot been bijna hoogtepunt,
                  snel op bed verder alwaar ik haar naar een aantal echt spetterende hoogtepunten heb mogen brengen.
                  Daarna was het mijn beurt om door haar naar een tenenkrullend hoogtepunt gebracht te worden.
                  deze dame is echt verslavend.
                  als je haar zacht en met respect behandeld dan krijg je er echt een geweldige ervaring voor terug.

lara ik kom zeker vaker langs

Commentaar

Lara is een top-vrouw. Lief, leuk en onderhoudend. Geweldige sex met haar gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Een bezoek aan Lara is en blijft voor mij een heerlijke ervaring. Een combinatie van geweldige sex en aangenaam gezelschap; wat kan een man zich nog meer wensen.

Commentaar

Na wart surfen op internet kwam ik op de house of dreams na wat speurwerk en referenties gekeken kwam ik bij lara wist niet wat ik zou verwachten lara kwam binnen ze begon meteen te zoenen het was adembenemend de klik was er meteen een zachte spontane vriouw heb nog niet dit meegemaakt het was super we hebben allebei genoten het is een aanrader de volgende afspraak vast geplant je gaat herboren weer naar huis de anaal was sas heerlijk lara tot snel

Commentaar

Vandaag om het nieuwe jaar goed te beginnen weer bij House of Dreams geweest,natuurlijk bij Lara.Het was weer geweldig en we hebben heerlijk van elkaar genoten.Lara,schat zie je snel weer.

Commentaar

Vlak voor het nieuwe jaar weer even naar Amersfoort gereden - naar House of Dreams natuurlijk.
                            Ik kwam natuurlijk voor Lara, want eens Lara is steeds Lara. Jezus wat een zalig hete dame is dat.
                            Ze is lief en doortastend tegelijk. Neem het initiatief, waaraan je ziet dat er hier sprake is van jarenlange ervaring met mannen. Waar heeft zij hiervoor gewerkt en waarom heb ik haar niet eerder ontdekt. Werkte ze onder een andere naam?
                            In ieder geval sluit ik mij aan bij de meeste schrijvers hierboven.
                            Chapeau voor Lara en House of Dreams
                            Laatst gewijzigd door Mitsumi; 26-01-18, 17:12.
                            Het is zo heerlijk zo geil te zijn

Commentaar

Vorige week donderdag (geloof ik) bij Lara geweest - wèèr natuurlijk.
                              Het is zo\'n lieve en lekkere vrouw, die het niet gek vindt speciale wensen direct om te zetten in actie. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. We hebben het wel over geil beffen, plasseks, anusmassage, vingeren, ballen likken, kut diep penetreren met mijn tong en dat ook in haar anus. En dan het squirten als ze lekker wordt gebeft. Ze doet dat aan de lopende band en het wordt wel een natte boel, maar daar kan ik geen genoeg van krijgen.
                              Ik hoop nog in januari bij haar terug te komen voor weer zo\'n geile ontmoeting. Bbrrrr
                              See U around LOVE.

Commentaar

Na het lezen van de vele positieve recensies alhier, heb ik een afspraak gemaakt met Lara. Lara is een ervaren vrouw. Ik ga doorgaans voor iets jonger, maar de date met Lara was minstens zo goed, zo niet beter. Haar ervarenheid werkt echt in haar voordeel.
                                Bij binnenkomst op de kamer direct tongzoenen en begint ze je te plagen. Samen wassen aan de wastafel en elkaar verder opwarmen. Op bed lekker doorgaan. Lara moedigt je aan om haar te plezieren en zorgt er zeker voor dat jij het naar de zin hebt. Pijpen doet ze erg goed en de sex in verschillende standjes was erg lekker.
                                Na afloop even samen afgespoeld onder de douche.

Commentaar

Afgelopen donderdag was het weer heel gezellig en ongegeneerd geil genieten met Lara.
                                  Gekleed in een niets verhullend zwart garment kwam ze de kamer binnen, handen vol handdoeken en op haar gezicht een frisse hartelijke lach.
                                  Ben ik nu de gelukkige man, waarvan ze het leuk vindt die weer te zien?
                                  Echt hoor! Met dat gezicht en houding kwam ze binnen - hoe fijn kan het nog worden?
                                  Nou daar hoefde ik niet lang op te wachten. Het werd veel fijner!!

Op bed heerlijk van elkaar genoten. Een warm, zacht lief lijf dat geil reageert op mijn liefkozingen. Even later vind ik mijzelf terug in het lege grote bad, mijn voeten tegen de rand aan en op mijn schoot hurkt Lara. Haar knieën opgetrokken, waardoor de erotische spanning op z'n best kan stijgen.
                                  Ik voel duidelijk haar warme lichaam op mij rusten en kijk recht naar haar vrolijke gezicht en prachtige borsten.
                                  Mijn onderbuik en edele delen worden aangenaam "platgedrukt" door haar billen, dijen en warme vochtige kut.
                                  Zien jullie dat voor je?

Wat ik dan weer ontzettend lekker geil vind, is dat ze af en toe een beetje "warm water" op mij "knoeit". Het loopt per ongeluk zomaar uit haar kutje.
                                  Ondertussen kletsen we over seks en de mogelijke stoute fantasieën die ik nog met haar zou kunnen waarmaken.
                                  Ofschoon wij nog alle tijd hadden, schuiven we die geile plannen naar achteren en zo verdelen wij al dat heerlijks over de komende maanden.
                                  Na twee uur voldaan en lekker klaargekomen afscheid genomen.
                                  Maar we houden contact en ik kom zo gauw als het weer gaat terug.
                                  Lieve Lara tot gauw, G

Commentaar

De eerste zondag dat dit mooie privéhuis geopend was, zag ik dat Lara ook aanwezig zou zijn op de site.

Gelijk gebeld en een afspraak gemaakt, was de eerste die zondag, ik had Lara al twee keer ontmoet, ze herkende me gelijk toen ze me op kwam halen in de ontvangst kamer.

Wat een TOPPER is Lara, deze keer het bad erbij genomen en dat had ik veeeeel eerder moeten doen, eerst op de bank bezig geweest vervolgens in bad, daarna op het bed, wat een heerlijkheid met deze topper, een echte aanrader.

Commentaar

Vandaag weer bij House of Dreams geweest, natuurlijk bij Lara.We begonnen met heerlijk met elkaar zoenen en daarna een geweldig uurtje doorgebracht waarbij we allebei helemaal tot een hoogtepunt zijn gekomen.Lara schat,
                                      ?????je was weer heerlijk en ziet mij snel weer.

Commentaar

Wat een ongelogelijk heerlijke vrouw is die Lara toch.
                                        Zelden een vrouw ontmoet die zo gedreven en geil is als zij.
                                        Echt iemand om zo mee te nemen om te gijzelen, geen losgeld te vragen maar gewoon helemaal voor jezelf te houden.
                                        Mmmmm, weer genoten met deze kanjer.
                                        Alles is inmiddels over deze dame geschreven. Verder dus weinig aan toe te voegen.

Commentaar

Gisterenochtend weer bij House of Dreams geweest natuurlijk bij Lara. We hebben eerst heerlijk met elkaar getongzoend, daarna ging ze mij heerlijk pijpen en heb ik haar als dank lekker gebefd en was ze zo opgewonden geraakt dat het weer lukte om te squirten.Kan wel zeggen dat we allebei na afloop weer heerlijk bevredigd waren.Lara, schat bedankt en je ziet mij snel weer.