Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Anne

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Anne

Erg leuk om de eerste recensie voor Anne te mogen schrijven. Bijzonder dat er nog geen recensies zijn over dit leuke mooie meisje. Maar de eerste is er nu en deze liegt er niet om.<br />
    <br />
    <br />
    Vanavond weer eens naar HM getogen (afgelopen vrijdag voor het laatst dus het werd weer tijd J) en aangekomen viel het mij wel op dat er veel auto’s in de straat stonden. Hmmm… als er dan nog maar een leuke dame beschikbaar was. Eigenlijk een onzinnige gedachte want bij HM zijn alleen maar leuke dames waarbij de 1 nog net iets leuker is dan de ander. Na het aanbellen deed Michael de deur open en hij vertelde dat het inderdaad lekker druk was. Mocht bij de bar plaatsnemen en Michael zou kijken wie er beschikbaar waren.<br />
    Op dat moment kwam er een meisje binnen (was blijkbaar even buiten geweest om te roken) die er fantastisch uitzag. Wauw, wat een figuur.<br />
    Ze kwam binnen en zei: “ik zal me gelijk even voorstellen. Ik ben Anne”. Daarna liep ze door naar achteren. Dat is jammer dacht ik nog bij mezelf, dit zou een hele leuke date geweest kunnen zijn.<br />
    <br />
    Michael was inmiddels weer terug en hij vertelde dat er 3 dames beschikbaar waren waaronder, jawel, ANNE. Met mij zat er nog iemand aan de bar maar omdat ik als 1e binnen was gekomen (nog geen minuut eerder gok ik) mocht ik uiteraard als eerste kiezen. Nou, die keuze was niet moeilijk. Ik had in het verleden (ze werkt hier nu iets van 2 maanden vertelde ze) wel eens naar Anne gevraagd maar ze was altijd bezet. Inmiddels weet ik ook waarom.<br />
    <br />
    Anne kwam mij ophalen en ik liep achter haar aan naar een kamer op de begane grond. Op de kamer aangekomen keek ze mij even vragend aan met een vriendelijke lach en toen ik vroeg of pzc mogelijk was, werd dit bevestigend beantwoord. Tjonge jonge, wat een prachtige oogopslag heeft dit meisje. En wat is ze spontaan.<br />
    Eerst even lekker opgefrist en hierna rustig op bed gaan liggen om elkaar even rustig te verkennen. Anne houdt wel van een beetje plagen en toen ze merkte dat ik gevoelig bleek te zijn op mijn tepels werden deze goed onderhanden genomen. Langzaam liet ze zich naar beneden zakken en begon mijn jongeheer oraal te verwennen. Persoonlijk zou dit van mij nog wel iets dieper mogen maar het was zondermeer lekker. Na een poosje vroeg ze of er een “regenjasje” kon worden opgezocht en nam ze boven op mij plaats nadat ze eerst gevraagd had of ik nog voorkeur had voor een bepaald “standje”. “Nee meisje, jij bent de gastvrouw dus ik vertrouw op jou”. Na een paar standjes heerlijk klaar gekomen voor de spiegel.<br />
    <br />
    Ik heb bij HM er een nieuwe topper bij. Een ontzettende leuke jonge vrouw waarmee je ook kunt kletsen maar waarbij ik ook gemerkt heb dat ze dit werk echt met plezier doet. O ja, en voordat ik het vergeet: ze kust en ze tongzoent ook heerlijk.<br />
    <br />
    Anne… je gaat mij beslist terugzien. Hartelijk dank voor een heerlijk uurtje. Ik mocht van jou de eerste recensie schrijven er negatiever dan dit kan ik het echt niet maken J. In één woord fantastisch.<br />
    <br />
    xxx

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Anne

Gebruik makend van de kortingsregeling wou ik voor de kerst nog een lekker aan een groen blaadje sabbelen. Getogen naar dit uitstekende privéhuis, was/ kwam allen maar Anne beschikbaar. Dus er was opdat moment geen keuze maar ze zag er goed uit en dus voor haar gekozen. Achteraf ben ik zeer verheugd dat ik geen keuze had. Anne is een lekker groen blaadje wat deze zeer oude bok zeer graag eet. Ook met mijn grote apparaat welke je in elke seksfilm ziet wist zij goed raad mee. We hebben een uitmuntend half uurtje van elkaar genoten. Nogmaals bedankt Anne en tot de volgende keer.
    XXX

Commentaar

Vandaag mijn tweede bezoek binnen enkele weken aan deze fraaie, frisse jongedame gebracht. Bij binnenkomst vernam ik vanavond van Michael dat "alleen' Anne en nog een dame beschikbaar waren en direct maakte mijn hart een vreugdesprongetje, want zij was de reden van mijn bezoekje.

En de tweede dateert was nog fijner en intenser dan de eerste. Ik dacht dat ik indertijd met Linda het voor mij persoonlijk beste kamermaatje had gevonden, maar Anne overstijgt voor mij alle intensheid en genot. Wat weet zij goed te levellen met haar partner en wat hebben we samen ervan genoten!

Een volgende afspraak zal vermoedelijk, afhankelijk van mijn werkagenda, niet lang op zich laten wachten en we hebben al afgesproken dat ik me bij haar voor het eerst in mijn leven ga onderwerpen, aangezien ik met haar voor het eerst in mijn wandelleven een dermate band heb dat ik haar daarin vertrouw...

Thanks voor weer een heerlijke date, lieve Anne!

Commentaar

Buitengewoon prettig samenzijn bij Anne, lief spontaan en open meisje. Al met al een heerlijke date. Alleen tijdsdruk was merkbaar.
        Gewoonlijk let ik hier niet zo op maar toevallig deze keer wel en stond met 50 minuten buiten incl wachten aan de bar en wassen. Bij elkaar dus maximaal 3 kwartier gebruik gemaakt van haar diensten vandaar geen 10.

Commentaar

Anne heb als buitengewoon plezierig ervaren. Ik zou zó maar verliefd op haar kunnen worden. Dus het is goed dat een bezoek aan Anne niet gemakkelijk te regelen is voor me, maar ook jammer. Nog geen 10 aangezien er altijd verbetering mogelijk is. Anne je bent een ontzettend mooie sensuele lieve vrouw waar ik graag meer tijd mee had doorgebracht!!! Het trio met Nicky was boven verwachting en meer dan waar ik altijd van heb gedroomd. Limboman1964 xxx

Commentaar

Normaal ben ik niet zo van het bezoeken van dames zonder al te veel recensies. Van Anne waren er nog niet al te veel te vinden hier op hookers. Ook slechts een beperkt aantal foto's maar ik wilde dit keer wel een keer het risico nemen. Bij Hm voel ik me in ieder geval altijd op mijn gemak dus ik dacht laat ik het er eens op wagen.

Vooraf wel even gereserveerd zodat ik in ieder geval verzekerd zou zijn van het gezelschap van Anne. Prima te regelen via sms, zeer correct de afspraakbevestiging ontvangen en ik op pad richting Amersfoort.

Bij binnenkomst weer vriendelijk ontvangen door Michael. Altijd wordt een drankje aangeboden wat ik altijd vriendelijk afsla. Binnen een paar minuten was Anne beschikbaar en toen ze binnenkwam keek ik me toch in een paar ondeugende ogen ! Dat belooft nog wat. Die ondeugende ogen waren inderdaad een voorbode voor een zeer geslaagd kamerbezoek.

Anne is een mooie slanke verschijning en een fijne gastvrouw op de kamer. Eerst even het wasje aan de wastafel en daarna het bed op. Hier komt ze goed los en ze ontpopt zich als een wat wilde vriendin. Ze zoent lekker en dat is een belangrijk punt voor een goede date. Ik wilde graag eerst haar mooie lichaam verkennen en heb me prima vermaakt met haar heerlijke lijf.

Daarna wilde ze perse mij verwennen en dat heb ik maar toegestaan. Na wat erotische wisselwerk ben ik daarna heerlijk over haar mooie lijf klaargekomen.

Als ik weer eens in de buurt ben van Amersfoort dan waag ik denk ik nog maar eens een poging bij dit lekker ding.
            Anne bedankt en hopelijk tot gauw.

Commentaar

Mijn laatste bezoek bij HM is geweest bij Anne, Had een afspraak gemaakt op basis van recensies en na wat info te hebben ingewonnen via de app.

Anne is een super enthousiaste dame die zeer energiek is, ze wil er alles aan doen je een fijne tijd te geven en die krijg je dan ook. Zoals bij vrijwel al mijn HM bezoeken de laatste 6 jaar ben ik meer dan tevreden weer huiswaarts gekeerd, dus wie twijffels over Anne, wat mij betreft totaal niet nodig !!

Commentaar

Wow! Wat een mooie meid! Erg spontaan, ondeugend en ondernemend. Heel prettig in de omgang en relaxed, alsof de wereld even stil staat. Een echte GFE met aandacht voor details. Dank Anne voor de geslaagde date. Je was echt een stralend zonnetje in de kamer. Ik ben benieuwd naar wat er allemaal nog meer mogelijk is en maak snel weer een afspraak!

Commentaar

Mijn favoriete dame was helaas ziek deze dag, dus een voorstelrondje. Duidelijk was al snel dat ik voor Anne zou gaan. Geen seconde spijt gehad. Enthousiaste gezellige dame, die je het gehele uur een goed gevoel geeft. Diverse standjes, kortom heerlijk uurtje plezier gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

na lange tijd weer bij Anne geweest. nog even leuk en bijna te druk zou ik zeggen, maar niet storend hoor Anne. doet er alles aan om het tot een geslaagde date te maken, maar miste dit keer wel het GFE, dat is jammer want daar ga ik voor naar huize Monique. De meisjes die hier werken hebben er meestal duidelijk plezier in, misschien was Anne even te moe, om in de rol van GF, TE STAPPEN. Verder prima date gehad, thanxx Anne, tot volgende keer

Commentaar

Anne is een heerlijke, heel mooie dame die zich inzet om het je naar de zin te maken. Ze zoent subtiel maar met overgave. Echt een verrassende date met herhalingsgevaar! Een van de beste dames uit de HM-historie!

Commentaar

Haar profiel en de recensies spraken me zo aan dat ik deze keer gebeld heb voor een afspraak. Dat ging heel soepel. Na een kort gesprek met Michael stond Anne voor me. Op slag wist ik dat ik een goede keuze had gemaakt: mooi, vriendelijk en uitnodigend, waren de eerste indrukken.

Op de kamer gekomen, kleedde ze zich, tot mijn genoegen, al snel ondeugend uit. Na het wasritueel vertelde ik dat er één onderdeel van haar profiel was waar ik het later over wilde hebben. Dat vond ze wel leuk. Ze was best nieuwsgierig, maar gaf ook gelijk aan: eerst lekker verwennen.

Al snel lagen we te (tong)zoenen. Omdat ze haar linkerarm omhoog had liggen, kon ik het ook niet laten om - tot zichtbaar genoegen van Anne - haar oksel te likken. Na een tijdje zakte ik langzaam met mond en handen af naar beneden; daar lag een pareltje te wachten. Werk aan de winkel voor mijn tong+vingers. Dat mijn tong hierbij haar kontgaatje niet oversloeg, stelde ze merkbaar op prijs (mijn vinger er in was niet de bedoeling)
                        Heel bijzonder voor mij was dat haar eigen hand mee ging doen (later vertelde ze dat ze dat had als ze lekker gelikt werd). Perfect hoe we Anne in onderlinge samenwerking hebben laten klaarkomen

Daarna was ik aan de beurt. Dat was zo lekker dat ik iets te laat aangaf dat ze even moest inhouden. Meestal is het voor mij dan einde oefening.
                        Anne dacht daar anders over.
                        Nadat we het hadden gehad over dat ene detail van haar profiel (SM-overheersend) begon ze me weer te pijpen. Toen ze daar standje 69 bij voorstelde, bleek het voor mij geen enkel probleem om binnen 5à10 minuten het restant van mijn reservoir - veel was er nog niet verspild - te lozen. Dat kwam vooral ook omdat ze zelf al snel weer supernat was en wisselend haar kutje en kontje aan mijn tong aanbood.

Naast een super mooi, slank figuur heeft Anne ook een heel speelse en enthousiaste benadering van 'een uurtje op de kamer'.

Conclusie: deze dame ziet mij zeker terug (en niet alleen voor dat detail van haar profiel).

Anne, heel hartelijk dank.

MeneerHerman

Commentaar

Het was al weer de derde keer dat ik bij Anne langskwam, terwijl ik onder de douche stond keek ik hoe zij zich uitkleede en het bed klaarmaakte, vervolgens ging ze vast liggen en begon zich zelf te strelen. Natuurlijk wist ik niet hoe snel ik onder de douche uit moest komen, al volledig keihard van onderen kwam ik naast haar liggen waarop we heerlijk zoenden en nadat ze gevraagt had wat ik allemaal wilde kom het spel beginnen.

Commentaar

Pas geleden pas Anne op visite geweest ....... Dat was echt een feestje ! Anne is een mooie, slanke en lieve meid die weet hoe ze een man moet plezieren en ze geniet er zelf ook nog eens van. Wat wil je nog meer ....? Tot snel mooie meid !

Commentaar

Wow was het eerste wat ik dacht toen ik Anne zag. Haar gulle lach en haar mooie ogen keken me aan toen ze zich voorstelde. En wat een prachtig lichaam. Ik was meteen verkocht. We gingen naar de kamer en voor we net binnen waren begon ze me al geil te zoenen. Heerlijk. Ba het wassen kleden we ons uit en al vrijend kwamen we op bed terecht. Ik werd meegenomen in de wereld van Anne. Wat kan zei lekker pijpen en oh zo diep in haar keeltje. Het was zo geil om te zien. Daarna ging ze op mijn lul zitten, heerlijk. We zijn de halve kamer door gewist en hebben allerlei standjes gedaan waarvan ik het bestaan niet eens af wist. Pffff het werden drie heerlijke kwartieren. Helaas vloog de tijd voorbij, maar voor mij was dat wel een bevestiging dat ik haar zeker weer eens ga bezoeken.

Commentaar

pas bij deze lieve dame geweest ze stelt je heel erg gerust , had een bad voor 1.5 uur geboekt maar de tijd vliegt met haar voorbij. je bent zo lang met haar bezig zodat je nog tijd te kort komt
                                binnenkort maar gauw weer met deze lieve dame afspreken
                                gewoon heerlijke meid waar je lekker mee kan wegdromen en zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Al vele jaren met plezier bezoeker van dit privehuis. Anonimiteit is perfect, behandeling nog beter en dames uitmuntend. In 2016 fantastische uren gehad met Nina, tegenwoordig met Anne; Genieten op niveau!
                                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 03-06-17, 07:58.

Commentaar

Gelukkig had ik een afspraak gemaakt, want het was erg druk bij HM.

Het blijft heerlijk om opgehaald te worden door zo'n verrukkelijk meisje als Anne. Op voorhand maakte ze excuses dat ze zich niet 100% voelde. In het genoeglijk uurtje dat volgde, heb ik daar nauwelijks iets van gemerkt. Ze reageerde net zo heftig op beffen en vingeren als verleden keer. Door de afwisseling met het pijpen hield ik het deze keer aanmerkelijk langer vol.

Vervolgens gestart met een rustige missio, daarna kwam Anne op mij zitten en begon me in zo'n tempo - vond ik, Anne zei dat ze amper iets gedaan had - te berijden dat ik al snel fantastisch lekker klaarkwam.
                                    Of de deugniet echt niet door had dat ik gelijk op springen stond? Nou, ik weet het zo net nog niet.

Daarna hebben we nog fijn over mijn komende vakantie gepraat (zij was daar twee geleden geweest).

Tot slot heeft ze me, desgevraagd, vertelt met wie ze de allerbeste klik heeft voor Trio Lesbisch. Bij het weggaan kon ze me toevallig ook nog even aan die HM-girl voorstellen. Mooi contrast, die twee. Dat gaat wat worden.

@moderator: Anne heeft inmiddels een redelijk grote tatoeage op haar (onder)rug.

Commentaar

Anne is een lieverd. Ze kijkt je aanhoudend indringend aan, is niet verlegen en geeft je het gevoel alsof ze je al langer kent. Zij zit niet om een praatje verlegen en is nieuwsgierig. Haar uitstraling vind ik mooi en open. Ze mag ook trots zijn op een mooi lijf. Een massage bij haar werd gewaardeerd evenals een vingersessie. Haar pijptechnieken zijn erg aangenaam en afwisselend, waarbij ik hooguit als verbeterpunt zou kunnen noemen dat ze nog zou kunnen werken aan een echte deepthroat. Heb genoten van het gegeven dat Anne ook initiatief nam, creatief was met standjes en ze zich met enthousiasme inzette. Dank Anne voor een fijne date.

Commentaar

Een tijdje geleden bij HM een afspraak met Anne gemaakt.
                                        Gezien de recensies kon dit niet fout gaan.
                                        Prima ontvangen door Michael en een lekker drankje aan de bar in afwachting wat komen ging.
                                        En daar kwam ze binnen.
                                        Ik had specifiek gevraagd dat Anne kousen aan zou hebben.
                                        Noem me gek, maar ik heb iets met kousen, nog beter jarretels, en nog beter de combinatie van die twee met een mooi elegant lingeriesetje. Ik vind dat nu eenmaal ontzettend mooi als een vrouw zich daarin hult.
                                        En toen kwam ze me ophalen.
                                        Anne!!
                                        Mijn god!!
                                        Ik viel bijna van de barkruk, wat een verschijning!!!
                                        Met een betoverde glimlach zei ze "Hallo, ik ben Anne en wij gaan lekker plezier maken".
                                        Ik was helemaal van de leg af en kon mezelf nog net voorstellen. Een beetje bazelen en stamelen, meer kwam er echt niet uit. Ik was, en ben nog steeds, onder de indruk van Anne's schoonheid.
                                        Die ogen, wauw!! Dat guitige koppie, nog wauwer!! Dat lichaam, totaal de wauwste!!!
                                        Mag ik daar echt mee gaan vrijen?? Whoooooeeehoooee!!
                                        Helaas had Anne niet de gevraagde kousen aan, maar dat kon me op dat moment echt niet meer boeien.
                                        Ze nam me snel mee naar de kamer om daar aangekomen me te verwelkomen met een heerlijke tongzoen.
                                        Ik was merkbaar van de leg af en Anne anticipeerde daar heel goed op. Ze nam het voortouw.
                                        "Uit die kleren!!" zei ze. Na me een beetje geholpen te hebben met uitkleden (lekker zoenen tussen door) was het tijd voor een wasbeurtje en moest ik op bed gaan liggen. Daarna kleedde ze zichzelf al strippend uit en verzorgde ze zichzelf even lekker.
                                        Mein Gott, dat lichaam. Holy mack, wat een zaligheid.
                                        Nadat ze bij mij op bed kwam, zijn we gewoon echt heerlijk gaan (tong)zoenen en vrijen. Geweldig, hier was ik naar op zoek. Lekker speels gingen we verder. Even liep ze van me weg naar het uiteinde van de kamer om zich daar om te draaien en even lekker geil zelf met haar klitje te spelen. wat een heerlijk gezicht. Lekker teasen. Daar na kwam ze kruipend over de vloer weer terug naar het bed. En mij vervolgens de meest waanzinnige pijpbeurt te geven die er bestond. Geen milimeter van mijn inmiddels op knallend staande pik werd overgeslagen. Lekker afwisselend tussen pijpen en heerlijk aan mijn ballen likken. Hemels. Tussendoor nog even lekker tongen.
                                        Ik heb een paar keer aan wat naars moeten denken om niet te vroeg te komen . Maar toen het eindelijk kwam....
                                        Toen vond ik toch wel dat ik een wederdienst moet bewijzen dus ik heb haar daarna geprobeerd de 7e hemel in te likken. Anne genoot hier zichtbaar van. Weet niet zeker of ze klaar is gekomen maar lekker vond ze het in ieder geval.
                                        Tussendoor even keuvelen waarbij Anne me complimenteerde op mijn gelid. "een lekker pik van van formaat, heerlijk" (graag gedaan Anne ).
                                        Daarna weer lekker vrijen en opgeilen voor de tweede ronde. Die begon in cowgirlride. Heerlijk, lekker tijdens het neuken met haar heerlijke tietjes spelen en likken, daar na rap over over missionaris waarbij er weer heerlijk getongt werd. Ff lekker de beentjes in de lucht. Mijn god wat een heerlijk gezicht dat dat was zeg. Ontzettend geil om mijn gelid in haar heerlijke kutje op en neer te zien gaan.
                                        Uiteindelijk het afgemaakt in doggy waarbij ik het uitzicht had over de heerlijke achterzijde van Anne.Hier viel mijn oog op een mooie en subtiele tatoeage op haar onderug/bil.
                                        Na echt waanzinnig voor de tweedde keer klaargekomen te zijn hebben we nog even lekker nagekeuveld, gezoend en gekletst.
                                        Bij het naar buiten gaan kreeg ik nog een mooi komplimetnje over mijn kont, dank je.
                                        Anne, jij gaat mij zeker terugzien. Je bent hemels. Dank je wel.
                                        Maar dan wel met kousen en jarretels
                                        Herhalingsgevaar 1000%
                                        Moonwalker

Commentaar

I had the good fortune to spend an hour with Anne a short while ago. I have been to the Huize twice before and found the service to be reliable. Anne took me up to the room, I had requested the SM suite. She has a lovely body, a good manner and great clarity in negotiation. She teased me in bondage, did some nice face sitting and allowed me to come in the manner of my choosing. I can recommend her. I think Anne is 5 star, but the SM suite is a bit short of the full dungeon. Next time the money would be better spent with Anne in a suite with a bath, then she would really come into her own.