Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Nathalie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Nathalie

Zo, ook maar eens een recensie schrijven over een van de vele lieftallige meisjes bij Huize Monique. Meteen ook de eerste recensie voor de nieuwe aanwinst Nathalie. Was inmiddels al m'n vijfde bezoek aan haar.<br />
    <br />
    Wat een meid. Haar looks zijn die van de typische girl next door en stellen zeer zeker niet teleur. Op de kamer aangekomen begint ze meteen met haar favoriete bezigheid: tongen. En dat kan ze heel erg passievol en sensueel. Ben zelf al een wat ervarenere wandelaar en vind vaak juist het tongen wat tekort schieten bij veel meiden, maar bij Nathalie zit je wat dat betreft helemaal goed.<br />
    <br />
    Verder verstaat ze het begrip van spanningsopbouw ook erg goed. Niks vlug de kleren uit en actie, maar langzaam aan eerst elkaar voelen en teasen. Voor mij staat het dan al vast dat het een leuke tijd wordt, want dit leidt meer tot een GFE ervaring, wat ik zelf altijd zoek. Ze knuffelt fijn en laat haar handen je hele lichaam verkennen.<br />
    <br />
    Ze heeft een niet al te grote B-cup, zacht van structuur en vind het heerlijk als je met haar tepels speelt. Gevingered wordt ze ook graag en ze beweegt zelf fanatiek mee om er zo veel mogelijk van te kunnen genieten. Ja genieten doet ze graag en ze werkt zich daarom zeker in het zweet voor je.<br />
    <br />
    Pijpen doet ze enthousiast en ze houdt daarbij graag oogcontact. Wisselt af en doet het niet te ruw (ben zelf vrij gevoelig dus heb daar soms last van) of te snel, maar juist beheerst. Ze schroomt verder ook niet om het gebied er om heen ook te oraal verwennen en te betasten.<br />
    <br />
    Neuken is ook prima met haar, ze doet gepast aan dirty talking en ze geeft graag nog even gas bij op het moment supreme: heel erg fijn als meiden dat doen.<br />
    <br />
    Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van een klik die je wederzijds moet hebben, maar voor mij zijn het zeker topdates met Nathalie.

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Nathalie

ik vond het helaas een beetje tegenvallen. dame is ouder dan er op de site vermeld staat. ik wel erg aardig, en laat veel toe, maar neemt te weinig het initiatief. zoent wel maar niet met echte overgave. half uurtje zou voor mij de volgende keer genoeg zijn, want pijpen is oke, neuken ook oke, maar daarna valt alles wel stil, wat jammer is. Ik zoek echt een GFE, en dat heb ik bij haar niet echt ervaren, maar ze is nog maar pas werkzaam, dus kan nog komen. ga haar na een maand nog eens proberen, wie weet

Commentaar

Moet even wennen met haar. Het is prima meid. Ik mis nog wel warme.

Commentaar

Wat een heerlijk vrouw . Super Gfe en een mega klik
        Ik weet zeker dat ik er snel weer op bezoek ga om weer heerlijk te genieten met Nathalie.

groetjes

jos

Commentaar

Gister voor het eerst een uurtje met de pijpkoningin van HM afgesproken. Zal niet teveel ingaan op de details, maar alles was boven verwachting en ze spande zich ontzettend in om het mij naar de zin te maken. Intiem hield ik niet zo lang vol omdat ik direct uit de sportschool kwam, maar oraal heeft ze dit meer dan goedgemaakt. Erg jammer dat ze geen trio's doet.

Commentaar

Al een aantal keer bij Nathalie mogen vertoeven zeer relaxte dame mooi lief en weet wat ze wil.
            Vind het heerlijk om met haar te tongzoenen en heerlijke sex lekkere geile praat en houd ervan om stevig geneukt te worden. Ook is deze dame altijd snel nat als je haar poesje beft/vingert zij geniet hier ook van en beweegt fanatiek mee.
            Ze pijpt heerlijk altijd oogkontakt zacht en sensueel maar ook hard. Tijdens het neuken wil ze ook graag gas bijgeven om lekker stevig te worden genomen.

Ik vind haar super echte GFE een echt goede klik

Commentaar

eerlijk is eerlijk...de eerste keer ongeveer een maandje geleden was ik niet super enthousiast, en dacht misschien lag het aan mij. Ik zou het na een maandje weer proberen, en dat was een super succes. waar het de eerste keer aan lag, laat ik in het midden, maar deze dame is nu mijn favoriete dame van dit huis, toppertje, en zeker tot ziens

Commentaar

Deze week voor de eerste keer met Nathalie naar de kamer geweest.
                Helemaal niet verkeerd; pijpt erg lekker , neuken top ziet mij zeker terug.

Commentaar

Vrijdag een onverwachte date met Nathalie gehad bij HM. Wat heb ik van deze heerlijke dame genoten.
                  Na het eerste uur keek ze nog steeds smachtend naar meer. Dus maar een extra uurtje erbij.
                  Dit was een super uur. Is lang geleden dat ik zo'n uur had meegemaakt. Ook Nathalie bleek voldaan.
                  lieve Nathalie bedankt en tot gauw.

Commentaar

Deze week Nathalie bezocht wat een mooie lieve vrouw is dit. Heel spontaan, tongzoenen als de beste nog niet meegemaakt deze passie. Heerlijk eerst gewassen waarna we orale seks hadden en dan diverse standjes. Nog wat nagepraat. Uurtje was te kort.
                    Lieve Nathalie tot gauw.

Commentaar

Dinsdagmiddag weer naar HM geweest. Afgesproken met die kanjer van een Nathalie. Kwam lekker nat geregend binnen en na me te hebben afgedroogd, uitstekende service, kreeg een handdoekje van Michael, naar de kamer met Nathalie.

Vervolgens heb ik mij heerlijk vermaakt met mijn kanjer en voor geen moment meer aan de regen gedacht. Behandel haar met respect en voel
                      waarvan ze geniet en je krijgt het dubbel en dwars terug.
                      Ik heb weer een fantastisch middag gehad, helaas regende het nog steeds bij vertrek maar het kon mij niet meer deeren.

Lieve Nathalie bedankt voor deze zalige middag en tot spoedig. Deze middag gaan we dan dubbel en dwars overdoen.

Commentaar

Afgesproken met Linda maar helaas ging dat niet door. Of het echt helaas is weet ik niet want Nathalie was wel vrij. Een erg leuk en knap ogend meisje met een prachtig figuurtje. Tijdens de date echt genoten van haar schoonheid. Het orale en intieme gedeelte was prima, misschien enigzins plichtmatig. Ben wel verdronken in haar ogen maar met mond op mond beademing is het goed gekomen. Er is zeker herhalingsgevaar bij deze dame aanwezig. Volgens haar is ze trouwens echter 21 jaar en heeft ze Oost Europese invloeden.

Commentaar

Kleine twee weken terug heb ik een fantastisch uurtje bij Nathalie gehad. Op de bonnefooi ging ik naar binnen, en werd ik zoals altijd vriendelijk ontvangen en kreeg ik wat te drinken van het huis. Gelukkig was Nathalie aanwezig. Een mooie donkerblonde verschijning.

Op de kamer ging het gelijk los. Vorige keer was ik zo te spreken dat de dame van Huize Monique gelijk begon met zoenen, en dat we ons daarna gezamenlijk uitkleedde. Nu lijkt dat wel op een soort beleid. Nathalie zat meteen bovenop, en ik kon me er haast niet van ontdoen. Fantastisch gezoend.

Ook in bed was het fantastisch. Ik mocht haar vingeren, en toen ze bovenop me zat ging ze er vol voor. Ze was niet meer te houden. Toen ik klaar kwam bleef ze nog even op met zitten en gaf ze me nog een geile tongzoen.

Vervolgens bleek Nathalie ook een goede gesprekspartner, en hebben we vreemd genoeg recepten uit de italiaanse keuken uitgewisseld. Gek hoe dat kan lopen, maar dat maakte het uurtje toch net wat interessanter.

Kortom: Fantastische sex, fantastische dame.

Commentaar

Tja, wat kan ik eigenlijk nog zeggen. Nathalie is voor mij nummer 1 bij HM. Vanmiddag had ik weer het genoegen om een uurtje met haar te mogen vertoeven en het was wederom werelds. Zo fijn zelfs dat ik (Nathalie weet dit uiteraard nog niet want de afspraak met Monique gemaakt) dat ik morgen (dinsdag 29 aug) om 19:00 uur weer een uurtje van haar hoop te mogen genieten.
                            Wat een ontzettende leuke vrouw is Nathalie. Vanmiddag kwam ze net van de kamer af en liep langs mij heen langs de bar maar niet zonder mij een volle kus op de mond te geven. Ze zei: "ben er zo schat" en weg was ze voor een paar minuten. Daarna kwam ze mij ophalen en we gingen snel naar boven naar kamer 1. De airco stond daar, op mijn verzoek, aan en het was heerlijk koel.
                            Tijdens het kussen door elkaar even heerlijk opgefrist te hebben op het bed beland. Ik dacht nog aan "een babbeltje" maar Nathalie ging gelijk voor het grotere werk en begon mij op allerlei plaatsen te zoenen. Heerlijk.
                            Hierna werd mijn jongeheer onder handen genomen (is zonder meer veel meer waard dan het geringe bedrag wat hiervoor gevraagd wordt) en ik heb zeker 30 minuten heerlijk liggen genieten. Op een gegeven moment zei ik ook tegen Nathalie dat ik niet begreep waar zij de energie vandaan haalde om mij zo te verwennen. Haar antwoord was: "ik vind het zelf ook HEERLIJK". Tja, toen zei ik maar niets meer.
                            Op een gegeven moment het regenjasje erbij gezocht (en gevonden) en toen verder gegaan in diverse standjes. Al met al een date waar ik weer met veel plezier op terugkijk en ik verheug mij nu al op de date van morgen. In het "oraal verwennen" is Nathalie beslist voor mij de nummer 1. Meer dan geweldig en daarom kom ik ook heel graag bij haar terug.

Lieve Nathalie, als je dit leest voor dinsdag 28 augustus 2017 19:00 uur, dan weet je vast dan ik, dankzij Michael en Monique, een date met je heb kunnen afspreken. HM is voor mij het beste privé-huis van Amersfoort en omstreken dus ik zoek niet verder. Want wie HM niet kent zoekt, en wie HM kent zoekt niet verder (mooie spreuk ook al is hij niet van mijzelf).

Groetjes en een dikke kus
                            Piloot 1

Commentaar

Afgelopen donderdag een heerlijke date gehad met Nathalie,wat een leuke en lieve jonge vrouw is zij.
                              En vandaag heerlijk met haar mogen tongzoenen.
                              Een absolute topper van HM ook Nathalie bleek voldaan.
                              Lieve Nathalie bedankt en tot gauw.
                              Javasin

recensieformulier invullen!
                              Laatst gewijzigd door Mitsumi; 18-09-17, 16:09.

Commentaar

Vandaag weer een date kunnen regelen bij mijn grote favoriet Nathalie. Ik zag gisterenavond op de site dat zij er vandaag zou zijn dus snel een WhatsApp naar Monique en Michael gestuurd. Kreeg nagenoeg per omgaande bericht dat een date om 12:00 uur vanmiddag mogelijk was. Monique, daarvoor nogmaals hartelijk dank.
                                Iets voor 12 uur aangekomen bij HM en Enzo voorzag mij van een drankje. Glas was nog niet leeg of Nathalie kwam mij al ophalen. Ik werd meegenomen naar kamer 6 en wat is dit een mooie ruime kamer. Was er in het verleden wel eens geweest maar dit stond niet meer zo op mijn netvlies.

Nathalie begon mij speels uit te kleden en daarna werd ik meegenomen naar de wasbak. Het water was wat koud dus bood Nathalie aan om even warm water te halen bij de douche. Ach, een echte kerel laat zich niet kennen dus gewoon met koud wat opgefrist.
                                Hierna ging het spel verder op het bed en ik heb ook vandaag weer heerlijk mogen (tong)zoenen met Nathalie. Wat een kanjer is ze toch. Zo erg zelfs dat ik, helaas medewandelaars, voor morgen om 12:00 uur mijn volgende date met haar heb kunnen vastzetten bij Monique.
                                Ik zal toch niet verslaafd zijn?
                                Ach, er zijn beslist ergere dingen in het leven en een date op vrijdag met Nathalie is zondermeer een heel goed begin van het weekend.

Nathalie, wederom hartelijk dank en tot …. morgen.

Xxx

Commentaar

Pas geleden pas Nathalie op visite geweest . Dat was echt een feestje ! Nathalie is een mooie en lieve meid die weet hoe ze een man moet plezieren en ze geniet er zelf ook nog eens van. Tot snel mooie meid !

Commentaar

Laatst maar weer de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Nathalie voor 2 uurtjes. Na een hartelijke ontvangst gevraagd of er nog een dame vrij was voor een mogelijke trio met Nathalie. Waren er nog 2 vrij en besloten om samen met Nathalie en Kim te gaan. Niet veel later kwamen beide dames mij ophalen en op naar de kamer. Wat zich daar allemaal afgespeeld heeft niet normaal meer. Zonder in detail te gaan kan ik je vertellen dat het beesten zijn. Die 2 zijn gewoon onverzadigbaar en volledig leeg gemolken. Je moet over een geweldige conditie beschikken. Nog een uur langer en ze hadden mij af kunnen voeren per ambulance. Nathalie en Kim heb genoten van jullie en denk jullie beiden ook wel van mij.

Commentaar

Afgelopen maandag had ik weer eens tijd en zin om HM te bezoeken, en na het grasduinen over de website maakte ik een afspraak met Nathalie. De beschrijving op de website en de reviews stemden mij hoopvol. Na de gebruikelijke maar daarom niet minder gewaardeerde vriendelijke ontvangst door Monique en het drankje bij de bar kwam een kleine, leuke, brutale verschijning mij ophalen. Bij het bestijgen van de trap had ik reeds een prachtig uitzicht op hetgeen komen ging. Op de kamer begon Nathalie heerlijk te tongzoenen, waar ik me graag door mee liet slepen. Na de gebruikelijke hygiènewerkzaamheden begon ze zich uit te kleden, en mijn verzoek om de hoge hakken, kousen en jarretels aan te houden werd met plezier ingewilligd (en dan kan mijn date al bijna niet meer stuk!).

Nadat we op het bed terechtkwamen ging het tongzoenen in alle hevigheid verder. Na een tijdje werd er een condoom bij gepakt, waarna een prima pijpbeurt volgde met een, uh, verrassend extraatje wat voor mij nieuw en erg lekker was, goeie genade. Dat ging precies lang genoeg door, waarna een heerlijk intiem gedeelte volgde. De rest van de drie kwartier hebben we gezellig gekletst. Behalve heerlijke seks is het ook prima praten met deze dame.

Ze vertelde dat ze nog niet zo lang voor HM werkt, een half jaar ongeveer, en naar mijn mening is zij een erg goede aanwinst. Aanrader!

Commentaar

Deze maand voor de vierde keer bij Nathalie geweest.Natuurlijk per whatsapp een afspraak gemaakt anders is de kans groot dat ze niet meer beschikbaar is.
                                        De sex wordt steeds beter (voor mij dan tenminste)Voor mij een van de topdames van Huize Monique.

Commentaar

Het was geweldig om seks met Nathalie te hebben, wat een passie!!! Herhaling is groot en ik zal de volgende keer met lekkere, ondeugende situaties uitbouwen. Wat een topper! Geniet van leuke dingen en een geile zoen van

Buddy